Ga naar inhoud

Borstvergroting zonder lift bij hangborsten


Aanbevolen berichten

Hey allemaal ^_^,

 

Zijn er dames hier die voorheen ook hangborsten hadden en dit enkel hebben laten vergroten? Ik ben al op consult geweest en de chirurg zei dat een borstvergroting prima gaat maar hij liet ook af en toe het woord borstlift vallen. Hij gaf aan dat mijn tepels op dezelfde hoogte blijven, dat enkel het volume groter wordt (logisch natuurlijk). Maar ik wil niet dat ik alleen maar grotere hangers krijg. :ph34r: Snappen jullie? Ik wil juist boven wat meer volume krijgen. Daarom heeft hij ook wel high profile aangeraden.

Verder raadde hij 380 aan maar heb zelf voor 330 gekozen omdat ik geen te grote borsten wil.

 

Heeft iemand een album waar ik kan/mag kijken voor jullie resultaten?:blush:

 

Dank alvast! :D 

 

Ik voeg een foto bij van mijn situatie nu

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi 

Bij mijn consult is er nooit gesporoken over een lift en met t aftekenen voor de operatie begon  mn pc opeens over veel vel en mogelijk later een borstlift. Schrok me rot.

Nu dus gewoon op laten vullen met 425 cc. En ben tot nu toe erg blij! Gister geopereer, ik voeg je toe aan mn album. 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Bedankt voor je reactie en het toevoegen aan je album. Het is al een mooi resultaat :) ben je zelf tevreden? En hoe gaat het nu, valt het mee/tegen?

Waar wilde je op uitkomen met je cup? 

 

Wel even schrikken ja dat je dat dan hoort vlak voor je operatie. Tegen mij zei de pc dat al bij het consult, dat dat altijd nog kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Vinorosso:

Hey,

 

Bedankt voor je reactie en het toevoegen aan je album. Het is al een mooi resultaat :) ben je zelf tevreden? En hoe gaat het nu, valt het mee/tegen?

Waar wilde je op uitkomen met je cup? 

 

Wel even schrikken ja dat je dat dan hoort vlak voor je operatie. Tegen mij zei de pc dat al bij het consult, dat dat altijd nog kan.

Thnx! 

Ik ben zelf nu al heel tevreden, ik wilde uitkomen op een volle D. Ben benieuwd wat gaat worden haha 

De pijn valt me mee, als ik stil lig voel ik niks maar bewegen en opstaan is wel lastig! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn de theezakjes mooi overeind gekomen met alleen een borstvergroting (wel 445cc), foto's staan in mijn album. Succes met je vooronderzoek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei civet:

Bij mij zijn de theezakjes mooi overeind gekomen met alleen een borstvergroting (wel 445cc), foto's staan in mijn album. Succes met je vooronderzoek!

Wow inderdaad. Niks meer van te zien. Heel mooi resultaat! 

Voor mij is dat wel te groot vind ik. 

 

Ik vind het moeilijk, ik snap dat mijn pc 380 adviseert. Dan vullen ze ideaal op. Maar dat is niet naar mijn wens, nl te groot.  Hopelijk is 330 dan wel ‘genoeg’ voor het opvul resultaat. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Op donderdag 1 maart 2018 om 15:00 zei Vinorosso:

Hey allemaal ^_^,

 

Zijn er dames hier die voorheen ook hangborsten hadden en dit enkel hebben laten vergroten? Ik ben al op consult geweest en de chirurg zei dat een borstvergroting prima gaat maar hij liet ook af en toe het woord borstlift vallen. Hij gaf aan dat mijn tepels op dezelfde hoogte blijven, dat enkel het volume groter wordt (logisch natuurlijk). Maar ik wil niet dat ik alleen maar grotere hangers krijg. :ph34r: Snappen jullie? Ik wil juist boven wat meer volume krijgen. Daarom heeft hij ook wel high profile aangeraden.

Verder raadde hij 380 aan maar heb zelf voor 330 gekozen omdat ik geen te grote borsten wil.

 

Heeft iemand een album waar ik kan/mag kijken voor jullie resultaten?:blush:

 

Dank alvast! :D

 

Ik voeg een foto bij van mijn situatie nu

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

hallo! ben je nog steeds tevreden dat je geen lift hebt genomen? bij mijn is het 22 aug zo ver en hoop op hetzelfde resultaat als jou uit te komen alleen hangen mijn borsten veel meer door denkik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Rebexterke:

hallo! ben je nog steeds tevreden dat je geen lift hebt genomen? bij mijn is het 22 aug zo ver en hoop op hetzelfde resultaat als jou uit te komen alleen hangen mijn borsten veel meer door denkik!

Hey, ja ik ben erg tevreden met het resultaat. Al denk ik wel aan mijn prothesewissel over 15 jaar van... zal ik het dan weer zo doen?  Ik zou dan wel meer de optie van een lift overwegen ja. 

Succes met je keuze. Als je meer vragen hebt dan laat maar weten!

 

heb je foto’s?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Vinorosso:

Hey, ja ik ben erg tevreden met het resultaat. Al denk ik wel aan mijn prothesewissel over 15 jaar van... zal ik het dan weer zo doen?  Ik zou dan wel meer de optie van een lift overwegen ja. 

Succes met je keuze. Als je meer vragen hebt dan laat maar weten!

 

heb je foto’s?

Ja ik heb foto's op mijn profiel alsook een hele uitleg maar ik snap niet waarom jullie die niet kunnen zien... Ik begrijp nog niet zo veel van deze site blijkbaar. Heb je ook foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Rebexterke:

Ja ik heb foto's op mijn profiel alsook een hele uitleg maar ik snap niet waarom jullie die niet kunnen zien... Ik begrijp nog niet zo veel van deze site blijkbaar. Heb je ook foto's?

Heb je een album aangemaakt? Als deze niet op openbaar staat dan moet je handmatig leden toevoegen. Ik zal je toevoegen aan mijn album dan kan je naar mijn voor en na foto's kijken.

 

Ik heb helaas wel een double bubble geloof ik.... Dat zul je ook wel zien. Maar deze lijkt niet erger te worden gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Vinorosso:

Ah nu zie ik je foto's, ze staan bij About Me.

 

Inderdaad ook platte hangborsten, net als ik had. Alleen is het bij jou iets meer geribbeld nu... Wat mooi als die opgevuld worden! :D 

Denk je niet dat ik een lift nodig heb? Ik denk wel dat ik mijn tepels wil laten liften ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Rebexterke:

Denk je niet dat ik een lift nodig heb? Ik denk wel dat ik mijn tepels wil laten liften ...

Je tepels zitten inderdaad wel wat aan de lage kant. Wat hebben ze je geadviseerd? Als je een tepellift doet, is het dan niet 'handig' om een gehele lift te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Vinorosso:

Heb je een album aangemaakt? Als deze niet op openbaar staat dan moet je handmatig leden toevoegen. Ik zal je toevoegen aan mijn album dan kan je naar mijn voor en na foto's kijken.

 

Ik heb helaas wel een double bubble geloof ik.... Dat zul je ook wel zien. Maar deze lijkt niet erger te worden gelukkig.

Wat is een double bouble?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Rebexterke:

Wat is een double bouble?

Dus bij mij kan dat nog veel erger zijn omdat mijn borsten nog meer hangen?? En kan dat erger worden bij jou? Heb je voor de spier of achter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Rebexterke:

Dus bij mij kan dat nog veel erger zijn omdat mijn borsten nog meer hangen?? En kan dat erger worden bij jou? Heb je voor de spier of achter?

Geen idee hoe dat precies zit, met huidoverschot. Dat is mij ook niet duidelijk verteld bij het consult. Kan erger worden maar kan ook zo blijven. Ik ben benieuwd :( 

ik heb achter de spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Vinorosso:

Wat ben je van plan om te gaan doen? Heb je ergens al een topic over jezelf?

wat is een topic?

ik heb mijn heel verhaal geschreven op mijn profiel

hij had eerst gezegd achter de spier en nu zou het voor de spier worden... 500 cc voor de spier en mssn tepelcorectie

en ik wil liever geen lift omdat ik geen hoge ronde borsten wil...ik wil gewoon mooie volle borsten....zoals de jouwe er nu uitzien : maar ja, je borsten waren ervoor ook al goed vind ik , dus mag ik me wel met jou vergelijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vinorosso

Op 6-8-2018 om 22:24 zei Vinorosso:

Geen idee hoe dat precies zit, met huidoverschot. Dat is mij ook niet duidelijk verteld bij het consult. Kan erger worden maar kan ook zo blijven. Ik ben benieuwd :( 

ik heb achter de spier

Hi meis.

 

Hoe gaat het met de bubble? Droeg je al die borstband?

Ik heb het idee dat hij bij mij werkt. Lijkt heel rustig aan al minder te worden ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Jolene:

@Vinorosso

Hi meis.

 

Hoe gaat het met de bubble? Droeg je al die borstband?

Ik heb het idee dat hij bij mij werkt. Lijkt heel rustig aan al minder te worden ^_^

Hey hij blijft een beetje hetzelfde. Wordt niet erger. Ik heb de eerste drie maanden een borstband gedragen. Ik zag pas daarna de double bubble. Helpt een borstband dan? Hoe kan dat helpen?

 

fijn dat het al minder wordt bij jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Vinorosso:

Hey hij blijft een beetje hetzelfde. Wordt niet erger. Ik heb de eerste drie maanden een borstband gedragen. Ik zag pas daarna de double bubble. Helpt een borstband dan? Hoe kan dat helpen?

 

fijn dat het al minder wordt bij jou!

Lekker blijven dragen hoor! Scheelt toch wel wat misschien. Bij mij heb ik wel het idee dat het daardoor minder word ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.