Ga naar inhoud

GWND : 19 juni 2018 : Dr. Decoene : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Ganda:

 

Ik heb ze ook gekocht net voor de operatie. Ik ben er zaterdagmiddag mee gestart en maandag geopereerd. Ik weet ook niet of het geholpen heeft, maar ik heb weinig last gehad van zwelling. 

 

Hoe gaat het met jullie zenuwen? Fijn dat je nog een drukke agenda hebt, @leek, dan denk je er misschien minder aan! Succes met de laatste daagjes!

Ja kost toch zogoed als niks dus als het helpt is het alleen maar fijn!

Ik zit de hele tijd op de wc door de zenuwen al denk ik Pff Haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie
17 minuten geleden zei Ganda:

 

Ik heb ze ook gekocht net voor de operatie. Ik ben er zaterdagmiddag mee gestart en maandag geopereerd. Ik weet ook niet of het geholpen heeft, maar ik heb weinig last gehad van zwelling. 

 

Hoe gaat het met jullie zenuwen? Fijn dat je nog een drukke agenda hebt, @leek, dan denk je er misschien minder aan! Succes met de laatste daagjes!

top, ik ga ze morgen halen.

en ik word gek van mezelf. ik ben zo echt normaal gezien nooit. ben altijd heel erg relaxed, maar om de een of andere reden houd dit me zoveel bezig, bang naar of ik misselijk ben, bang of ik extra last heb ivm mijn reuma aan mn borstbeen.. ach, als het dadelijk achter de rug is (of voor de borst :) ) zal ik wel weer relaxed zijn. we'll see

 

en @XMichelle043 ik drink nooit als ik ergens naartoe ga, geen zorgen. ben al dronken van 1 glas wijn (wil ik wel ooit drinken voor het slapen gaan, maar nu even niet.) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei XMichelle043:

Ja dat geloof ik

hou het bijna niet meer van de spanning.

jij nog 4 nachtjes !!

ik nog 5!

wel leuk zitten we een beetje in hetzelfde proces

zal je voor maandag nog even een berichtje sturen om te vragen hoe het met je gaat xxx

Jaa is niet leuk meer he. Denk dat dit even spannend is als mn voorgaande keizersnedes. Mijn god wat een spanningen. En dan nog de spanningen voor alle voorbereidingen van de bruiloft. Morgen locatiebezoek weer en kijken voor de decoratie. Mn oudste 2 kindjes zwemmen zondag af voor hun B diploma. Maandag nog GGD met mn oudste zoon en daarachteraan oudergesprek voor mn dochter haha.

Wat een zenuwslopende week nog :25:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei leek:

Arnica? nee vertel!

ik werd vandaag wakker met keelpijn en een loopneus.. vanavond naar Pinkpop; als ik maar niet verkouden ben met de operatie :( 

Ik heb zooo'n hekel aan pinkpop he. Woon een wijk ervanaf maar die drukte.. bah. En heb ook nog druk weekend en moet van landgraaf naar kerkrade hele tijd. Wordt nog wat! Maar iig veel plezier haha hopelijk wordt je niet ziek!

 

Die tabletjes moet je die op recept halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei GWND:

Hee Kathie! Jaa nog maar 4 dagen whaa ben super zenuwachtig phff blij als t achter de rug is haha. 

Snap ik! Ik was gek genoeg niet zenuwachtig. Laat het allemaal op je af komen. Ze zorgen goed voor je en zijn allemaal heel lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei GWND:

Heb even gespiekt bij je en zie dat je de 11e geholpen bent. Hoe gaat t met je?

Zit je al in het 'juni clubje'?

Gaat heel goed! Ik heb weinig pijn. Zit sinds gister of vandaag in het juni clubje volgens mij. Ik heb ook arnica. Heb druppeltjes en crème. Ben allebei een week van te voren mee begonnen. ik denk dat het wel helpt. Soms is het ook fijn om je borsten even in te smeren met iets vind ik. Ik heb wel last gehad van de druk en een beetje van de wonden maar het valt me mee. Ik kan alles zelf! Maar per persoon heel verschillend. Ik ben vooral rustig en relaxed geweest de hele tijd. Gezond eten en veel water drinken helpt denk ik ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Kathie:

Snap ik! Ik was gek genoeg niet zenuwachtig. Laat het allemaal op je af komen. Ze zorgen goed voor je en zijn allemaal heel lief!

Echt helemaal niet?? Ik weet niet meer waar ik t zoeken moet zo erg.

Echt verschrikkelijk! 

Ja daar ben ik ook niet bang voor meer dat t niet goed gaat of verkeerde keuze qua aantal cc om knettergek van teworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Kathie:

Gaat heel goed! Ik heb weinig pijn. Zit sinds gister of vandaag in het juni clubje volgens mij. Ik heb ook arnica. Heb druppeltjes en crème. Ben allebei een week van te voren mee begonnen. ik denk dat het wel helpt. Soms is het ook fijn om je borsten even in te smeren met iets vind ik. Ik heb wel last gehad van de druk en een beetje van de wonden maar het valt me mee. Ik kan alles zelf! Maar per persoon heel verschillend. Ik ben vooral rustig en relaxed geweest de hele tijd. Gezond eten en veel water drinken helpt denk ik ook!

Oh wat super zeg!!! Een heel mooi herstel dus.

Ik zit 2 weken in het verband dan kan ik niks smeren.

Maar die tabletjes lijkt me wel wat.

Waar en hoe krijg ik die?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei GWND:

Ik heb zooo'n hekel aan pinkpop he. Woon een wijk ervanaf maar die drukte.. bah. En heb ook nog druk weekend en moet van landgraaf naar kerkrade hele tijd. Wordt nog wat! Maar iig veel plezier haha hopelijk wordt je niet ziek!

 

Die tabletjes moet je die op recept halen?

wat leuk een buurtgenootje :) succes met je operatie meid! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei GWND:

Ik heb zooo'n hekel aan pinkpop he. Woon een wijk ervanaf maar die drukte.. bah. En heb ook nog druk weekend en moet van landgraaf naar kerkrade hele tijd. Wordt nog wat! Maar iig veel plezier haha hopelijk wordt je niet ziek!

 

Die tabletjes moet je die op recept halen?

dat snap ik, en ik HAAT Pinkpop ook! ik was er vroeger ooit 1x geweest en gezworen dat het mn laatste was. het is ook veel te hip en mainstream voor mij. ik ben meer van wat hardere muziek en niet zo liefjes.
maar goed, Pearl Jam kwam, en dat is echt mijn bandje.. dus alle principes overboord en gaan!
ik had extra een parkeerkaart gekocht (en betaald) via ticketmaster bij mn kaarten. maar de parkeerplaats was al lang vol. er waren honderden, mss wel duizenden (?) mensen met een betaalde parkeerkaart zonder parkeerplek. 
uiteindelijk in een wijk op de stoep moeten staan, een uur gelopen naar het terrein. 

super kut als je in de buurt woont! ik zou een weekendje weg gaan denk ik als ik daar woonde ;)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Shahira89:

Heb ik gewoond scheasberg. Nu woon ik in Heerlen xx

Ahh cool ik ook! Nu wonen we in de wijk ernaast

 

6 uur geleden zei Shahira89:

Omg soms lees ik zo verkeerd, of te vlug dat ik nu zie wat ik schrijf.. Je bent al geopereerd.. X

Hahaha nee meis dinsdag pas whaa. En jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei GWND:

Ahh cool ik ook! Nu wonen we in de wijk ernaast

 

Hahaha nee meis dinsdag pas whaa. En jij?

Omg dit is nog stommer Haha ! Ik Moet eens echt beter gaan lezen .nog eventjes voor jou spannend!!!.. Ik wordt 1aug geopereerd xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Shahira89:

Omg dit is nog stommer Haha ! Ik Moet eens echt beter gaan lezen .nog eventjes voor jou spannend!!!.. Ik wordt 1aug geopereerd xxx

Hahaha niet erg. Laten we t op de spanningen houden.

Dan heb je nog wel ff tegaan.

Ik heb nog maar 2dagen op de teller whaa :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @GWND!

Heb je al een uur waarop je je moet aanmelden? Hoe verliep(en) je consult(en)?

 

Ik ga namelijk op 24 juli ook bij de wellnesskliniek maar dan bij dr. Parys. Eerste consult verliep vlot en duidelijk. Bij het tweede was hij ziek en kon ik even bij dr. Damen terecht. Ik ging om nog eens te passen vanwege twijfels maar hij wou me niet laten passen omdat ik anders nog meer zou twijfelen. Hij zei wel dat hij het advies van dr. Parys volgde. We hebben toen eigenlijk gewoon 5 minuten op de gang gepraat. Wat ik een beetje vreemd vond...

 

Dus nu heb ik wat schrik en hoop ik dat de operatie zelf wel goed zal verlopen. En dat ik op tijd een uur te horen krijg.

 

Nog 2 dagen voor jou! Spannend! Veel succes!

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei SN_90:

Hoi @GWND!

Heb je al een uur waarop je je moet aanmelden? Hoe verliep(en) je consult(en)?

 

Ik ga namelijk op 24 juli ook bij de wellnesskliniek maar dan bij dr. Parys. Eerste consult verliep vlot en duidelijk. Bij het tweede was hij ziek en kon ik even bij dr. Damen terecht. Ik ging om nog eens te passen vanwege twijfels maar hij wou me niet laten passen omdat ik anders nog meer zou twijfelen. Hij zei wel dat hij het advies van dr. Parys volgde. We hebben toen eigenlijk gewoon 5 minuten op de gang gepraat. Wat ik een beetje vreemd vond...

 

Dus nu heb ik wat schrik en hoop ik dat de operatie zelf wel goed zal verlopen. En dat ik op tijd een uur te horen krijg.

 

Nog 2 dagen voor jou! Spannend! Veel succes!

 

Groetjes!

Hii @SN_90,

 

Oeii dat klinkt idd niet zo fijn.

Ik zou persoonlijk dan nog eens bellen en afspraak maken met de juiste dokter.

Ik ben 1x op consult gegaan en dat was heel fijn verlopen.

Heb een passessie gehad en werd aangeraden niet boven de 380 cc tegaan dus dat ga ik ook niet.

Al twijfel ik wel om niet voor de 400cc tegaan maar ik laat het hierbij denk ik haha.

Ik kreeg precies 1week vantevoren een mailtje gestuurd met daarin mijn tijd.

Vlak daarna belde de kliniek of alles duidelijk was voor me en of ik nog vragen had.

Ik moet me om 07:45uur melden daar en binnen 3uur word ik geholpen.

Dus ben heeel erg benieuwd. 

Hopelijk heb ik zo je vragen beantwoord.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei GWND:

Hii @SN_90,

 

Oeii dat klinkt idd niet zo fijn.

Ik zou persoonlijk dan nog eens bellen en afspraak maken met de juiste dokter.

Ik ben 1x op consult gegaan en dat was heel fijn verlopen.

Heb een passessie gehad en werd aangeraden niet boven de 380 cc tegaan dus dat ga ik ook niet.

Al twijfel ik wel om niet voor de 400cc tegaan maar ik laat het hierbij denk ik haha.

Ik kreeg precies 1week vantevoren een mailtje gestuurd met daarin mijn tijd.

Vlak daarna belde de kliniek of alles duidelijk was voor me en of ik nog vragen had.

Ik moet me om 07:45uur melden daar en binnen 3uur word ik geholpen.

Dus ben heeel erg benieuwd. 

Hopelijk heb ik zo je vragen beantwoord.

 

Xxx

Hoi! Bedankt voor je reactie.

Aangezien dr. Damen hetzelfde zei, ga ik gewoon het advies volgen dat dr. Parys al gaf. Dat is ook het grootste dat ik toen gepast had en me mooi stond. 330cc xp achter de spier. Daarmee wordt het D/DD.

Ik had alleen wat schrik dat de operatie ook zo chaotisch zou lopen als het tweede consult. Maar bij jou verloopt het toch goed dus hopelijk bij mij hetzelfde.

 

De secretaresse zei dat borstvergrotingen altijd 's morgens plaatsvinden. Dus ik hoop voor je dat je zo snel mogelijk aan de beurt bent en niet die 3 uren moet wachten. Dat is niet zo goed voor de stress he ;)

 

Succes dinsdag! :71:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei SN_90:

Hoi! Bedankt voor je reactie.

Aangezien dr. Damen hetzelfde zei, ga ik gewoon het advies volgen dat dr. Parys al gaf. Dat is ook het grootste dat ik toen gepast had en me mooi stond. 330cc xp achter de spier. Daarmee wordt het D/DD.

Ik had alleen wat schrik dat de operatie ook zo chaotisch zou lopen als het tweede consult. Maar bij jou verloopt het toch goed dus hopelijk bij mij hetzelfde.

 

De secretaresse zei dat borstvergrotingen altijd 's morgens plaatsvinden. Dus ik hoop voor je dat je zo snel mogelijk aan de beurt bent en niet die 3 uren moet wachten. Dat is niet zo goed voor de stress he ;)

 

Succes dinsdag! :71:

 

En waardoor begon je te twijfelen dan?

En wat is je voorsituatie?

Ik heb een lege b momenteel.

Ben benieuwd waar ik op uit ga komen.

Hoe groot etc ben je?

Ik ben 1.56m en weeg 56.5kg schommel nog wat met mn gewicht.

Krijg je ook ronde?

 

Ohh dat is gunstig om teweten ja haha.

Heb t nu al niet meer met de zenuwen.

Hoe zit dat bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei GWND:

En waardoor begon je te twijfelen dan?

En wat is je voorsituatie?

Ik heb een lege b momenteel.

Ben benieuwd waar ik op uit ga komen.

Hoe groot etc ben je?

Ik ben 1.56m en weeg 56.5kg schommel nog wat met mn gewicht.

Krijg je ook ronde?

 

Ohh dat is gunstig om teweten ja haha.

Heb t nu al niet meer met de zenuwen.

Hoe zit dat bij jou?

Ik begon te twijfelen omdat ik dacht dat het teveel zou opvallen voor familie, collega's die het niet weten. Maar mijn man zei: als je het dan doet, moet je kiezen wat je zelf mooi vindt en niet denken aan de anderen. Dat is natuurlijk wel waar dus ga ik toch voor het grootste. Ook ronde. Ben 1,63m en 56kg. Volgens de dokter heb ik 75B/C maar geen decolleté omdat er geen volume zit bovenaan. Dat staat dus niet mooi in kleedjes, blouses... 

 

Zenuwen heb ik nog niet maar naarmate het dichterbij komt zal dat wel komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2018 om 07:02 zei GWND:

Echt helemaal niet?? Ik weet niet meer waar ik t zoeken moet zo erg.

Echt verschrikkelijk! 

Ja daar ben ik ook niet bang voor meer dat t niet goed gaat of verkeerde keuze qua aantal cc om knettergek van teworden.

Ja snap ik! Ik heb er een half jaar naar toe geleefd en heb gaande weg echt wel zenuwen gehad en inderdaad zorgen of ik wel de goeie keuze zou maken. Maar ik heb steeds positieve gedachten gehad dat het allemaal goed zou komen. Ook al zou er iets zijn waar ik niet tevreden over ben dan valt daar ook altijd weer iets aan te doen. Dus uiteindelijk was ik super rustig en totaal geen zenuwen. Terwijl ik ook nog nooit was geopereerd. Ik werd ook heel rustig wakker uit de narcose en voelde me heel goed. Maar ik snap dat het allemaal niet zo makkelijk is om die rust te vinden maar er veel over praten met anderen helpt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2018 om 07:04 zei GWND:

Oh wat super zeg!!! Een heel mooi herstel dus.

Ik zit 2 weken in het verband dan kan ik niks smeren.

Maar die tabletjes lijkt me wel wat.

Waar en hoe krijg ik die?

Oh 2 weken in verband! Dat is jammer! Als het goed is kan je alle vormen van arnica krijgen bij een winkel zoals de tuinen. Ken je dat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.