Ga naar inhoud

Del93 : 26 juni 2018 : Dr. Oostrom : Gelre Ziekenhuis : Apeldoorn


Aanbevolen berichten

26 minutes ago, Del93 said:

Dankjewel! Ik heb het ook uitgegild, de kleine meid lachte me gewoon uit! 

 

7 juni heb ik afspraak met de pc om te passen en te meten enzo. Ik denk dat we dan ook een datum gaan prikken voor de operatie. Ik hoop eind juli omdat ik dan 4 weken met mn dochtertje bij mn moeder kan logeren. 

 

Hoop dat er rond die tijd plek is want je kan dan zeker de hulp van je moeder gebruiken als je met je dochter zit!!

heb je een idee wat je mooi vindt? Wil je een C hebben of misschien wel een D? Ik weet niet precies wat je postuur is maar snap wel dat je iets wilt wat bij je lijf past! Succes met het kiezen, vanaf nu wordt het een stuk leuker!! En ga je zooooveel twijfelen over de maat maar dat is heel normaal! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Annefleurx:

 

Hoop dat er rond die tijd plek is want je kan dan zeker de hulp van je moeder gebruiken als je met je dochter zit!!

heb je een idee wat je mooi vindt? Wil je een C hebben of misschien wel een D? Ik weet niet precies wat je postuur is maar snap wel dat je iets wilt wat bij je lijf past! Succes met het kiezen, vanaf nu wordt het een stuk leuker!! En ga je zooooveel twijfelen over de maat maar dat is heel normaal! 

Ik ben zelf 1,70m en weeg 53 kilo, dus erg smal. Zat zelf te denken aan een B/C cup. Maar is ook beetje afwachten wat de pc me aanraad. Wordt sowieso wel druppelvorm omdat ik dus zelf niks heb.

 

Over 2 weken weet ik meer! Dan kan ik hier ook straks mn ervaringen delen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Annefleurx:

@Del93

oh beetje vergelijkbaar met mij! Ik ben 173 met 52kg ongeveer! Ik heb 290cc anatomisch laten zetten 2 weken gelezen wat uitkomt op een grote B/kleine C 

(er paste niet meer in ook helaas) 

Heb je foto’s? Kan ik zien wat mij dan ook een beetje te wachten staat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Del93:

Ah schiet niet op dus, ik duim voor je meid! Hou je me op de hoogte?!

Vandaag maar even weer naar Boerhaave gebeld maar helaas de chirurg wil het niet aanpassen. Immers heb ik wel borstontwikkeling alleen niet volledig (of afgenomen door langdurig borstvoeding) en dat het hypoplasie. Aplasie is als er helemaal geen borstontwikkeling is ontstaan bij het 'vrouw'. Dus het heeft geen zin om de aanvraag te doen denk ik bijna zeker te weten gezien de voorwaarden vd verzekering. Als ik het wel wil proberen en het wordt een 'nee' dan betaal ik alnog het bedrag dat ze indienen bij de verzekering oftewel duurder dan de offerte bij 'normale' chirurgie. Sowieso belachelijk want dat wist ik niet van tevoren. De kans is nihil dat het vergoed wordt en om nou met ruim €1000 te gokken.... Durf ik niet aan. Ik ben wel nieuwsgierig oft gelukt zoi zijn maar door dat ze ineens met die mededeling komen baal ik wel van de kliniek afdeling financiën. De arts heb Ik wel nog volle vertrouwen in! 

 

Ik heb dus geen borstplooi en de juiste echo qua borstweefdel, aplasie zou je zeggen.... maar omdat er wel borstontwikkeling is gestart is er hypoplasie is geconstateerd.... Heb ik pech. Ik draag bh voorgevormd 75A en bovenop plat... Maar dat volstaat dus niet. Langdradig verhaal maar je snapt me vast haha. 

 

Gauw loslaten hoop ik en weer uitkijken naar de operatie in juni. 270cc anatomisch dual plane. Maximale wat kan qua metingen bovenlichaam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
8 uur geleden zei Del93:

Zojuist mn afspraak gehad met de PC. We hebben gekozen voor Mentor anatomisch 245cc dual plane! 

 

Kan over 19 dagen al geopereerd worden!

Wouw wat snel! En wat spannend....succes met aftellen ;)

Denk aan je

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Del93

 

hoi hoi

 

Gefeliciteerd met je operatie datum, ik heb de titel gedeeltelijk aangepast, waar en door welke pc word je geholpen, dan ga ik dat nog even in de titel vermelden, verder kun je dit topic blijven gebruiken voor alle updates en je verslag, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Desert-Rose:

@Del93

 

hoi hoi

 

Gefeliciteerd met je operatie datum, ik heb de titel gedeeltelijk aangepast, waar en door welke pc word je geholpen, dan ga ik dat nog even in de titel vermelden, verder kun je dit topic blijven gebruiken voor alle updates en je verslag, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen

Ik wordt geholpen door CAM Oostrom, in het Gelre ziekenhuis Apeldoorn!

 

dankjewel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog 4 dagen en dan is het zo ver. Maar jeetje wat ben ik zenuwachtig. En dat niet eens voor de operatie maar voor de narcose. Ik ben nog nooit onder narcose geweest en haal me de gekste scenario’s in mn hoofd... <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Del93:

Nog 4 dagen en dan is het zo ver. Maar jeetje wat ben ik zenuwachtig. En dat niet eens voor de operatie maar voor de narcose. Ik ben nog nooit onder narcose geweest en haal me de gekste scenario’s in mn hoofd... <_<

Hey hey... ik kan het me heel goed voorstellen... ik werd vorig jaar aan een navelbreuk geopereerd en toen was ik ook zo ontzettend nerveus voor de narcose... ik kan wel zeggen dat het waarschijnlijk allemaal mee valt, maar ik weet als geen ander dat je daar niks aan hebt ;) heel veel succes de komende dagen. 

Heel veel groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update van mijn kant.

 

afgelopen dinsdag heb ik dan eindelijk mn borstvergroting gehad. Operatie etc is allemaal goed verlopen! 

 

Ik moest twee nachten in het ziekenhuis blijven ivm aanhoudende duizeligheid en mijn drains liepen nog te vol.

 

nu ben ik gister ontslagen uit het ziekenhuis en heb ik mn drains mee naar huis gekregen. Deze mogen pas verwijderd worden wanneer ik minder dan 20cc per borst verlies. 

Die dingen zijn echt erg irritant en moet ze dus overal mee naar toe nemen. Geen gezicht.

 

verder gaat het herstel naar mijn idee best goed. Met pijnstillers kom ik de dag goed door. Slaap wel erg veel door de oxycodon. Daarom slik ik die alleen nog ochtend en avond. En de middagen op de paracetamol. 

 

Ik zal een album proberen te maken, zodat jullie mee kunnen kijken. Ik ben tot nu toe echt al super gelukkig met het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Ittybittymary:

@Del93 Zou ik ook in je album mogen spieken? :) Hoe is het bij jou qua pijn? Fijn dat je van die drains af bent eindelijk!!! Liefs xx

Sinds mijn drains er gister avond uit zijn gehaald heb ik het idee dat ik ook een stuk minder pijn heb! Het is goed te doen!

 

ik heb nieuwe foto’s toegevoegd en je kunt kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister avond mn drains uit laten halen. Wat een ellende was dat. Ze zaten er sinds dinsdag al in. Ze zater vast aan de binnenkant en moest echt even goed aan getrokken werden. Ik heb gehuild als een klein kind, wat is dat naar zeg! 

 

Nu ze er uit zijn voel ik me zo veel vrijer! Nu eindelijk genieten van mn borsten en lekker herstellen. Vandaag wel een beetje misselijk maar dat zal dr wel bij horen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-6-2018 om 18:20 zei Del93:

Album is aangemaakt en staat privé dus als iemand het wil zien even laten weten hihi 

Hi hello, hoe gaat t nu met je? De ergste dagen achter de rug als t goed is? Mag ik ook spieken in je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei smizebra:

Wat fijn dat ze er uit zijn!!! Inderdaad nu echt lekker herstellen en gaan genieten van al het moois. Mag ik in je album kijken naar jouw proces? Fijne dag! 

Ja hoor heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gin@:

Hi hello, hoe gaat t nu met je? De ergste dagen achter de rug als t goed is? Mag ik ook spieken in je album? 

Het gaat al een stuk beter gelukkig! Kan een meeste pijn heb ik nu wel gehad!

 

heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Del93:

Het gaat al een stuk beter gelukkig! Kan een meeste pijn heb ik nu wel gehad!

 

heb je toegevoegd!

Nu wordt het alleen nog maar beter en mooier (zit ik zf ook op te wachten, ben 10 dagen po)

 

thanks, ik ga ff spieken ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.