Ga naar inhoud

GWND : 19 juni 2018 : Dr. Decoene : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Ganda:

 

Ja, erg hè? Voelde me ook zo lui. Maar je moet er maar Ff aan proberen te wennen. De vuilniszak mag bijvoorbeeld 6 weken niet. Vreselijk. Als ik dat zie, wil ik dat gewoon opruimen :D

 

maar nog Ff geduld! Er zit schot in, let maar op!

Hahaha verschrikkelijk he.. ik heb het heel erg met de verzorging van mn kinderen. En ik mis op de bank zitten hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei GWND:

Hahaha verschrikkelijk he.. ik heb het heel erg met de verzorging van mn kinderen. En ik mis op de bank zitten hahaha

Ja, echt niet leuk! Mijn dochtertje is 3 en die is de dag na de operatie naar opa en oma gegaan en een nachtje blijven logeren. Toen ze thuis kwam, was het wel even taai, maar moest ze eigenlijk alleen naar bed. De dag erna heb ik wel voor haar gezorgd. Het ergste vind ik dat ik haar niet Ff lekker beet kan pakken en kan knuffelen. Verder helpt ze me heel goed, dus dat is super! Maar het is wel heel lastig ja!

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Ganda:

Ja, echt niet leuk! Mijn dochtertje is 3 en die is de dag na de operatie naar opa en oma gegaan en een nachtje blijven logeren. Toen ze thuis kwam, was het wel even taai, maar moest ze eigenlijk alleen naar bed. De dag erna heb ik wel voor haar gezorgd. Het ergste vind ik dat ik haar niet Ff lekker beet kan pakken en kan knuffelen. Verder helpt ze me heel goed, dus dat is super! Maar het is wel heel lastig ja!

Jaa dat knuffelen!! Vooral als ze zich pijn hebben gedaan.

Ik heb er dan 4. Meisje van 6 en 3 jongens van 5, 3 en 1jaar. Voel me zo nutteloos haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei GWND:

Jaa dat knuffelen!! Vooral als ze zich pijn hebben gedaan.

Ik heb er dan 4. Meisje van 6 en 3 jongens van 5, 3 en 1jaar. Voel me zo nutteloos haha

Ja, wauw, dat kan ik me voorstellen. En vooral die van 1, die wil je denk ik toch wel heel graag Ff oppakken! 

 

Heel veel succes met de drukte! Maar wel rustig aan hè? :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Ganda:

Ja, wauw, dat kan ik me voorstellen. En vooral die van 1, die wil je denk ik toch wel heel graag Ff oppakken! 

 

Heel veel succes met de drukte! Maar wel rustig aan hè? :36:

Jaaa zijn allemaal erge knuffelkontjes. Jongste knuffelt veel met mn benen hihi.

Dankjewel! Ik doe mn best maar vind t nog lastig los te laten.

Ben ook nog eens 2 dagen eerder ongesteld geworden. Helemaal een fantastische timing haha.

Normaal stipt 26 dagen.

Nja hebben we dat ook weer meegemaakt hahaha

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei GWND:

Jaa dat knuffelen!! Vooral als ze zich pijn hebben gedaan.

Ik heb er dan 4. Meisje van 6 en 3 jongens van 5, 3 en 1jaar. Voel me zo nutteloos haha

Ooooh je hebt ze! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Wat je hierboven omschrijft, daar loop ik ook tegenaan. Heb er ook 4 precies even oud haha. Toch super dat je het gedaan hebt, het komt met een vol gezin zoals dat van jou en mij nooit uit. Top dat je partner thuis is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei GWND:

Jaaa zijn allemaal erge knuffelkontjes. Jongste knuffelt veel met mn benen hihi.

Dankjewel! Ik doe mn best maar vind t nog lastig los te laten.

Ben ook nog eens 2 dagen eerder ongesteld geworden. Helemaal een fantastische timing haha.

Normaal stipt 26 dagen.

Nja hebben we dat ook weer meegemaakt hahaha

 

Xxx

 

O wat balen zeg! Ik had het gelukkig net gehad. Zul je altijd zien dat het op zo’n slecht moment komt!

 

ja, kan me voorstellen dat je het lastig vindt. Vind ik al, laat staan jij met 4! Maar benen knuffelen mag altijd! :) . Mijn meisje pakt mijn arm om te knuffelen, heel schattig!

 

Maar toch proberen om rustig aan te doen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Coconut:

Ooooh je hebt ze! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Wat je hierboven omschrijft, daar loop ik ook tegenaan. Heb er ook 4 precies even oud haha. Toch super dat je het gedaan hebt, het komt met een vol gezin zoals dat van jou en mij nooit uit. Top dat je partner thuis is! 

Jaa dankjewel!! 

Wat gaaf zeg! Hoor je niet vaak.

Heb je ook zelfde geslachten?? 

 

Ja idd het komt gewoon nooit uit wat je ook doet hahaha.

Gisteren zat ik hier en dacht waarom.moest ik het ookalweer laten doen op dit moment? Hahaha

Zal vast herkenbaar zijn haha

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Ganda:

 

O wat balen zeg! Ik had het gelukkig net gehad. Zul je altijd zien dat het op zo’n slecht moment komt!

 

ja, kan me voorstellen dat je het lastig vindt. Vind ik al, laat staan jij met 4! Maar benen knuffelen mag altijd! :) . Mijn meisje pakt mijn arm om te knuffelen, heel schattig!

 

Maar toch proberen om rustig aan te doen! :D

Ohh lucky you!! Ja dachf als ik paar dagen verder ben dan zou t beter verlopen.

Maar kan gelukkig alles zelf haha.

 

Jaa idd armknuffelen doen xe ook maar mijn buik is aan beide kanten heel gevoelig dat ze me.soms zeer doen.

 

Ja ga morgen iets meer mn best doen om rustig te blijven haha hoop dat t lukt want heb alleen mezelf ermee

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei GWND:

Jaa dankjewel!! 

Wat gaaf zeg! Hoor je niet vaak.

Heb je ook zelfde geslachten?? 

 

Ja idd het komt gewoon nooit uit wat je ook doet hahaha.

Gisteren zat ik hier en dacht waarom.moest ik het ookalweer laten doen op dit moment? Hahaha

Zal vast herkenbaar zijn haha

Xx

 Jongens 6&5 en meisjes 3&1:wub:. De waaromookalweer-vraag zal ik mezelf over anderhalve week vast dagelijks gaan stellen haha! Wens je een kalme nacht :lazy2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Coconut:

 Jongens 6&5 en meisjes 3&1:wub:. De waaromookalweer-vraag zal ik mezelf over anderhalve week vast dagelijks gaan stellen haha! Wens je een kalme nacht :lazy2:

Wauw gewoon ook echt hetzelfde haha hoe vet.

Mijn dochter van 01-11-2011. Mijn 1e zoon 29-10-2012. 2e zoon van 15-04-2015 en mijn jongste van 04-11-2016. En die van jou?

 

Ohhh je moet nog sorry haha. Ja verheug je maar alvast haha.

Dankjewel!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Coconut:

Hahaha Let op: 

Zoon 13-9-11

Zoon 31-10-12

Dochter 9-3-15

Dochter 2-11-16

 

:159:Zo grappig! Maar wil je topic niet vervuilen: hoe gaat het vandaag?

Jeeemigg hoe dichtbij ook!! Hahaha super vet! 

En het is mijn topic he die vervuil je niet als ik je erna vraag haha.

Dus no worrys vond het erg leuk om tehoren.

Hoe oud ben je zelf?

Ik 27, wordt in november 28.

 

Vandaag gaat t gelukkig wel weer wat beter dan gisteren. Merk wel dat ik smiddags moe ben dat heb ik normaal niet.

Heb vandaag weer langzaamaan wat was gevouwen heb niet gek gedaan ofzo.

Nu weer even rustig aan een paar uurtjes voordat de oudste 2 weer thuiskomen hihi.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Coconut:

Goed bezig! Tja die vermoeidheid komt vast door het herstel. Dat kost energie. Neem je nog pijnstillers? Ik ben ouder haha, deze zomer 39! Maar dat zie je lekker niet :D

Jaa neem nog pijnstillers.

Maar het gaat wel steeds beter. Alleen de avonden zijn niet zo fijn.

 

Haha dat is het mooiste. Ik moest me legitimeren bij het tankstation.. ik zei als ik je vertel dat ik 4 kinderen heb geloof je me  niet he. Die vrouw lachen als een gek hahaha nee echt niet.

Toen ik vertelde dat het wel zo was viel haar mond open hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Coconut:

Hi! Een week na de operatie, hoe is het nu?

 

 

Hee! Lief dat je t vraagt..

Hier gaat het erg goed. Vandaag voor het eerst weer echt naar buiten geweest kindjes weggebracht en opgehaald en lekker naar de leenbakker geweest.

Al voelde ik me wel even dizzy toen ik in de auto zat, met wat drinken was t zo weg gelukkig.

 

Het is me achteraf wel meegevallen allemaal, al moet ik soms wel even wat rustiger aandoen.

Dat is niet altijd even makkelijk voor me haha.

Maar ben echt heel blij dat ik het heb laten doen.

 

Alleen een beetje een k*t timing.. is er buikgriep in huis.. niet grappig maargoed 3 van de 6 al gehad dus zijn op de helft haha.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Manta:

Wat grappig dat jullie kinderen even oud zijn, en die data zo dicht bij elkaar!

 

Hoe is het met je @GWND

Jaaa bizar he!! Wel echt cool! 

Het gaat echt heel goed gelukkig. Kon vrij snel veel dingen weer doen dus daar ben ik wel heel blij om.

Was toch wel erg nerveus voor mijn herstel door sommige verslagen hier en verhalen wat je van mensen hoort.

Maar het is me echt meegevallen gelukkig.

 

Hoe gaat het met jou herstel?

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Manta:

Wat fijn! Dsn was het het dus zeker waard!

 

Met mij gaat het ook heel goed, het valt mij ook mee!

Jaaa absoluut. Zou t zo weer doen hior.

Gelukkig.. hoeveel weken po ben jij nu? Ik vandaag 1week en 1dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.