Ga naar inhoud

Linda : 22 mei 2018 : Dr. Damen : MFIV


Aanbevolen berichten

Ik heb ook op 5 juni een afspraak staan om kwart over 1 

 

ik had gisteren heel veel last van mn linkerborst daar was het naast het litteken helemaal rood geworden 

ik moest een band dragen maar toen ik die eenmaal af had gedaan en gewoon die bh aan was de pijn gelukkig al een stuk minder 

 

pff zo op je rug slapen is echt niets voor mij maar heb nu al wel langer geslapen dan gister want toen was ik om 4 uur wakker

 

 

hoe is het nu met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je zoveel pijn had, hou je die borstband nu af?

ik heb (gelukkig) geen borstband. 

 

Met mij is het Vreselijk. De nacht was kort heb geslapen van half 1 tot 4:45. Ik werd wakker van de pijn en misselijkheid. Ik ben sinds die tijd ook beneden. 

Over een uurtje neem ik een oxycodon en dan ga ik nog proberen wat te slapen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linda ja ik hou de band nu af 

maar wat vervelend dat je je zo rot voelt 

ik heb de laatste 2 avonden die oxycodon ingenomen voordat ik ging slapen. Gisteren heb ik tot 4 uur geslapen en vanmorgen tot half 6 

 

ik voel me wel een stuk beter dan gister gelukkig 

 

hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Sdvr:

Hey @Linda hoe gaat je herstel? Is het uit te houden? Ik zit nu op dag 3 po.. best te doen! Steeds beetje beter! Leuk om je verslag te lezen!

 

Dank je ik heb jouw verslag net ook gelezen. Wat herstel jij goed zeg! Ik ben jaloers. 

Mijn herstel schiet niet op. Ik kan echt bijna niks, heb zoveel pijn terwijl ik normaal gesproken best een hoge pijngrens heb. 

Ik las dat jij gewoon mag douchen, tegen mij is gezegd dat ik de pleisters twee weken droog moet houden. Ze hebben na de operatie niks meer gezegd hierover. 

 

@Bo1986 hebben ze tegen jou hierover nog wat gezegd? 

 

Ik heb nog even twee uurtjes geslapen maar ben nog steeds misselijk. En doodsbang om te moeten overgeven nu met de boobs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 1x gedoucht en lig 3x per dag 15 min zonder bh aan om te laten luchten.. ik zou gewoon doen wat je eigen pc gezegd heeft anders kun je het straks nergens op verhalen als het wel fout gaat! 

 

Het herstel ligt bij ieder verschillend denk ik ligt er net aan hoe jou lichaam erop reageert! 

 

Neemt niet weg dat het balen is dat het stroef gaat, drink je genoeg water en je kunt proberen om wat meer eiwitten binnen te krijgen dit is goed voor je spierherstel!

 

sterkte met je herstel ik hoop dat je je snel beter gaat voelen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden. Ik ben nu een kop thee aan het drinken en een pakje crackers aan het eten. Ik merk dat het iets helpt gelukkig. 

Hooelijk is dit gewoon een rotdag en gaat het morgen beter. Het is ook pas 2 dagen po natuurlijk misschien wil ik stiekem teveel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey dames!

Sorry voor de late reactie ik had even niet zo opgelet.

Ik kan niet anders zeggen dan dat het me echt een beetje meevalt, ik breng me dochtertje alweer lopend naar school, dat deed ik woensdag ochtend al.

Verder probeer ik een beetje in beweging te blijven, maar wel optijd mijn rust te pakken en te gaan liggen.

Ik heb wel last van een opgezette buik, alsof ze daar ook 350cc in hebben gestopt haha.

Ik was ook niet gebelt dus belde ik uiteindelijk zelf dat ik het raar vond dat ze nog niet hadden gebelt, ik denk dat ze daarna jullie hebben gebelt..

Hoe gaat het nu met jullie?

Ook al heel blij met het resultaat?

Ik wilde heel graag mooie, maar geen grote borsten ik heb nu dus 350cc gekregen ook type 2 en ik denk dat het komt door de sport bh die alles wat platter duwd en omdat me buik misschien wat boller is, maar ik denk nu misschien had ik ze wat groter gewillen.. haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Sjarly wat super dat je zo goed herstel hebt. 

Met mij gaat het redelijk ik ben blij met mijn extra oxycodon. Dat sleept mij erdoorheen. 

 

Heb je een album toevallig? Ben wel benieuwd.

 

 

ik heb een album aangemaakt. Althans volgens mij is het aardig gelukt. Er staat een foto van mijn voorsituatie en foto’s van dag 1 po. 

 

Wie nieuwsgierig is laat het even weten dan voeg ik je toe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-5-2018 om 15:19 zei Linda:
7 minuten geleden zei Linda:

Hee @Sjarly wat super dat je zo goed herstel hebt. 

Met mij gaat het redelijk ik ben blij met mijn extra oxycodon. Dat sleept mij erdoorheen. 

 

Heb je een album toevallig? Ben wel benieuwd.

 

 

ik heb een album aangemaakt. Althans volgens mij is het aardig gelukt. Er staat een foto van mijn voorsituatie en foto’s van dag 1 po. 

 

Wie nieuwsgierig is laat het even weten dan voeg ik je toe. 

Zou je me willen toevoegen aan je album, ben benieuwd..

Fijn dat je nu extra.pijnstillers hebt!

Uiteindelijk zal het hopelijk allemaal waard zijn :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Linda:

Ik heb je toegevoegd @Bloemmetje

Zooo wauww!! Dat is een.verandering.. je mag nu al wel super trots zijn! :33: heel mooi! Je hebt ook een mooie spleet in het midden (als ik het zo even mag noemen) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Bo1986:

@Linda wat fijn dat de extra pijnstillers zo goed voor je werken 

hoe voel je je nu verder? 

 

Gaat alweer iets beter. Alleen ben ik heel moe en heb geen energie maar dat komt wel weer terug, zal ook wel met de narcose te maken hebben. 

 

Hoe is het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.