Vinorosso

Borstvergroting zonder lift bij hangborsten

Recommended Posts

Hey allemaal ^_^,

Zijn er dames hier die voorheen ook hangborsten hadden en dit enkel hebben laten vergroten? Ik ben al op consult geweest en de chirurg zei dat een borstvergroting prima gaat maar hij liet ook af en toe het woord borstlift vallen. Hij gaf aan dat mijn tepels op dezelfde hoogte blijven, dat enkel het volume groter wordt (logisch natuurlijk). Maar ik wil niet dat ik alleen maar grotere hangers krijg. :ph34r: Snappen jullie? Ik wil juist boven wat meer volume krijgen. Daarom heeft hij ook wel high profile aangeraden.

Verder raadde hij 380 aan maar heb zelf voor 330 gekozen omdat ik geen te grote borsten wil.

Heeft iemand een album waar ik kan/mag kijken voor jullie resultaten?:blush:

Dank alvast! :D 

Ik voeg een foto bij van mijn situatie nu

voorsituatie.png

Hoi hoi 

Bij mijn consult is er nooit gesporoken over een lift en met t aftekenen voor de operatie begon  mn pc opeens over veel vel en mogelijk later een borstlift. Schrok me rot.

Nu dus gewoon op laten vullen met 425 cc. En ben tot nu toe erg blij! Gister geopereer, ik voeg je toe aan mn album. 

• Like 2

Hey,

Bedankt voor je reactie en het toevoegen aan je album. Het is al een mooi resultaat :) ben je zelf tevreden? En hoe gaat het nu, valt het mee/tegen?

Waar wilde je op uitkomen met je cup? 

Wel even schrikken ja dat je dat dan hoort vlak voor je operatie. Tegen mij zei de pc dat al bij het consult, dat dat altijd nog kan.

Thnx! 

Ik ben zelf nu al heel tevreden, ik wilde uitkomen op een volle D. Ben benieuwd wat gaat worden haha 

De pijn valt me mee, als ik stil lig voel ik niks maar bewegen en opstaan is wel lastig! 

Het voordeel van al Iets hangende borsten is, Vind Ik, dat ze daardoor wel natuurlijker ogen!

• Like 1

Guest civet

Bij mij zijn de theezakjes mooi overeind gekomen met alleen een borstvergroting (wel 445cc), foto's staan in mijn album. Succes met je vooronderzoek!

Wow inderdaad. Niks meer van te zien. Heel mooi resultaat! 

Voor mij is dat wel te groot vind ik. 

Ik vind het moeilijk, ik snap dat mijn pc 380 adviseert. Dan vullen ze ideaal op. Maar dat is niet naar mijn wens, nl te groot.  Hopelijk is 330 dan wel ‘genoeg’ voor het opvul resultaat. 

hallo! ben je nog steeds tevreden dat je geen lift hebt genomen? bij mijn is het 22 aug zo ver en hoop op hetzelfde resultaat als jou uit te komen alleen hangen mijn borsten veel meer door denkik!

Hey, ja ik ben erg tevreden met het resultaat. Al denk ik wel aan mijn prothesewissel over 15 jaar van... zal ik het dan weer zo doen?  Ik zou dan wel meer de optie van een lift overwegen ja. 

Succes met je keuze. Als je meer vragen hebt dan laat maar weten!

heb je foto’s?

Ja ik heb foto's op mijn profiel alsook een hele uitleg maar ik snap niet waarom jullie die niet kunnen zien... Ik begrijp nog niet zo veel van deze site blijkbaar. Heb je ook foto's?

Heb je een album aangemaakt? Als deze niet op openbaar staat dan moet je handmatig leden toevoegen. Ik zal je toevoegen aan mijn album dan kan je naar mijn voor en na foto's kijken.

Ik heb helaas wel een double bubble geloof ik.... Dat zul je ook wel zien. Maar deze lijkt niet erger te worden gelukkig.

Ah nu zie ik je foto's, ze staan bij About Me.

Inderdaad ook platte hangborsten, net als ik had. Alleen is het bij jou iets meer geribbeld nu... Wat mooi als die opgevuld worden! :D 

Denk je niet dat ik een lift nodig heb? Ik denk wel dat ik mijn tepels wil laten liften ...

Je tepels zitten inderdaad wel wat aan de lage kant. Wat hebben ze je geadviseerd? Als je een tepellift doet, is het dan niet 'handig' om een gehele lift te doen?