Jo123

Jo123 : 1 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Hoi allemaal!

Voor de mensen die mij nog niet kennen, ik ben 21 jaar en studeer nog op het moment.

Na verschillende bezoeken aan pc's is mijn keuze toch echt gevallen op dr. Nio. 

Ik ben bij dr. Straten en dr. de Blecourt geweest, maar daar had ik erg mijn twijfels bij. Zij raadden mij beide een lift met redelijk kleine protheses aan, terwijl dat bij Nio totaal niet nodig bleek. Ik heb een beetje een lege C en ben 1.67 en 73kg. Mijn keuze viel op Nio, omdat hij zijn technieken schijnt te hebben waarbij een lift niet nodig is. Hij gaat mijn plooi wat verlagen en ik krijg 375cc rond Eurosilicone op de spier. Gisteren had ik een extra consult, omdat ik nog mijn onzekerheden had over de maat en de manier van plaatsing, want vorige keer had ik 325cc gekozen. Hierin hierin heeft hij mij verder totaal gerust in gesteld, dus ik ga ervan uit dat het mooi gaat worden! Met iets meer cc kon hij een betere lift geven, wat ik graag wil dus daar gaan we dan maar voor! De periode tegen mijn operatie en daarna zal ik hier alles bijhouden wat op mijn pad komt. Ik kan niet wachten tot het zover is. Nu word het aftellen :wub:

Op de foto heb ik 400cc in, dus het wordt iets minder dan dat maar dan heb je wel een idee!

IMG_8408.jpg

IMG_8404.JPG

Hi!

ik zal je operatieverslag gaan volgen! Nio genoot :P Spannend hoor, nog een paar weken!

Ik ga morgen de ok betalen, weer een stap dichterbij :wub:

Ik vind die 400 ook mooi staan! Bij mij wordt 350 dual plane geplaatst ivm weinig borstweefsel en weinig vet op de borst. 

Leuk!! ik ga jou ook volgen. we zijn vlak na elkaar :68: Ik dacht dat je uiterlijk 15 dagen van te voren 30% moet betalen toch? ik ga het maandag of dinsdag doen. Dan wordt het idd een stuk echter nog!! Ik krijg 375 dus zit niet ver van elkaar. Ben heel benieuwd naar het resultaat van jou ook.

Nog 6 dagen voor de grote dag!! Nu begint het aftellen. Ik heb alleen nog geen bericht gehad over hoe laat de operatie zal zijn etc. Iemand een idee wanneer en hoe je dat krijgt? :D

Spannend hoor meis!! Nio is top. Daar waar andere chirurgen een lift aanraden lost hij het gewoon op met iets meer cc.

Je wordt 1 deze dagen gebeld met de tijd.. toen ik gebeld werd namen de zenuwen toe hihi. 

Nog even!!! :tatice_04:

Oohh dus niet perse een week van te voren? Idd heeeel spannend. Ik ga alles met jullie delen!:wub:

Oh dat is vreemd. Ik zal even een apart album maken, lijkt me handiger!

Ik dacht dat ik het sowieso 6 dgn van te voren wist, maar ik heb ook gelijk bij het consult toen aangegeven dat ik het graag zsm wilde weten omdat mijn man s'nachts werkt en hij met mij mee zou gaan. 

Ik zou nog even afwachten tot morgen en anders zelf bellen en zeggen dat je vervoer moet regelen ofzo ;)

@Nina34 en @Sigrid ik heb jullie alvast toegevoegd. Als het goed is kunnen jullie het nu zien. En ik wacht het wel even af! Als ik vandaag niks hoor bel ik morgen even.

Je voorsituatie is niks om je voor te schamen hoor. Je hebt al een mooie vorm dus dat worden prachtige boobs!!

Liefs Nina 

Dankjewel Nina, lief van je! Maar ik ben pas 21 en vind ze al zo slap en ook puntig van de zijkant :79: Ik ga er ook van uit dat het goed komt!!

• Like 1

Ach meis, je maakt zo een belangrijke beslissing ook niet voor niks natuurlijk. We hebben allemaal onze eigen redenen en het is al super fijn dat de optie er is :116: