Ga naar inhoud

Jo123 : 1 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Morgen is het zo ver!! Nog helemaal niet zenuwachtig ofzo maar dat zal vast nog wel komen. Vandaag ga ik de laatste dingetjes op orde brengen die ik straks even niet meer kan. Mijn kamer lekker soppen, de beestjes verschonen en nog sporten! Vind het best lastig dat dat voorlopig niet mag:103:

 

Morgen moet ik me om 11.00 melden en ik zal rond 12.15 geopereerd worden. Park Kliniek is zo’n 15 min rijden vanaf mijn huis wat wel ideaal is. Na de operatie slaap ik bij mijn moeder in bed, super fijn want die is elektrisch dus die kan je omhoog doen. Dat scheelt al veel met uit bed stappen enzo denk ik.

 

Heeft verder nog iemand tips voor de voorbereiding?

 

liefss, Jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei Jo123:

Morgen is het zo ver!! Nog helemaal niet zenuwachtig ofzo maar dat zal vast nog wel komen. Vandaag ga ik de laatste dingetjes op orde brengen die ik straks even niet meer kan. Mijn kamer lekker soppen, de beestjes verschonen en nog sporten! Vind het best lastig dat dat voorlopig niet mag:103:

 

Morgen moet ik me om 11.00 melden en ik zal rond 12.15 geopereerd worden. Park Kliniek is zo’n 15 min rijden vanaf mijn huis wat wel ideaal is. Na de operatie slaap ik bij mijn moeder in bed, super fijn want die is elektrisch dus die kan je omhoog doen. Dat scheelt al veel met uit bed stappen enzo denk ik.

 

Heeft verder nog iemand tips voor de voorbereiding?

 

liefss, Jo

Oeehhhh... bijna zover!!! 

Je klinkt ook heel chill... beter! 

 Ja niet mogen sporten is echt wel een dingetje, hoor... Als ik je op dat gebied wat tips mag geven... zorg dat je eten on point is.... dwz hoog in eiwitten wat lager in koolhydraten en vetten. Eiwitten zijn na de operatie goed voor je herstel en daarnaast voeding voor spierbehoud.

 

succes nog ff.... :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jo123:

Morgen is het zo ver!! Nog helemaal niet zenuwachtig ofzo maar dat zal vast nog wel komen. Vandaag ga ik de laatste dingetjes op orde brengen die ik straks even niet meer kan. Mijn kamer lekker soppen, de beestjes verschonen en nog sporten! Vind het best lastig dat dat voorlopig niet mag:103:

 

Morgen moet ik me om 11.00 melden en ik zal rond 12.15 geopereerd worden. Park Kliniek is zo’n 15 min rijden vanaf mijn huis wat wel ideaal is. Na de operatie slaap ik bij mijn moeder in bed, super fijn want die is elektrisch dus die kan je omhoog doen. Dat scheelt al veel met uit bed stappen enzo denk ik.

 

Heeft verder nog iemand tips voor de voorbereiding?

 

liefss, Jo

 

Je bent bijna aan de beurt, spannend!!
Die 400cc staat je uitstekend, die laatste 25cc maakt echt niet heel veel meer uit. Heb je al je spullen gepakt? Zorg vooral dat je makkelijke dingen bij je hebt zonder moeilijke ritjes en dingetjes. 

Hoeveel uur wachten is het nog? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Boobs2015:

Oeehhhh... bijna zover!!! 

Je klinkt ook heel chill... beter! 

 Ja niet mogen sporten is echt wel een dingetje, hoor... Als ik je op dat gebied wat tips mag geven... zorg dat je eten on point is.... dwz hoog in eiwitten wat lager in koolhydraten en vetten. Eiwitten zijn na de operatie goed voor je herstel en daarnaast voeding voor spierbehoud.

 

succes nog ff.... :35:

Jaaa ik weet dat ik echt op mijn voeding moet letten dankjewel voor de tip! Het is alleen wel lastig want ben echt een snoepkont :118: heb thuis gezegd dat alles verstopt moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei marjon_nl:

 

Je bent bijna aan de beurt, spannend!!
Die 400cc staat je uitstekend, die laatste 25cc maakt echt niet heel veel meer uit. Heb je al je spullen gepakt? Zorg vooral dat je makkelijke dingen bij je hebt zonder moeilijke ritjes en dingetjes. 

Hoeveel uur wachten is het nog? 

 

Dankjewel!! Ik hoop ook echt dat het mooi word. Spullen zijn gepakt, dus nu is het afwachten! Heb een joggingbroek mee en een vestje met rits om aan te doen na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jo123:

Dankjewel!! Ik hoop ook echt dat het mooi word. Spullen zijn gepakt, dus nu is het afwachten! Heb een joggingbroek mee en een vestje met rits om aan te doen na de operatie.

 

Het gaat vast mooi worden, Nio heeft super handjes! Die heeft echt al zoveel mooie borsten gemaakt. Vestje en joggingbroek is ideaal en lekker makkelijk. Heb je alles thuis ook geregeld?

Mag ik eens in je album spieken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super spannend!!! Goed dat je vandaag de laatste dingen alvast doet. 

En wat een luxe dat je lekker bij je mam kan logeren. 

Wel een raar idee he dat je morgen gewoon super mooie boobies krijgt. Het is gewoon zo ver!! :D Hoop dat je net zo relaxed blijft als je nu bent... :116: 

En niet mogen sporten zou voor mij ook echt moeilijk zijn. Inderdaad goed op je voeding letten. Hoe moeilijk dat ook is... (ik ben een zoetekou) :blush: 

Ben benieuwd naar je operatieverslag straks! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei marjon_nl:

 

Het gaat vast mooi worden, Nio heeft super handjes! Die heeft echt al zoveel mooie borsten gemaakt. Vestje en joggingbroek is ideaal en lekker makkelijk. Heb je alles thuis ook geregeld?

Mag ik eens in je album spieken?

Jazeker ! Alles is geregeld voor zover ik weet. Ik zal je toevoegen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei essie85:

Wat super spannend!!! Goed dat je vandaag de laatste dingen alvast doet. 

En wat een luxe dat je lekker bij je mam kan logeren. 

Wel een raar idee he dat je morgen gewoon super mooie boobies krijgt. Het is gewoon zo ver!! :D Hoop dat je net zo relaxed blijft als je nu bent... :116: 

En niet mogen sporten zou voor mij ook echt moeilijk zijn. Inderdaad goed op je voeding letten. Hoe moeilijk dat ook is... (ik ben een zoetekou) :blush: 

Ben benieuwd naar je operatieverslag straks! 

Wat superlief! Jaa ik denk dat ik niet zo zenuwachtig ben omdat ik er juist veel zin in heb! Ik zal alles vanaf morgen delen zo snel als kan :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jo123:

Morgen is het zo ver!! Nog helemaal niet zenuwachtig ofzo maar dat zal vast nog wel komen. Vandaag ga ik de laatste dingetjes op orde brengen die ik straks even niet meer kan. Mijn kamer lekker soppen, de beestjes verschonen en nog sporten! Vind het best lastig dat dat voorlopig niet mag:103:

 

Morgen moet ik me om 11.00 melden en ik zal rond 12.15 geopereerd worden. Park Kliniek is zo’n 15 min rijden vanaf mijn huis wat wel ideaal is. Na de operatie slaap ik bij mijn moeder in bed, super fijn want die is elektrisch dus die kan je omhoog doen. Dat scheelt al veel met uit bed stappen enzo denk ik.

 

Heeft verder nog iemand tips voor de voorbereiding?

 

liefss, Jo

 

Hoi @Jo123,

 

wat spannend dat het morgen zo ver is. Daar is dan het moment waar je lang naar uit kijkt!

 

mag ik je ook volgen? Ben erg benieuwd naar jouw ervaringen. Zelf krijg ik misschien ook 375 cc en 13 juni staat operatie gepland. Ook ik sport fanatiek en vind t ook rot dat je 6 weken niet mag. Hopelijk blijft er nog wat over van je harde werk in de sportschool.

 

Heel veel succes !

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei fitgirl90:

 

Hoi @Jo123,

 

wat spannend dat het morgen zo ver is. Daar is dan het moment waar je lang naar uit kijkt!

 

mag ik je ook volgen? Ben erg benieuwd naar jouw ervaringen. Zelf krijg ik misschien ook 375 cc en 13 juni staat operatie gepland. Ook ik sport fanatiek en vind t ook rot dat je 6 weken niet mag. Hopelijk blijft er nog wat over van je harde werk in de sportschool.

 

Heel veel succes !

groetjes

Tuurlijk, ik zal jou ook toevoegen! En dat zijn idd vergelijkbare verhalen he. Maar je zult achteraf zien dat je het resultaat van de sportschool snel weer terug zult krijgen! Bij wie ga jij?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Jo123:

Tuurlijk, ik zal jou ook toevoegen! En dat zijn idd vergelijkbare verhalen he. Maar je zult achteraf zien dat je het resultaat van de sportschool snel weer terug zult krijgen! Bij wie ga jij?

 

xx

 

Leuk, dankjewel ! :)

Kijk uit het resultaat bij jou en je herstel.

 

ik ga bij dr Kevin Peters, via Diana Gabriels.

 

Nogmaals succes morgen! Geniet van je momentje ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 nachtje!! :wub: 

Ik kan niet wachten totdat ik nog maar 1 nachtje hoef haha

Ik hoop dat je een heerlijke nachtrust hebt!! Toi toi toi morgen en ook ik ben uiteraard erg benieuwd naar het resultaat met het aantal gekozen cc's :D. Liefs!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-4-2018 om 12:16 zei Jo123:

 

Hoi Mandy! Wat spannend dat is ook al bijna! En leuk dat we elkaar dan kunnen volgen. Word je ook door Nio geholpen? Ik kreeg de tijd 2 dagen geleden te horen. Ik werd gebeld en moet me om 11.00 melden. Prima tijd! T zal ook vast mooi worden bij jou! Het zijn kundige mensen heb ik vernomen. Ik zal je toevoegen aan mijn album.:D

 

Vandaag gebeld naar parkkliniek en moet me vrijdag ochtend om 7 uur al melden ben als eerste aan de beurt! Super spannend allemaal, word vroeg vertrekken ongeveer klein uurtje rijden voor mij maar dan ben ik ook weer op tijd thuis lekker.. :) Word door dokter van Selms geopereerd. Heel veeeeel succes morgen kijk uit naar je verslag en foto's :) 

 

Liefs Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei fitgirl90:

 

Leuk, dankjewel ! :)

Kijk uit het resultaat bij jou en je herstel.

 

ik ga bij dr Kevin Peters, via Diana Gabriels.

 

Nogmaals succes morgen! Geniet van je momentje ;) 

Dankjewel!! En ik hoor veel goeds over hem dus dat komt bij jou ook wel goed :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sigrid:

Nog 1 nachtje!! :wub: 

Ik kan niet wachten totdat ik nog maar 1 nachtje hoef haha

Ik hoop dat je een heerlijke nachtrust hebt!! Toi toi toi morgen en ook ik ben uiteraard erg benieuwd naar het resultaat met het aantal gekozen cc's :D. Liefs!! 

Nou het gaat sneller dan je denkt hoor! Voor jou nog een weekje maar die is voor je het weet om. Ik ben ook benieuwd naar jouw resultaat! We houden contact en dankjewel!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Mandy1304:

 

Vandaag gebeld naar parkkliniek en moet me vrijdag ochtend om 7 uur al melden ben als eerste aan de beurt! Super spannend allemaal, word vroeg vertrekken ongeveer klein uurtje rijden voor mij maar dan ben ik ook weer op tijd thuis lekker.. :) Word door dokter van Selms geopereerd. Heel veeeeel succes morgen kijk uit naar je verslag en foto's :) 

 

Liefs Xx 

Zooo wat vroeg zeg pfoee! En je moet nog best een stukje rijden. Oke super fijn dat je door Selms geopereerd wordt! Het gaat vast mooi worden bij je. Zodra ik online kan zijn zet ik mijn verslagje er in :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zenuwen beginnen nu wel iets te komen hoor. Niet super goed geslapen, maar dan denk ik maar... rond 12.15 slaap ik toch alweer haha. De momenten dat ik sliep heb ik alleen maar gek gedroomd over de bv en de Park Kliniek:4: haahah. Zal er schijnbaar dan toch wel mee bezig zijn onbewust. Lekker op tijd opgestaan nu, de diertjes verzorgen en lekker douchen for life!!! 

Moet toch wel even in mn hoofd houden dat ik niet mag eten en drinken want dat vergat ik in mn droom ook nog eens. Vooruit.. we zijn er bijna.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Hej..... eindelijk aan jou!!

 

Yesss.... hou er rekening mee dat ze er missch niet vanaf het begin uitzien als de droomtieten die je in gedachten hebt... ik noemde die van mij in het begin Frankenboobs. Het kan soms even duren voor je ze n beetje mooi gaat vinden....:141:

 

You’ve got this... :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.