Ga naar inhoud

Nic1978 : 24 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Mrs.:

Hoi meiden!

 

Fijn om te lezen hoeveel meiden hun boobies van Straten gekregen hebben. Zelf ben ik 25 april aan de beurt bij dokter Straten. Ik ben leerkracht en wilde in mijn meivakantie geopereerd worden zodat ik 2,5 week heb om te herstellen. Maar mennn wat duurt dat nog lang.:63: Ik krijg net als @Nic1978 en @B-boob

390 cc anatomisch dual plane High Profile! Ik zou heel graag in jullie album willen kijken:67:! Zo benieuwd hoe het bij jullie is geworden.

 

@Jasmijn_ Hoe voel jij je nu? En hoe is het met je boobies? Ben je tevreden? Ik kijk graag eens in je album!

 

Heel veel liefs!xoxo

Oh dat duurt dan idd nog wel even...Maar wel iets om naar uit te kijken!:-)

ik heb nog geen foto’s geplaatst hier,maar probeer dat nog wel te doen. Wat voor maat heb je nu? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Dodo20:

Gefeliciteerd @Nic1978

Hoe was de narcose? Ik ben dinsdag aan de beurt bij Straten, vind de narcose wel een beetje eng/spannend. 

De narcose zou ik me niet te druk om maken,valt echt mee. Ze stellen je ook heel erg op je gemak. Ik had alleen verwacht dat ik de narcose via infuus zou krijgen,maar kreeg een kapje. Maar was niet vervelend. En kwam gelukkig ook goed uit de narcose. Moest wel even huilen,maar dat is gewoon de spanning die eruit komt.

Ik was erna alleen erg lang in de kliniek gebleven..ging pas rond 21.15 weg daar. De eerste keer dat ik naar de wc ging voelde ik dat ik flauw ging vallen. Gelukkig kon ik nog aan het touwtje trekken voor hulp en toen kwamen ze er gelijk aan..ik was ook lijkwit. Na een tijdje rusten probeerde ik het weer,maar na een paar stappen trok ik weer wit weg. Uiteindelijk is het gelukt om dmv een rolstoel in de auto te komen en thuis te komen. Waar het precies aan lag weet ik nog steeds niet,maar denk een combinatie van de narcose,morfine,angst en pijn. Ze waren in de kliniek trouwens echt super lief. En ook al was de kliniek al helemaal leeg en zat hun dag er al op,ze bleven heel geduldig,echt fijn!

Ik vertel dit niet om je bang te maken hoor,want zo gaat het echt niet bij iedereen,maar wilde wel gewoon eerlijk zijn:-) Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Jasmijn_:

@Nic1978 @Mrs. Lief dat jullie vragen hoe het met me gaat! Eigenlijk gaat het best heel goed hier :) Rechterborst is nog een beetje gevoelig maar is al wel een beetje gezakt. Links doet geen pijn maar zakt ook niet... Ga maar alvast opzoek naar een hoop geduld want die ga je nodig hebben :45:

 Net na de operatie vond ik ze te klein, maar nu ik ze zie in een strak topje zijn ze echt groot genoeg haha. En dan is dat zelfs nog met sportbh en borstband :P ik ben dus in tegenstelling tot veel meiden hier, blij dat ik niet voor groter ben gegaan! Verder vind ik het lastig om niet teveel te doen, vergeet af en toe dat ik een operatie gehad heb haha. Ik zal jullie toevoegen aan mijn album, dan kunnen jullie kijken :)

Ze zien er goed uit! En leuk ook om de verandering te zien:-) Ik heb eigenlijk pas 1x foto’s gemaakt,op de 2e dag. Maar als ik dit zie moet ik het toch wat vaker doen,toch leuk om te zien hoe ze veranderen.

Haha ja dat geduld hebben vind ik nog het lastigst van de hele operatie..Zijn wij vrouwen toch al niet goed in..haha;-)

Kan je inmiddels alles weer zelf doen?Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Nic1978:

Ze zien er goed uit! En leuk ook om de verandering te zien:-) Ik heb eigenlijk pas 1x foto’s gemaakt,op de 2e dag. Maar als ik dit zie moet ik het toch wat vaker doen,toch leuk om te zien hoe ze veranderen.

Haha ja dat geduld hebben vind ik nog het lastigst van de hele operatie..Zijn wij vrouwen toch al niet goed in..haha;-)

Kan je inmiddels alles weer zelf doen?Xx

 

Dankjewel!! Zeker doen hoor, in de spiegel is het moeilijk om verandering te zien omdat je ze elke dag ziet. Via foto's vergelijken is veel makkelijker, of nou ja vind ik dan haha. Nee inderdaad, niet onze sterkste kant :45: Ik laat alleen haren wassen, zware dingen tillen en stofzuigen nog doen door mijn vriend. De rest kan ik nu ondertussen zelf weer :D Hoe is het met jou verder? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Maree:

 Oh, nu ben ik helemaal nieuwsgierig naar jouw resultaat!

Ik denk dat ik tot het moment van de narcose blijf twijfelen... Maar gelukkig lees ik hier dat dat niet vreemd is!

 

 

Zal proberen snel wat foto’s te plaatsen.

Haha dat had ik dus ook. Toen Straten m’n borsten kwam aftekenen zei ik dat ik nog twijfelde. Dat ik ze gewoon echt niet te groot wilde. Hij zei dat hij de 390 zou adviseren,maar dat ik nog even mocht nadenken. Ik zou vlak daarna naar de ok worden gereden en als hij me daar zou zien moest ik kiezen. Pfff dat was echt moeilijk..en ben ook nog een weegschaal,dus sowieso al slecht in keuzes maken,haha. Maar daar aangekomen zei ik dat ik het echt niet wist. Hij zei toen dat het verschil in de 340 en 390 vooral in de breedte zit en dat de 390 even breed is als m’n natuurlijke borst. De 340 zou kleiner zijn. Dus dat hij daarom 390 adviseerde. En toen was ik overtuigd en ben ik voor de 390 gegaan. Dus ik heb echt tot de laatste seconde getwijfeld..haha:-) Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei bvinspe:

Ik draag momenteel gewoon string en joggingbroeken omdat mijn jeans'en te strak zijn voor aan te krijgen. (dikke kont) 

En ik draag geen tshirten, gewoon over m'n borstverband meteen een vestje met rits. Zo kan ik meerdere keren per dag stiekem beetje naar beneden ritsen en m'n borsten betasten. (Zien of ze al eindelijk gelijk aanvoelen. Antwoord is dan nee, nog steeds niet xD)

Ik zou toch geen te strakke jeans'en aan doen waar je kracht op moet zetten, aangezien je die niet een keer maar moet aandoen maar ook telkens als je naar de wc gaat. En t-shirts leek me ook niet handig met dat je uw armen dan zo bij je hoofd moet doen voor aan te trekken.

Maar echt fashionable is het niet bepaald. :-D

Ja precies,dat dacht ik ook al dat ik dat beter niet aan kon doen. Dan idd maar even niet zo fashionable...:-D

Wanneer ben jij geopereerd? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nic1978:

De narcose zou ik me niet te druk om maken,valt echt mee. Ze stellen je ook heel erg op je gemak. Ik had alleen verwacht dat ik de narcose via infuus zou krijgen,maar kreeg een kapje. Maar was niet vervelend. En kwam gelukkig ook goed uit de narcose. Moest wel even huilen,maar dat is gewoon de spanning die eruit komt.

Ik was erna alleen erg lang in de kliniek gebleven..ging pas rond 21.15 weg daar. De eerste keer dat ik naar de wc ging voelde ik dat ik flauw ging vallen. Gelukkig kon ik nog aan het touwtje trekken voor hulp en toen kwamen ze er gelijk aan..ik was ook lijkwit. Na een tijdje rusten probeerde ik het weer,maar na een paar stappen trok ik weer wit weg. Uiteindelijk is het gelukt om dmv een rolstoel in de auto te komen en thuis te komen. Waar het precies aan lag weet ik nog steeds niet,maar denk een combinatie van de narcose,morfine,angst en pijn. Ze waren in de kliniek trouwens echt super lief. En ook al was de kliniek al helemaal leeg en zat hun dag er al op,ze bleven heel geduldig,echt fijn!

Ik vertel dit niet om je bang te maken hoor,want zo gaat het echt niet bij iedereen,maar wilde wel gewoon eerlijk zijn:-) Xxx

Oke fijn om te horen juist! Dat ze zo goed met je omgaan! Dat stelt me juist wel gerust. Twijfelde jij nou ook over het aantal cc’s? Ik twijfel namelijk ook tussen 345 en 390 anatomisch. Ik ga ook op de dag zelf kiezen en nogmaals aan Straten vragen wat hij het beste zou adviseren. Ik wil gewoon een mooie C cup, en echt niet te groot! Zo lastig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-1-2018 om 18:50 zei Nic1978:

Goedenavond dames,

Afgelopen woensdag heb ik eindelijk m’n borstvergroting gehad! Superblij:-)

De eerste dagen vond ik een hel. Had veel pijn en dacht echt wat heb ik mezelf aangedaan..

Maar vanaf zaterdag gaat het beter,minder pijn en kan steeds wat meer dingetjes zelf. Al valt het me wel tegen hoe afhankelijk je bent.

Over dat laatste heb ik een paar vragen. Ik woon namelijk alleen en logeer nu vanaf de operatie bij m’n ouders maar wil morgen eigenlijk wel graag weer naar huis.

Zijn er hier meer meiden die alleen wonen? Hoe hebben jullie dat in het begin gedaan:

- douchen,haren wassen

- haren in model brengen

- aankleden (wat lukte wel en wat niet)

- de bh en borstband zelf aandoen?

En dan nog een vraagje..is het erg als je iets doet wat een beetje pijn doet? Bijv een vest aandoen,dan moet je arm een beetje naar achter en dat voel ik dan wel..is dat erg?

Ik ben gewoon een beetje onzeker,ben bang dat ik iets doe wat het herstel in de weg zal staan...

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes Nicole

 

Gefeliciteerd en een spoedig herstel toegewenst! 

 

Ik ga even dit topic verder lezen... wel handige info.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jasmijn_:

 

Dankjewel!! Zeker doen hoor, in de spiegel is het moeilijk om verandering te zien omdat je ze elke dag ziet. Via foto's vergelijken is veel makkelijker, of nou ja vind ik dan haha. Nee inderdaad, niet onze sterkste kant :45: Ik laat alleen haren wassen, zware dingen tillen en stofzuigen nog doen door mijn vriend. De rest kan ik nu ondertussen zelf weer :D Hoe is het met jou verder? 

 

Ja haren wassen is wel een dingetje he..:-S Kan je het wel al zelf föhnen enz?

Her gaat op zich wel goed. Het valt me alleen echt tegen hoe weinig je zelfstandig kan. Maar tis ook stukje angst..bang om iets verkeerd of teveel te doen. En dan twijfel ik weer of ik niet te weinig doe..

Had jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Dodo20:

Oke fijn om te horen juist! Dat ze zo goed met je omgaan! Dat stelt me juist wel gerust. Twijfelde jij nou ook over het aantal cc’s? Ik twijfel namelijk ook tussen 345 en 390 anatomisch. Ik ga ook op de dag zelf kiezen en nogmaals aan Straten vragen wat hij het beste zou adviseren. Ik wil gewoon een mooie C cup, en echt niet te groot! Zo lastig..

Ik had precies dezelfde twijfel,ook tussen de 345 en 390. Wilde ook een volle c cup en zeker niet te groot.

Ik heb getwijfeld tot een seconde voor de narcose..haha. Eerst kwam Straten m’n borsten aftekenen,toen vertelde ik dat ik nog twijfelde. Hij zei dat hij 390 zou doen. Maar dat ik nog heel even kon denken. Toen werd ik naar de OK gereden. Daar aangekomen vroeg hij wat het werd en ik zei dat ik het nog steeds niet wist. Toen zei hij dat het verschil tussen die 2 vooral in de breedte zat. En dat de breedte van de 390 precies hetzelfde was als m’n natuurlijke borst,dat de 345 kleiner was. Toen was ik wel overtuigd en ben ik voor de 390 gegaan. Een seconde later kreeg ik mn kapje op voor de narcose..Dus hoe bedoel je een twijfelaar,hahaha;-) Ik snap je dus heel goed,tis ook echt lastig!

Als je nog vragen hebt,gewoon stellen hoor!

Welke maat heb je nu? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nic1978:

Oh dat duurt dan idd nog wel even...Maar wel iets om naar uit te kijken!:-)

ik heb nog geen foto’s geplaatst hier,maar probeer dat nog wel te doen. Wat voor maat heb je nu? Xxx

Ik kijk er zeker naar uit:63:. Ik heb echt niks. 65AA/70A. Ookwel mijn twee doperwtjes op een plankje genoemd. Kan dus echt niet wachten om een vrouw te worden ipv een meisje. Ik zal je toevoegen aan mijn album. Dan kan je, als je het leuk vind, mijn pasfoto's bij Straten, de gratis online 3D van Berman en later het proces bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nic1978:

Ik had precies dezelfde twijfel,ook tussen de 345 en 390. Wilde ook een volle c cup en zeker niet te groot.

Ik heb getwijfeld tot een seconde voor de narcose..haha. Eerst kwam Straten m’n borsten aftekenen,toen vertelde ik dat ik nog twijfelde. Hij zei dat hij 390 zou doen. Maar dat ik nog heel even kon denken. Toen werd ik naar de OK gereden. Daar aangekomen vroeg hij wat het werd en ik zei dat ik het nog steeds niet wist. Toen zei hij dat het verschil tussen die 2 vooral in de breedte zat. En dat de breedte van de 390 precies hetzelfde was als m’n natuurlijke borst,dat de 345 kleiner was. Toen was ik wel overtuigd en ben ik voor de 390 gegaan. Een seconde later kreeg ik mn kapje op voor de narcose..Dus hoe bedoel je een twijfelaar,hahaha;-) Ik snap je dus heel goed,tis ook echt lastig!

Als je nog vragen hebt,gewoon stellen hoor!

Welke maat heb je nu? Xx

O fijn dat je tot het laatste moment nog kan kiezen haha! Ik heb nu een aa cup. Ik ben rond de 76cm breed net onder de borst. Ik ben 1,70m en weeg 60kg. Jij? Misschien komen we overeen? Ben benieuwd! Heb je ook al foto’s? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mrs.:

Ik kijk er zeker naar uit:63:. Ik heb echt niks. 65AA/70A. Ookwel mijn twee doperwtjes op een plankje genoemd. Kan dus echt niet wachten om een vrouw te worden ipv een meisje. Ik zal je toevoegen aan mijn album. Dan kan je, als je het leuk vind, mijn pasfoto's bij Straten, de gratis online 3D van Berman en later het proces bekijken.

Leuk zeg die 3D! 

Ben erg benieuwd hoe het uiteindelijk zal worden,maar vast heel mooi,je bent in goede handen bij Straten!:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Dodo20:

O fijn dat je tot het laatste moment nog kan kiezen haha! Ik heb nu een aa cup. Ik ben rond de 76cm breed net onder de borst. Ik ben 1,70m en weeg 60kg. Jij? Misschien komen we overeen? Ben benieuwd! Heb je ook al foto’s? 

Ik had een kleine/lege B cup,omvang 70/75. En ben 1.78,dus wel iets langer. Gewicht was denk ik 61kg,maar zal nu wel meer zijn..hou best veel vocht vast..en beweeg natuurlijk veel minder.

Heb pas 1 foto maar is met een camera gemaakt dus moet ik nog ff overzetten. En zal er van de week meer maken en dan hier plaatsen:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Nic1978:

Leuk zeg die 3D! 

Ben erg benieuwd hoe het uiteindelijk zal worden,maar vast heel mooi,je bent in goede handen bij Straten!:-)

Ja grappig hè! Ik hoop echt dat het er zo ongeveer uit gaat zien. Zo gek om mezelf met vrouwelijke vormen te zien! Het zal niet helemaal hetzelfde worden omdat het een ander merk protheses is maar wel ongeveer dezelfde afmetingen en precies hetzelfde volume. Ik ben zo benieuwd!! Maar inderdaad, dokter Straten zal het vast perfect bij mijn lijf laten passen.:D

Hoe voel jij je vandaag? Hoe is de pijn? 

Liefs! xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Mrs.:

Ja grappig hè! Ik hoop echt dat het er zo ongeveer uit gaat zien. Zo gek om mezelf met vrouwelijke vormen te zien! Het zal niet helemaal hetzelfde worden omdat het een ander merk protheses is maar wel ongeveer dezelfde afmetingen en precies hetzelfde volume. Ik ben zo benieuwd!! Maar inderdaad, dokter Straten zal het vast perfect bij mijn lijf laten passen.:D

Hoe voel jij je vandaag? Hoe is de pijn? 

Liefs! xoxo

Ja je moet gewoon vertrouwen in hem hebben,gaat helemaal goedkomen!:-)

De pijn is wel goed te doen gelukkig. Het vervelendst vind ik hoe afhankelijk je bent..kan nog zo weinig dingen echt zelfstandig. Maar ja,inmiddels weet ik dat belangrijkste woord voor dit hele gebeuren “geduld” is..:-D haha Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Nic1978:

Ja je moet gewoon vertrouwen in hem hebben,gaat helemaal goedkomen!:-)

De pijn is wel goed te doen gelukkig. Het vervelendst vind ik hoe afhankelijk je bent..kan nog zo weinig dingen echt zelfstandig. Maar ja,inmiddels weet ik dat belangrijkste woord voor dit hele gebeuren “geduld” is..:-D haha Xxx

Ja vast! Het duurt alleen nog zoooooo lang!!! :63: Kan echt niet wachten! Heb nu al geen geduld laat staan als ik ze straks heb, en ze nog op hun plek moeten haha! :lol:  Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is dat je zo weinig zelf kan. Maar misschien moet je er maar gewoon van genieten dat mensen je nu eventjes vertroetelen hihi! :blush: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Mrs.:

Ja vast! Het duurt alleen nog zoooooo lang!!! :63: Kan echt niet wachten! Heb nu al geen geduld laat staan als ik ze straks heb, en ze nog op hun plek moeten haha! :lol:  Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is dat je zo weinig zelf kan. Maar misschien moet je er maar gewoon van genieten dat mensen je nu eventjes vertroetelen hihi! :blush: 

Haha ja dat zakken schijnt ook nog wel ff te duren..dus ik hou er gewoon maar rekening mee dat ik ze over 3 maanden pas mooi vind,alles wat eerder is is meegenomen..:-D

Haha ja dat is ook zo. Tis gewoon vervelend dat ik alleen woon en nu dus bij m’n ouders logeer. Want alleen thuis was echt niet te doen. Kon de eerste dagen niet eens zelf m’n broek naar beneden doen..hihi. Hoop dat ik maandag na de controle voldoende hersteld ben zodat ik lekker naar m’n eigen huis kan:-)

Maar jouw geduld wordt wel echt op de proef gesteld..nu nog wachten tot eind april..Maar ja,voor je het weet is het zover!:-) Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Nic1978:

Oh ook de 24e dus? Haha ja tis lastig he om nu al enthousiast te zijn..dat geduld hebben vind ik nog het lastigst van alles..:-S

Ja het is vrij teleurstellend dat ze niet meteen gelijk zijn. En zo schrik dat het niet goedkomt ofzo maar met 'geduld' zullen we het rap genoeg zien of het goedkomt of niet. Hopelijk wel want het is toch een hele hap uit u budget en dan nog een keer hallow haha xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei bvinspe:

Ja het is vrij teleurstellend dat ze niet meteen gelijk zijn. En zo schrik dat het niet goedkomt ofzo maar met 'geduld' zullen we het rap genoeg zien of het goedkomt of niet. Hopelijk wel want het is toch een hele hap uit u budget en dan nog een keer hallow haha xD

Ja he,zo moeilijk om je nu voor te stellen dat het goedkomt..maar zal vast wel,er zijn ons al zoveel meiden voorgegaan met allemaal mooie boobies:-) X

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nic1978:

Haha ja dat zakken schijnt ook nog wel ff te duren..dus ik hou er gewoon maar rekening mee dat ik ze over 3 maanden pas mooi vind,alles wat eerder is is meegenomen..:-D

Haha ja dat is ook zo. Tis gewoon vervelend dat ik alleen woon en nu dus bij m’n ouders logeer. Want alleen thuis was echt niet te doen. Kon de eerste dagen niet eens zelf m’n broek naar beneden doen..hihi. Hoop dat ik maandag na de controle voldoende hersteld ben zodat ik lekker naar m’n eigen huis kan:-)

Maar jouw geduld wordt wel echt op de proef gesteld..nu nog wachten tot eind april..Maar ja,voor je het weet is het zover!:-) Xx

Ja precies! Maar waarschijnlijk is het al sneller mooi! Jij hebt tenminste borsten nu! Ik loop nog bijna 3 maanden als strijkplank met maximizers rond!:152:

Ja kan me voorstellen dat je graag op je eigen plekje wil herstellen. Toch het lekkerste, je eigen bedje! Oh jeetje zo erg dat je je eigen broek niet aan kon doen?! Hihi!:68: Ik ben blij dat mijn vent 2 weken vrij heeft samen met mij als ik mijn operatie heb gehad. Kan ik lekker bij ons thuis verzorgd worden! Ik hoop dat je maandag dan lekker naar huis kan meid! Ja je hebt gelijk, voor je het weet is het april!!

Liefs!!xoxo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Nic1978:

Zal proberen snel wat foto’s te plaatsen.

Haha dat had ik dus ook. Toen Straten m’n borsten kwam aftekenen zei ik dat ik nog twijfelde. Dat ik ze gewoon echt niet te groot wilde. Hij zei dat hij de 390 zou adviseren,maar dat ik nog even mocht nadenken. Ik zou vlak daarna naar de ok worden gereden en als hij me daar zou zien moest ik kiezen. Pfff dat was echt moeilijk..en ben ook nog een weegschaal,dus sowieso al slecht in keuzes maken,haha. Maar daar aangekomen zei ik dat ik het echt niet wist. Hij zei toen dat het verschil in de 340 en 390 vooral in de breedte zit en dat de 390 even breed is als m’n natuurlijke borst. De 340 zou kleiner zijn. Dus dat hij daarom 390 adviseerde. En toen was ik overtuigd en ben ik voor de 390 gegaan. Dus ik heb echt tot de laatste seconde getwijfeld..haha:-) Xx

Ik heb vanavond dr Straten aan de telefoon gehad, gezegd dat ik echt twijfelde. Hij zei dat beide maten, 330 en 380 goed bij bij passen en voor een wat liftend effect zullen zorgen. Hij zal zorgen dat beide maten aanwezig zijn en ik op de dag zelf nog kan beslissen....

Ik moet zeggen dat ik weer een fijn gesprek had dus komt goed!

 

Maar wat grappig om te lezen dat jij het twijfelen zeker herkend!!!

Ik wacht met smart op je foto's:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.