Ga naar inhoud

Linda : 22 mei 2018 : Dr. Damen : MFIV


Aanbevolen berichten

Aah wat fijn dat t je helpt om t wat dragelijker te maken.

Het is even doorbijten maar komt echt goed!

Jammer dat ik je niet gezien heb, volgens mij heeft mijn vriend jullie wel gezien. 

Jaa ik wil het graag zien, zal eens kijken of ik er ook foto’s op kan zetten.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Linda:

Hee @Sjarly wat super dat je zo goed herstel hebt. 

Met mij gaat het redelijk ik ben blij met mijn extra oxycodon. Dat sleept mij erdoorheen. 

 

Heb je een album toevallig? Ben wel benieuwd.

 

 

ik heb een album aangemaakt. Althans volgens mij is het aardig gelukt. Er staat een foto van mijn voorsituatie en foto’s van dag 1 po. 

 

Wie nieuwsgierig is laat het even weten dan voeg ik je toe. 

 Hoe werkt dat met een album? Volgens mij zijn mijn fotos voor iedereen zichtbaar:24: oops! Wil ook liever een album dat ik zelf kies wie ze ziet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Linda:

@Sdvr ik keek even op je profiel maar ik kon zo snel geen foto’s zien hoor dus misschien staat het wel goed?

 

Ik heb ze aan mijn verslag toegevoegd, ik kan nergens iets vinden over een album aanmaken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vandaag (dag 4) gaat het een stuk beter. Alleen wordt ik elke ochtend rond vijf uur wakker van de pijn. Dan neem ik pijnstillers en dan

gaat het wel. 

Vanmiddag een rondje wezen lopen op de braderie hier in het centrum. Erg leuk maar ben 2 uurtjes geweest en dat is echt nog teveel. Heb steken in m’n borsten en ben echt kapot. Zo maar even een tukkie doen. 

 

Wat een weertje hè!! Ik krijg het er wel benauwd van maar dat komt mede door de druk op m’n borst. 

 

Ach komt goed !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag vijf vandaag! Gaat snel. Ik heb steeds minder pijn dat is echt heel fijn. Alleen was ik vandaag zo moe. Vreselijk moe, vanmiddag twee keer geprobeerd om te slapen maar dat lukte ook weer niet. Waarschijnlijk door de warmte. 

Vanavond maar vroeg naar bed en dan morgen een relax dagje. 

 

Zometeen nog een nieuwe foto maken en plaatsen in mijn album. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Linda:

Vandaag 8 dagen po en ze worden steeds mooier! Net nog even snel 2 foto’s gemaakt en in m’n album gezet. #trots :57:

Wat fijn! Geniet ervan meid! Ik kan ze niet zien, maar ze zijn vast prachtig!:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ganda:

Hoi @Linda,

 

ik krijg als het goed is 11 juni 435 of 485cc. Ben daarom heel benieuwd naar jouw foto’s! Ook blij om te lezen dat jij tevreden bent. Zou ik misschien in je album mee mogen kijken? 

 

Dank je wel alvast!

Hoi! Wat leuk en spannend!

bij wie ga je het laten doen?

Tuurlijk meid ik ga je toevoegen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Linda:

Hoi! Wat leuk en spannend!

bij wie ga je het laten doen?

Tuurlijk meid ik ga je toevoegen! 

Wauw, ze zijn al prachtig bij jou! Ik denk dat ik toch voor de 485 ga, als ik het zo zie. Waar kom jij vandaan? Die c/B cup waar je het over hebt in je introductie? Of was het na je zwangerschap nog anders?

 

ik ga naar de Cosmed kliniek in Bosch en Duin. Dr Schellekens gaat me opereren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel @Ganda ze worden ook met dag mooier. Ik zal morgen weer een nieuwe foto maken. 

 

Ik kwam idd van de lege B/C cup. En ik ben heel blij met mijn 450 cc. Ze zijn best groot maar dat wilde ik ook. 

Geen idee trouwens op welke cup ik uitkom. Ben heel benieuwd! 

 

Wat heb jij nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Linda,

 

ja, graag! Jij zit precies tussen de maten in die ik ga krijgen... :D  

 

ze zijn prachtig inderdaad!! Ik heb nu een lege B. Dus ik denk dat ik die 485cc dan ook wel kan hebben. 

 

Ben inderdaad heel benieuwd op welke maat je uiteindelijk uit gaat komen! Nog even geduld :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Linda:

Dank je wel @Ganda ze worden ook met dag mooier. Ik zal morgen weer een nieuwe foto maken. 

 

Ik kwam idd van de lege B/C cup. En ik ben heel blij met mijn 450 cc. Ze zijn best groot maar dat wilde ik ook. 

Geen idee trouwens op welke cup ik uitkom. Ben heel benieuwd! 

 

Wat heb jij nu?

Mag ik misschien je album zien ? Ben erg benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei nickygirl:

Mag ik misschien je album zien ? Ben erg benieuwd! 

 

Hai! Ja hoor ik heb je toegevoegd. Ben benieuwd wat je ervan vind. 

Ik las net even snel jouw verhalen door en zie dat de communicatie echt heel slecht gaat bij D. Gabriels hè. Echt belachelijk! 

Hoe voel je je nu? Heb je wel een goed herstel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Linda:

 

Hai! Ja hoor ik heb je toegevoegd. Ben benieuwd wat je ervan vind. 

Ik las net even snel jouw verhalen door en zie dat de communicatie echt heel slecht gaat bij D. Gabriels hè. Echt belachelijk! 

Hoe voel je je nu? Heb je wel een goed herstel? 

Oke Dankje zal zo eens kijken! Ja communicatie ging idd heel erg stroef.. veel stres gehad, en verder het herstel gaat moeizaam.

Ben erg misselijk, borsten staan heeel strak. Ik kan nog niet veel zelf Maarja komt goed hoop ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2018 om 23:31 zei Linda:

Vandaag 8 dagen po en ze worden steeds mooier! Net nog even snel 2 foto’s gemaakt en in m’n album gezet. #trots :57:

zou ik ook in je album mogen kijken :blush:

 

succes morgen bij je controle! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei mooda:

zou ik ook in je album mogen kijken :blush:

 

succes morgen bij je controle! 

 

Hoi mooda! Ik heb je toegevoegd. Ik ben ook benieuwd naar jouw foto’s. Zou je me willen toevoegen?

 

dank je! Ik ben zo benieuwd naar hoe het er onder de pleisters uitziet! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.