Ga naar inhoud

Nic1978 : 24 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Willemijnx:

@Nic1978 ja lopen inderdaad vrij gelijk met elkaar! Kan jij al op je zij liggen? Zo ja, hoe doe je dat!? Ik heb al 100 manieren geprobeerd maar geen een ligt echt lekker. Fijn dat bij jou de pijn al veel minder geworden is! Goed vooruitzicht voor mij. Ik ben heel erg tevreden! Ben er nu al trots op. Maar nog super erg wennen aan het idee hahah. Ik zal ook super blij zijn als die band eindelijk af mag. ben jij ook blij met het resultaat? X

Nee op m’n zij liggen heb ik nog niet gedaan. Op m’n rug slapen valt me heel erg mee,slaap gelukkig goed. Maar mag je al op je zij liggen dan?

Ik ben redelijk tevreden..haha. Ze zitten nog zo hoog..dus tis nog moeilijk voor te stellen hoe ze uiteindelijk zullen worden..:-S 

Zal ook blij zijn als die band af mag..tis voor een goed doel,maar vind het maar een rotding! haha Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Nic1978:

Nee op m’n zij liggen heb ik nog niet gedaan. Op m’n rug slapen valt me heel erg mee,slaap gelukkig goed. Maar mag je al op je zij liggen dan?

Ik ben redelijk tevreden..haha. Ze zitten nog zo hoog..dus tis nog moeilijk voor te stellen hoe ze uiteindelijk zullen worden..:-S 

Zal ook blij zijn als die band af mag..tis voor een goed doel,maar vind het maar een rotding! haha Xxx

Ja ik kreeg enorme last van mijn nek waardoor ze bij de controle afspraak zei dat ik met kussens en steun op m’n zij mocht proberen te slapen. Het is me nog niet gelukt dus slaap nog steeds op m’n rug inderdaad. Wel plat inmiddels zonder kussens in mijn rug. 

 

Het moet natuurlijk nog slinken inderdaad! De o-zo-fijne band is daar voor.... maar ik ben hem nu al zat Hahah. 

 

Hoelang moet je de band nog dragen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Willemijnx:

Ja ik kreeg enorme last van mijn nek waardoor ze bij de controle afspraak zei dat ik met kussens en steun op m’n zij mocht proberen te slapen. Het is me nog niet gelukt dus slaap nog steeds op m’n rug inderdaad. Wel plat inmiddels zonder kussens in mijn rug. 

 

Het moet natuurlijk nog slinken inderdaad! De o-zo-fijne band is daar voor.... maar ik ben hem nu al zat Hahah. 

 

Hoelang moet je de band nog dragen??

Oh oke..zo vervelend als je niet goed slaapt..:-S

 

Haha je die band moet gaan helpen de protheses sneller te laten zakken..en dat is bij mij wel nodig,dus dan maar ff doorbijten..:21:

Ik ben nu 9 dgn PO,dus nog bijna 5 weken...Moet maandag terug voor controle en het verwijderen van de hechtingen. Is dat bij jou al gedaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Nic1978:

Oh oke..zo vervelend als je niet goed slaapt..:-S

 

Haha je die band moet gaan helpen de protheses sneller te laten zakken..en dat is bij mij wel nodig,dus dan maar ff doorbijten..:21:

Ik ben nu 9 dgn PO,dus nog bijna 5 weken...Moet maandag terug voor controle en het verwijderen van de hechtingen. Is dat bij jou al gedaan? 

Ohh!! Ik las helemaal verkeerd. Dacht dat je al veel eerder geopereerd was, sorry!! (Blond!!!) 

 

ja ik 17 dagen PO. Vorige week donderdag had ik m’n controle afspraak! Ging mij persoonlijk een beetje te snel allemaal.... ze deed de pleisters eraf, maakte een foto en dat was het. Ik moest gaasjes aanschaffen en die elke keer ertussen toen tot de hechtingen zijn opgelost en De wond dicht is. Ik mag eind februari de bh en band af; heerlijk! Ben aan het aftellen. Ik vond trouwens wel dat week 2 en week 3 een groot verschil is! Ik voelde me echt een stuk Beter! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Willemijnx:

Ohh!! Ik las helemaal verkeerd. Dacht dat je al veel eerder geopereerd was, sorry!! (Blond!!!) 

 

ja ik 17 dagen PO. Vorige week donderdag had ik m’n controle afspraak! Ging mij persoonlijk een beetje te snel allemaal.... ze deed de pleisters eraf, maakte een foto en dat was het. Ik moest gaasjes aanschaffen en die elke keer ertussen toen tot de hechtingen zijn opgelost en De wond dicht is. Ik mag eind februari de bh en band af; heerlijk! Ben aan het aftellen. Ik vond trouwens wel dat week 2 en week 3 een groot verschil is! Ik voelde me echt een stuk Beter! Xxx

Haha maakt niet uit,ik haal soms ook wat dingen door elkaar hoor..ook blond;-) Maar jij loopt 1 week voor op mij...

Hoorde van iemand anders ook al dat het heel snel ging die controle..beetje jammer. Heb je wel de mogelijkheid om nog wat vragen te stellen als je die hebt?

 

Oh dat is fijn om te weten dat het bij jou na week 2 een stuk beter ging! Dat hoop ik dan ook!:-D Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Lavelle:

@Nic1978 proficiat met je boobies. Ik ben op 17/01 ook geopereerd door dr. Straten. Hij is echt een tietenkoning he :105:. Mag ik in je album kijken? X

Hm raar,ik had gereageerd,maar zie m’n reactie niet terug..:-S

Maar dank je,jij ook gefeliciteerd!! Haha idd;-)

Tuurlijk mag je kijken,ik heb je toegevoegd! Mag ik bij jou ook kijken?

Hoeveel CC heb je? En ook anatomisch of rond? En ben je tot nu toe tevreden?:-) Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Nic1978:

Haha maakt niet uit,ik haal soms ook wat dingen door elkaar hoor..ook blond;-) Maar jij loopt 1 week voor op mij...

Hoorde van iemand anders ook al dat het heel snel ging die controle..beetje jammer. Heb je wel de mogelijkheid om nog wat vragen te stellen als je die hebt?

 

Oh dat is fijn om te weten dat het bij jou na week 2 een stuk beter ging! Dat hoop ik dan ook!:-D Xxx

Ja opzich wel! Ik had wel wat vragen maar ze bleef ook gewoon staan enzo. Misschien is dat wel normaal, maar voor mijn gevoel stond ik binnen 5 min weer buiten. En dat voor 3 kwartier rijden <_<. Hopelijk verdwijnt de pijn snel! Ik heb trouwens enorme last van Mn nek/schouder gehad omdat ik me niet goed bewoog uit angst! Dus tip!! Blijf je schouders goed draaien! Op een gegeven moment had ik meer last van m’n nek en schouder als van Mm bv zelf :P xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Nic1978:

Hm raar,ik had gereageerd,maar zie m’n reactie niet terug..:-S

Maar dank je,jij ook gefeliciteerd!! Haha idd;-)

Tuurlijk mag je kijken,ik heb je toegevoegd! Mag ik bij jou ook kijken?

Hoeveel CC heb je? En ook anatomisch of rond? En ben je tot nu toe tevreden?:-) Xx

 Bedankt! :D ik heb je ook toegevoegd. Ik heb 350cc rond dual plane geplaatst. Ik ben meer dan tevreden. Ben superblij met m'n tieten. Wat heb jij gekregen? Ben je ook zo happy? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nic1978:

Precies!:-)

Haha ja ik hoop het! Dat vind ik nog het vervelendste van alles,dat afhankelijk zijn...

Yes heb ik,zal je gelijk even toevoegen. Mag ik ook bij jou kijken?:-)

Natuurlijk! Ik heb je toegevoegd. Zojuist trouwens nieuwe foto’s gemaakt, dus vers van de pers 11 weken po. Ik ga nu even bij jou kijken! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Lavelle:

 Bedankt! :D ik heb je ook toegevoegd. Ik heb 350cc rond dual plane geplaatst. Ik ben meer dan tevreden. Ben superblij met m'n tieten. Wat heb jij gekregen? Ben je ook zo happy? Xxx

Wow,wat zijn ze al mooi zeg!

Ik heb 390cc anatomisch. Ben op zich wel tevreden,maar protheses moeten nog flink zakken..dus vind het nog moeilijk om te weten hoe ze uiteindelijk worden. Maar moet gewoon geduld hebben..:-D Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei noov:

Natuurlijk! Ik heb je toegevoegd. Zojuist trouwens nieuwe foto’s gemaakt, dus vers van de pers 11 weken po. Ik ga nu even bij jou kijken! X

Wow,zien er mooi uit!! Wat een verschil met de voorsituatie,echt mooi wat ze allemaal kunnen tegenwoordig! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Nic1978:

Wow,wat zijn ze al mooi zeg!

Ik heb 390cc anatomisch. Ben op zich wel tevreden,maar protheses moeten nog flink zakken..dus vind het nog moeilijk om te weten hoe ze uiteindelijk worden. Maar moet gewoon geduld hebben..:-D Xx

Bedankt!! Die van jouw gaan ook heel mooi worden maar moeten inderdaad nog wat zakken. Heb hier al gelezen dat anatomische wat trager zakt dan rond. Dus geduld geduld geduld. En vooral rustig aan doen. Ik ga je volgen. Ben benieuwd naar je resultaten binnen enkele weken :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Lavelle:

Bedankt!! Die van jouw gaan ook heel mooi worden maar moeten inderdaad nog wat zakken. Heb hier al gelezen dat anatomische wat trager zakt dan rond. Dus geduld geduld geduld. En vooral rustig aan doen. Ik ga je volgen. Ben benieuwd naar je resultaten binnen enkele weken :57:

Ja dat heb ik idd ook al gelezen..m’n geduld wordt aardig op de proef gesteld,haha.

Ik ga jou ook volgen,leuk om te zien hoe het verdere verloop is:-D Xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Willemijnx:

Ja opzich wel! Ik had wel wat vragen maar ze bleef ook gewoon staan enzo. Misschien is dat wel normaal, maar voor mijn gevoel stond ik binnen 5 min weer buiten. En dat voor 3 kwartier rijden <_<. Hopelijk verdwijnt de pijn snel! Ik heb trouwens enorme last van Mn nek/schouder gehad omdat ik me niet goed bewoog uit angst! Dus tip!! Blijf je schouders goed draaien! Op een gegeven moment had ik meer last van m’n nek en schouder als van Mm bv zelf :P xx

Hm,ik moet zelfs 1,5 uur rijden..:-S Dus ben dan 3 uur onderweg voor max 10 minuten daar binnen..haha.

In het begin liep ik ook veel te krampachtig. Maar dat gaat nu gelukkig wel goed,heb geen last van m’n nek en schouders meer. Maar herken het wel hoor,die rugpijn in het begin was echt vreselijk..:79: Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nic1978 Ik ben ook door Straten geopereerd, precies een weekje eerder dan jij! Twijfelde heel erg tussen 390 en 445 cc anatomisch, en het is uiteindelijk dat laatste geworden!

Mag ik meekijken in jouw album? Vind het wel interessant om te zien hoe andere anatomische borsten van Straten ontwikkelen haha. Ben heel benieuwd!! Die van mij moeten echt nog goed gaan zakken, maar ben al wel heel blij met hoe het er uitziet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Isa123:

@Nic1978 Ik ben ook door Straten geopereerd, precies een weekje eerder dan jij! Twijfelde heel erg tussen 390 en 445 cc anatomisch, en het is uiteindelijk dat laatste geworden!

Mag ik meekijken in jouw album? Vind het wel interessant om te zien hoe andere anatomische borsten van Straten ontwikkelen haha. Ben heel benieuwd!! Die van mij moeten echt nog goed gaan zakken, maar ben al wel heel blij met hoe het er uitziet! 

Leuk dat je ook door Straten bent geopereerd! Ze moeten bij mij ook echt nog flink zakken..haha

Tuurlijk,ik ga je toevoegen! Voeg je mij ook toe? Ben ook benieuwd:-) Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Isa123:

Oeeh en @noov @Willemijnx mag ik ook in jullie album meekijken? Ben heel benieuwd naar andere (anatomische) stratenboobies! Ben zelf 17 januari geopereerd door hem, 445 cc anatomisch! Als jullie willen, voeg ik jullie ook in mijn album toe! :)

Ga ik doen @Isa123 ! En ja, ook leuk om bij jou te mogen kijken :-)!

@Nic1978...ik was in totaal 4 uren onderweg voor de eerste controle van idd maar 10 minuten. Als ik dat had geweten had ik zelf die knoopjes er wel afgeknipt en een foto toegestuurd haha! Maar ja, aan de andere kant is het ook wel weer pretttig dat er even iemand naar kijkt...ook al is het maar kort ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

Ik ben nu 10 dgn PO en ben echt niet gelukkig:( Nu weet ik dat de borsten nog moeten vormen,maar ben vooral bang dat ze te groot worden,omdat ik lees dat de borsten bij dual plane vaak na een tijdje groter worden als de spier zich ontspant...Nu denk ik echt had ik het maar nooit gedaan..:-(

Heb vannacht de hele nacht wakker gelegen en vandaag ook gehuild en gepiekerd..Het zal er wel bij horen...

 

Even een aanpassing: ik ga dit forum voorlopig ff met rust laten. Ik maak mezelf gek met alles wat ik lees en zie. Ieder lichaam is anders en ik moet gewoon geduld hebben,hoe moeilijk dat ook is...

 

Liefs Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve schat, je bent maar zo kort PO.

Mijn borsten zien er verschrikkelijk lelijk uit, staan.ver uit elkaar.  Zien ongelijk uit en alsof ze door de hakmolen gehaald zijn.

Geef het de tijd om.zich te ontwikkelen, Zonde als jij je nu druk om maakt on iets wat nog gaat veranderen XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Nini28:

Lieve schat, je bent maar zo kort PO.

Mijn borsten zien er verschrikkelijk lelijk uit, staan.ver uit elkaar.  Zien ongelijk uit en alsof ze door de hakmolen gehaald zijn.

Geef het de tijd om.zich te ontwikkelen, Zonde als jij je nu druk om maakt on iets wat nog gaat veranderen XX

Ja je hebt ook gelijk. Ik weet het..moet ook zeggen dat ik ga stoppen met op deze site kijken. Lees zoveel en maak mezelf gek..

Ik ga maar even kijken hoe ik dit bericht kan verwijderen,was weer een beetje impulsief:-S

Bedankt voor je berichtje! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat naar zeg! Ik kan me die schrik wel voorstellen, na de operatie zien je borsten er tenslotte niet op hun best uit, en tegelijkertijd ben je er extra op gefocust.

Ik heb zelf ook dual plane en bij mij zijn mijn borsten zeker niet groter geworden in vergelijking met 10 dagen PO. Sterker nog, ik had in het begin best wat zwelling die langzaamaan wegtrok. Voor mijn gevoel had ik 3 maanden PO een cupmaat minder dan in het begin.

Het is heel moeilijk om geduld te hebben, maar toch zou ik proberen het even te laten. Wat Nini28 zegt, geef het de tijd om zich te ontwikkelen en kijk over 3 maanden verder. Hopelijk ben je dan alsnog blij met je borsten. Heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.