Ga naar inhoud

Borstvergroting zonder lift bij hangborsten


Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Vinorosso:

Hey hij blijft een beetje hetzelfde. Wordt niet erger. Ik heb de eerste drie maanden een borstband gedragen. Ik zag pas daarna de double bubble. Helpt een borstband dan? Hoe kan dat helpen?

 

fijn dat het al minder wordt bij jou!

Dan drukt de band de borst wat over de prothese geloof ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Joanne1987:

Ziet er mooi uit hoor! 

Ik was ook bang voor een DB, maar ik heb geen rand en kan gewoon mn ribben voelen. Het loopt gewoon nog schuin zeg maar bij de linker

Heb jij het idee dat het minder wordt?

Ohja, ik zie wat je bedoeld. 

 

Zien er bij jou ook goed uit zeg.

 

Ik ben een borstband aan het dragen. Beetje voor beetje zie ik het minder worden :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt 8 oktober geopereerd en heb ook slappe hang borsten. Ik krijg geen lift en 395 anatomisch voor de spier geplaatst . Ik heb nu een slappe 75DD, ik dacht dat ik een lift nodig had, maar mijn pc dacht daar anders over. En daar ben ik eigenlijk alleen maar blij mee.

 

@Vinorosso @Rebexterke @Shaan en  @Joanne1987 zou ik ook in jullie album mogen kijken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Peanut82:

Ik wordt 8 oktober geopereerd en heb ook slappe hang borsten. Ik krijg geen lift en 395 anatomisch voor de spier geplaatst . Ik heb nu een slappe 75DD, ik dacht dat ik een lift nodig had, maar mijn pc dacht daar anders over. En daar ben ik eigenlijk alleen maar blij mee.

 

@Vinorosso @Rebexterke @Shaan en  @Joanne1987 zou ik ook in jullie album mogen kijken?

 

Sorry ik bedoel @Shaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet hoe ik fotos toevoeg aan mijn album,  maar ze staan bij mijn about me...(denkik)

ik heb mijn opp 22 aug en lig helemaal in de knoop door heel veel anti niet borstlift en krijg niemand meer vast omdat ze in verlof zijn tot der dag voor mijn opp

iedreen zegt dat ik een lift nodig heb...dat je er anders spijt van krijgt omdat ze binnen 2 jaar toch weer helemaal gaan hangen, ik vind het niets dat ze hangen, ik vind het erger dat mijn tepels naar beneden wijzen, en ik ben bang dat er een prothese gaat komen met daar  een stuk vel en tepel onderaan, ik had mssn deze pc nooit mogen geloven  en doen wat alle andere pc's me hadden gezegd...koppig van me en nu zit ik met de gebakken peren

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok , hier mijn heel kort verhaal  (voor de 200ste keer :))

3 verschillende pc zeiden lift en vergroting, de 4de zei dat het ging lukken met enkel een groot volume erin (500cc) en achter de spier, mijn man is niet akkoord, hij zegt dat er veel gaat aanhangen, wij samen naar de pc, oh ja zegt die, we doen het voor de spier...

jama zegt mijn man, gaat het wel mooi zijn,

tja zegt de pc, als ze mijn dochter was zou ik lift en minder volume aanraden, ik en mijn man kijken elkaar aan, en willen nog even bespreken, de pc laat ons alleen mzt zijn assistent en zegt luidop tegen hemzel, dit is een straatje zonder einde!!! wat ik dus wel had gehoord!

22 augustus staat mn opp vast en nu zijn ze tot en met 20 aug in verlof!!

ik weet het dus echt niet meer! maar heb al helemaal geen vertrouwen meer, maar ja heb wel een voorschot betaald!

dus stel dat we die dag niet waren geweest of mijn man hem er geen andere vragen had bij gesteld...was het al volledig misgegaan... ??

kan je mijn fotos ook zien? grts x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Rebexterke:

ok , hier mijn heel kort verhaal  (voor de 200ste keer :))

3 verschillende pc zeiden lift en vergroting, de 4de zei dat het ging lukken met enkel een groot volume erin (500cc) en achter de spier, mijn man is niet akkoord, hij zegt dat er veel gaat aanhangen, wij samen naar de pc, oh ja zegt die, we doen het voor de spier...

jama zegt mijn man, gaat het wel mooi zijn,

tja zegt de pc, als ze mijn dochter was zou ik lift en minder volume aanraden, ik en mijn man kijken elkaar aan, en willen nog even bespreken, de pc laat ons alleen mzt zijn assistent en zegt luidop tegen hemzel, dit is een straatje zonder einde!!! wat ik dus wel had gehoord!

22 augustus staat mn opp vast en nu zijn ze tot en met 20 aug in verlof!!

ik weet het dus echt niet meer! maar heb al helemaal geen vertrouwen meer, maar ja heb wel een voorschot betaald!

dus stel dat we die dag niet waren geweest of mijn man hem er geen andere vragen had bij gesteld...was het al volledig misgegaan... ??

kan je mijn fotos ook zien? grts x

@Rebexterke dus de 4e pc die zegt dat t zonder lift kan zou z’n dochter adviseren juist wel voor een lift met vergroting gaan en beledigt je dan ook nog eens. Mmmm ik snap dat je in een lastige positie zit omdat je al een vooruitbetaling hebt gedaan maar ik zou toch nog een afspraak eisen voorafgaand je operatie. Ik wens je heel veel succes en uiteraard ook heel mooie borsten?

Liefs,

Vonnepon

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.