Ga naar inhoud

Mrs. : 25 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie

Update; Dag 5 po

 

Hallo allemaal! Even een update. Vandaag ben ik alweer 5 dagen po en wat voel ik me, boven verwachting, goed.:2: Ik heb geen echte pijn meer alleen als ik op moet staan uit bed is het nog wel vervelend. Verder jeuken de girls vooral maar dat is het genezingsproces denk ik. Ik sta zo'n beetje de halve dag voor de spiegel want ik ben zo verliefd. Ik had echt niet durven dromen dat ze zo mooi zouden zijn:wub:. Frans Straten mijn held! :59: 

 

#happyhappyhappy!!:tatice_04:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Mrs.:

Update; Dag 5 po

 

Hallo allemaal! Even een update. Vandaag ben ik alweer 5 dagen po en wat voel ik me, boven verwachting, goed.:2: Ik heb geen echte pijn meer alleen als ik op moet staan uit bed is het nog wel vervelend. Verder jeuken de girls vooral maar dat is het genezingsproces denk ik. Ik sta zo'n beetje de halve dag voor de spiegel want ik ben zo verliefd. Ik had echt niet durven dromen dat ze zo mooi zouden zijn:wub:. Frans Straten mijn held! :59: 

 

#happyhappyhappy!!:tatice_04:

 

Dijn dat alles goed gaat meid! En dat je zo blij bent! We hebben een gezamenlijke held als ik het zo lees haha!

 

Mag ik eens bij je kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Cassidy:

Dijn dat alles goed gaat meid! En dat je zo blij bent! We hebben een gezamenlijke held als ik het zo lees haha!

 

Mag ik eens bij je kijken?

Hey @Cassidy! Zeker:lol:! Ik zal je toevoegen meid. Leuk dat we dezelfde held hebben hihi! Jij bent dus ook helemaal blij? Mag ik ook eens in jouw album kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mrs.:

Update; Dag 5 po

 

Hallo allemaal! Even een update. Vandaag ben ik alweer 5 dagen po en wat voel ik me, boven verwachting, goed.:2: Ik heb geen echte pijn meer alleen als ik op moet staan uit bed is het nog wel vervelend. Verder jeuken de girls vooral maar dat is het genezingsproces denk ik. Ik sta zo'n beetje de halve dag voor de spiegel want ik ben zo verliefd. Ik had echt niet durven dromen dat ze zo mooi zouden zijn:wub:. Frans Straten mijn held! :59: 

 

#happyhappyhappy!!:tatice_04:

 

Hoi,

 

Heel herkenbaar ik sta ook de halve dag verliefd voor de spiegel hahaha ben ook zo blij:wub:

Ik ben 7 dagen po voel me ook goed.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei NBeestje:

Hoi,

 

Heel herkenbaar ik sta ook de halve dag verliefd voor de spiegel hahaha ben ook zo blij:wub:

Ik ben 7 dagen po voel me ook goed.

 

xxx

Hey @NBeestje!

 

Hihi wat superfijn meid! Lucky us:blush:. Heb je ook een album? Zou graag eens bij je spieken!^_^

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Mrs.:

Hey @NBeestje!

 

Hihi wat superfijn meid! Lucky us:blush:. Heb je ook een album? Zou graag eens bij je spieken!^_^

Liefs!

Xoxo

Ik heb nog geen album moet nog ff goed doorlezen hoe ik dat prive moet doen.

Zodra dat gelukt is mag je kijken hoor !

Mag ik dan ook bij jou kijken straks.

Ja ik kan niet wachten tot de 5 weken voorbij zijn en ik bh’s kan gaan kopen!!!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei NBeestje:

Ik heb nog geen album moet nog ff goed doorlezen hoe ik dat prive moet doen.

Zodra dat gelukt is mag je kijken hoor !

Mag ik dan ook bij jou kijken straks.

Ja ik kan niet wachten tot de 5 weken voorbij zijn en ik bh’s kan gaan kopen!!!!

 

xxx

Aaah leuk! Hou je me op de hoogte? Ik ga je toevoegen! Ja hè! Ik ook! Zin in!:D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Cassidy:

Ze zien er heel mooi uit! Begrijp dat je blij bent! Ik heb nog geen album. Ben nog beetje in dubio!

Ahw thanks meis:53:! Snap je twijfel. Heb ook lang getwijfeld maar ik heb zoveel gehad aan meiden die het deelden dat ik besloten heb het toch te doen maar wel met weggewerkte tattoos en sierraden;). Denk maar rustig na. Mocht je besluiten het wel te doen hoor ik het graag van je maar anders, ook goed hè!:blush:

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Mrs.:

Aaah leuk! Hou je me op de hoogte? Ik ga je toevoegen! Ja hè! Ik ook! Zin in!:D

X

Wauw wat een mooi verschil he bij jou echt supermooi al.

We hebben bijna net zoveel ik 400 cc.

ik heb net een uur geprobeerd een album te maken maar ik kom niet verder in mijn telefoon zo irritant!

Heb al een berichtje gestuurd dat het mij niet lukt.

Hopelijk krijg ik snel antwoord.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrs. Hoe is het nu met je?

Ik heb je topic gelezen en moet je eerlijk bekennen dat ik erg nieuwsgierig ben naar je foto's.. Mag ik misschien in je album kijken?

Ik ben 170 cm, 56 kg en heb 75aa/a. Heb het idee dat wij niet veel verschillen qua postuur -_-, doorom erg nieuwsgierig naar je resultaat! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Mrs.:

Ahw thanks meis:53:! Snap je twijfel. Heb ook lang getwijfeld maar ik heb zoveel gehad aan meiden die het deelden dat ik besloten heb het toch te doen maar wel met weggewerkte tattoos en sierraden;). Denk maar rustig na. Mocht je besluiten het wel te doen hoor ik het graag van je maar anders, ook goed hè!:blush:

Liefs!

Xoxo

Ja misschien in een pBtje. Ben toch dan bang dat er dalijk printscreens van mijn borsten over heel het web gaan. Dat idee voelt gewoon niet helemaal lekker. Lief van je in elk geval.

 

ga der nog eens over na denken!

prettige avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei NBeestje:

Wauw wat een mooi verschil he bij jou echt supermooi al.

We hebben bijna net zoveel ik 400 cc.

ik heb net een uur geprobeerd een album te maken maar ik kom niet verder in mijn telefoon zo irritant!

Heb al een berichtje gestuurd dat het mij niet lukt.

Hopelijk krijg ik snel antwoord.

 

Xxx

Ahw dankjewel lieverd!:53: Ik heb net in je album gekeken! Die van jou zijn ook al echt mooi meid! En niet echt blauwe plekken of wel?! Ik zie soms van die mega bloeduitstortingen of blauwe plekken! Lucky you!:43: 

 

1 uur geleden zei Sigrid:

@Mrs. Hoe is het nu met je?

Ik heb je topic gelezen en moet je eerlijk bekennen dat ik erg nieuwsgierig ben naar je foto's.. Mag ik misschien in je album kijken?

Ik ben 170 cm, 56 kg en heb 75aa/a. Heb het idee dat wij niet veel verschillen qua postuur -_-, doorom erg nieuwsgierig naar je resultaat! Liefs

Hey @Sigrid! Ik ben 8cm langer en iets zwaarder maar qua cup hebben we wel detzelfde voorsituatie. Ik ga je toevoegen! Wanneer ben jij aan de beurt en wat krijg je?:blush:

 

Liefs!

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat leuk om dit te lezen!! Gefeliciteerd wat fijn dat je er zo blij mee bent! :)))

 

ik word over een week geopereerd (morgen een tweede pasafspraak want ik heb nog wat twijfels) en mijn emoties schieten alle kanten op Haha. Hormonen denk ik :P

 

zou ik misschien in je album mogen kijken? Ik kom van 75AA dus dan opeens borsten hebben lijkt me zo raar en eng. Al wil ik het heel graag hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Annefleurx:

Oh wat leuk om dit te lezen!! Gefeliciteerd wat fijn dat je er zo blij mee bent! :)))

 

ik word over een week geopereerd (morgen een tweede pasafspraak want ik heb nog wat twijfels) en mijn emoties schieten alle kanten op Haha. Hormonen denk ik :P

 

zou ik misschien in je album mogen kijken? Ik kom van 75AA dus dan opeens borsten hebben lijkt me zo raar en eng. Al wil ik het heel graag hoor. 

Dankjewel! Oh spannend meid! Ik vond het een hele bijzondere ervaring. Opeens borsten. Heel gaaf:wub:! Ik zit er nu ook steeds aan haha!:154: Ik ga je toevoegen. Hoor graag je mening!:blush:

 

Liefs  

Xoxo

3 uur geleden zei mooda:

Hi!

 

over 14 dagen lig ik op de OK bij Frans!

super spannend.. jij hebt het gelukkig al gehad.

 

Zou ik misschien in je album mogen kijken?  ben erg benieuwd :wub:

wat onze man heeft gemaakt.

 

 

Woehoee!! Zo leuk! Frans is een echte boobiekoning.:105: Ze zijn echt al bizarmooi en de pijn viel me heel erg mee. Frans heeft voorzichtig met me gedaan.:)

Ik ga je toevoegen! Laat je me weten hoe je het vind?

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrs. Net je album bekeken en wat een mooie boobs al :wub:. Mooie maat!! Staat goed bij je lichaam!

Ik ben 8 mei aan de beurt en heb nu 350 cc dp afgesproken maar twijfel erg of ik toch niet voor 400cc dp ga :blush:. Ik ga het op de dag zelf nog bespreken met Nio.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Sigrid:

@Mrs. Net je album bekeken en wat een mooie boobs al :wub:. Mooie maat!! Staat goed bij je lichaam!

Ik ben 8 mei aan de beurt en heb nu 350 cc dp afgesproken maar twijfel erg of ik toch niet voor 400cc dp ga :blush:. Ik ga het op de dag zelf nog bespreken met Nio.. 

Ahw Sigrid!! Superlief van je meis!:53:   Zo blij mee!^_^ Ja ik zou het idd ook met Nio gaan bespreken als ik jou was want hij heeft er kijk op. Maar hoe lang ben je? En wat is je cupmaat nu?:)

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Mrs.:

Ahw Sigrid!! Superlief van je meis!:53:   Zo blij mee!^_^ Ja ik zou het idd ook met Nio gaan bespreken als ik jou was want hij heeft er kijk op. Maar hoe lang ben je? En wat is je cupmaat nu?:)

 

Liefs!

Xoxo

Ik ben 170 cm, weeg 56 kg en heb nu cup 75aa/a.. Twijfel tussen 350/375/400 cc. Ik heb 250, 325 en 400 gepast en ben nu op 350 uitgekomen, maar ik wil gewoon geen spijt krijgen dat ik ze te klein vind. (overigens is alles nu groot voor mijn gevoel :lol:). 

Hoe verloopt jouw herstel? Heb je veel last of valt het wel mee? 

Gezien jij ook niet veel borstweefsel en 'vet' hebt op je borst, hoe voelt het aan qua trekken gevoel van je vel? (haha weet even niet hoe ik het duidelijk kan omschrijven) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Sigrid:

Ik ben 170 cm, weeg 56 kg en heb nu cup 75aa/a.. Twijfel tussen 350/375/400 cc. Ik heb 250, 325 en 400 gepast en ben nu op 350 uitgekomen, maar ik wil gewoon geen spijt krijgen dat ik ze te klein vind. (overigens is alles nu groot voor mijn gevoel :lol:). 

Hoe verloopt jouw herstel? Heb je veel last of valt het wel mee? 

Gezien jij ook niet veel borstweefsel en 'vet' hebt op je borst, hoe voelt het aan qua trekken gevoel van je vel? (haha weet even niet hoe ik het duidelijk kan omschrijven) 

Ja snap ik! Bij twijfel lees ik vaak om eentje groter te kiezen want het went snel (ookal kan ik me dar niet voorstellen!:blush:)

 

Maar ga gewoon nog even lekker passen en overleggen en dan komt t vast goed meid. Ik denk met jouw lengte dat je alle 3 wel zou kunnen hoor.:) Ik ben 1.78 en had 70a/75aa en heb 390cc gekregen. Vooral niet naar cc's kijken maar naar het beeld in de spiegel. Toen ik bij Frans ging passen gaf hij mij 390 cc. Ik wist echter niet dat het zoveel was maar hij gaf mij gewoon een prothese zonder te zeggen hoeveel het was. Daarna gaf hij een andere. 350 cc. Ik zei meteen dat ik de eerste optie mooier vond en Frans zei dat ook meteen. Als hij er bij had gezegd hoeveel cc ik in die pasbh had, had ik meteen gezegd dat ik dat te groot vond terwijl het zo goed bij mn lijf past! Als ik je een advies mag geven; Laat je pc zijn mening geven. Hij heeft er kijk op en kan het, denk ik, nadat jij hebt verteld hoe je het wilt, het beste zeggen welke protheses je dan zou moeten kiezen. Het moet daarna natuurlijk ook goed voelen hoor maar het gaf bij mij meteen duidelijkheid en heb ook niet meer getwijfeld.^_^

Ik had verwacht dat dat heel erg zou trekken inderdaad maar daar heb ik eigenlijk alleen de eerste twee dagen wat last van gehad. Nu niet meer.:lol:

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Mrs.:

Dankjewel! Oh spannend meid! Ik vond het een hele bijzondere ervaring. Opeens borsten. Heel gaaf:wub:! Ik zit er nu ook steeds aan haha!:154: Ik ga je toevoegen. Hoor graag je mening!:blush:

 

Liefs  

Xoxo

Woehoee!! Zo leuk! Frans is een echte boobiekoning.:105: Ze zijn echt al bizarmooi en de pijn viel me heel erg mee. Frans heeft voorzichtig met me gedaan.:)

Ik ga je toevoegen! Laat je me weten hoe je het vind?

 

Liefs!

Xoxo

Wauw !! Ze zijn echt al heel mooi hoor, mag je zeker trots op zijn. 

 

Vind echt heel spannend en ben al aan het proberen op mijn rug te slapen  ( lastig)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei mooda:

Wauw !! Ze zijn echt al heel mooi hoor, mag je zeker trots op zijn. 

 

Vind echt heel spannend en ben al aan het proberen op mijn rug te slapen  ( lastig)

Aahw dankjewel meis! Superlief!:53:

Oh dat probeerde ik ook maar lukte mij ook niet. Als ik je een advies mag geven? Ga lekker nog slapen zoals je fijn ligt want straks kan het een hele tijd niet. Met een voedingskussen en hele gevoelige boobs dwing je jezelf wel om op je rug te liggen. Komt goed meid!:lol:

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.