Ga naar inhoud

Nic1978 : 24 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei Dodo20:

@Maree o ja dat is wel heel spannend voor je dan! Dit is mijn allereerste operatie. Ik krijg ook 390 anatomisch high profile coh 3.

Maar ik twijfel nog over de maat, dus misschien krijg ik ook wel 345.

Welke cup heb je nu? 

 

Oh, ik twijfel ook nog zo over de maat!!

Ik heb nu een lege C cup, ben 24 kilo afgevallen. Heb altijd 80E gehad. Maar wil nu graag mijn borsten weer wat gevuld hebben, heb de 330cc en de 380cc tall height, high profile gepast. 

Ik ben 1.72 lang en weeg nu ongeveer 61 kilo. 

Wanneer ben jij aan de beurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Maree:

Oh, ik twijfel ook nog zo over de maat!!

Ik heb nu een lege C cup, ben 24 kilo afgevallen. Heb altijd 80E gehad. Maar wil nu graag mijn borsten weer wat gevuld hebben, heb de 330cc en de 380cc tall height, high profile gepast. 

Ik ben 1.72 lang en weeg nu ongeveer 61 kilo. 

Wanneer ben jij aan de beurt?

Oke weer een heel andere voorsituatie dan ik! Ik ben dinsdag aan de beurt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Willemijnx:

@Nic1978 @Jasmijn_ Hi! Ik ben 16 januari ook door dr. straten geopereerd!! Ik heb 345 CC Anatomisch. Bij mij vielen de eerste dagen ook tegen.. en nu inmiddels gaat het beter met de pijn alleen ik heb met opstaan veel pijn. Hebben jullie daar ook last van? 

Hi,wat leuk,lopen een beetje gelijk dus!

De pijn is bij mij gelukkig een heel stuk minder. Bij het opstaan voel ik het wel,maar is meer stijfheid. Heb alleen ‘s middags wel nog het gevoel dat ze op klappen staan,maar ik ga er vanuit dat dat normaal is.

Ben je tot nu toe tevreden met het resultaat? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Dodo20:

Oke weer een heel andere voorsituatie dan ik! Ik ben dinsdag aan de beurt..

Oh, het echte aftellen is begonnen!!

Heel veel succes! Ik ben erg benieuwd naar je verhaal en foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Nic1978:

Ja haren wassen is wel een dingetje he..:-S Kan je het wel al zelf föhnen enz?

Her gaat op zich wel goed. Het valt me alleen echt tegen hoe weinig je zelfstandig kan. Maar tis ook stukje angst..bang om iets verkeerd of teveel te doen. En dan twijfel ik weer of ik niet te weinig doe..

Had jij dat ook?

 

Ik föhn mijn haar nooit :45: Heb lang haar, maar laat het altijd drogen aan de lucht haha. Borstelen en in een staart doen gaat nu goed maar dat lukte in het begin ook niet... En mijn vriend is er niet handig mee dus ik liep erbij als een zwerver :P

 

Die angst om iets verkeerd te doen herken ik wel. Het is echt een turbulente periode met veel angst en twijfels over of je herstel wel goed gaat, of je iets juist wel of juist niet zal doen... Ik heb waarschijnlijk een paar domme dingen gedaan en dat wordt steeds erger nu je soms vergeet dat je een operatie gehad hebt haha. Ze voelen verder nog goed dus daar hou ik me maar aan vast. Zeker weten kan je het helaas toch niet! Maar die balans zoeken is zeker heel lastig... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Mrs.:

Ja precies! Maar waarschijnlijk is het al sneller mooi! Jij hebt tenminste borsten nu! Ik loop nog bijna 3 maanden als strijkplank met maximizers rond!:152:

Ja kan me voorstellen dat je graag op je eigen plekje wil herstellen. Toch het lekkerste, je eigen bedje! Oh jeetje zo erg dat je je eigen broek niet aan kon doen?! Hihi!:68: Ik ben blij dat mijn vent 2 weken vrij heeft samen met mij als ik mijn operatie heb gehad. Kan ik lekker bij ons thuis verzorgd worden! Ik hoop dat je maandag dan lekker naar huis kan meid! Ja je hebt gelijk, voor je het weet is het april!!

Liefs!!xoxo

 

Ik heb net eindelijk een album aangemaakt en je toegevoegd! Xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Maree:

Ik heb vanavond dr Straten aan de telefoon gehad, gezegd dat ik echt twijfelde. Hij zei dat beide maten, 330 en 380 goed bij bij passen en voor een wat liftend effect zullen zorgen. Hij zal zorgen dat beide maten aanwezig zijn en ik op de dag zelf nog kan beslissen....

Ik moet zeggen dat ik weer een fijn gesprek had dus komt goed!

 

Maar wat grappig om te lezen dat jij het twijfelen zeker herkend!!!

Ik wacht met smart op je foto's:P

Ik heb net eindelijk een album aangemaakt en je toegevoegd! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nic1978:

Ik heb net eindelijk een album aangemaakt en je toegevoegd! Xx

Ik heb even gekeken! Ze zijn mooi! Helemaal niet super groot! Ik denk ook dat ik maar gewoon voor 390 moet gaan :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Dodo20:

Ik heb even gekeken! Ze zijn mooi! Helemaal niet super groot! Ik denk ook dat ik maar gewoon voor 390 moet gaan :huh:

Dank je! Ik was ook bang voor te groot,maar ben blij dat ik naar Straten heb geluisterd. Hij weet echt wel goed wat in verhouding is met de rest van je lichaam. En jij bent ook best lang. 

Voor jou is het bijna zover..je kan vast aan niks anders meer denken..dat had ik tenminste..hihi Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

 

Denk dat het ook verstandig is je niet compleet blind te staren op het aantal cc's hoor! Wat bij de één met b.v. 200 cc kan worden bereikt, is bij de ander b.v. 400cc. Dr. Straten is een ervaren arts die geen "gekke" dingen doet. Laat je juist door hem adviseren. Ook ik had op de operatietafel nog de keuze tussen twee maten en heb uiteindelijk gezegd: kijkt u maar wat het beste bij mij past. Hij heeft voor de grootste gekozen en daar ben ik heeeeel blij mee! Daarbij komt trouwens dat de verschillen vaak maar heel klein zijn, dus ga niet wakker liggen om 25 of 50 cc :)

 

En wat het herstel betreft is natuurlijk voor een ieder heel verschillend. Maar ik stond op dag 2 zelf onder de douche en heb zelf mijn haren (beetje voorover gebogen) kunnen wassen. Heb me ook gewoon alleen kunnen aankleden, no problem. De eerste week is (gemiddeld genomen) even pittig, maar daarna ben je meestal alweer snel op de been hoor!

 

Succes dames!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei noov:

Hee meiden,

 

Denk dat het ook verstandig is je niet compleet blind te staren op het aantal cc's hoor! Wat bij de één met b.v. 200 cc kan worden bereikt, is bij de ander b.v. 400cc. Dr. Straten is een ervaren arts die geen "gekke" dingen doet. Laat je juist door hem adviseren. Ook ik had op de operatietafel nog de keuze tussen twee maten en heb uiteindelijk gezegd: kijkt u maar wat het beste bij mij past. Hij heeft voor de grootste gekozen en daar ben ik heeeeel blij mee! Daarbij komt trouwens dat de verschillen vaak maar heel klein zijn, dus ga niet wakker liggen om 25 of 50 cc :)

 

En wat het herstel betreft is natuurlijk voor een ieder heel verschillend. Maar ik stond op dag 2 zelf onder de douche en heb zelf mijn haren (beetje voorover gebogen) kunnen wassen. Heb me ook gewoon alleen kunnen aankleden, no problem. De eerste week is (gemiddeld genomen) even pittig, maar daarna ben je meestal alweer snel op de been hoor!

 

Succes dames!

 

 

Jeetje,op dag 2 alweer zelf je haar gewassen! Ben jaloers,ik kan dat op dag 9 nog steeds niet zelf..:-S Maar denk dat het bij mij vooral angst is..miss moet ik het maar gewoon een keer doen.....

 

Maar je hebt gelijk,elk lichaam is anders. Daarom heb ik het ook aan Straten over gelaten..hij weet heel goed wat mooi past bij de rest van je lichaam:-D

 

Bedankt voor je reactie,fijn ook voor de meiden die nog moeten om te lezen dat het ook zo kan gaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nic1978:

Jeetje,op dag 2 alweer zelf je haar gewassen! Ben jaloers,ik kan dat op dag 9 nog steeds niet zelf..:-S Maar denk dat het bij mij vooral angst is..miss moet ik het maar gewoon een keer doen.....

 

Maar je hebt gelijk,elk lichaam is anders. Daarom heb ik het ook aan Straten over gelaten..hij weet heel goed wat mooi past bij de rest van je lichaam:-D

 

Bedankt voor je reactie,fijn ook voor de meiden die nog moeten om te lezen dat het ook zo kan gaan! 

We moeten elkaar ook niet bang praten, hé :D?!

Leuk dat ook bij Straten bent geweest....en nog even en dan kan ook jij je haren weer wassen ;-)

Heb je ook een album? Ben wel benieuwd naar "familie-boobs":4:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei noov:

We moeten elkaar ook niet bang praten, hé :D?!

Leuk dat ook bij Straten bent geweest....en nog even en dan kan ook jij je haren weer wassen ;-)

Heb je ook een album? Ben wel benieuwd naar "familie-boobs":4:!

Precies!:-)

Haha ja ik hoop het! Dat vind ik nog het vervelendste van alles,dat afhankelijk zijn...

Yes heb ik,zal je gelijk even toevoegen. Mag ik ook bij jou kijken?:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Nic1978:

Van jou zien er ook mooi uit! Wel grappig,we hebben dezelfde maat,maar toch lijken ze van jou groter..Zie jij dat ook? Xx

Jij bent ook nog maar heel kort PO hé dus die van mij zijn al iets meer gevormd! Daarnaast is het op voorhand niet te zeggen, want bij de een valt het groter uit dan bij de ander xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei B-boob:

Jij bent ook nog maar heel kort PO hé dus die van mij zijn al iets meer gevormd! Daarnaast is het op voorhand niet te zeggen, want bij de een valt het groter uit dan bij de ander xx

Ja dat is ook zo! Ben erg benieuwd hoe ze de komende weken nog gaan veranderen:-) Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Nic1978:

Hi,wat leuk,lopen een beetje gelijk dus!

De pijn is bij mij gelukkig een heel stuk minder. Bij het opstaan voel ik het wel,maar is meer stijfheid. Heb alleen ‘s middags wel nog het gevoel dat ze op klappen staan,maar ik ga er vanuit dat dat normaal is.

Ben je tot nu toe tevreden met het resultaat? Xx

@Nic1978 ja lopen inderdaad vrij gelijk met elkaar! Kan jij al op je zij liggen? Zo ja, hoe doe je dat!? Ik heb al 100 manieren geprobeerd maar geen een ligt echt lekker. Fijn dat bij jou de pijn al veel minder geworden is! Goed vooruitzicht voor mij. Ik ben heel erg tevreden! Ben er nu al trots op. Maar nog super erg wennen aan het idee hahah. Ik zal ook super blij zijn als die band eindelijk af mag. ben jij ook blij met het resultaat? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.