Ga naar inhoud

Nic1978 : 24 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Zojuist zei Rosanna123:

Wat naar zeg! Ik kan me die schrik wel voorstellen, na de operatie zien je borsten er tenslotte niet op hun best uit, en tegelijkertijd ben je er extra op gefocust.

Ik heb zelf ook dual plane en bij mij zijn mijn borsten zeker niet groter geworden in vergelijking met 10 dagen PO. Sterker nog, ik had in het begin best wat zwelling die langzaamaan wegtrok. Voor mijn gevoel had ik 3 maanden PO een cupmaat minder dan in het begin.

Het is heel moeilijk om geduld te hebben, maar toch zou ik proberen het even te laten. Wat Nini28 zegt, geef het de tijd om zich te ontwikkelen en kijk over 3 maanden verder. Hopelijk ben je dan alsnog blij met je borsten. Heel veel sterkte!

Dank je voor je reactie. Ik moet ook geduld hebben en m’n reactie is misschien een beetje overdreven,maar tis gewoon zo wennen. En je hebt een plaatje in je hoofd dat je niet ziet..en dan word je onzeker...Maar ga het afwachten en hopen dat ik over een paar dagen toch huppelend in een bikini rondloop:-D Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Nic1978:

Hi dames,

Ik ben nu 10 dgn PO en ben echt niet gelukkig:( Nu weet ik dat de borsten nog moeten vormen,maar denk dat ik me van tevoren niet goed heb verdiept in de soort protheses (Mentor vs andere merken),in het profiel en omdat ik lees dat de borsten bij dual plane na een tijdje groter worden als de spier zich ontspant,had ik ook wel een kleinere maat gewild....Had ik het maar nooit gedaan..:-(

Heb vannacht de hele nacht wakker gelegen en vandaag ook gehuild en gepiekerd..

Nu vraag ik me af,stel dat ik over een tijdje nog steeds niet tevreden ben,na hoeveel tijd mag je weer onder het mes? 

Liefs Xxx

Ohhh nee wat ontzettend k** dat je je zo voelt! Maar echt geef het de tijd.  Misschien had je het gelezen maar ook ik heb de eerste dagen alleen maar gehuild (lees drie dagen lang 24/7 ) omdat ik ze zo lelijk en groot vond (ik had mega veel zwelling), en nu vind ik ze veel te klein en krijg ik deze zomer een wissel... zo zie je maar haha!

Komt echt goed!!! :wub:  En zo niet, zijn er altijd nog opties.. je zit hier niet je leven lang aan vast! 

 

Liefs, Desi

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Nic1978:

Dank je voor je reactie. Ik moet ook geduld hebben en m’n reactie is misschien een beetje overdreven,maar tis gewoon zo wennen. En je hebt een plaatje in je hoofd dat je niet ziet..en dan word je onzeker...Maar ga het afwachten en hopen dat ik over een paar dagen toch huppelend in een bikini rondloop:-D Xxx

Je reactie is zeker niet overdreven hoor.. veel vrouwen hebben hier last van na de operatie, mijn PC had er zelfs een naam voor. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Desi3:

Ohhh nee wat ontzettend k** dat je je zo voelt! Maar echt geef het de tijd.  Misschien had je het gelezen maar ook ik heb de eerste dagen alleen maar gehuild (lees drie dagen lang 24/7 ) omdat ik ze zo lelijk en groot vond (ik had mega veel zwelling), en nu vind ik ze veel te klein en krijg ik deze zomer een wissel... zo zie je maar haha!

Komt echt goed!!! :wub:  En zo niet, zijn er altijd nog opties.. je zit hier niet je leven lang aan vast! 

 

Liefs, Desi

Dank voor je reactie! Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben,en had dat idd gelezen..Echt klote dat je uiteindelijk niet tevreden bent,maar wel fijn dat ze er iets aan gaan doen!

Ik moet idd geduld hebben..

 

Maar heb ook besloten dit forum even met rust te laten. Ik maak mezelf gek met alles wat ik lees en zie. Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Isa123:

Oeeh en @noov @Willemijnx mag ik ook in jullie album meekijken? Ben heel benieuwd naar andere (anatomische) stratenboobies! Ben zelf 17 januari geopereerd door hem, 445 cc anatomisch! Als jullie willen, voeg ik jullie ook in mijn album toe! :)

Ja mag!! Ik heb er alleen nog geen foto’s op staan! Maar dat komt zeker nog dus voeg me maar alvast toe! Hoe gaat het verder met je? Goed herstel gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Willemijnx:

Ja mag!! Ik heb er alleen nog geen foto’s op staan! Maar dat komt zeker nog dus voeg me maar alvast toe! Hoe gaat het verder met je? Goed herstel gehad?

Super! Ik zal je ook toevoegen! Herstel ging heel goed, had na 1,5 week geen pijn meer. Maar na 2 weken (afgelopen woensdag) ineens heel veel pijn gekregen, vooral enorme steken die ik voelde bij elke ademhaling. Stond letterlijk huilend naast mijn bed van de pijn... Donderdag was het nog erger, heb toen kliniek gebeld en weer pijnstillers gekregen. Nu zit ik onder de medicatie en gaat het wel weer, maar baal er wel van want het ging zo goed! Hoop dat het snel weer weggetrokken is. Hoe is alles gegaan bij jou? Of ga je nog? Haha ik ben nu in de war omdat je nog geen foto's hebt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden,ik heb even een vraagje. Ik ben nu 17 dagen po en merk dat het elke dag een beetje beter gaat. Nu heb ik alleen sinds gisteravond “pijn” in m’n linkerborst,beetje aan de zijkant/buitenkant. Pijn is een groot woord en het is ook een ander gevoel dan in het begin. Dit voelt meer als spierpijn. En trekt ook een beetje naar m’n arm. Een zeurend gevoel en voel het bijv erger als ik diep ademhaal. Herkent iemand dit gevoel? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei dromer92:

@Nic1978 

 ik krijg volgende week 390cc. Dat heb jij toch ook gekregen? Zou ik eens mogen kijken alsjeblieft?

Tuurlijk mag dat,ik zal je toevoegen (ik ben smal gebouwd,1.78 en weeg ongeveer 61kg) 

Spannend dat je volgende week aan de beurt bent! Ook bij dr Straten? Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen! Ik ben nu 3,5 week po..nog even en dan zijn de eerste 6 weken voorbij:-)

Nu heb ik een vraagje..Zijn er meiden die de 6 weken al voorbij zijn en weer begonnen zijn met krachttraining? Zo ja,train je alle spiergroepen of heb je bijv de borstspier in het begin nog met rust gelaten? En bijv armen,buik? Ik lees er verschillende verhalen over..pas na 3 maanden borst trainen,in het begin alleen onderlichaam,etc.

Bij de kliniek zeiden ze dat ik na 6 weken echt alles weer mag,alleen wel rustig opbouwen. Maar ben gewoon bang dat ik toch iets verkeerd doe,vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen (na dual-plane):rolleyes: Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik word ook geopereerd maar ben erg aan twijfelen de dokter adviseerde mij 400cc maar denk dat het groot zou uitvallen.

Graag zou ik ook foto's kunnen bekijken . 

Weet niet hoe dat lukt kan er mij iemand toevoegen aan zijn album? En hoe bekijk ik ze dan?

 

Thanks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Goedenavond meiden,

Ik ben nu iets meer dan een half jaar PO. En op zich gaat alles goed.

Ik vind m’n borsten alleen nog steeds vrij hard. Tuurlijk zijn ze wel al minder hard dan in het begin,maar echt zacht kan ik ze nog niet noemen. Ook heb ik af en toe nog steeds wel wat pijn.

Ik weet dat het een jaar duurt voordat alles hersteld is,dus waarschijnlijk moet ik gewoon nog - daar komt het belangrijkste woord van dit hele proces weer - GEDULD hebben..;) Maar was toch benieuwd of er meiden zijn die dit herkennen..

Ook doen m’n tepels nog waar ze zelf zin hebben..Die worden stijf op de meeste rare momenten (zelfs toen het 35 graden was!) en soms maar aan een kant..ziet er best raar uit als je bijv je sportbh aanhebt..:18:haha;-)

 

Ben benieuwd!

 

Oh ja,tot wanneer moet je je littekens eigenlijk blijven insmeren? Weet iemand dat?

 

Groetjes Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...
Op 10-2-2018 om 08:23, Nic1978 zei:

Goedemorgen meiden,ik heb even een vraagje. Ik ben nu 17 dagen po en merk dat het elke dag een beetje beter gaat. Nu heb ik alleen sinds gisteravond “pijn” in m’n linkerborst,beetje aan de zijkant/buitenkant. Pijn is een groot woord en het is ook een ander gevoel dan in het begin. Dit voelt meer als spierpijn. En trekt ook een beetje naar m’n arm. Een zeurend gevoel en voel het bijv erger als ik diep ademhaal. Herkent iemand dit gevoel? Xxx

Hoi @Nic1978 ik ben nu een maand po en ervaar dus sinds een dag of 25 ook dit gevoel. Onder mijn linkerborst op mijn ribben en vooral met diep ademhalen, ook trekt het naar mijn schouder blad. Dit had ik niet, nu komt het ineens. Hoe is het bij jou afgelopen? Groetjes Yvon

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.