Sign in to follow this  
Annemarte

Annemarte : 28 april 2018 : Dr. Jurgens : Worldeye

Recommended Posts

Hee dames,

Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen. Gisteren ben ik op consult geweest bij DG en hier zei mijn consulente dat er bij mij max 400cc in kan. 

Vervolgens kon ik toevallig meteen bij de behandelend arts langs voor een 2e consult. Deze  heeft de max. Verzet naar 375cc. Ik legde uit dat ik graag een 80D wilde en hij zei dat dit dan ook kon.

Maar nu heb ik van mezelf 80AA en 375cc is dan toch nooit genoeg voor 80D? Ik zou dan volgens mij ergens tussen 80B en 80C uitkomen.. 

Ik ben 166cm en weeg 64kg. Heb van mezelf (zoals de cupmaat al zegt) heel weinig borst en zeker aan de bovenkant amper vulling. Nu krijg ik dus 375cc dualplane hp (dit was het max. Dat er in kon), maar kan iemand mij vertellen op welke cupmaat dit ong uitkomt? Want ik ben heel bang dat mijn borsten heel ver uit elkaar komen te staan straks en dat je dus heel goed ziet dat ze nep zijn ...(zeker omdat ik heel weinig zelf heb)

Ik kom met 355 cc op een D/E uit. Ben pas 5 daten geleden geopereerd dus er kan nog van alles veranderen maar deze maten pas ik allebei.

@Bobbie88  Lijkt me een hele mooie maat 75f, ik pas zelf zowel 80AA, 75A als 75B, dus ben erg benieuwd wat ik na de operatie voor maat krijg, ik zal haar eens een berichtje sturen, dankjewel !

Guest Sophiee

Haii, volgens mij heeft het met zoveel omstandigheden te maken dat het niet bij iedereen hetzelfde is. Als het goed is heeft jouw chirurg er een goede kijk op...

Ik ben 1.75 lang, weeg 63kg en ben met 340cc van 80b naar 80d gegaan...

@Sophiee jaa hij zei dat 375cc het max was en ook het mooiste zou staan dus ik hoop op het beste. Ik denk alleen dat ik uiteindelijk toch op een 80b of c cup uitkom, aangezien je meestal per 150cc 1 cupmaat omhoog gaat (had ik ergens gelezen). Ik heb nu aa dus groter dan een c zie ik niet gebeuren, maar ik wacht het af haha

Het is heel lastig te zeggen, maar hoe kan je als je een Aa hebt een b passen? Ik met mijn oude A kon absoluut geen B aan (een en al lucht) 

Met 375cc van Mentor krijg je volgens mij wel een mooie cup alleen weet absoluut niet waarop je uitkomt. Misschien ook verstandig om nog een paar consulten ergens anders te doen? Dan krijg je een beter beeld van de mogelijkheden 

Het hangt er ook vanaf wat je precies wil. Wil je voor het zicht (zonde BH) een D of wil je in BH een D?

ik heb voor het zicht een D maar mn cupmaat zal groter zijn.. 

@CupA84tje ik denk omdat ik net tussen omvang 75 en 80 in zit en die 2 allebei pas.. maar bijv een 80b is veel te groot daar kom ik inderdaad niet in. 75b sluit qua cups goed aan op de breedte van mijn borst, alleen heb ik dan alsnog te weinig volume waardoor mijn borsten aan de bovenkant alsnog de cups niet halen.. het zou goed kunnen dat ik alsnog de verkeerde maat draag, maar ik schaam me er te veel voor om het te laten opmeten (ondaks het feit dat die vrouwen dagelijks honderden borsten zien)

@Boobs350 een grotere cupmaat dan D zal bij mij sowieso niet passen (veel groter wil ik ook niet). Als ik een cup D in bh krijg die oogt als een C vind ik het ook prima, zolang het maar niet kleiner dan een C gaat lijken..

Ja die schaamte ken ik hoor, ik ging bij mijn consult echt door de grond van angst haha! Nou maar je gaat vast super mooie boobies krijgen! In zicht en cupmaat van nep boobies kom je inderdaad groter uit.

Sign in to follow this