Ga naar inhoud

Vonnepon : 29 mei 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

mijn naam is Yvonne en maandag 28 mei is het dan zover, eindelijk nieuwe borsten. Ik heb er ontzettend zin in. Mijn hele leven al kleine borsten gehad. Maar nu ben ik erg veel afgevallen en is er helemaal niets meer van over. Dus vandaar de beslissing om een borstvergroting te doen, ook als soort beloning voor mijzelf na mijn afslanktraject  

 

ik heb alleen een beetje twijfel over de grootte. Dr vd Weij adviseerde 300cc en tijdens eerste gesprek vond ik dat oké. Echter ik ging twijfelen en ben voor een tweede pas sessie geweest en we gaan. U voor 340 cc. Ja, je voelt m al aankomen.....nu twijfel ik weer of dat niet te groot is. Ik ben 1,68cm en weeg 69kg en ben gespierd gebouwd. Wat denken jullie, maat oké of te groot? Ik krijg graag wat feedback van jullie.

 

Liefs,

Von

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Vonnepon:

Hallo,

 

mijn naam is Yvonne en maandag 28 mei is het dan zover, eindelijk nieuwe borsten. Ik heb er ontzettend zin in. Mijn hele leven al kleine borsten gehad. Maar nu ben ik erg veel afgevallen en is er helemaal niets meer van over. Dus vandaar de beslissing om een borstvergroting te doen, ook als soort beloning voor mijzelf na mijn afslanktraject  

 

ik heb alleen een beetje twijfel over de grootte. Dr vd Weij adviseerde 300cc en tijdens eerste gesprek vond ik dat oké. Echter ik ging twijfelen en ben voor een tweede pas sessie geweest en we gaan. U voor 340 cc. Ja, je voelt m al aankomen.....nu twijfel ik weer of dat niet te groot is. Ik ben 1,68cm en weeg 69kg en ben gespierd gebouwd. Wat denken jullie, maat oké of te groot? Ik krijg graag wat feedback van jullie.

 

Liefs,

Von

 

Hoi Von, 

 

Ik heb bijna 2 jaar geleden een borstvergroting laten uitvoeren door dr. Van der Weij. Ik had:

 

Mentor 340 cc Gel Breast Implant (anatomisch) Cohesive III, Tall height, Moderate Profile

 

Mijn cupmaat vóór de operatie was 70B, mijn cupmaat nu is 70E

Ik ben 1,59m en weeg 50 kilo. Ik vind persoonlijk niet dat het te groot oogt. Het lijkt heel wat, maar het is echt in proportie met mijn lichaam. Uiteraard wel een stuk groter en voller dan hiervoor, maar doordat het anatomisch is (druppelvormig) oogt het heel natuurlijk en niet alsof er twee ballonnen opgeplakt zijn ;-) ook went de grootte vrij snel! (echt waar)

 

Uiteraard is iedereen anders. Kijk even naar mijn foto's op mijn pagina als je wil. Ze zijn trouwens met de tijd natuurlijk een stuk mooier gevormd en ogen nu het mooist (hier heb ik geen recentelijke foto van). Ik doe veel aan fitness en ook toen ik in een wedstrijdvoorbereiding zat met een laag vetpercentage oogde het niet onnatuurlijk en buitenproportioneel. 

 

Succes met de operatie en voor vragen kun je me altijd een berichtje sturen. 

 

Liefs

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Boobylicious:

 

Hoi Von, 

 

Ik heb bijna 2 jaar geleden een borstvergroting laten uitvoeren door dr. Van der Weij. Ik had:

 

Mentor 340 cc Gel Breast Implant (anatomisch) Cohesive III, Tall height, Moderate Profile

 

Mijn cupmaat vóór de operatie was 70B, mijn cupmaat nu is 70E

Ik ben 1,59m en weeg 50 kilo. Ik vind persoonlijk niet dat het te groot oogt. Het lijkt heel wat, maar het is echt in proportie met mijn lichaam. Uiteraard wel een stuk groter en voller dan hiervoor, maar doordat het anatomisch is (druppelvormig) oogt het heel natuurlijk en niet alsof er twee ballonnen opgeplakt zijn ;-) ook went de grootte vrij snel! (echt waar)

 

Uiteraard is iedereen anders. Kijk even naar mijn foto's op mijn pagina als je wil. Ze zijn trouwens met de tijd natuurlijk een stuk mooier gevormd en ogen nu het mooist (hier heb ik geen recentelijke foto van). Ik doe veel aan fitness en ook toen ik in een wedstrijdvoorbereiding zat met een laag vetpercentage oogde het niet onnatuurlijk en buitenproportioneel. 

 

Succes met de operatie en voor vragen kun je me altijd een berichtje sturen. 

 

Liefs

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobylicious Dank je wel voor je reactie.

 

Ik heb je foto’s bekeken Je borsten zijn echt prachtig! Het geeft een goed beeld hoe het kan worden en dat is fijn. Ik denk wel dat ik jou grootte bij mij te groot zou vinden. Maar als ik dan naar jou voorfoto kijk zijn mijn borsten zoals ze nu nog zijn een stuk kleiner, ik heb nu 75A. Dus wellicht valt 340 cc bij mij een stuk kleiner. 

 

Ik heb mijn profielfoto aangepast met de foto van dr vd Weij met 300cc. (Jammer genoeg geen foto met 340cc, stom stom natuurlijk) Op zo’n foto vind ik het lastig om te bepalen hoe je decolleté in het echt wordt. Voor mij is dit al een enorme vergroting en ik denk dat dit ook heel goed bij mijn lichaam past. Ik wil dat het er zo natuurlijk mogelijk uitzien. Aan de andere kant wil ik later geen spijt hebben dat ik ze te klein vind. Mijn Mr was met de tweede pas sessie mee en hij vond dat ik het allebei kon hebben maar hoe objectief is dat hahaha. 

 

Afijn voor mijzelf wil ik uiterlijk morgen de knoop doorhakken. Klopt het overigens dat de werkelijke grootte kleiner uitvalt in het echt dan wanneer je die kipfilets past? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Dank je wel. Ik hoop nog een aantal reacties te krijgen want ben er nog niet helemaal uit en wil morgen echt een knoop doorhakken. Ik kijk wel enorm uit naar de operatie. Kan. Iet wachten tot mijn nieuwe “vriendinnen” er zijn ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik wel geleerd heb hier op het forum! Bij twijfel juiste te grootste maat kiezen!

 

er zijn hier overigens een aantal meiden op het forum die bij van der Weij zijn geholpen die achteraf vinden dat ze groter hadden moeten kiezen! Wat je past is niet helemaal de werkelijke afspiegeling moet ik ook zeggen uit ervaring, want het valt toch iets kleiner uit! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon Hi! Ik ben in maart geopereerd door vd Weij. Het klopt dat het snel went. Als hij 340 cc adviseerd denk ik echt dat het niet te groot is. Vd Weij staat echt bekend om natuurlijke borsten! En anders toch gewoon nog een passessie? Het is tenslotte je lichaam en je moet er wel echt zeker van zijn vind ik. Veel succes xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AvLx dank voor je reactie. Dr vd Weij adviseerde 300cc maar ik ging zelf twijfelen of ik het niet te klein vond. Hij zij idd dat 300cc een mooi en natuurlijk resultaat geeft en toch een flinke vergroting. Dus wellicht toch maar op zijn advies afgaan want dat is wel wat ik wil. 

 

Wat fijn dat dit forum bestaat zeg en dat ik het voor mijn operatie ontdekt heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Vonnepon, gefeliciteerd met je datum. (Ik krijg op die dag mijn tweede hersteloperatie). 

Even over jouw dilemma; als ik jou was zou ik ZEKER voor de 340cc gaan. Ten eerste went het heel snel en ten tweede valt 40cc niet echt heel erg op. Is niet echt een significant verschil, zeg maar. Je moet het natuurlijk zelf weten, want het is jouw lichaam en jij moet zelf die keuze maken, maar als ik in jouw schoenen stond, dan wist ik het wel. 

Succes met je keuze en alvast veel succes met je operatie. Komt vast helemaal goed. :35:.

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Vonnepon:

Hallo,

 

mijn naam is Yvonne en maandag 28 mei is het dan zover, eindelijk nieuwe borsten. Ik heb er ontzettend zin in. Mijn hele leven al kleine borsten gehad. Maar nu ben ik erg veel afgevallen en is er helemaal niets meer van over. Dus vandaar de beslissing om een borstvergroting te doen, ook als soort beloning voor mijzelf na mijn afslanktraject  

 

ik heb alleen een beetje twijfel over de grootte. Dr vd Weij adviseerde 300cc en tijdens eerste gesprek vond ik dat oké. Echter ik ging twijfelen en ben voor een tweede pas sessie geweest en we gaan. U voor 340 cc. Ja, je voelt m al aankomen.....nu twijfel ik weer of dat niet te groot is. Ik ben 1,68cm en weeg 69kg en ben gespierd gebouwd. Wat denken jullie, maat oké of te groot? Ik krijg graag wat feedback van jullie.

 

Liefs,

Von

 

Hoi hoi, 

 

Als ik het zo hoor zou ik ook zéker voor de 340 cc gaan als ik jou was :) . Ik ben 1.63 en weeg 51 kilo en ik heb 325 cc dual plane ronde mentor implantaten (26 dagen PO). Als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album, dan kun je eens kijken hoe dat er uit ziet :35:. Ik kwam van een kleine A, en zit nu op een grote C, kleine D. Precies zoals ik wilde. 

 

Groetjes, Eveline 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee

 

Dus wij komen elkaar mss wel tegen hahaha. Maar jij dus voor een hersteloperatie... nieuwe protheses of heb je andere problemen?  

 

Groetjes,

Von

 

dank voor je reactie. Dr vd Weij adviseerde 300cc maar ik ging zelf twijfelen of ik het niet te klein vond. Hij zij idd dat 300cc een mooi en natuurlijk resultaat geeft en toch een flinke vergroting. Dus wellicht toch maar op zijn advies afgaan want dat is wel wat ik wil. 

 

Wat fijn dat dit forum bestaat zeg en dat ik het voor mijn operatie ontdekt heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Vonnepon:

@Boobylicious Dank je wel voor je reactie.

 

Ik heb je foto’s bekeken Je borsten zijn echt prachtig! Het geeft een goed beeld hoe het kan worden en dat is fijn. Ik denk wel dat ik jou grootte bij mij te groot zou vinden. Maar als ik dan naar jou voorfoto kijk zijn mijn borsten zoals ze nu nog zijn een stuk kleiner, ik heb nu 75A. Dus wellicht valt 340 cc bij mij een stuk kleiner. 

 

Ik heb mijn profielfoto aangepast met de foto van dr vd Weij met 300cc. (Jammer genoeg geen foto met 340cc, stom stom natuurlijk) Op zo’n foto vind ik het lastig om te bepalen hoe je decolleté in het echt wordt. Voor mij is dit al een enorme vergroting en ik denk dat dit ook heel goed bij mijn lichaam past. Ik wil dat het er zo natuurlijk mogelijk uitzien. Aan de andere kant wil ik later geen spijt hebben dat ik ze te klein vind. Mijn Mr was met de tweede pas sessie mee en hij vond dat ik het allebei kon hebben maar hoe objectief is dat hahaha. 

 

Afijn voor mijzelf wil ik uiterlijk morgen de knoop doorhakken. Klopt het overigens dat de werkelijke grootte kleiner uitvalt in het echt dan wanneer je die kipfilets past? 

 

Mijn ervaring met dr. Van der Weij is dat hij juist kijkt naar wat natuurlijk en in proportie met jouw lichaamsbouw mooi oogt. Ik denk echt dat je beter voor de grotere maat kan kiezen. Maar het is natuurlijk ook heel persoonlijk. Wat ik op consult heb gepast komt overeen met wat het geworden is, dus het is wel een realistisch beeld, denk ik. 

 

k denk dat het contrast met wat je nu hebt even heel groot voelt. Persoonlijk droeg ik voor de operatie altijd maximizer bh's omdat ik mij daarbij het prettigst voelde. Ik wilde eigenlijk gewoon bh's zonder vulling aan kunnen en dan dezelfde 'look' hebben als voorheen met de maximizer bh's. En dan is perfect gelukt. Mijn man vindt ook dat het erg mooi geworden is. Hij wilde juist niet dat het heel overdreven groot zou ogen, zeker niet met lengte en postuur. Hij vindt het nu echt bij mij passen. 

 

Ik heb toen mijn moeder en zus meegenomen naar consult zodat zij ook konden kijken welke maat het mooiste was. Heb jij dat al gedaan of ben je alleen gegaan? Soms helpt het ook om je naasten advies te vragen wat zij bij jou vinden passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Vonnepon:

Dus wij komen elkaar mss wel tegen hahaha. Maar jij dus voor een hersteloperatie... nieuwe protheses of heb je andere problemen?  

Nee, wij komen elkaar niet tegen.....want ik ga bij dr. Nio in het OLVG. Ik had al 21 jaar protheses en heb in mei 2016 een prothesewissel laten doen in het streekziekenhuis hier in de buurt. Die pc heeft mijn protheses te hoog geplaatst, waardoor ik een flinke double bubble heb opgelopen. Die pc kwam toen met vreemde oplossingen, waardoor ik het vertrouwen in haar kwijt was en een consult bij Nio heb ingepland. Hij heeft 8 december 2017 een hersteloperatie gedaan en dat is al een hele verbetering met hoe het was. Er zit nu onder mijn rechterborst nog een klein bubbeltje en dat gaat hij 28 mei nog even herstellen. En dan, twee jaar na de oorspronkelijke prothesewissel , zijn mijn borsten eindelijk zoals ik ze graag wilde hebben. 

Ik zal je aan mijn album toevoegen, dan kun je zien wat ik bedoel. 

 

En wat jou betreft.....gewoon doen waar je jezelf het beste bij voelt. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Vonnepon,

 

Ik heb geprobeerd je aan mijn album toe te voegen,maar doordat er een update geweest is, kan ik geen mensen meer toevoegen :23:. Ik heb er al een melding van gemaakt, dus zodra het weer mogelijk is, voeg ik je toe aan mijn album. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Vonnepon,

 

Nogmaals......ik zou voor de grootste gaan. Scheelt maar 40cc.....daar zie je echt niet veel van. Ik heb heel erg getwijfeld tussen 825 en 925cc. Ik heb de 825cc gekozen, maar als ik het opnieuw zou mogen doen,dan ging ik toch voor de 925cc :blush:. En dat heb ik hier al bij heeeeel veel meiden gelezen, dat ze spijt hebben niet voor het grootste mogelijke te zijn gegaan. Succes met je beslissing. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-5-2018 om 16:03 zei Vonnepon:

Hallo,

 

mijn naam is Yvonne en maandag 28 mei is het dan zover, eindelijk nieuwe borsten. Ik heb er ontzettend zin in. Mijn hele leven al kleine borsten gehad. Maar nu ben ik erg veel afgevallen en is er helemaal niets meer van over. Dus vandaar de beslissing om een borstvergroting te doen, ook als soort beloning voor mijzelf na mijn afslanktraject  

 

ik heb alleen een beetje twijfel over de grootte. Dr vd Weij adviseerde 300cc en tijdens eerste gesprek vond ik dat oké. Echter ik ging twijfelen en ben voor een tweede pas sessie geweest en we gaan. U voor 340 cc. Ja, je voelt m al aankomen.....nu twijfel ik weer of dat niet te groot is. Ik ben 1,68cm en weeg 69kg en ben gespierd gebouwd. Wat denken jullie, maat oké of te groot? Ik krijg graag wat feedback van jullie.

 

Liefs,

Von

Ik herken het zo!! Ik heb ook zo'n twijfels. Ik heb nu ook gekozen voor 340cc omdat dat het advies van de chirurg was. In eerste instantie koos ik 285cc donderdag is het zover 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Crazy oh spannend zeg! Ik merk dat ik ongeduldig begin te worden maar kijk er al zolang naar uit. Nog1,5 week. Zin an :43:

 

Heel veel succes donderdag en ik ben benieuwd naar je ervaring en resultaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Vonnepon:

@Crazy oh spannend zeg! Ik merk dat ik ongeduldig begin te worden maar kijk er al zolang naar uit. Nog1,5 week. Zin an :43:

 

Heel veel succes donderdag en ik ben benieuwd naar je ervaring en resultaat! 

Enorme spanning hihi. Dank je wel ik ga sws posten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo balen, mijn operatie is een dag uitgesteld. Is maar 1 dag natuurlijk maar mijn middle name is miss ongeduld dus baal wel een beetje. Het positieve is dat ik dan wel als eerste aan de beurt ben. Ik moet me om 07:30 melden. Nou vooruit dan maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Vonnepon:

Zo balen, mijn operatie is een dag uitgesteld. Is maar 1 dag natuurlijk maar mijn middle name is miss ongeduld dus baal wel een beetje. Het positieve is dat ik dan wel als eerste aan de beurt ben. Ik moet me om 07:30 melden. Nou vooruit dan maar.

Serieus!?? Ik snap dat je baalt!! Je kijkt zo uit naar DE dag!! Maar tis gelukkig maar 1 dagje langer wachten en dan als 1e lijkt me ook fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.