Ga naar inhoud

Jelly: 11 april 2011: Dr van Drunen: Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

hey Jelly,

Hoe gaat het ermee?

Kijk je er ook enorm naar uit naar je operatie?

Van mij is het wel zo hoor.

Sinds we nu de maand maart zijn kan het wel niet rap genoeg meer gaan voor mij.

Het is toch wel zo,dat ik nu meer zenuwen heb dan dat ik vroeger nog

werd geopereerd .

Maar dat komt waarschijnlijk door dat het in een ziekenhuis is dat ik totaal niet ken.

anders is het een zh. hier aan ons deur. Maar nu zover weg.

En ook dat ik niet weet hoe het daar is en al.

Denk dat het daarmee is dat ik ietwat nerveuser ben.

groetjes.

Prutseke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

Ha Prutseke!

Nog een maand en een dag voor jou. Toch best lang he :)

Leuk dat we bijna tegelijkertijd onder het mes gaan, kunnen we samen aftellen!

Ik ben ook wel nerveus. Nog nooit onder narcose geweest en het is natuurlijk sowieso best een grote stap.

Maar dan lees ik weer wat topics van meiden die het al achter de rug hebben en dat stelt me wel gerust. Bijna iedereen is er hartstikke blij mee.

Leuk idee dat dagboek, hou je dat goed bij?

Misschien dat ik dat ook maar ga doen, is ook wel handig met het operatieverslag straks.

Mijn onderschrift heb ik even aangepast, dankjewel! Stom, dat 2010 zit er nog zo in!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey jelly

ja nog 1 maand en 1dag,

dat lijkt nog lang , maar toch zie ik het positief in.

Vind dat het andere rap is gegaan

heb beginnen aftellen aan nog 72d dus nu is dat zolang nie meer he;

dat nerveusheid is van mij van dag tot dag.

Ja dat dagboek hou ik met regelmaat bij.

er zitten soms wel eens een dag of 2 tussen maar niet meer.

Het was een klein foutje he, je onderschrift maar dat

was zo erg niet , als er niemand iets zei kon je het eigenlijk niet weten he .

groeten en ons aftellen is nu wel aan het minderen he .

we kijken er samen naar uit .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Jelly,

Het begint in te korten he voor ons.

Zie je er ook zo naar uit?

Ik wel, het kan nu voor mij niet vlug genoeg meer gaan

alhoewel ik vind dat het al redelijk snel ging toch

zou het nu nog wat sneller mogen gaan.

Begin , na het lezen van al die verslagjes van diegene die al zijn geweest

toch meer en meer te verlangen,

voor mij nu nog een 25d voor u een 28d

die 3 voor ons aftel shema is ook al weg.

eens die 2 weg zal zijn zal het waarschijnlijk nog sneller gaan.

groetjes en tot later

dada. :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ha ladies!

Nu komt het wel echt dichtbij! Gisteren lag er een heel pakket van de kliniek in mijn brievenbus. Echt enorm uitgebreid (maar door het forum weet ik toch alles al haha).

O.a. een lijst voor de anesthesioloog en een menukeuzelijst die ik ingevuld terug moet sturen. Wel spannend hoor! Ik hoef niet eerder al langs te komen voor een screening ofzo, ga nog wel even navragen hoe het dan zit. Lijkt me dat er wel bloed afgenomen moet worden enz enz.

Ik las ook ergens dat als je acrylnagels hebt dat die er af moeten voor de narcose. Het schijnt dat ze aan je nagels zien of het goed met je gaat. In mijn voorlichting staat daar niets over dus nog maar even navragen, ik heb wel acryl maar naturel dus ik hoop maar dat ze erop mogen blijven.

Nog maar 2,5 week aftellen! Hoe gaat het met jou Prutseke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Jelly,

Met mij alles goed, hoe meer de dag nadert hoe meer zin ik erin heb.

Echt ik kijk er ernorm naar uit hoor.

Het moet zalig zijn om tegen de zomer een topje aan de kunnen waar die :1boobs: nu nog in de weg

zitten en dan niet meer.

Het mag er van mij rap komen, ik tel nu nog meer mijn dagen af.

Probeer ook mijn dagen nu zodruk mogelijk te maken, zo het nog rapper zou gaan.

maar dat is ook geen oplossing he.

nog wat blijven aftellen he, zo komen we er wel.

Veel liefs

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Dolfijn!

Je bent er weer. Hoe is het gegaan bij je en hoe voel je je??

Ja ik ga het zeker even navragen! Nu even in jouw topic kijken of je daar iets hebt neergezet :116:

Oh en Prutseke, dat doe ik ook. Ben erg druk met mijn werk en wil heel veel dingen afgerond hebben voordat het zo ver is - dan ben ik er tenminste niet de hele dag mee bezig!

We zijn er bijna! :43:

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jelly en Prutseke

Jullie zijn er ook bijna!!! Nu is het echt niet lang meer hoor! En die laatste week gaat super-snel voorbij. Dan kan je ook al denken "volgende week, deze tijd... ben ik in ziekenhuis, is het al gebeurd, is alles al voorbij"...

Ik blijf jullie topic volgen hoor... succes!!!

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dolfijn ,

Bedankt voor de lieve woordjes.

En inderdaad het begint nu wel in te korten.

Zie het ook volkomen zitten.

ja nog een 2w en het is zover he.

Ik kijk er echt naar uit.

Juist ook even uw topic gelezen en goed te zien dat alles goed gaat.

Rust maar op tijd, en nog niet te veel willen doen he.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jelly,

Ik ben zelf ook bij Bergman geweest voor een consult en heb nu mijn goedkeuring van de verzekering binnen. Ga morgen bellen om de operatie in te plannen. Ben jij ook in de DH naar de kliniek geweest??

Ik ben heel benieuwd naar je belevenissen de komende weken! Heel veel succes.

Groet,

Eefjeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha lieve dames!

Ohoh wat gaat het nu snel zeg! Ben hier een paar dagen niet geweest, erg druk maar leuk weekend gehad en nu op werk weer hard aan de slag. Er is een hoop bij te lezen bij iedereen zie ik :)

Nog maar 2 weken en dan heb ik het zelfs al achter de rug.

Nog even contact gehad met de kliniek, en wat de nageltjes betreft - die mogen er gewoon opblijven zolang ze maar doorzichtig zijn.

Vanaf aankomende maandag ga ik beginnen met de voorgeschreven arnica druppels en vitamine A.

Hoe doen jullie dat?

@ Eefjeeven, ja ik ben ook in de kliniek in DH geweest!

Tot nu toe weinig verhalen erover kunnen vinden hier maar ik heb er echt een goed gevoel bij. Lieve mensen, en ik krijg tot nu toe razendsnel antwoord op mijn vragen etc.

Je leest wel hoe het verder verloopt! Heb je al een datum ingepland?

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , het begint snel te gaan he!

Je hebt geluk dat die nageltjes erop mogen blijven.

die arnica druppels Wat is dit ?

en vitamine A , is me niet gezegd geweest dat ik dit moet nemen hoor.

Ik doe gewoon verder, zoals altijd al .

nog 10d voor mij, wat ben ik blij, voor u is het ook zolang niet meer hoor 13d

het zal wel vlot gaan nu, want kijk voor het weekend zat ik ook nog aan 14d en we zijn

al weer dinsdag vandaag, Vind dat de tijd redelijk snel gaat he nu.

Liefs

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Cindy ..Arnica is een homeopathisch geneesmiddel dat helpt bij pijn door kneuzing of verrekking, blauwe plekken (ten gevolge van letsel) en pijn na kies- of tandextractie. Arnica helpt om zwellingen en blauwe plekken te verminderen.

Bij mij is dit ook niet voorgeschreven ....sommige PC's doen het wel en andere niet...weet niet waarom...je kan het altijd achteraf nog nemen of ff je PC bellen en vragen hoe het zit met arnica en of hun het aanraden bij jou om het te nemen.

Ik ga in ieder geval bij mijn laatste vraagjes afspraak in juni vragen wat mijn PC hiervan vind.. :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

he, bedankt voor de uitleg , had daar nog nooit van gehoord? van Arnica.

Ik weet dat er bij ons een zalf bestaat voor blauwe plekken zo dit eraan doen, en na een 2à3d is dit weg , maar

een middel om dit te verminderen had ik nog niet gehoord.

veel liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer nu het citroenthee-recept van yc_angel.

Gisteren de eerste keer gedaan, en was wel lekker. Straks doe ik het opnieuw...

Heb zojuist 10 verse citroenen gaan kopen, de winkelbediende zal ook gedacht hebben "wat een zuurpruim" :152:

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

En werkt het????? Ben je al een paadje aan het uitslijten in de vloer, richting de wc?

Het lijkt mij ook heel lekker.

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

:D neen, dat heb ik niet... :(

Ik heb gisteren en vandaag 2 koppen gedronken...

Misschien heeft mijn lichaam wel meer dan 4 tassen nodig vooraleer het begint te zuiveren :154:

Nu ja, kwaad kan het niet, zal wel voor iets goed zijn... en 't is best lekker.

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super Lemon Recovery Juice

's avonds alles bij elkaar in een kan in de koelkast doen, 's ochtends klaar.

8-9 cups filtered spring water

1 cucumber peeled and thinly sliced

1 stalk celery, sliced into 1/2 inch pieces

2 lemons thinly sliced

1 lime thinly sliced

1 small orange thinly sliced

10 -12 fresh mint

Deze lijkt mij erg lekker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha allemaal,

Sorry sorry heb het zo druk, zelfs te weinig tijd om mijn eigen topic bij te houden - laat staan bij jullie bij te lezen :68:

Maar druk is goed, dan maak ik me minder zenuwachtig!

Vandaag mijn telefonisch 'pre op consult' gehad met de anesthesioloog. Nou ja, dat sloeg echt nergens op. Ze hebben mijn lijst nagelopen en aan de hand daarvan blijk ik kerngezond te zijn. Verder gewoon nog even een globale uitleg over de narcose en of ik zelf nog vragen heb. Nou die had ik niet. Heb aangegeven dat ik nog nooit onder narcose ben geweest dus niet echt weet wat ik kan verwachten.

Zegt 'ie: ben je wel eens dronken geweest?

Eh ja....

Nou, de narcose voelt net zo maar dan zonder de kater. Hahahahahaha, lijkt me top!

Ja de arnica en vitamine C kreeg ik voorgeschreven, het zal wel per pc verschillen. Ach, baat het niet dan schaadt het niet denk ik maar. Arnica is homeopatisch, ik gebruik op wintersport altijd de zalf tegen blauwe scheenbenen haha en dat helpt super! En teveel vitamine C plas je toch weer uit.

Dat sapje lijkt me lekkerder dan de citroenthee Suzan haha, zou je het ook moeten blenderen of gewoon zo.. dan heb je allemaal stukjes... of drink je dan alleen het water? <_<

Ik ga nog even wat dingen afmaken hier en dan lekker naar huis toe. Fijne avond allemaal!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag het blenderen hoor maar je kan het ook allemaal in stukjes snijden en met water en wat suiker in een kan doen ook heel verfrissend....en als je selderij niet lekker vind pak je een ander fruit die je wel lekker vind en doe je erbij:D....alles is sowieso gezond en genezend en helpt je lichaam aan alle vitamintjes en weerstand dat tie nodig heeft voor het herstel...

Je moet het zien dat je lichaam je borstgedeelte dat geopereerd is ziet als een grote ramp en hij van alle andere delen van je lichaam energie weghaalt om die zo snel mogelijk te fixen...daarom ben je daarna ook moe en slaap je wat meer...dus alles wat je je lichaam voor en na de operatie kan mee geven dmv van voeding en drinken is mooi meegenomen en je voelt je eigen er fitter door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.