Ga naar inhoud

GWND : 19 juni 2018 : Dr. Decoene : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hii allemaal!

 

Een poosje terug heb ik me aangemeld op deze site maar ik heb me nog niet voorgesteld..

Dus bij deze :).

Mijn naam is Gwenda, 27 jaar oud en woon in Limburg.

Volgend jaar op 19 mei 2019 trouw ik met de liefde van mijn leven.

We zijn nu 7.5 jaar samen en hebben samen 4 kindjes.

De oudste heet Delisa en zij is 6jaar oud.

Dan komt Destan en hij is 5jaar oud.

Devean van 3 jaar oud en Déyaro is anderhalf jaar.

Na mijn laatste keizersnede ben ik gesteriliseerd en kwam de borstvergroting weer ter spraken.

Vanaf een jaar of 15 had ik al de wens voor grotere borsten.

Na 4 keer borstvoeding werd die wens nog 10 keer zo sterk haha.

En met ons huwelijk in het vooruitzicht hebben we gekozen voor dit jaar.

 

Mijn consult heb ik op 19 maart 2018 gehad en we hebben gekozen voor Silicone cohesive gel 380 cc xp achter de spier.

Op 19 juni 2018 heb ik mijn operatie gepland staan.

 

Ik vind het echt heel spannend hoe dichterbij het komt en hoe het eruir komt tezien qua grootte en alles.

 

Lieve groetjes

Gwenda.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie

Wauw! Allereerst gefeliciteerd met je aankomende huwelijk en gefeliciteerd met de keus die je gemaakt hebt!:116: Wat zal jij stralen in je bruidsjurk volgend jaar!:D

Liefs!

Xoxo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Mrs.:

Wauw! Allereerst gefeliciteerd met je aankomende huwelijk en gefeliciteerd met de keus die je gemaakt hebt!:116: Wat zal jij stralen in je bruidsjurk volgend jaar!:D

Liefs!

Xoxo

 

Dankjewel!! Heel spannend allemaal!

Dat is wel de bedoeling haha zoals het er nu uitziet zou ik echt niet blij worden.

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
17 minuten geleden zei nanana:

Zo spannend!! Nog even volhouden! Wat is je huidige cup? 

Je trouwjurk zal inderdaad prachtig staan!!! ooeeeeh zo mooi he als je een goede voorgevel hebt!!

Jaa echt heel spannend. Ik heb nu een lege b cup. 

Verschrikkelijk zo zou ik niet willen trouwen.

Vandaar de keuze om het nu tedoen.

Anders had ik denk ik nog wel even gewacht ermee tot onze jongste wat ouder was maar ach kan ik er langer van genieten haha

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Langer genieten is altijd goed! Denk dat we volgende maand denken: had ik het maar eerder gedaan hahaha

Zeker als we vol zelfvertrouwen in onze bikini op het strand lopen.

Kijk daar zooo naar uit!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei nanana:

Langer genieten is altijd goed! Denk dat we volgende maand denken: had ik het maar eerder gedaan hahaha

Zeker als we vol zelfvertrouwen in onze bikini op het strand lopen.

Kijk daar zooo naar uit!! 

Bohjaa dat zou echt ideaal zijn ja.

Gaan eerst naar die van jou aftellen ♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei GWND:

Vandaag nog maar 4 weken!! 

Wow wat vind ik het spannend zeg..

Denk bijna aan niks anders meer, zolang naar uitgekeken en nu zo bang haha.

Blij als het achter de rug is :36:

Is aftellen nu voor je! Ik kon ook aan niks anders meer denken naarmate ik meer de datum naderde. Ik heb ook 380 cc xp achter de spier gekregen. Ook bij de Wellness kliniek. Ben alleen geholpen door dr. Parys

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Triesje:

Is aftellen nu voor je! Ik kon ook aan niks anders meer denken naarmate ik meer de datum naderde. Ik heb ook 380 cc xp achter de spier gekregen. Ook bij de Wellness kliniek. Ben alleen geholpen door dr. Parys

Ohh erg he!! Ik doe zo mn best haha maar kom er elke keer weer op terug <_<.

Oh dat is gewoon precies hetzelfde als wat ik krijg. 

Wat was je voorsituatie?

Heb je toevallig fotos?

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei GWND:

Ohh erg he!! Ik doe zo mn best haha maar kom er elke keer weer op terug <_<.

Oh dat is gewoon precies hetzelfde als wat ik krijg. 

Wat was je voorsituatie?

Heb je toevallig fotos?

 

Xx

Ik had hiervoor een klein a cupje. Heb geen album. Ik ga anders even kijken om een album aan te maken en zal je dan toevoegen goed:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
1 uur geleden zei leek:

over een week hebben we ze allebei!! hoe gaat het met jouw zenuwen???

 

1 uur geleden zei XMichelle043:

Spannend nog even!

je bent een dagje voor mij aan de beurt !

zenuqen beginnen nu wel echt te komen hooor, bij jou?

heb je de tijd al doorgekregen?

ik moet vandaag bellen!

 

xoxo

Boohh meiden wat is het spannend he. Heb t echt niet meer hahaha.

Ik moet me om 07:45uur melden bijnde kliniek en binnen 3uur word ik geholpen :1bouncingboobs:.

Ik kreeg afgelopen dinsdag DE email haha. En toen ik die net door had gelezen belde ze al gelijk dat ze de mail verstuurd hadden en of alles duidelijk was. Toen werd t nog echter haha.

@XMichelle043 heb je al gebeld?

 

Hoe gaat het met jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei GWND:

 

Boohh meiden wat is het spannend he. Heb t echt niet meer hahaha.

Ik moet me om 07:45uur melden bijnde kliniek en binnen 3uur word ik geholpen :1bouncingboobs:.

Ik kreeg afgelopen dinsdag DE email haha. En toen ik die net door had gelezen belde ze al gelijk dat ze de mail verstuurd hadden en of alles duidelijk was. Toen werd t nog echter haha.

@XMichelle043 heb je al gebeld?

 

Hoe gaat het met jullie?

Ja dat geloof ik

hou het bijna niet meer van de spanning.

jij nog 4 nachtjes !!

ik nog 5!

wel leuk zitten we een beetje in hetzelfde proces

zal je voor maandag nog even een berichtje sturen om te vragen hoe het met je gaat xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei leek:

@XMichelle043 oeeeeh spannend! ik check al iedere dag mijn email 

maar heb nog van niks gehoord.. geduld.. geduld

jij bent weer 1 dagje voor mij :D 

Jij bent de 21ste?

pfff wat een spanning he

word ook helemaal gek ervan

maar ben zo benieuwt naar de pijn enzo en ook beetje bang voor complicaties maar hoop dat dat goed gaat komen!

ik rook niet, al 2 maanden geen alcohol gedronken en eet vrij gezond.

slik extra vitamine c 1000.

ben jij ook bezig met Arnica tabletjes te slikken voor tegen de zwelling en blauwe plekken?

Heb mijn voedingskussen ook al klaarliggen hoop dat dat enigszins helpt met slapen want ben echt een zij/buik slaper !

 

 

xoxoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei XMichelle043:

Jij bent de 21ste?

pfff wat een spanning he

word ook helemaal gek ervan

maar ben zo benieuwt naar de pijn enzo en ook beetje bang voor complicaties maar hoop dat dat goed gaat komen!

ik rook niet, al 2 maanden geen alcohol gedronken en eet vrij gezond.

slik extra vitamine c 1000.

ben jij ook bezig met Arnica tabletjes te slikken voor tegen de zwelling en blauwe plekken?

Heb mijn voedingskussen ook al klaarliggen hoop dat dat enigszins helpt met slapen want ben echt een zij/buik slaper !

 

 

xoxoxo

Arnica? nee vertel!

ik werd vandaag wakker met keelpijn en een loopneus.. vanavond naar Pinkpop; als ik maar niet verkouden ben met de operatie :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei leek:

Arnica? nee vertel!

ik werd vandaag wakker met keelpijn en een loopneus.. vanavond naar Pinkpop; als ik maar niet verkouden ben met de operatie :( 

Oh jeetje nee!

ik hoop het niet!

uhmm.. ik zou nu ook nog ff extra vitamine c slikken en extra veel groente eten en fruit hopelijk gaat het dan weg.

leuk Pinkpop! Je gaat wel geen alcohol drinke ofwel? Hihi

ik heb arnica tabletjes gekocht bij de apotheker en als je dat een week voor de operatie 3x per dag 2 tabletjes neemt en n week nog na de operatie dan is de kans kleiner dat je minder blauwe plekken en zwelling krijgt ( is niet bewezen maar schijnt te helpen) maar dan denk ik baat het niet dat schaad het niet .

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei XMichelle043:

Oh jeetje nee!

ik hoop het niet!

uhmm.. ik zou nu ook nog ff extra vitamine c slikken en extra veel groente eten en fruit hopelijk gaat het dan weg.

leuk Pinkpop! Je gaat wel geen alcohol drinke ofwel? Hihi

ik heb arnica tabletjes gekocht bij de apotheker en als je dat een week voor de operatie 3x per dag 2 tabletjes neemt en n week nog na de operatie dan is de kans kleiner dat je minder blauwe plekken en zwelling krijgt ( is niet bewezen maar schijnt te helpen) maar dan denk ik baat het niet dat schaad het niet .

 

xoxo

 

Ik heb ze ook gekocht net voor de operatie. Ik ben er zaterdagmiddag mee gestart en maandag geopereerd. Ik weet ook niet of het geholpen heeft, maar ik heb weinig last gehad van zwelling. 

 

Hoe gaat het met jullie zenuwen? Fijn dat je nog een drukke agenda hebt, @leek, dan denk je er misschien minder aan! Succes met de laatste daagjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.