Ga naar inhoud

Annemarte : 28 april 2018 : Dr. Jurgens : Worldeye


Aanbevolen berichten

Hee dames,

Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen. Gisteren ben ik op consult geweest bij DG en hier zei mijn consulente dat er bij mij max 400cc in kan. 

Vervolgens kon ik toevallig meteen bij de behandelend arts langs voor een 2e consult. Deze  heeft de max. Verzet naar 375cc. Ik legde uit dat ik graag een 80D wilde en hij zei dat dit dan ook kon.

Maar nu heb ik van mezelf 80AA en 375cc is dan toch nooit genoeg voor 80D? Ik zou dan volgens mij ergens tussen 80B en 80C uitkomen.. 

Ik ben 166cm en weeg 64kg. Heb van mezelf (zoals de cupmaat al zegt) heel weinig borst en zeker aan de bovenkant amper vulling. Nu krijg ik dus 375cc dualplane hp (dit was het max. Dat er in kon), maar kan iemand mij vertellen op welke cupmaat dit ong uitkomt? Want ik ben heel bang dat mijn borsten heel ver uit elkaar komen te staan straks en dat je dus heel goed ziet dat ze nep zijn ...(zeker omdat ik heel weinig zelf heb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii, volgens mij heeft het met zoveel omstandigheden te maken dat het niet bij iedereen hetzelfde is. Als het goed is heeft jouw chirurg er een goede kijk op...

Ik ben 1.75 lang, weeg 63kg en ben met 340cc van 80b naar 80d gegaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sophiee jaa hij zei dat 375cc het max was en ook het mooiste zou staan dus ik hoop op het beste. Ik denk alleen dat ik uiteindelijk toch op een 80b of c cup uitkom, aangezien je meestal per 150cc 1 cupmaat omhoog gaat (had ik ergens gelezen). Ik heb nu aa dus groter dan een c zie ik niet gebeuren, maar ik wacht het af haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CupA84tje ik denk omdat ik net tussen omvang 75 en 80 in zit en die 2 allebei pas.. maar bijv een 80b is veel te groot daar kom ik inderdaad niet in. 75b sluit qua cups goed aan op de breedte van mijn borst, alleen heb ik dan alsnog te weinig volume waardoor mijn borsten aan de bovenkant alsnog de cups niet halen.. het zou goed kunnen dat ik alsnog de verkeerde maat draag, maar ik schaam me er te veel voor om het te laten opmeten (ondaks het feit dat die vrouwen dagelijks honderden borsten zien)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Annemarte:

@CupA84tje ik denk omdat ik net tussen omvang 75 en 80 in zit en die 2 allebei pas.. maar bijv een 80b is veel te groot daar kom ik inderdaad niet in. 75b sluit qua cups goed aan op de breedte van mijn borst, alleen heb ik dan alsnog te weinig volume waardoor mijn borsten aan de bovenkant alsnog de cups niet halen.. het zou goed kunnen dat ik alsnog de verkeerde maat draag, maar ik schaam me er te veel voor om het te laten opmeten (ondaks het feit dat die vrouwen dagelijks honderden borsten zien)

Ja die schaamte ken ik hoor, ik ging bij mijn consult echt door de grond van angst haha! Nou maar je gaat vast super mooie boobies krijgen! In zicht en cupmaat van nep boobies kom je inderdaad groter uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei CupA84tje:

Ja die schaamte ken ik hoor, ik ging bij mijn consult echt door de grond van angst haha! Nou maar je gaat vast super mooie boobies krijgen! In zicht en cupmaat van nep boobies kom je inderdaad groter uit.

Jaa dat had ik ook inderdaad gisteren, schaamde me dood haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei CupA84tje:

Maar welke arts werd je doorverwezen eigenlijk? Ik was ook bij DG de eerste keer van consult. Tenminste een vrouw die daar werkt daarna bij Hupkens

Ik kreeg Jurgens, kan helaas weinig recensies over hem vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi meiden,

Ik ben afgelopen weekend op consult geweest en hier heb ik samen met mijn arts mijn borstvergroting ingepland (28 april). Ik ben echter iets heel belangrijks vergeten te zeggen...

Het max wat er bij mij in kon was 375cc (Mentor HP dualplane rond), dus hier koos ik ook voor. Ik heb nu 80AA en de arts zei dat ik zo op een 80D kon uitkomen. 

Ik ben echter helemaal vergeten om aan te geven dat ik absoluut geen ver uit elkaar staande borsten wil.. ik ben hier heel erg bang voor, en omdat ik vrij plat ben, zullen ver uit elkaar staande borsten er ook heel nep uitzien.. 

De mentor protheses die ik krijg zijn 12cm breed en 5cm projectie. Ik heb ook opgemeten hoe ver mijn tepels nu uit elkaar staan en dat is 17cm.

 

Ik heb een mail gestuurd naar de kliniek (diana gabriels) omdat ik geen directe contactgegevens van mijn arts kon vinden (dr Jurgens). In deze mail heb ik gevraagd of ee een mogelijkheid was om nogmaals in contact te komen met se arts. Ik lig 's nachts wakker van de stress omdat ik door alle zenuwen ben vergeten om hem mijn cruciale vraag te stellen: of hij er rekening mee wilt houden dat ik mijn borsten graag dichter bij elkaar wil en of hij dit kan bewerkstelligen. 

 

Misschien maak ik me zorgen om niks, maar ik zit er heel erg mee. Denken jullie dat ik op deze (of een andere) manier in contact kan komen met mijn arts om dit te bespreken? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Annemarte
Nav je aanvraag voor de aprilclub, heb ik even 2 topics samengevoegd van je. Het topic over de 80 omtrek, laat ik nog even staan. Evt kunnen we dat naderhand ook nog samenvoegen.
Ook heb ik je titel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen. Dit is dus nu het topic waar je al je updates en je operatieverslag tzt in kunt zetten. Op die manier heb je alles bij elkaar staan en blijft het overzichtelijk voor jezelf en voor ons. 
In welke kliniek word je trouwens geopereerd? Dan kunnen we dat er nog even bij zetten in je topictitel :)

Ik zal je ook nog even een pb sturen met de regels van de club.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dag 60 van de 84 dagen die ik moest wachten. Nog 24 dagen te gaan, en wat heb ik er zin in!

Ik kan niet meer wachten, het liefst ga ik nu nog onder het mes whaha :D 

Twijfels beginnen toe te slaan: wordt het niet te groot? Wordt het niet te klein? Wordt het wel mooi rond ipv puntig (wat ze nu nog zijn)?  Maar hoort er denk ik allemaal bij. Heb vertrouwen in mn arts dat hij er wat moois van gaat maken. Hij houdt niet van overdreven ronde neppe ballen, dus dat is al een opluchting. 

 

Ik kan echt niet geloven dat ik straks gewoon borsten heb, dat ik me geen jongetje meer hoef te voelen. 

Op mijn 14e had ik nog een b-cupje, dit is door anorexia helemaal plat geworden en is daarna nooit meer geworden zoals het was. Gelukkig komt daar over een kleine 4 weken verandering in :43:

Nog even heel hard sporten, want dat mag straks natuurlijk een tijdje niet meer.
Het mag nu echt gaan opschieten voor mij, ben het wachten nu écht zat hihi :blush:

 

Liefs ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

operatieverslag

 

Zaterdag 28 april 2018, ik moest mij om 10.00 melden in Worldeye Amsterdam. Gezien wij in de buurt van Rotterdam wonen, wilde ik vroeg weg, je weet maar nooit of je in de file komt of iets dergelijks. de nacht ervoor kon ik al amper slapen. had mijn wekker op kwart over 7 gezet, maar ging er half 7 maar uit. laatste dingetjes geregeld en rond kwart over 8 vertrokken we. Ik had mijn vriend, moeder en schoonmoeder mee. we zijn totaal niet bekend in omgeving amsterdam, dus vond het wel zo fijn dat er dan niet iemand alleen zou zijn. om half 10 kwamen we aan bij Worldeye. Na 20 min. wachten kwam een hele lieve meneer Karim vertellen wat er ging gebeuren. Ik zou rond half 11 worden opgehaald om mij voor te bereiden. Ik moest nog even uitplassen en om half 11 nam ik dan afscheid van mijn vriend, moeder en schoonmoeder. Karim vertelde dat het vanaf dan ongeveer een halfuur zou duren voor het mes er in zou gaan.

Ik ging met hem mee naar een kamertje waar hij mijn gegevens nog eens controleerde. 10 minuutjes later kwam de anesthesist, ik moest me omkleden en zo'n operatiejurk aan en hij gaf me alvast antibiotica via het voorbereidend infuus in mn hand. Hij vertelde mij dat dokter Jurgens zometeen kwam aftekenen en dat ik dan zou worden meegenomen. uiteindelijk heb ik toen nog zo'n 5 kwartier in mijn eentje op dat kamertje moeten wachten, want het liep nogal uit. Toen Jurgens eenmaal had afgetekend ging het heel snel. Anesthesist kwam mij halen en bracht me naar de OK. Hier werd ik op de tafel gelegd en werden alle snoertjes etc. vastgemaakt. Een hele lieve vrouw begon te vragen naar mijn leven, wat ik zoal deed qua werk of school. Ik vertelde dat ik de pabo deed, kan me nog herinneren dat we het daar over hadden. Toen zei ik tegen haar: 'wilt u het zeggen als de narcose er in gaat?' maar toen ik mijn zin had afgemaakt had ik al door dat deze al was ingespoten. Ik viel langzaam weg, vond het heel gek voor de eerste keer. 

 

Ik werd pas weer wakker in de uitslaapkamer, tenminste, dat dacht ik. Toen ik eenmaal goed wakker was, zag ik dat de volgende dame alweer werd binnengereden. zij keek mij aan en was wakker. 'Hee,' zei ik tegen de verpleegkundige. 'Zij is al wakker, ik werd hier pas wakker'. Waarop ze antwoordde: 'Neehoor meid, jij was ook wakker, je had me hele verhalen te vertellen.' Maar daar kon ik me dus niks meer van herinneren hahaha

 

Ik keek onder de dekens en was teleurgesteld. Nog steeds klein en puntig. Was er wel iets ingestopt? Vroeg ik me af. Ik besloot maar even af te wachten. De verpleegkundige had wat eten en drinken voor me gehaald en begeleidde me met aankleden en naar de wc gaan. Echt een hele lieve vrouw. Toen dat allemaal goed was gegaan, mocht ik naar huis (rond half 4). Vooraf had Karim mijn moeder en vriend een recept meegegeven, zodat zij in de tussentijd vast mijn medicijnen konden ophalen. De verpleegkundige gaf mij na afloop nog een schema mee met welke medicijnen ik wanneer moest innemen. Daarna nam ze afscheid van ons en mochten we naar huis. 

 

De terugrit in de auto was verschrikkelijk bij elke hobbel. Verder voelde ik me topfit, kwam denk ik door de morfine. ik dronk cola en at chips, wat me ook erg hielp. Ik was spraakzaam, had geen pijn, alleen wat moeite met gaan zitten en weer opstaan. Toen we echter thuis kwamen werd ik ineens heel erg misselijk en duizelig. Ik werd in het hoekje van de bank geïnstalleerd, maar kwam er al snel achter dat ik hier bijna niet meer uit kon komen. Rond half 8 voelde ik me goed genoeg om iets te eten, dus ik kreeg 2 beschuitjes met jam. Mijn vriend en ik zouden even apart slapen. hij is een erg onrustige slaper (heeft mij regelmatig onbewust geslagen in zn slaap), dus we wilden niet het risico nemen dat hij per ongeluk een klap op mn borst zou geven. Mijn moeder is naast me gaan slapen, omdat ik toch wel angst had om alleen te slapen. Gelukkig maar, dat zij dit gedaan heeft, want heb vannacht 3 keer moeten overgeven. Ik heb denk ik van 07.00 tot 09.00 geslapen, de rest van de nacht geen oog dichtgedaan. Ben ook een echte zijslaper helaas..

 

Vanochtend was het drama met uit bed komen, heeft denk ik een halfuur geduurd. Om half 10 medicijnen ingenomen en daardoor is het nu wel redelijk te doen. Voel me gelukkig niet meer misselijk, ben bang dat ik dat vannacht wel weer krijg, maar voor nu gaat het goed.

 

Ik ben helaas nog niet tevreden met wat ik zie. Toen dr. Jurgens na de operatie bij me kwam kijken zei hij dat het toch gelukt was om 375cc  er in te krijgen (hij dacht dat het niet zou gaan passen en het 350 zou worden). Hij zei zelf ook al dat ze nog erg puntig waren. Omdat ik tubulaire borsten had, zou het bij mij extra lang duren voordat ze mooi rond zouden worden, want ik heb nu aan de onderkant nog helemaal niks waardoor je echt zo'n punt ziet. hij zei dat ik pas na 3 maanden echt die ronding zou krijgen, dus ik hou goede hoop voor straks. Elke keer als ik in de spiegel kijk baal ik enorm, het lijkt eerder 200cc dan 375, en dan die puntige vorm maakt het nog erger.. maar ik houd jurgens zijn woorden in mn achterhoofd. Als ik ze over 3 maanden nog zo lelijk vind, overweeg ik wel een 2e operatie maar voor nu wacht ik het af. 

Ik mis mijn vriend heel erg. gelukkig komt hij wel 2 keer per dag langs om me te helpen met dingetjes en gewoon om bij me te zijn. Maar toch is het raar als je gewend bent om altijd samen te slapen. Gelukkig komt mijn beste vriendinnetje zometeen langs, dus dan hoef ik me even niet te vervelen. 

 

Ik word vandaag gebeld door praktijk Gabriels om een afspraak te maken voor nacontrole. Ik zal dan gelijk vragen of ik de bh heel even uit mag doen om te kijken. Mijn moeder wilt ook even naar de littekens kijken. Als dit mag, zal ik zo snel mogelijk een foto in mijn album erbij zetten. Voor nu ga ik lekker uitrusten en hopen dat mijn borsten nog veel ronder gaan worden komende weken. 

 

Liefs !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.