Ga naar inhoud

Jelly: 11 april 2011: Dr van Drunen: Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

Van die bobbels heb ik ook nog niet gehoord. Morgen anders maar even de pc bellen. Je kan beter voor niks bellen dan dat ze dinsdag zeggen waarom heb je niet gebeld hihi.

Fijn dat het verder allemaal goed gaat, lekker genieten van de zon en je nieuwe aanwinsten :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Jelly

Zeker doen, de pc contacteren, ik heb dat ook gedaan, zit met de wonde volledig open van tepel tot borstplooi

dus ja, de mijne is in verlof maar toch mag ik hem contacteren, en heb ik de foto's mogen doormailen en heeft hij erop geantwoord.

Dus zeker doen, van zodra je ongerust bent bellen. Ik heb het ook gedaan.En ben er blij mee dat ik het gedaan heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, nog niks gehoord, maar ja, is ook pas 3 dagen geleden he?

Weet één van jullie trouwens of ergens foto's te zien zijn van bijvoorbeeld na een jaar.

Was weer info aan het verzamelen en de foto's die ik tot nu toe gezien heb....

Allemaal lelijke rode littekens enzo....

Maar ik kan nergens iets vinden van hoe het uiteindelijk eruit ziet. :1boobs:

Hoe gaat ie nou met jou verder, nu na anderhalve week?

Je kan in ieder geval lekker genieten van het weer ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha dames,

Toch maar even gebeld met de kliniek, ondanks dat de bobbels bijna weg zijn. Ze willen dat ik vandaag even langskom, vinden het toch wat zorgwekkend dat die twee plekjes nog niet dicht zijn.

Heb vanmiddag een afspraak dus ben benieuwd!

Liefs en een fijn paasweekend! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Controle was prima, niets aan de hand en het geneest mooi.

De open plekjes kunnen geen kwaad, geen ontstekingsverschijnselen gelukkig.

De bobbels zijn afvalstoffen die worden afgevoerd zeg maar, soort overbelasting van de klieren. Niets aan de hand!

Toch blij dat ik even ben geweest!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jelly,

Heb net je verslag gelezen! Ben blij voor dat het zo goed is gegaan! En zo te lezen verloopt je herstel ook goed...die bobbeltjes zou ik ook wel even van schrikken! Ik vind het ook leuk om te lezen dat je tevreden bent over het verloop van de behandeling bij Bergman (ik had er al een goed gevoel bij, maar jou verhaal geeft mij toch nog een extra boost).

Hoop dat je herstel de komende tijd goed blijft gaan. :116:

groetjes eefjeeven :1bouncingboobs: (nog een paar maanden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies!

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Hier al stukken beter. Genietend van de zon dus niet zo veel op het forum. Nog wel besloten deze week heerlijk thuis te blijven, vanaf maandag rustig aan weer aan het werk.

Afgelopen dinsdag bij de kliniek geweest voor het verwijderen van de steristrips. Wel even eng maar het ziet er echt supermooi uit!

De verpleegster was ook echt verbaasd hoe mooi het geneest. Happy dus!

Vandaag maar weer even gebeld met de kliniek, de twee wondjes zijn nog steeds niet dicht en nu de steristrips eraf zijn blijven de gaasjes eraan vast plakken. Als ik ze verschoon trek ik dus het korstje mee, tja, dan blijft het open.

Ze hebben me aangeraden om vette gazen te gebruiken op die plekken. Verder vroeg ik me af hoe het zit met de knoopjes, die zijn namelijk niet weggeknipt.

Dat mag ik zelf doen <_< of de huisarts... Beetje vreemd vond ik, zijn bij jullie de knoopjes wel weggeknipt? Hoe ging dat?

Voorlopig laat ik het nog maar even zo, hopelijk lossen ze nog op. Over een dag of 5 mag ik met littekencreme gaan smeren.

Weet nog niet wat ik ga gebruiken. Bij de kliniek kon ik een creme kopen maar die kost € 88,- voor 15 ml. Op zich wil ik dat er best voor betalen maar alleen als het écht het beste van het beste is haha, de verpleegster zei dat ik net zo goed de pcle of littekencreme van biodermal kan gebruiken, of Calendula creme.

Lastig... Wat doen jullie?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het allemaal zo mooi geneest Jelly! Wat voor werk doe je dan dat je maandag weer gaat beginnen?

Zijn het grote wondjes? Of een naaldenknopje? Je kan ook proberen om het droog te houden (dus niks erop).

Of drukt je bh er dan teveel op? Anders indd vette gaas(klinitule) erop en dan een gaasje.

Op mijn werk doen we kleine wondjes het liefst droog laten zodat het sneller geneest.

Knoopjes zijn niet weggeknipt bij je? Dan zou ik ff de ha bellen om ze weg te laten knippen.

Bij mij heeft de verpleegkundige dat gedaan bij mn 2e controle. Je voelt er niks van als ze ze wegknippen.

Eentje (links) was al naar binnen geschoten, was volgens haar niet erg omdat het toch oplosbare hechtingen zijn.

Oef 88,- is wel veel!! Ik heb Alhydran gekregen. Is alleen te verkrijgen op recept kan je denk ik wel aan je ha vragen?

Hoefde niks te betalen is verzekeringswerk :)

Nou meid geniet nog lekker van de zon en je nieuwe meiden! :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Jelly,

Fijn dat het nu allemaal goed gaat. is het een grote wond..? ik had een tijdje geleden een klein wondje en ik moest deze 2 keer perdag schoon spoelen. en daarna een vet gaaske erop doen.

dat de knoopjes er nog niet uitgehaald zijn vind ik echt vreemd. maar ik zal dit niet zelf doen hoor. je weet niet of ze onder de huid zijn geschoten. bij mij waren er 2 onder de huid geschoten maar ze zijn er wel uitgehaald. ik zo het gewoon even bij de ha laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha allemaal!

Hebben jullie een fijn weekend gehad? En voor de NLse dames, een leuke Koninginnedag?

Yay inmiddels zijn bij mij de laatste wondjes ook dicht!

Vorige week bij de apotheek nog paraffine gaasjes gehaald en toen was het binnen 2 dagen helemaal ok.

Kwam er vrijdag achter dat mijn huisarts op vakantie is, dus heb vanmorgen een afspraak bij de kliniek weten te maken - vanmiddag kan ik terecht om de knoopjes te verwijderen.

Zelf durf ik het echt niet aan en ze zijn nu ook best wel gevoelig dus ze moeten er gewoon zo snel mogelijk af.

Sinds gisteren begonnen met littekencreme smeren, had een proefje van de kliniek en heb ook de creme van Biodermal. Eens kijken wat goed bevalt. De Biodermal creme vind ik tot nu toe wel fijn smeren! Van de kliniek is een soort serum, dat kun je niet echt inmasseren.

Vandaag de eerste dag weer aan het werk. Rustig aan beginnen, tot nu toe gaat het goed :141:

Hoe is het met jullie allemaal?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

Koninginnedag weer over leefd, lkkr rustig aan gedaan hé en jij..?

fijn dat alles goed met je gaat, dat de woondjes dicht zijn :rolleyes:

knap van je dat je aan het werk bent, doe je wel rustig aan? luister na je lichaam.

succes met het laten verwijderen van de knoopjes, slim van je dat je toch na de kliniek gaat, en dat je het niet zelf doet!

hier gaat alles goed. heb nauwelijks tot geen pijn, soms nog een steek, maar dan heb ik te veel gedaan.

van de week ga ik na de HA, ik heb nog steeds last van me adem, ze hebben op 4 april een kleine longembolie bij me gevonden. het was niet zo erg dat ze me er geen medicijnen hebbe gegeven. maar nu 4 weken later heb ik er nog last van. dus wil het wel even na laten kijken.

liefs Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag zijn mijn boobs jarig :64:

Precies een maand geleden, echt gek dat de tijd zo snel gaat!

Inmiddels ben ik nog minder hier want alweer 2 weken aan het werk. Dat gaat echt prima, gewoon rustig aan en anderen aan het werk zetten :35:. Vorige week iedere dag een paar uur maar nu wel weer helemaal fulltime. Ik zit toch alleen maar achter de computer.

Autorijden ben ik halverwege vorige week mee begonnen, dat gaat het super alleen soms met onverwachtse bewegingen niet zo fijn. Maar daarvoor ging ik met openbaar vervoer, dat was 's ochtends prima maar als het druk is in de middag, en je kan nergens zitten in de tram, wat een verschrikking! Mensen die tegen je aan botsen etc ec. Het huilen stond me nader dan het lachen.

Vorige week dus nog even naar de kliniek geweest. De verpleegkundige zei direct dat het heel goed van me was om langs te komen, het was mijzelf waarschijnlijk niet gelukt alles eruit te krijgen. (Ze was ook niet zo blij met de opmerking van mijn beautycoach en is een half uur bezig geweest met de knoopjes).

Direct dezelfde avond zag het er al beter uit, minder bobbelig etc.

De hechtingen zijn wel oplosbaar, en als het goed is vallen de knoopjes er vanzelf af. Hechtdraad waar zuurstof bijkomt lost namelijk niet vanzelf op. Als de knoopjes niet worden weggeknipt kunnen ze ingroeien waardoor de littekens minder mooi genezen.

Met littekencreme moest ik vorige week even stoppen na het verwijderen van de knoopjes. Nu zijn overal de korstjes vanaf dus sinds gisteren weer begonnen met smeren. Ben er nog niet uit wat ik fijn vind om te gebruiken, de serum van de kliniek is wel prettig maar de Biodermal is wat vettiger en heb het idee dat dat beter is. Misschien toch wel een idee om eens bij de huisarts naar de Alhydran te vragen!

De boobs beginnen nu ook echt meer 'van mij' te voelen. Durf nu ook kleding aan met een wat zichtbaarder decolleté, zonder hempjes eronder omdat het anders ordinair oogt.

Kan niet wachten tot ik kan shoppen voor BHtjes en nieuwe kleding, heel veel kleding past gewoon niet meer :43: Oooh en bikini's!

Begrijp niet dat sommigen van jullie al op je zij liggen, dat lukt mij dus niet :17: Dat voelt niet echt heel fijn aan.

Silvia, hoe gaat het nu met die medicijnen? Voel je je al beter?

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zijn mijn boobs jarig :64:

Precies een maand geleden, echt gek dat de tijd zo snel gaat!

Inmiddels ben ik nog minder hier want alweer 2 weken aan het werk. Dat gaat echt prima, gewoon rustig aan en anderen aan het werk zetten :35:. Vorige week iedere dag een paar uur maar nu wel weer helemaal fulltime. Ik zit toch alleen maar achter de computer.

Autorijden ben ik halverwege vorige week mee begonnen, dat gaat het super alleen soms met onverwachtse bewegingen niet zo fijn. Maar daarvoor ging ik met openbaar vervoer, dat was 's ochtends prima maar als het druk is in de middag, en je kan nergens zitten in de tram, wat een verschrikking! Mensen die tegen je aan botsen etc ec. Het huilen stond me nader dan het lachen.

Vorige week dus nog even naar de kliniek geweest. De verpleegkundige zei direct dat het heel goed van me was om langs te komen, het was mijzelf waarschijnlijk niet gelukt alles eruit te krijgen. (Ze was ook niet zo blij met de opmerking van mijn beautycoach en is een half uur bezig geweest met de knoopjes).

Direct dezelfde avond zag het er al beter uit, minder bobbelig etc.

De hechtingen zijn wel oplosbaar, en als het goed is vallen de knoopjes er vanzelf af. Hechtdraad waar zuurstof bijkomt lost namelijk niet vanzelf op. Als de knoopjes niet worden weggeknipt kunnen ze ingroeien waardoor de littekens minder mooi genezen.

Met littekencreme moest ik vorige week even stoppen na het verwijderen van de knoopjes. Nu zijn overal de korstjes vanaf dus sinds gisteren weer begonnen met smeren. Ben er nog niet uit wat ik fijn vind om te gebruiken, de serum van de kliniek is wel prettig maar de Biodermal is wat vettiger en heb het idee dat dat beter is. Misschien toch wel een idee om eens bij de huisarts naar de Alhydran te vragen!

De boobs beginnen nu ook echt meer 'van mij' te voelen. Durf nu ook kleding aan met een wat zichtbaarder decolleté, zonder hempjes eronder omdat het anders ordinair oogt.

Kan niet wachten tot ik kan shoppen voor BHtjes en nieuwe kleding, heel veel kleding past gewoon niet meer :43: Oooh en bikini's!

Begrijp niet dat sommigen van jullie al op je zij liggen, dat lukt mij dus niet :17: Dat voelt niet echt heel fijn aan.

Silvia, hoe gaat het nu met die medicijnen? Voel je je al beter?

liefs!

heey

fijn dat je weer aan het wer bent, haha thuis zitten is ook niet alles, terwijl je dus bijna tot helemaal niks mag doen. auto rijden is zeker nog niet altijd een pretje het ergste is het schakelen heb jij dat niet? en in het openbaar vervoer ben je telkens om je heen aan het kijken dat niemand tegen je aan stond.

fijn dat je knoopjes weg geknipt zijn. het geeft op een gegeven moment ook irriaties. vanaf wanneer ben jij met liteken creme gaan smeren? ik zit nu in me 6e week. volgende week moet ik op co komen en dan pas krijg ik de liteken creme. en dan zit ik op 6/5 week.

fijn dat je boobs weer voelen als je zelf. vroeger vond ik het nooit leuk dat mensen na mijn boobs keken. maar toen ik de eerste paar keer buiten liep met me nieuwe boobs was ik zo trots op mijn boobs, ik wilde gewoon hebben dat iedereen keek haha. zo zelf verzekerd ben ik geworden.

ik ben dus nu toch prednison gaan slikken. afgelopen maandag na mijn eigenhuisarts geweest, met als uitslag dat ik een luchtpijp infectie heb en me longembolie nog niet over is.

koorts is nog niet weg en de benauwdheid zit er ook nog. maar het duurt een paar dagen voor dat het werkt ben benieuwd wanneer het is. hoop echt dat het snel over gaat!

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Goed te horen dat alles goed verloopt. Als je eenmaal bh's gaat shoppen dat gaat je veel geld kosten hoor. Heeeel veel succes alvast met winkelen haha. En tja op de zij slapen... geen idee hoe ik dat heb gedaan. Had wel altijd mijn benen dan naar de zijkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.