Ga naar inhoud

Borstvergroting zonder lift bij hangborsten


Aanbevolen berichten

@Rebexterke Wat vervelend zeg, kan me voorstellen dat door deze ervaring het vertrouwen in de pc minder is geworden. Ik ben geen expert, maar de silliconen vallen/ zakken uiteindelijk toch achter je eigen borstweefsel, dan heb je wel die natuurlijke hang en je eigen weefsel inclusief je tepels worden daardoor gelift. Dat is wat mijn pc mij heeft verteld, ik dacht nl ook dat ik een lift moest hebben en dual plane. Het is alleen volgens mij wel zo, dat als je zware silliconen voor de spier plaatst, dan kan het natuurlijk nog wat meer zakken. Dus is het dan wijzer om nu al eerst een lift te doen of ooit bij een wissel. En daar zou je pc je heel goed in moeten adviseren, daar heb je ook echt wel recht op vóór de operatie, zeker na de slechte ervaring van de vorige afspraak.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je eruit gaat komen met je pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Peanut82:

@Joanne1987 Wat zijn ze mooi! Echt een hele mooie vorm! Mag ik vragen wat je voorsituatie was en welke maat je nu hebt?

Bedankt :wub:

Ik had een lege 80D, geen idee nog wat het nu is, als ik puur op omtrek meet kom ik op E maar dat gaat gezien de breedte van mn borsten zelf niet in de cup passen gok ik. Denk dat ik op een 75F ga komen dan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Joanne1987:

Bedankt :wub:

Ik had een lege 80D, geen idee nog wat het nu is, als ik puur op omtrek meet kom ik op E maar dat gaat gezien de breedte van mn borsten zelf niet in de cup passen gok ik. Denk dat ik op een 75F ga komen dan 

Ah dat klinkt goed, ik heb zelf nu een lege 75DD, en er komt of 395 of 420 bij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-8-2018 om 17:35 zei Peanut82:

Ik wordt 8 oktober geopereerd en heb ook slappe hang borsten. Ik krijg geen lift en 395 anatomisch voor de spier geplaatst . Ik heb nu een slappe 75DD, ik dacht dat ik een lift nodig had, maar mijn pc dacht daar anders over. En daar ben ik eigenlijk alleen maar blij mee.

 

@Vinorosso @Rebexterke @Shaan en  @Joanne1987 zou ik ook in jullie album mogen kijken?

 

Ik heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-8-2018 om 21:37 zei Joanne1987:

Bedankt :wub:

Ik had een lege 80D, geen idee nog wat het nu is, als ik puur op omtrek meet kom ik op E maar dat gaat gezien de breedte van mn borsten zelf niet in de cup passen gok ik. Denk dat ik op een 75F ga komen dan 

Zou ik ook mogen kijken bij jou?

Ik krijg in december 400cc voor de spier, ik wou geen borstlift, dus ben zeer benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn, mijn tepels stonden nog wel goed zei de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...
Op 9-8-2018 om 18:49, Rebexterke zei:

gaat dit echt mooi worden zonder lift??

Het is al een hele poos geleden maar ik ben benieuwd wat je hebt laten doen en of je tevreden bent?

Ik heb een soortgelijk borstrn en bij mij adviseert de 1 wel met lift en de ander zonder... heb je foto's die ik mag bekijken? 😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...
Op 4-3-2018 om 11:16, Shaar zei:

Hoi hoi 

Bij mijn consult is er nooit gesporoken over een lift en met t aftekenen voor de operatie begon  mn pc opeens over veel vel en mogelijk later een borstlift. Schrok me rot.

Nu dus gewoon op laten vullen met 425 cc. En ben tot nu toe erg blij! Gister geopereer, ik voeg je toe aan mn album. 

Hai, ik las jouw bericht en ben gister geopereerd en precies hetzelfde. Pas in kamertje voor de operatie bij het aftekenen begon die over het vel en hangen van de tepel.

Zou ik mogen zien hoe het bij jou is geworden? Ik heb 360cc laten doen maar ben nu helemaal bang voor veel te veel hang:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.