Ga naar inhoud

Jelly: 11 april 2011: Dr van Drunen: Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

Ha lieverds, ik leef nog en het gaat goed met me!

De verpleegsters hier zijn echt schatten en verwennen me heerlijk.

Verder ben ik nog erg moe en vanmiddag out gegaan op de wc haha. Morgen een heel verslag, kan al wel vertellen dat er 440 en 420 gram is weggehaald! Jeeeeee!

Weet nog niet hoe het eruit ziet, zit nu nog ingepakt in tape.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

Wauw! Wat snel een berichtje van jou zeg!!!

Fijn dat ze zo lief voor je zijn :D dat kan je nu wel gebruiken!

Ik kijk uit naar je verslagje!

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Jellie :1bouncingboobs:

Wel fijn dat ze zo lief voor je zijn...jammer dat je ff out bent gegaan..komt dat door niet eten?

Ik kijk al uit naar je verslagje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha lieve dames!

Hier gaat alles best goed, daarom nu

dan eindelijk mijn verslagje 

Maandagochtend werd ik om 8u verwacht in de kliniek. Voor de zekerheid vroeg weggegaan maar het verkeer zat mee, we waren er dus al om 7.45.

Gelukkig mocht ik meteen naar mijn kamer toe. Echt grappig, je komt binnen in het chique gedeelte en achter de schermen ziet het

er ineens heel anders uit.

Eenmaal op mijn kamer aangekomen mocht ik me uitkleden. Operatieschort vast om en mutsje op. De zuster kwam langs om mijn bloeddruk te meten en foto's te maken.

Daarna kwam de anesthesist even langs om zich voor de stellen, een wat oudere man waarbij ik direct een vertrouwd gevoel kreeg - ervaring genoeg haha.

Toen kwam dr v Drunen om af te tekenen, echt zo gepiept en uit de losse pols en nadat hij daamee klaar was werd ik al opgehaald om naar de ok te gaan. Manlief was er nog steeds bij, afscheid genomen van hem en daar ging ik dan.

De ok was naast mijn kamer dus echt ver hoefden we niet. Ik mocht gaan liggen, nog wat gekletst met de anesthesist en zijn assistente toen ze het infuus inbrachten. Ik weet nog dat ik voorafgaand aan de narcose morfine kreeg en toen was ik eigenlijk heel snel weg. Het was precies 8.30.

Ineens lag ik weer op mijn kamer en kwam ik bij. Alleen de zuster was

bij me, dus blijkbaar was ik al

eerder wakker geweest, wist ik niets meer van. Toen ik wakker werd heeft de zuster direct het thuisfront gebeld om te melden dat alles okee was, en vertelde ze dat het 10.15 was, allemaal echt snel gegaan dus!

Tot 13u heb ik aan de monitor gelegen en een infuus met vocht, bloeddruk werd automatisch om de paar minuten gemeten dus daar werd ik steeds wakker van. Ik had wel pijn van de drains, daar kreeg ik een spuitje morfine voor in mijn infuus.

Wel was ik blij dat ik om 13u van het ding afgekoppeld mocht .

Mijn boobs zaten ingepakt met tape, dus ik kon nog niet echt iets zien, alleen dat ze kleiner waren hahaha.

Toen ik van de monitor af mocht kreeg ik thee en koekjes. Ik had enorme honger maar na de eerste slok thee en een hap van het koekje werd ik draaiierig en moest ik het bed even laten zakken. Het zweet brak me uit, waarschijnlijk combinatie van te lage bloeddruk en een lege maag. Na de thee en koekjes weer in slaap gevallen. Zoals ik al zei 's middags onder begeleiding naar het toilet gegaan, alles ging echt prima totdat

ik opstond en weer alles om me heen zag draaien. Weer gaan zitten op het toilet en de zusters hebben me

in een rolstoel gehesen.

Toen ging ik out en kwam ik weer bij op mijn kamer. In bed gelegd met een koud washandje en dextro, toen ging het wel weer.

Was blij dat ik mijn avondeten kreeg, dat smaakte me super!

Om 19u was het bezoekuur en mocht manlief me komen bewonderen.

Daarna nog wat tv gekeken. Om 22.30 kreeg ik twee setjes pillen om de nacht door te komen, slaappil en pijnstillers. Die heb ik braaf genomen, daarmee doorgeslapen tot 2 uur, toen de zuster kwam kijken. Tweede setje genomen om 2.15 en toen doorgeslapen tot 6.15, best okee!

De zusters waren rond die tijd

ook al met vanalles bezig.

Om 7 uur kwamen ze de tape en

drains verwijderen.

Tegen de drains zag ik echt op maar

het loshalen van de tape was vervelender. Drains heb ik niets van

gevoeld. Ja, toen kon ik ze

eindelijk zien!!! Wel van bovenaf maar toch, wow! En mooie kleine tepels, finally!

Op de wonden zit hechtgaas, daaroverheen nu gaasjes en de sportbh. Door de zwelling een 75D, hopelijk straks een C cup!

Na het aanmeten van de bh kreeg ik een heerlijk ontbijtje en mocht ik me een beetje opfrissen. En toen heerlijk naar huis!

Gisteren erg veel geslapen overdag, moe van de narcose. Verder lekker een filmpje gekeken en rustig aan gedaan.

Nog steeds wel pijn afentoe, met name waar de drains gezeten hebben dus ik neem braaf mijn paracetamolletjes.

Vannacht best redelijk geslapen, zelfs in een keer door van 22.00 tot 03.30! Toen wel weer pijnstillers nodig gehad

en doorgeslapen tot 8.00. Gelukkig zonder slaappillen.

Nu lekker met een boekje op de bank.

Ben echt zo blij en voel me ook best goed. Wel moet ik oppassen dat ik niets met mijn armen doe, echt ontzettend lastig want heel veel bewegingen doe je uit automatisme.

De detox sap van Yanet is superlekker, ik heb al een kan op hahaha.

Zo het is een heel verhaal geworden, jullie krijgen snel weer een update!

Liefs van een hele gelukkige jelly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Jelly,

Ja hoor alles is mooi leesbaar.

Super dat verslagje, en dat je ook blij bent.

De pijn waar de Drains zitten dat heb ik nu nog ,

Ook is alles nog gezwollen en af en toe heb ik nog een steekje zo van pijn, maar niet echt nodig om een pijnstiller te nemen.

Vrijdag mag ik voor de eerste keer op controle en kijk er wel al naar uit.

Heb ook al in auto gereden en dat lukt prima, zonder pijn.

Ja, dat automatisme van je bewegingen dat moet ik ook in toom houden hoor.

Want het is echt niets doen he.

Doe nu nog maar rustig aan, weet ook wat het is he nu .

Liefs van een nog steeds tevreden prutseke

Link naar reactie
Delen op andere sites

he Yelly,

wat fijn dat je zo goed kan slapen!!!! :126:

dat schijnt echt het grootste probleem te zijn als ik de verhalen hier zo lees!

ik vind je verhaal goed leesbaar hoor, de alinea's mis ik niet zo.

fijn dat de detox-juce je smaakt ENNNNNNNNN, dat je nu zulke kleine boobs hebt!!!!! :01: :01: :01: :01: :01: :01: :01:

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jelly,

Fijn dat je zo fijn geslapen hebt idd...ik denk dat dat al de helft van je herstel is en van de eerste dagen doorkomen.

Ik ben een buikslaper dus ik ben benieuwd hoe ik dat ga beleven haha.

Jammer dat het met eten wat minder ging.

Je hoort dat meeste de drains eruit halen vervelend vinden maar zo zie je maar dat iedereen het toch anders kan ervaren.

Ik ga maar van het ergste uit dan valt het altijd mee.

Tis overigens goed leesbaar hoor....geen alinea's nodig...ik heb een tik met puntjes zoals je ziet, das mss veel irritanter haha.

Nou meid, herstel ze...en we horen graag hoe het je verder vergaat.

Liefs

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super gefeliciteerd :136:

Je hebt eindelijke mooie kleine geweldige borsten om straks mee te pronken :64:

Goed dat de detox smaakt, doe het nog lekker rustig aan en laat je verwennen :46:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jelly,

Gefeliciteerd!! :1boobs: Hoe voel je je nu?

Zou ik je ww mogen? Ben wel benieuwd hoe het bij jou is geworden!

Mijn foto's staan in de gallerij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi jelly en de rest !

Ik ben net nieuw hier en zag dat je precies de zelfde datum dus 11 april en ook in de bergman kliniek (ik in bilthoven) bent geopereerd, dus kon het niet laten om een reactie te plaatsen.

Bij mij hebben de drain tot donderdag erin gezeten dus dat was niet echt handig.. maar ben er nu heerlijk van verlost het verwijderen vond ik een heel vreemd gevoel...er is 540 gram van de een en 530 van de ander af. Ik had een 70G en nu waarschijnlijk C. Ik heb ze gisteren voor het eerst gezien wat ik als heel appart heb ervaren het voelt nog niet helemaal als iets van mezelf haha maar dat komt wel ! ze zijn een heerlijk stuk kleiner !

liefs aan iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten,

fijn dat alles goed is gegaan.. welke methode hebben ze bij je gebruikt?

ik zou zeggen laat je lekker verwennen en geniet ervan.

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies!

Zo vandaag precies 7 dagen post-op. Gek idee!

Het gaat hier eigenlijk prima. Afgelopen week heb ik vooral veel geslapen, op de bank gelegen en boekjes gelezen hahah. Kortom, me flink laten verwennen.

Vandaag had ik de eerste controle bij de kliniek. Tegen mij was gezegd dat de hechtpleisters eraf gehaald zouden worden maar dat is toch niet gedaan vandaag. Alles zat er nog zo mooi op, dus wilde de verpleegster het liever laten zitten tot mijn 2e controle volgende week.

Erg leuk was haar reactie, heel enthousiast over hoe het er nu uitziet. Het is natuurlijk nog wel beurs en gespannen maar er komt, op 2 kleine plekjes na, geen wondvocht meer uit. Jee!

Ik heb me dan ook de afgelopen week heel braaf aan de voorschriften gehouden en absoluut geen bewegingen met mijn armen gemaakt. Ook niet gedoucht, blegh. Braaf iedere dag de gaasjes (laten) vervangen.

Zelfs een paar keer naar de kapper geweest om mijn haar te laten wassen haha, dat was echt heerlijk!

Ik was blij dat ik me vanmorgen voor de afspraak wel helemaal mocht douchen! Met de nachtrust en de pijn gaat het ook goed, het op mijn rug slapen is nog steeds geen succes maar dat is niet anders. Pijn heb ik gelukkig helemaal niet meer , zolang ik geen onverwachtse bewegingen maak, ik ben alleen ontzettend snel moe.

Aankomende week moet ik het nog rustig aan doen,en hopelijk mag ik na de afspraak van volgende week weer aan het werk.

@ Suzan, voor jou duurt het nog even maar je gaat er écht geen spijt van krijgen :116: ik ben er nu al zo blij mee, en ik kan nog niet eens leuke nieuwe bhtjes en kleding enz. kopen.

@ Deempje, nog 21 dagen en dan ben je aan de beurt. Hoe voel je je?

1 tip, probeer je buikspieren van tevoren goed te trainen!! Ik werd al in de kliniek continue op mijn vingers getikt dat ik mijn armen wilde gebruiken bij het overeind komen. Handen op je buik en huppa. Nou, na twee dagen voel je dat wel :101:

Ik gebruik nog steeds mijn armen niet, misschien dat mijn buik dan nog wat platter wordt want ineens valt 'ie wel heel erg op :125: en het helpt wel echt bij de genezing, bij mij ziet het er allemaal super uit zonder ontstekingen enz.

@ Lianne, sorry heb er nog geen 'na' foto's op staan, komt nog!

@ Maya, toevallig dat je ook bij Bergman geweest bent. Was het in Bilthoven net zo fijn als ik het vond in DH? Wat vervelend dat bij jou de drains moesten blijven. Mocht je dan wel naar huis of ben je ook in de kliniek gebleven?

Ik had een Fcup en nu een C, nog wel echt heel vreemd hoor. Ze zitten ook zo ingeprakt in dat korset (een bh kun je het niet eens noemen hahaha), dus echt mooi vind ik mijn kleding nu ook niet zitten. :wacko: jaja, ongeduldig ik weet het.

@ Sylvia, bij mij hebben ze de ankermethode gebruikt. Ze waren te groot en te breed voor de sleutelgatmethode, maar zo erg vind ik dat niet. Voor zover ik het nu zien kan (de hechtpleisters zitten er nog op dus echt precies kan ik het niet zien) komen de littekens van de onderste wond helemaal niet zo ver, dus niet zo ver omhoog bij mijn decollete en aan de zijkanten niet zo ver naar achteren. Heb dus goede hoop op leuke triangel bikinis zonder zichtbare littekens!!! Daar was ik namelijk wel echt een beetje bang voor, dat je dan eindelijk een mooi formaat borsten hebt maar littekens die overal bovenuit piepen.

@ Prutseke, hoe gaat het met jou dan? Ik las ergens dat je al aan het autorijden bent? :145: Huh? Gaat dat wel dan?

Ik mag, en vooral durf, dat echt nog niet! Ga zo even jouw topic bijlezen.

Dag lieve meiden, dank voor alle support!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

fijn dat alles goed met je gaat en weining pijn hebt gehad. ik kan je vertellen dat het geen pretje is. kijk maar eens na mijn topic. maar ben echt blij voor je dat de littekens minder gaan op vallen. ik zou zeggen houd je nog lekker 1 weekje rustig! en laat je goed verwennen dan geneest het het beste!!

Liefs Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow goed zeg dat alles lekker gaat je en je geen pijn meer hebt.....gefeliciteerd met je cup C...zal wel even wennen zijn denk ik maar alles komt zeker weten goed :136::136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jelly,

Fijn dat alles zo goed is gegaan.

Ik ben vandaag voor mijn eerste consult geweest bij Bergman, en de aanvraag voor de verzekering is de deur uit.

Spannend hoor.

Jij bent lekker voor de zomer klaar, eindelijk normale bikini's etc.

Echt super.

Nu je nog even laten verwennen... Geniet er maar van.

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ja in bilthoven waren ze ook heel vriendelijk en alle zusters ook. iedere keer alsze van dienst wisselde dan stelde ze de nieuwe verpleegsters zich weer voor, en savonds kwam een zuster nog even kletsen. Heel vriendelijk allemaal !

Ik mog wel gewoon naar huis maar had stiekum net zo lief daar gebleven het was een aardig gesleep met die drains.. en was telkens bang dat ik me haakte ergens aan...

En ook toen ik langs kwam om de drains te verwijderen was een zuster mij aan het helpen en kwam een andere even kijken hoe het was geworden (zij had het gezien toen het nog groot was) ze vond het erg mooi.

Ja die 'sportbh' die is echt enorm met klitteband op de schouders enzo heb jij dat ook het is idd meer een korset , ik krijg er ook een beetje vierkante borsten in . haha :3:

sterkte met het herstel !!!! doe lekker rustig aan!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha allemaal!

Hier gaat het best goed, heerlijk aan het genieten van het zonnetje!

Verder doe ik nog steeds de hele dag vrij weinig haha. Merk ook dat als ik wel iets doe, ik heel erg snel moe ben.

Ik heb het idee dat het wel goed geneest allemaal, kan het niet echt zien door die hechtpleisters enz. Het is in ieder geval al een stuk minder blauw/geel en ook niet meer zo hard en gezwollen.

Wel een tweetal plekjes in de borstplooi, zowel rechts als links op dezelfde hoogte, waar wondvocht uit blijft komen. Ik denk dat daar knoopjes zitten ofzo. Vanmorgen ineens bij de linkerkant een stuk meer wondvocht uitgekomen, dus maar even bezien hoe dat gaat.

Tenslotte heb ik dinsdag al een afspraak staan.

Wat ook raar is is dat ik in mijn linkeroksel de afgelopen paar dagen allemaal bobbels heb zitten. Net als een ontstoken haarzakje zeg maar. Rechts zit er inmiddels ook een. Heb er nog nergens iets over gelezen maar denk dat het in mijn klieren zit, waarschijnlijk afvalstoffen ofzo?

Ik drink maar extra veel sap en water. Als het morgen nog zo is, ook dat wondvocht zal ik eens bellen naar de kliniek.

Ik voel me gelukkig wel prima dus denk niet aan ontstekingen ofzo.

Oh en qua werk, ik doe voornamelijk kantoorwerk. Veel administratief achter de pc en telefoon. Denk dat dat volgende week wel moet gaan lukken, halve dagen beginnen (is denk ik ook wel lekker).

Hilde, heb je al iets gehoord? Spannend he, dat afwachten!

Nu weer even het zonnetje in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

die bobbels zijn wel vreemd, hoop dat ze morgen minder zijn en anders gewoon even de pc bellen. je kan maar altijd voor de zekerheid gebeld hebben.

fijn voor je dat het verder goed met je gehad. en hopelijk blijft het ook zo gaan. geniet maar lekker van het weer, daar heb je tenslotte nu alle tijd voor.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.