Ga naar inhoud

Linda : 22 mei 2018 : Dr. Damen : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Linda 30+ en moeder van 2 Kids. 

Ik heb altijd al mooie grote/volle borsten willen hebben en op zich waren mijn borsten prima. Kleine 75 C / 80 B ongeveer. 

Toen ik zwanger was en net na mijn bevalling waren ze echt mooi! Groot en megavol. 

 

Echter na mijn zwangerschappen zijn mijn borsten een gewoon niet meer mooi. Zijn gaan hangen en zijn leeg. 

 

Dus knoop doorgehakt en ik wilde bij verschillende klinieken gaan kijken. De eerste was Gabriels en had een goed en leuk consult, daarna was er toevallig een arts die eventjes tijd had dus kon ik gelijk even met hem praten. 

 

Deze arts dr. Damen gaf mij een goed gevoel en ik besloot gelijk een datum in te plannen! 

22 mei al!! Precies goed, dan ben ik voor onze vakantie in juli weer helemaal mezelf, met hopelijk hele mooie borsten!

ik krijg 450cc ronde menthor onder de spier. Wie heeft hier ongeveer hetzelfde? Ik ben zo benieuwd welke cup het uiteindelijk gaat worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is de grote dag! Ik begin al een beetje nerveus te worden. Ik heb er aan de ene kant zin in en aan de andere kant denk ik: waar ben ik nu weer mee begonnen! straks gaat het fout etc etc.. 

Pas geleden kwam het programma 'mislukte chirurgie' weer voorbij op tv, ik heb dat weleens gekeken maar durfde het nu niet meer aan! hahaha 

 

Mijn afspraak zou eerst om 10 uur zijn, toen werd ik vorige week woensdag gebeld door een heel chagrijnig mens van Gabriels dat ze volgeboekt waren en mijn operatie naar donderdag wilden verplaatsen, nou ik ben daar dus niet mee akkoord gegaan. Ik had alles al geregeld met werk en de kinderen. Ik wilde het gewoon niet. 

Toen zei ze: Ja nou het is toch echt vol, er staan veel meer afspraken gepland en hij kan maar 4 operaties doen op 1 dag. Als het toch verplaatst wordt dan bel ik nog een keer terug. Maar ook op een toon!! 

 

Gelukkig kreeg ik een uur later een mail dat de operatie de 22e is maar wel om 15 uur. 

Echt een rottijd! maar goed hij gaat gelukkig door. 

 

Toen zag ik vrijdagavond een gemiste oproep van Kliniek Gabriels en ik dacht al: het zal toch niet he...

Ik belde terug en kreeg Diana herself aan de lijn, ze wist niet precies waarom ik gebeld was maar ze ging gelijk kijken, en terwijl ze zocht hadden we een heel leuk gesprek. Mijn operatietijd is verschoven door een uitval en ik moet nu om 14 uur aanwezig zijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!:43: succes morgen! 

 

Ik had zelf eerder ook een goeie B cup en daar is nu ook vrij weinig tot niks meer van.over.. heb er wel 3 mooie kids voor terug gekregen, maar toch blijft.het knagen.

Ik heb op het eerste consult 450/500cc dual plane geadviseerd gekregen.

En ik hoop dat 12 juni Dr. Grabietz er mee akkoord gaat:59:

 

Hahahaaha ik zag dat programma ook voorbij komen en dacht; nooo way, dat hoeft k voorlopig niet meer te kijken :4: herken het gevoel!

Heel veel succes morgen! :116:

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes straks en ik ben benieuwd naar je verwachtingen en resultaten! Ik krijg ongeveer dezelfde cc op 11 juni, ben dus erg benieuwd! 

 

Jamner dat het zo chaotisch is gegaan voor vandaag. Hopelijk heb je vandaag wel een goed gevoel vooraf aan de operatie!

 

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Linda:

@Bloemmetje ja de zenuwen zijn wel aanwezig! Daarom ga ik ook werken. Even afleiding. 

Daarna nog even lekker douchen en haren wassen en dan naar de kliniek. 

Dat is wel slim even onopgemerkt een paar uurtjes werken en hopelijk nergens aan denken, dat de tijd maar voorbij vliegt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Linda,

Hoe gaat het met jou? 

Ik moest vandaag om kwart over 12 aanwezig zijn en ben om 1 uur geroepen en klaar gemaakt voor de operatie.

Dokter Damen heeft mij ook geopereerd en ik was zo zenuwachtig ik moet echt een compliment geven voor hoe ze me hebben geholpen en op me gemak hebben gesteld.

Ik hoorde van de vrouw achter de balie dat je ongeveer een uur aanwezig moet zijn.

Ik heb 350cc gekregen en moet zeggen dat ik ondanks de zwelling er al wel heel blij mee ben. 

De pijn valt me opzich nog mee, maar waarschijnlijk zal dat morgen wel erger zijn.

Hoe is het bij jou allemaal gegaan?

Ben ook zo benieuwd naar alle verhalen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal ik ben er weer! 

Ik ben onwijs suf door de medicatie maar ik ga toch een verslagje proberen te schrijven. 

 

Nerveus!! Twee uur moest ik er zijn. Rond half twee waren we er al bijna toen ik gebeld werd door de kliniek.

ze vertelde mij dat ik rond 3 uur/ kwart over 3 geopereerd zou worden dus ik mocht wel wat later komen. 

 

Uhhh ja ik ben al in de straat! Gelukkig moest mijn man toch nog naar wat klanten in de buurt dus konden we daar nog even heen. 

 

Half drie weer in de kliniek en toen duurde het uiteindelijk nog ruim een uur voordat ik aan de beurt was. Zo en ik had honger!! Gisteravond voor het laatst gegeten. 

 

Nou toen kon ik me uitkleden en werden er vragen gesteld. Toen naar de OK. Wat bijzonder om te zien zeg! En er stonden zes mensen met blauwe pakken om mij heen. Ik voelde me best wel even een soort beroemdheid Haha 

Alle plakkers en dingen werden aangebracht, infuus ging een beetje moeilijk maar het is gelukt! Toen kreeg ik mijn kapje op en werd enorm draaierig maar ik was al snel in slaap. 

 

Ik lag heerlijk te slapen in mijn warme bed toen ik werd wakker gemaakt. Ik keek gelijk onder de dekens: Jezus wat een memmen!!

ik had enorm pijn en was duizelig. 

Die pijn kwam dus omdat ik geen extra medicatie heb gekregen omdat ik een darmziekte heb. 

Gelukkig kwam een uurtje later de pc en gaf hij toestemming om nog wat medicatie in mijn infuus te doen. 

 

Toen mocht ik lekker naar huis maar ik ben nog steeds erg suf. 

Ik ben wel heel blij!! Ze zien er nu al heel mooi uit! 

Ze staan wel megastrak zeg. 

Zo dit was het voor nu even xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo de eerste nacht zit erop.

De nacht viel me op zich wel mee! Paar keer wakker geweest maar ik gaf erger verwacht aangezien ik ALTIJD op mij zij slaap. Heb wel weer pijn zeg hoop dat mijn paracetamol snel weer gaat werken. 

 

Oja mijn man is zo lief voor me :wub:

 

dr damen is trouwens een top arts, hele aardige en vooral kundige man. Aanrader. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Linda

 

Ik ben toevallig ook gisteren door dr Damen geopereerd 

en van te voren precies t zelfde meegemaakt 

ik zou eerst de 21e geopereerd worden. Deze is toen verzet naar 22 mei. Vorige week woensdag werd ik gebeld dat ik dus weer verzet was naar de 24e maar daar was ik het dus ook niet mee eens. Uiteindelijk na een uur een mail dat ik er toch voor de 22e op stond 

 

ik heb 425cc mentor hoog profiel type 2 gekregen. Moet zeggen dat ik nu onwijs veel spierpijn heb maar zolang ik niet teveel beweeg is het prima 

 

dr Damen is echt een top arts die echt wel de tijd neemt voor zijn patiënten 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Bo1986 wat toevallig dat je gister ook geopereerd bent. Hoe laat was jij aan de beurt?

ik las dat die afspraken dus heel vaak worden verzet bij Gabriels. Dat is wel echt een minpuntje hè. 

 

ik heb wel last hoor enorme spierpijn en als ik beweeg doet het erg pijn. Dus ik blijf vandaag lekker in bed. 

 

Ik heb ook die type 2 dat is die duurdere toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben om half 1 geopereerd. De tijd is ook 3 keer verplaatst. Eerst moest ik om 12 uur komen. Toen om 4 uur en uiteindelijk om half 12

 

en inderdaad dat is zeker een min punt 

Ik zou eigenlijk om 12 uur geopereerd worden maar de operatie van de vorige arts liep uit waardoor ik dus half 1 geholpen werd 

mij mocht om kwart voor 4 naar huis 

 

ik hang op de bank want uit bed komen is echt een drama 

 

ja het zijn inderdaad die duurdere, daar was ik overigens ook niet over geïnformeerd door praktijk gabriels dat het dan dus duurder zou zijn dus ik was ook erg verbaasd toen ik de factuur kreeg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bo1986:

Ik ben om half 1 geopereerd. De tijd is ook 3 keer verplaatst. Eerst moest ik om 12 uur komen. Toen om 4 uur en uiteindelijk om half 12

 

en inderdaad dat is zeker een min punt 

Ik zou eigenlijk om 12 uur geopereerd worden maar de operatie van de vorige arts liep uit waardoor ik dus half 1 geholpen werd 

mij mocht om kwart voor 4 naar huis 

 

ik hang op de bank want uit bed komen is echt een drama 

 

ja het zijn inderdaad die duurdere, daar was ik overigens ook niet over geïnformeerd door praktijk gabriels dat het dan dus duurder zou zijn dus ik was ook erg verbaasd toen ik de factuur kreeg 

 

Ik ben ook verplaatst naar de bank. Krijg pijn in m’n rug van het bed. 

 

Bij mij had dr damen wel gezegd dat ze iets duurder waren maar 300,- is best een hoop geld hè. Maar het is het waard :)

 

ben jij al gebeld door de kliniek?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.