Ga naar inhoud

Jo123 : 1 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Voor de mensen die mij nog niet kennen, ik ben 21 jaar en studeer nog op het moment.

Na verschillende bezoeken aan pc's is mijn keuze toch echt gevallen op dr. Nio. 

 

Ik ben bij dr. Straten en dr. de Blecourt geweest, maar daar had ik erg mijn twijfels bij. Zij raadden mij beide een lift met redelijk kleine protheses aan, terwijl dat bij Nio totaal niet nodig bleek. Ik heb een beetje een lege C en ben 1.67 en 73kg. Mijn keuze viel op Nio, omdat hij zijn technieken schijnt te hebben waarbij een lift niet nodig is. Hij gaat mijn plooi wat verlagen en ik krijg 375cc rond Eurosilicone op de spier. Gisteren had ik een extra consult, omdat ik nog mijn onzekerheden had over de maat en de manier van plaatsing, want vorige keer had ik 325cc gekozen. Hierin hierin heeft hij mij verder totaal gerust in gesteld, dus ik ga ervan uit dat het mooi gaat worden! Met iets meer cc kon hij een betere lift geven, wat ik graag wil dus daar gaan we dan maar voor! De periode tegen mijn operatie en daarna zal ik hier alles bijhouden wat op mijn pad komt. Ik kan niet wachten tot het zover is. Nu word het aftellen :wub:

 

Op de foto heb ik 400cc in, dus het wordt iets minder dan dat maar dan heb je wel een idee!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi!

ik zal je operatieverslag gaan volgen! Nio genoot :P Spannend hoor, nog een paar weken!

Ik ga morgen de ok betalen, weer een stap dichterbij :wub:

Ik vind die 400 ook mooi staan! Bij mij wordt 350 dual plane geplaatst ivm weinig borstweefsel en weinig vet op de borst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sigrid:

Hi!

ik zal je operatieverslag gaan volgen! Nio genoot :P Spannend hoor, nog een paar weken!

Ik ga morgen de ok betalen, weer een stap dichterbij :wub:

Ik vind die 400 ook mooi staan! Bij mij wordt 350 dual plane geplaatst ivm weinig borstweefsel en weinig vet op de borst. 

Leuk!! ik ga jou ook volgen. we zijn vlak na elkaar :68: Ik dacht dat je uiterlijk 15 dagen van te voren 30% moet betalen toch? ik ga het maandag of dinsdag doen. Dan wordt het idd een stuk echter nog!! Ik krijg 375 dus zit niet ver van elkaar. Ben heel benieuwd naar het resultaat van jou ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
11 minuten geleden zei Jo123:

Nog 6 dagen voor de grote dag!! Nu begint het aftellen. Ik heb alleen nog geen bericht gehad over hoe laat de operatie zal zijn etc. Iemand een idee wanneer en hoe je dat krijgt? :D

Spannend hoor meis!! Nio is top. Daar waar andere chirurgen een lift aanraden lost hij het gewoon op met iets meer cc.

 

Je wordt 1 deze dagen gebeld met de tijd.. toen ik gebeld werd namen de zenuwen toe hihi. 

 

Nog even!!! :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Nina34:

Spannend hoor meis!! Nio is top. Daar waar andere chirurgen een lift aanraden lost hij het gewoon op met iets meer cc.

 

Je wordt 1 deze dagen gebeld met de tijd.. toen ik gebeld werd namen de zenuwen toe hihi. 

 

Nog even!!! :tatice_04:

Oohh dus niet perse een week van te voren? Idd heeeel spannend. Ik ga alles met jullie delen!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Jo123:

Oohh dus niet perse een week van te voren? Idd heeeel spannend. Ik ga alles met jullie delen!:wub:

Ik dacht dat ik het sowieso 6 dgn van te voren wist, maar ik heb ook gelijk bij het consult toen aangegeven dat ik het graag zsm wilde weten omdat mijn man s'nachts werkt en hij met mij mee zou gaan. 

Ik zou nog even afwachten tot morgen en anders zelf bellen en zeggen dat je vervoer moet regelen ofzo ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Jo123:

@Nina34 en @Sigrid ik heb jullie alvast toegevoegd. Als het goed is kunnen jullie het nu zien. En ik wacht het wel even af! Als ik vandaag niks hoor bel ik morgen even.

Je voorsituatie is niks om je voor te schamen hoor. Je hebt al een mooie vorm dus dat worden prachtige boobs!!

 

Liefs Nina 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nina34:

Je voorsituatie is niks om je voor te schamen hoor. Je hebt al een mooie vorm dus dat worden prachtige boobs!!

 

Liefs Nina 

Dankjewel Nina, lief van je! Maar ik ben pas 21 en vind ze al zo slap en ook puntig van de zijkant :79: Ik ga er ook van uit dat het goed komt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jo123:

Dankjewel Nina, lief van je! Maar ik ben pas 21 en vind ze al zo slap en ook puntig van de zijkant :79: Ik ga er ook van uit dat het goed komt!!

Ach meis, je maakt zo een belangrijke beslissing ook niet voor niks natuurlijk. We hebben allemaal onze eigen redenen en het is al super fijn dat de optie er is :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nina34:

Ach meis, je maakt zo een belangrijke beslissing ook niet voor niks natuurlijk. We hebben allemaal onze eigen redenen en het is al super fijn dat de optie er is :116:

Mooi gezegd en dat is zeker waar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nina34:

Ach meis, je maakt zo een belangrijke beslissing ook niet voor niks natuurlijk. We hebben allemaal onze eigen redenen en het is al super fijn dat de optie er is :116:

True!! We zitten allemaal in hetzelfde soort schuitje!! En fijn dat wie die kunnen gedachte kunnen delen hier :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-4-2018 om 11:21 zei Jo123:

Hoi allemaal!

 

Voor de mensen die mij nog niet kennen, ik ben 21 jaar en studeer nog op het moment.

Na verschillende bezoeken aan pc's is mijn keuze toch echt gevallen op dr. Nio. 

 

Ik ben bij dr. Straten en dr. de Blecourt geweest, maar daar had ik erg mijn twijfels bij. Zij raadden mij beide een lift met redelijk kleine protheses aan, terwijl dat bij Nio totaal niet nodig bleek. Ik heb een beetje een lege C en ben 1.67 en 73kg. Mijn keuze viel op Nio, omdat hij zijn technieken schijnt te hebben waarbij een lift niet nodig is. Hij gaat mijn plooi wat verlagen en ik krijg 375cc rond Eurosilicone op de spier. Gisteren had ik een extra consult, omdat ik nog mijn onzekerheden had over de maat en de manier van plaatsing, want vorige keer had ik 325cc gekozen. Hierin hierin heeft hij mij verder totaal gerust in gesteld, dus ik ga ervan uit dat het mooi gaat worden! Met iets meer cc kon hij een betere lift geven, wat ik graag wil dus daar gaan we dan maar voor! De periode tegen mijn operatie en daarna zal ik hier alles bijhouden wat op mijn pad komt. Ik kan niet wachten tot het zover is. Nu word het aftellen :wub:

 

Op de foto heb ik 400cc in, dus het wordt iets minder dan dat maar dan heb je wel een idee!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoihoi,

 

Wat super spannend zeg! Voor je het weet is het zo ver! Fijn dat een lift niet nodig is.

400cc staat je echt heel mooi! Zou ik in je album mogen kijken?

Ik ben me nog aan het orienteren op een bv. Zie door de bomen het bos niet meer. Lees zoveel verschillende ervaringen. Sowieso wil ik ook bij verschillende op consult gaan. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii @Jo123 

 

Wat spannend Meis bijna aan de beurt! Ik word zelf 4 mei geopereerd ook in het parkkliniek begin nu toch wel een beetje nerveus te worden.. heb ook nog geen tijd door gekregen, bij jou inmiddels bekent Hoelaat je je mag melden? Zou ik ook toegevoegd mogen worden aan je album? Krijg zelf 590cc EHP van Motiva ben 1.75 en 71kg momenteel een 85 C , beetje zelfde situatie denk ik... 

 

liefs Mandy Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-4-2018 om 19:42 zei essie85:

Hoihoi,

 

Wat super spannend zeg! Voor je het weet is het zo ver! Fijn dat een lift niet nodig is.

400cc staat je echt heel mooi! Zou ik in je album mogen kijken?

Ik ben me nog aan het orienteren op een bv. Zie door de bomen het bos niet meer. Lees zoveel verschillende ervaringen. Sowieso wil ik ook bij verschillende op consult gaan. 

 

 

Dankjewel! Dat begrijp ik, er is zoveel informatie dat je op je af krijgt! Ik kan maar 1 ding zeggen en dat is je gevoel achterna gaan. Ik zal je toevoegen. Succes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mandy1304:

Hiii @Jo123 

 

Wat spannend Meis bijna aan de beurt! Ik word zelf 4 mei geopereerd ook in het parkkliniek begin nu toch wel een beetje nerveus te worden.. heb ook nog geen tijd door gekregen, bij jou inmiddels bekent Hoelaat je je mag melden? Zou ik ook toegevoegd mogen worden aan je album? Krijg zelf 590cc EHP van Motiva ben 1.75 en 71kg momenteel een 85 C , beetje zelfde situatie denk ik... 

 

liefs Mandy Xx 

 

Hoi Mandy! Wat spannend dat is ook al bijna! En leuk dat we elkaar dan kunnen volgen. Word je ook door Nio geholpen? Ik kreeg de tijd 2 dagen geleden te horen. Ik werd gebeld en moet me om 11.00 melden. Prima tijd! T zal ook vast mooi worden bij jou! Het zijn kundige mensen heb ik vernomen. Ik zal je toevoegen aan mijn album.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.... bij Nio zit je goed!! :35:Nio, boobmaster Hahha...

 

spannend meid nog heel ff.... succes met aftellen. Ik ga je volgen! Mag ik toegang tot je album?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Boobs2015:

Hoi.... bij Nio zit je goed!! :35:Nio, boobmaster Hahha...

 

spannend meid nog heel ff.... succes met aftellen. Ik ga je volgen! Mag ik toegang tot je album?

 

Hoihoi! Na jouw resultaat ben ik helemaal overtuigd. Is prachtig geworden! Ik zal je toevoegen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Jo123:

Hoihoi! Na jouw resultaat ben ik helemaal overtuigd. Is prachtig geworden! Ik zal je toevoegen xx

Dank je... ben ook erg blij ermee. :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-4-2018 om 12:13 zei Jo123:

 

Dankjewel! Dat begrijp ik, er is zoveel informatie dat je op je af krijgt! Ik kan maar 1 ding zeggen en dat is je gevoel achterna gaan. Ik zal je toevoegen. Succes :116:

 

Dankjewel!! Ik ga bij verschillende klinieken langs. Het zal sowieso een moeilijke keus worden. Iedere kliniek en pc heeft voor- en nadelen. 

Goede nazorg vind ik ook wel heel belangrijk. 

Bedankt voor het toevoegen! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.