Ga naar inhoud

Vonnepon : 29 mei 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Vonnepon:

@Desert-Rose dank je. Ik zal uiteraard nog wel op haar vraag reageren :-) Heb vandaag even een off day

 

Geen probleem meis, je bent ook pas geopereerd, dus denk ook een beetje aan jezelf.

 

Wil je gelijk nog even feliciteren met je nw boobs.

 

Doe lekker rustig aan, goed op tijd je pijnstilling nemen, en rust.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 30-5-2018 om 13:27 zei Vonnepon:

@Boobsie dank je. Ik ben natuurlijk pas 1 dag PO maar voel me echt heel goed. Borsten zitten nu voor mijn gevoel onder mijn kin en oksels hahaha. Ik hoop dat ze wel de goede kant op gaan zakken. Jij 12 juni zag ik. Dus voor jou is het aftellen ook begonnen. Fijn hoor, kun je mooi van de zomer nog in een nieuwe bikini paraderen ;-)

Jaaa zeker! Al zal dat nog wel met opgeblazen borsten zijn :) maar liever met opgeblazen borsten, dan zonder, hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Update operatie verslag - 13 dagen PO

 

Ik ben nu 13 dagen PO en houd nog steeds heel veel vocht vast en dat kun je ook wel zien vind ik zelf. Zie ook foto dienik vanavond heb genomen. Heb ook nog steeds last van een opgezette buik, lekker dan al die buiktrainingen die ik voorafgaand aan de operatie heb gedaan. Zie je niks meer van :93:

 

Ik drink zeker 2 liter water + thee per dag en wandel dagelijks 1 uur. Wat kan ik nog meer doen om t vocht kwijt te raken want ik vind m’n nieuwe vriendinnen zo niet mooi :84: en dan bedoel ik met name de bovenkant. Ik zie wel dat ze een beetje aan t zakken zijn gelukkig. Ik hoop dat jullie nog tips hebben.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Update operatie verslag 7 weken po

 

Ik ben nu alweer 7 weken po en wat ben ik blij dat ik deze stap heb gezet en wat gaat de tijd snel!  Ik kijk elke dag met plezier in de spiegel en krijg dan een grote glimlach op m’n gezicht. 

 

Het herstel is eigenlijk vlekkeloos verlopen, hier en daar een pijntje gehad en wat ongemak maar dat is ook echt alles. Ook blij dat ik coor de groots mogelijk aantal cc ben gegaan want had ze niet kleiner

gewild. 

 

Ben sinds 2 weken weer aan t sporten, cardio en krachttraining met alleen benen eb voorzichtig wat

buikoefeningen op een fitnessbal. Ben wel wat aangekomen maar dat ligt echt aan mijzelf. Nu weer alles op de rit en gewicht zakt weer gelukkig. 

 

Al met al ben ik een blij ei :lol::101:

 

Liefs,

Von

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Red72 dank je, ik ben er ook superblij mee. Ze beginnen nu ook al lekker zacht en soepel te worden. Het is alles wat ik ervan verwacht had en meer. 

 

Voor jou is het aftellen nu ook begonnen. Heerlijk vooruitzicht! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat straks. 

 

Liefs

Von

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.