Ga naar inhoud

Monstrea : 1 maart 2018 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

@Monstrea wildeetzelfde als triesje zeggen.... ik heb daarnet een collage gemaakt van het verschil tot nog toe. (19 dagen po)

er verandert echt nog heel veel! Als je wilt kan ik je deze foto sturen.

maak je niet druk, heb ik ook gedaan maar als ik nu zie wat er allemaal al verandert is, en dan hoor dat het nog verandert tot 3a6 maanden po bij de meeste..... komt goed! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Triesje:

Monstrea...

 

Je bent pas 9 dagen po. Ze veranderen nog zoveel. Als je wilt kan ik je prive een foto sturen waar ik 9 dagen po bent en nu vandaag 19 dagen po. Zit zoveel verschil tussen. X

Ja, 9 dagen po maar waar zit nu die 345cc dan? Het oogt echt zielig klein

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Sannnn:

@Monstrea wildeetzelfde als triesje zeggen.... ik heb daarnet een collage gemaakt van het verschil tot nog toe. (19 dagen po)

er verandert echt nog heel veel! Als je wilt kan ik je deze foto sturen.

maak je niet druk, heb ik ook gedaan maar als ik nu zie wat er allemaal al verandert is, en dan hoor dat het nog verandert tot 3a6 maanden po bij de meeste..... komt goed! X

Het oogt zo klein en daarom raakt het mij. 

 

Ik wil graag je foto bekijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Monstrea:

Het oogt zo klein en daarom raakt het mij. 

 

Ik wil graag je foto bekijken. 

Ik heb een album aangemaakt en jou (als eerste :43:) toegevoegd!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Monstrea:

Ja, 9 dagen po maar waar zit nu die 345cc dan? Het oogt echt zielig klein

dat komt helemaal goed hoor!

ik herinner me hetzelfde. ik had een a, kleine b, en mijn vriendin vroeg: heb je nu een b??? nou, het leek ook echt zo maar het is uiteindelijk een D geworden. volgens mij moet de spier nog gaan ontspannen. echt nog geen zorgen maken hoor! het is ook emotioneel een heftig proces.

 

o, en ik had 330 cc.

 

gr. flupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Sannnn:

Ik heb een album aangemaakt en jou (als eerste :43:) toegevoegd!

 

Sannnn, ik had in het begin juist heel veel ivm vocht. Na 4 dagen zijn ze gaan slinken. Of nog niet gaan groeien. Maar waar laat je dan die cc hè. 

Mooi om jou foto.s te zien. Er zit 330 in en lijkt na de operatie iets minder plat maar zeker niet 330. En vergeleken met dat heb je op de laatste foto.s mooie bolletjes. Bizar dat het zo verschillend kan lopen. Volgens mij hebben wij vergelijkbare voorsituatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei flupke:

dat komt helemaal goed hoor!

ik herinner me hetzelfde. ik had een a, kleine b, en mijn vriendin vroeg: heb je nu een b??? nou, het leek ook echt zo maar het is uiteindelijk een D geworden. volgens mij moet de spier nog gaan ontspannen. echt nog geen zorgen maken hoor! het is ook emotioneel een heftig proces.

 

o, en ik had 330 cc.

 

gr. flupke

Ik hoop het. Lijkt nu te mooi om waar te zijn. Na de operatie had ik jetters die ik te groot vond. Nu ben ik weer zo wat terug bij af. Klinkt heel ondankbaar. Wel fijn dat ik hier kan delen. Misschien zijn het ook de emoties. Maar man vind ze ook klein sinds het vocht weg is. Waar zit de 345 cc. Zo plat gedrukt dan nog? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sannnn:

@Monstrea wildeetzelfde als triesje zeggen.... ik heb daarnet een collage gemaakt van het verschil tot nog toe. (19 dagen po)

er verandert echt nog heel veel! Als je wilt kan ik je deze foto sturen.

maak je niet druk, heb ik ook gedaan maar als ik nu zie wat er allemaal al verandert is, en dan hoor dat het nog verandert tot 3a6 maanden po bij de meeste..... komt goed! X

Mag ik ook mee kijken Sannnn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Monstrea:

Ik hoop het. Lijkt nu te mooi om waar te zijn. Na de operatie had ik jetters die ik te groot vond. Nu ben ik weer zo wat terug bij af. Klinkt heel ondankbaar. Wel fijn dat ik hier kan delen. Misschien zijn het ook de emoties. Maar man vind ze ook klein sinds het vocht weg is. Waar zit de 345 cc. Zo plat gedrukt dan nog? 

 

Heel herkenbaar @Monstrea ik heb de eerste 2 weken ook echt moeilijk gehad. Na alle verhalen lezen over veranderen en nu gezien te hebben dat ze idd nog veranderen heb ik het naast me leer gelegd en ga gewoon trouw wekelijks foto’s maken en wachten tot die 6 maanden voorbij zijn ;)

 

al is dat voor mij nu wat makkelijker praten omdat ik al weer veel meer tevreden ben dan vorige week....

Ik hoop heel erg dat het voor jou snel gaat! 

 

@Triesje ik voeg je toe!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Meer dan 3 mnd verder. Weken gehad van twijfel, afwachten, ondankbaar en schuldgevoel en hoop gejankt. De vorm vind ik echt prachtig. Vooral als ik bloot ben. In kleding is het voor mij te klein. Wil geen mega groten, maar nu moet ik voor mij geviel grote hebben om in kleding te krijgen wat ik wil. Wordt een risico want ik weet het zelf niet en ga dan maar een goede pc vinden die geen mega toeters plaats als ik daar kom en vertel:ik heb al protheses maar vind de borsten te klein. Nu ga ik de komende maanden mij oriënteren op een wissel. Dit mag vanaf maart 2019 pas, heb dus mooi de tijd. 

Mijn gevoel zegt dat ik zeker 500cc moet hebben. Lees ook dames met 600 en 700 cc. Vanaf plat naar dat is misschien vergelijkbaar met een b cup van nature en 400cc laat plaatsen. 

 

Met de wissel ga ik toch het tussenstuk aan laten pakken. Dit stoort mij te veel. Dat gat zorgt ook voor dat de boel kleiner lijkt. 

 

Ben wel jaloers op de meiden die met 200-300cc al ballen hebben hoor! Vaak hebben ze dan voor de spier, maar dan nog! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 6-6-2018 om 10:51 zei Monstrea:

Meer dan 3 mnd verder. Weken gehad van twijfel, afwachten, ondankbaar en schuldgevoel en hoop gejankt. De vorm vind ik echt prachtig. Vooral als ik bloot ben. In kleding is het voor mij te klein. Wil geen mega groten, maar nu moet ik voor mij geviel grote hebben om in kleding te krijgen wat ik wil. Wordt een risico want ik weet het zelf niet en ga dan maar een goede pc vinden die geen mega toeters plaats als ik daar kom en vertel:ik heb al protheses maar vind de borsten te klein. Nu ga ik de komende maanden mij oriënteren op een wissel. Dit mag vanaf maart 2019 pas, heb dus mooi de tijd. 

Mijn gevoel zegt dat ik zeker 500cc moet hebben. Lees ook dames met 600 en 700 cc. Vanaf plat naar dat is misschien vergelijkbaar met een b cup van nature en 400cc laat plaatsen. 

 

Met de wissel ga ik toch het tussenstuk aan laten pakken. Dit stoort mij te veel. Dat gat zorgt ook voor dat de boel kleiner lijkt. 

 

Ben wel jaloers op de meiden die met 200-300cc al ballen hebben hoor! Vaak hebben ze dan voor de spier, maar dan nog! 

Hoi!

Wat bedoel je eigenlijk met je middenstuk laten aanpakken?

Bij mij zit er ook heel veel ruimte tussen maar volgens pc is dit niet op te lossen met grotere protheses. Zelf heb ik ook 340cc achter de spier. 

Ik vind het ook echt jammer dat ze niet dichter bij elkaar staan maar helaas is daar niks aan te veranderen denk ik. Voor de rest ben ik wel blij met de grootte.

Zou ik misschien mee mogen kijken in jouw album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ShSh mijn album is openbaar. 

Ik ga naar een pc die dat middenstuk wel kan aanpakken. Andere protheses, Andere manier van plaatsen of wat dan ook. Ze hebben vaak hun eigen techniek. Het tussenstuk is voor mij te breed. In truitjes kijk ik er zo in. En sowieso zijn de boobs te klein. Vandaar dat ik de puntjes op de i wil en dan alles mooi laat maken als ik toch weer onder zeil ga. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.