Ga naar inhoud

Jo123 : 1 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Daar komt hij dan, mijn verslagje :D

Gisteren nog vrij relaxed, maar toch redelijk slecht geslapen. Om 8.30 de wekker om nog wat laatste dingen te doen. Maakt niet uit dacht ik, ik slaap straks toch weer! :118:

 

Om 11.00 moest ik me melden en ik was er netjes op tijd. 11.05 mocht ik naar boven waar de verpleegster mij verder hielp. Ze was super lief en legde alles goed uit hoe de dag ging verlopen. Ze liep mee naar de kamer en stelde wat vragen. Ze zei; rond 12.00 mag je je wel gaan omkleden. Ze was de kamer nog niet uit ofkreeg een telefoontje dat ik nu al mocht!! Dat was even schrikken. Maar wel fijn want dan was ik weer eerder klaar. :43:

 

Op de verkoeverkamer begon ik al wel aardig te zweten van de angst hoor hahah. Toen kwam Nio alles aftekenen en mocht ik mee. Het wachten duurde voor mijn gevoel lang maar eenmaal in de OK ging alles razend. Tewijl de anesthesist zei dat hij de narcose ging inbrengen voelde ik mn lichaam al tintelen. En weg was ik!

 

Even later werd ik wakker en ik was direct fris en fruitig en niet meer slaperig ofzo! Ik voelde me goed. Wel ging ik snel even kijken naar mn nieuwe boobies en kwamen de tranen allemaal naar boven. Ik begon ook te trillen van de kou/spanning. Daarom kreeg ik een soort warmtepomp onder mijn deken wat heerlijk was! Daarna kreeg ik snel mijn compressievest aan en mocht ik naar boven. gegeten, gedronken, geplast, ontslaggesprek en wegwezen!! Om 15.00 mocht ik naar buiten. Heerlijk dat ik weer thuis ben, nergens last van voorlopig en ik kan lekker even genieten van mn twins!! Foto staat in mijn album :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Jo123:

Daar komt hij dan, mijn verslagje :D

Gisteren nog vrij relaxed, maar toch redelijk slecht geslapen. Om 8.30 de wekker om nog wat laatste dingen te doen. Maakt niet uit dacht ik, ik slaap straks toch weer! :118:

 

Om 11.00 moest ik me melden en ik was er netjes op tijd. 11.05 mocht ik naar boven waar de verpleegster mij verder hielp. Ze was super lief en legde alles goed uit hoe de dag ging verlopen. Ze liep mee naar de kamer en stelde wat vragen. Ze zei; rond 12.00 mag je je wel gaan omkleden. Ze was de kamer nog niet uit ofkreeg een telefoontje dat ik nu al mocht!! Dat was even schrikken. Maar wel fijn want dan was ik weer eerder klaar. :43:

 

Op de verkoeverkamer begon ik al wel aardig te zweten van de angst hoor hahah. Toen kwam Nio alles aftekenen en mocht ik mee. Het wachten duurde voor mijn gevoel lang maar eenmaal in de OK ging alles razend. Tewijl de anesthesist zei dat hij de narcose ging inbrengen voelde ik mn lichaam al tintelen. En weg was ik!

 

Even later werd ik wakker en ik was direct fris en fruitig en niet meer slaperig ofzo! Ik voelde me goed. Wel ging ik snel even kijken naar mn nieuwe boobies en kwamen de tranen allemaal naar boven. Ik begon ook te trillen van de kou/spanning. Daarom kreeg ik een soort warmtepomp onder mijn deken wat heerlijk was! Daarna kreeg ik snel mijn compressievest aan en mocht ik naar boven. gegeten, gedronken, geplast, ontslaggesprek en wegwezen!! Om 15.00 mocht ik naar buiten. Heerlijk dat ik weer thuis ben, nergens last van voorlopig en ik kan lekker even genieten van mn twins!! Foto staat in mijn album :wub:

 

Hey meid, 

 

wat fijn dat het mee is gevallen en alles goed is verlopen! Nu lekker genieten van je tieties! Ziet er al goed uit.

 

hopelijk valt het herstel ook mee en heb je thuis iemand die je goed kan verzorgen ;)

 

geniet ze! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update. Ik ben vandaag 3 dagen po. Alles gaat tot nu toe super goed. Ik heb nauwelijks pijn, alleen een ongemakkelijk en drukkend gevoel soms. Als mijn bh losgaat voelt het ook allemaal wel even naar. Ik durf nog niet te staan zonder bh, vandaar liggende foto’s. Is dit herkenbaar bij mensen? Ik heb weer even foto’s toegevoegd van dag 2. Er is al best iets veranderd en je kunt goed zien hoe de plooi verlaagd is en mijn tepels daardoor gelift zijn. Ben zo sprakeloos!! Hoe doet hij dit toch.. het blijft iets moois :wub::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Paar dagen geleden heb ik stiekem met mijn 4 weken po mooie bh’s en een bikini gescoord bij Hunkemoller :blush: ik weet dat het nog te vroeg is, maar er was korting en je hebt 30 dagen om te ruilen. Dus mocht mijn maat nog in de 2 weken veranderen, dan kan ik ze nog ruilen. Maar ik zit nu dus op een 75F. Ben zo happy!:43:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Jo123:

@HBS @Annefleurx dankjulliewel!! Heb een nieuwe update. Ze worden idd al natuurlijker!:43:@HBS hoe gaat het met jou en je boobs?:D

Wauuww die foto’s!! In een bh ziet het er allemaal toch heel heel heeeel anders uit merk ik! Nog nog mooier hahah! Met mijn boobs gaat het goed! Draag geen sportbh zodat ze kunnen zakken. Ben ook zo benieuwd naar het eindresultaat wanneer t er wat natuurlijker uit gaat zien! Ze zijn big maar echt precies zoals ik ze had gewild!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Ittybittymary:

Hoi @Jo123! Leuk om je operatieverslag te lezen en super fijn dat je herstel zo voorspoedig gaat:35: op de foto’s zien ze er al super mooi uit zeg!!! Zou ik ook in je album mogen? 

Dankjewel!! Mijn album is openbaar xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ben 6 weken po vandaag! Wie heeft er ook ‘last’ van gevoelige tepels?! Ik merk bij die van mij dat ze continu veranderen. Dan staan ze heel ontspannen en gezwollen en de andere keer helemaal strak. Of de ene kant meer ontspannen dan de ander!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.