Ga naar inhoud

Nic1978 : 24 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Nic1978:

Hi,ik heb nog geen foto’s toegevoegd..

Leuk dat je volgende maand ook geopereerd wordt! Spannend ook! Ben je er al uit hoeveel cc je wilt? Xx

 Ik krijg tegelijkertijd een buikwandcorrectie dus pittige ingreep. 

Maar ik ben er bijna uit.... Ik heb mentor tall height high profile 330cc en 380 cc gepast. Beide mooi! Denk dat het de 380 wordt, maar ben beetje bang voor te groot dus denk er nog even goed over na!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Maree:

 Ik krijg tegelijkertijd een buikwandcorrectie dus pittige ingreep. 

Maar ik ben er bijna uit.... Ik heb mentor tall height high profile 330cc en 380 cc gepast. Beide mooi! Denk dat het de 380 wordt, maar ben beetje bang voor te groot dus denk er nog even goed over na!! 

Zo,dat is zeker pittig! 

Heel herkenbaar die twijfel. Ik had 390 en 440 gepast en een week voor de operatie twijfelde ik zo erg dat ik gevraagd heb of ze ook nog een maar kleiner klaar konden hebben. Was gewoon bang dat ze te groot zouden worden. Ben uiteindelijk voor 390 gegaan,vertrouwd op het advies van de arts. En is de goede keuze geweest denk ik. Dus kom je ee niet uit,overleg op de dag van de operatie gewoon met hem,hij is heel eerlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

 

Fijn om te lezen hoeveel meiden hun boobies van Straten gekregen hebben. Zelf ben ik 25 april aan de beurt bij dokter Straten. Ik ben leerkracht en wilde in mijn meivakantie geopereerd worden zodat ik 2,5 week heb om te herstellen. Maar mennn wat duurt dat nog lang.:63: Ik krijg net als @Nic1978 en @B-boob

390 cc anatomisch dual plane High Profile! Ik zou heel graag in jullie album willen kijken:67:! Zo benieuwd hoe het bij jullie is geworden.

 

@Jasmijn_ Hoe voel jij je nu? En hoe is het met je boobies? Ben je tevreden? Ik kijk graag eens in je album!

 

Heel veel liefs!xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Maree:

Leuk om te lezen dat jullie door dr. Straten geopereerd zijn! 

En jullie post-bv ervaringen te lezen.

Ik word 27 februari door dr Straten geopereerd, heb er zin in!

 

Zou ik in jullie albums mogen kijken?

 

Spannend he! Ik toevallig een weekje voor jou :), kan ook echt niet wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nic1978 @Mrs. Lief dat jullie vragen hoe het met me gaat! Eigenlijk gaat het best heel goed hier :) Rechterborst is nog een beetje gevoelig maar is al wel een beetje gezakt. Links doet geen pijn maar zakt ook niet... Ga maar alvast opzoek naar een hoop geduld want die ga je nodig hebben :45:

 Net na de operatie vond ik ze te klein, maar nu ik ze zie in een strak topje zijn ze echt groot genoeg haha. En dan is dat zelfs nog met sportbh en borstband :P ik ben dus in tegenstelling tot veel meiden hier, blij dat ik niet voor groter ben gegaan! Verder vind ik het lastig om niet teveel te doen, vergeet af en toe dat ik een operatie gehad heb haha. Ik zal jullie toevoegen aan mijn album, dan kunnen jullie kijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mrs.:

Hoi meiden!

 

Fijn om te lezen hoeveel meiden hun boobies van Straten gekregen hebben. Zelf ben ik 25 april aan de beurt bij dokter Straten. Ik ben leerkracht en wilde in mijn meivakantie geopereerd worden zodat ik 2,5 week heb om te herstellen. Maar mennn wat duurt dat nog lang.:63: Ik krijg net als @Nic1978 en @B-boob

390 cc anatomisch dual plane High Profile! Ik zou heel graag in jullie album willen kijken:67:! Zo benieuwd hoe het bij jullie is geworden.

 

@Jasmijn_ Hoe voel jij je nu? En hoe is het met je boobies? Ben je tevreden? Ik kijk graag eens in je album!

 

Heel veel liefs!xoxo

Spannend zeg!! Fijn dat je dan lekker 2,5 week kan uitrusten.

Ik heb je toegevoegd aan mijn album:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw @Jasmijn_!

Ik vind ze al heel erg mooi!:68: Fijn dat het zo goed gaat!

Oooh... en ik moet nu al zoveel geduld hebben tot mijn datum!:63: Mennn!! Maar.. alles beter dan een strijkplank blijven!:45:

Ik kan me voorstellen dat als je weinig tot geen pijn hebt, dat je vergeet dat je niet zoveel mag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Mrs.:

Wauw @Jasmijn_!

Ik vind ze al heel erg mooi!:68: Fijn dat het zo goed gaat!

Oooh... en ik moet nu al zoveel geduld hebben tot mijn datum!:63: Mennn!! Maar.. alles beter dan een strijkplank blijven!:45:

Ik kan me voorstellen dat als je weinig tot geen pijn hebt, dat je vergeet dat je niet zoveel mag!

 

Dankjewel!!

 

Lijkt me ontzettend moeilijk zoveel geduld hebben, 3 maanden is ook nog zo lang haha. Zeker als je er zo erg naartoe leeft! Ik hoefde vanaf dat ik belde voor een consult maar 1.5 maand te wachten, maar dat voelde al als een eeuwigheid :45: Uiteindelijk gaat het het zeker weten waard zijn!! 

 

Denk je dat je leerlingen het gaan opmerken of droeg je al iets van push-up?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nic1978:

Zo,dat is zeker pittig! 

Heel herkenbaar die twijfel. Ik had 390 en 440 gepast en een week voor de operatie twijfelde ik zo erg dat ik gevraagd heb of ze ook nog een maar kleiner klaar konden hebben. Was gewoon bang dat ze te groot zouden worden. Ben uiteindelijk voor 390 gegaan,vertrouwd op het advies van de arts. En is de goede keuze geweest denk ik. Dus kom je ee niet uit,overleg op de dag van de operatie gewoon met hem,hij is heel eerlijk. 

 Oh, nu ben ik helemaal nieuwsgierig naar jouw resultaat!

Ik denk dat ik tot het moment van de narcose blijf twijfelen... Maar gelukkig lees ik hier dat dat niet vreemd is!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mrs.:

Hoi meiden!

 

Fijn om te lezen hoeveel meiden hun boobies van Straten gekregen hebben. Zelf ben ik 25 april aan de beurt bij dokter Straten. Ik ben leerkracht en wilde in mijn meivakantie geopereerd worden zodat ik 2,5 week heb om te herstellen. Maar mennn wat duurt dat nog lang.:63: Ik krijg net als @Nic1978 en @B-boob

390 cc anatomisch dual plane High Profile! Ik zou heel graag in jullie album willen kijken:67:! Zo benieuwd hoe het bij jullie is geworden.

 

@Jasmijn_ Hoe voel jij je nu? En hoe is het met je boobies? Ben je tevreden? Ik kijk graag eens in je album!

 

Heel veel liefs!xoxo

Wat leuk dat ook jij dr Straten boobs krijgt! Zo fijn om met andere meiden ervaringen te kunnen delen!

Jij moet nog even geduld hebben. Ik tel de weken al af!

Maar snap dat de mei vakantie een gunstige tijd is voor jou als leerkracht. 

Wij gaan in de meivakantie een weekje naar de zon, hopelijk zijn mijn boobs dan al mooi in bikini en mijn buik goed hersteld....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei B-boob:

Spannend zeg!! Fijn dat je dan lekker 2,5 week kan uitrusten.

Ik heb je toegevoegd aan mijn album:wub:

@B-boob

Wauw wat heb je mooie borsten gekregen!:68: Ben je zelf ook tevreden tot nu toe? Ja heel lekker die 2,5 week. En mijn lieve vriend is ook 2 weken vrij dus die kan me gelukkig helpen!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Jasmijn_:

@Nic1978 Nog gefeliciteerd met je Straten boobies!! :D Ik heb ze zelf de 3e van deze maand ook gekregen! Ben je er happy mee? 

Alweer bijna 1 maand jouw Straten boobs! 

Wat heb je gekregen en gaat het goed met je?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kimmik:

Spannend he! Ik toevallig een weekje voor jou :), kan ook echt niet wachten!

Ook bij dr Straten? Wat leuk!

Wat krijg je voor vorm en maat prothesen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Maree:

Alweer bijna 1 maand jouw Straten boobs! 

Wat heb je gekregen en gaat het goed met je?

 

 

Jaaa de tijd vliegt stiekem best wel als je ze eenmaal hebt! Of nou ja, als de pijn grotendeels weg is dan haha, daarvoor lijkt de tijd wel te kruipen :45: Ik heb 375cc rond high profile gekregen. Het gaat nu eigenlijk heel goed met me, maar ik heb wel ontzettend veel pijn gehad. Pas sinds een week ben ik redelijk pijnvrij, viel even tegen haha.

 

Heb jij er al zin in?? En waar ga je voor?

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album, kan je kijken als je het leuk vind :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Dankjewel!!

 

Lijkt me ontzettend moeilijk zoveel geduld hebben, 3 maanden is ook nog zo lang haha. Zeker als je er zo erg naartoe leeft! Ik hoefde vanaf dat ik belde voor een consult maar 1.5 maand te wachten, maar dat voelde al als een eeuwigheid :45: Uiteindelijk gaat het het zeker weten waard zijn!! 

 

Denk je dat je leerlingen het gaan opmerken of droeg je al iets van push-up?  

@Jasmijn_  ja ik tel echt af! Oh ik ben zo jaloers!!:63:

 

Oh ik draag altijd dikke maximizers en draag ook niet hele strakke kleding en ze zijn 9 jaar. Denk niet dat ze het zich helemaal zullen realiseren. Is denk ik anders als ze echt al aan het puberen zijn!^_^ Ik heb nu 65Aa, 70A dus heb echt niks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Dodo20:

Gefeliciteerd @Nic1978

Hoe was de narcose? Ik ben dinsdag aan de beurt bij Straten, vind de narcose wel een beetje eng/spannend. 

Ik vind de narcose ook erg spannend! Vooral het bijkomen, dat is een keer niet zo fijn gegaan bij mij en daardoor vind ik het nu toch wel eng. 

Ook ben ik allergisch voor penicilline en veel soorten antibiotica, ik heb al gevraagd of het zonder mag. Maar daar gaan ze niet mee akkoord. Zij werken met een soort die ik nog nooit gehad heb, ze hebben de tegenstof bij de hand mocht het mis gaan. Hij gaat via het infuus en ik lig aan de monitor dus moet ervan uit gaan dat het goed gaat....

Maar oh, wat geeft mij dit een spanning!! Als ik maar eenmaal weer wakker ben!!

 

Heel veel succes dinsdag! Wat voor vorm en maat prothesen krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Mrs.:

@Jasmijn_  ja ik tel echt af! Oh ik ben zo jaloers!!:63:

 

Oh ik draag altijd dikke maximizers en draag ook niet hele strakke kleding en ze zijn 9 jaar. Denk niet dat ze het zich helemaal zullen realiseren. Is denk ik anders als ze echt al aan het puberen zijn!^_^ Ik heb nu 65Aa, 70A dus heb echt niks!

 

Hihi bij jou gaat het ook goedkomen!! Je hebt ze nog mooi voor de zomer :beach:

 

Dat scheelt dan weer, hoef je daar geen opmerkingen van te verwachten haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Jaaa de tijd vliegt stiekem best wel als je ze eenmaal hebt! Of nou ja, als de pijn grotendeels weg is dan haha, daarvoor lijkt de tijd wel te kruipen :45: Ik heb 375cc rond high profile gekregen. Het gaat nu eigenlijk heel goed met me, maar ik heb wel ontzettend veel pijn gehad. Pas sinds een week ben ik redelijk pijnvrij, viel even tegen haha.

 

Heb jij er al zin in?? En waar ga je voor?

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album, kan je kijken als je het leuk vind :)

 

 

Bedankt voor het toevoegen, ze zijn prachtig!! Dr Straten heeft weer mooi werk geleverd! Mag je trots op zijn!

 

Ik krijg tegelijkertijd een buikwandcorrectie dus pittige ingreep... Ik bereid me voor op veel pijn...

 

Ik twijfel nog over de maat... net zoals iedereen geloof ik...

Ik heb nu een lege C cup na 2 zwangerschappen en 24 kilo gewicht verliezen. Heb 330cc en 380cc anatomisch, tall height high profile gepast. Ben ook nog aan het denken of ik niet beter moderate plus profile kan doen, ben zo bang voor te grote borsten. Ben inmiddels niet zo fors meer....

Maar ik ga het er nog zeker eens met dr Straten over hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Maree:

Wat leuk dat ook jij dr Straten boobs krijgt! Zo fijn om met andere meiden ervaringen te kunnen delen!

Jij moet nog even geduld hebben. Ik tel de weken al af!

Maar snap dat de mei vakantie een gunstige tijd is voor jou als leerkracht. 

Wij gaan in de meivakantie een weekje naar de zon, hopelijk zijn mijn boobs dan al mooi in bikini en mijn buik goed hersteld....

 

Jaa echt superfijn om zoveel te lezen over onze aanstaande Straten boobies!! Jaa ik tel de weken ook al af haha! Vandaag nog precies 12 weken! Maar wat spannend zeg voor jou! Niet alleen je borsten maar ook je buik. Ik hoop dat je in de meivakantie lekker mag gaan stralen op het strand! :beach: Dat ga ik deze zomer doen!!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Hihi bij jou gaat het ook goedkomen!! Je hebt ze nog mooi voor de zomer :beach:

 

Dat scheelt dan weer, hoef je daar geen opmerkingen van te verwachten haha 

Ja precies! Shinen op het strand deze zomer!!:43:

Ja dat verwacht ik niet, en zo wel dan zie ik dat dan wel weer! Haha! Wijde shirtjes dragen tot de zomervakantie op school. Dan na de zomer een nieuwe groep dus zij weten dan toch niet beter! Haha! :blush: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag momenteel gewoon string en joggingbroeken omdat mijn jeans'en te strak zijn voor aan te krijgen. (dikke kont) 

En ik draag geen tshirten, gewoon over m'n borstverband meteen een vestje met rits. Zo kan ik meerdere keren per dag stiekem beetje naar beneden ritsen en m'n borsten betasten. (Zien of ze al eindelijk gelijk aanvoelen. Antwoord is dan nee, nog steeds niet xD)

Ik zou toch geen te strakke jeans'en aan doen waar je kracht op moet zetten, aangezien je die niet een keer maar moet aandoen maar ook telkens als je naar de wc gaat. En t-shirts leek me ook niet handig met dat je uw armen dan zo bij je hoofd moet doen voor aan te trekken.

Maar echt fashionable is het niet bepaald. :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mrs.:

@B-boob

Wauw wat heb je mooie borsten gekregen!:68: Ben je zelf ook tevreden tot nu toe? Ja heel lekker die 2,5 week. En mijn lieve vriend is ook 2 weken vrij dus die kan me gelukkig helpen!:wub:

Dankjewel!!:wub: ik ben tot nu toe tevreden al moeten ze wel nog flink zakken etc maar ben ook pas drie weken PO. Heb geen geduld haha. Die hulp kan je in elk geval de eerste week heel goed gebruiken! Ik kon bijna niets zelf toen haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maree o ja dat is wel heel spannend voor je dan! Dit is mijn allereerste operatie. Ik krijg ook 390 anatomisch high profile coh 3.

Maar ik twijfel nog over de maat, dus misschien krijg ik ook wel 345.

Welke cup heb je nu? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei B-boob:

Ja inderdaad ik zou het ook even vragen dat is het beste! Ik kreeg de spijkerbroek wel aan maar dan moest iemand hem dicht doen:angry: (wel pas na een week trouwens haha) Mijn broeken zaten ook zooo strak, omdat ik heel veel vocht vasthield. Heb jij dat ook? Xx

Ik heb nu nog alleen joggingbroeken aan,dus dat gaat nog goed. Maar merk ook wel dat ik vocht vasthou..Tis leuk die nieuwe boobs,maar de rest van m’n lichaam is er niet echt op vooruit gegaan..;-)Maar ja,ook daarvoor moeten we weer geduld hebben......Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.