Ga naar inhoud

Mrs. : 25 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Zojuist zei Elipe:

Hmmm moet ik dus ook proberen... ik lijk echt megazwanger.

Bedankt voor de tip!!

Hahaha herkenbaar!:4: Idd echt zwanger de eerste dagen! Een van mn vriendinnen vroeg of ze er niet per ongeluk een baby in gestopt hadden ipv siliconen!:45: Veel drinken en dan plas je het er inderraad zo uit. 4 dagen toen was het ergste wel weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie
1 minuut geleden zei Mrs.:

Hahaha herkenbaar!:4: Idd echt zwanger de eerste dagen! Een van mn vriendinnen vroeg of ze er niet per ongeluk een baby in gestopt hadden ipv siliconen!:45: Veel drinken en dan plas je het er inderraad zo uit. 4 dagen toen was het ergste wel weg.

Ik ben nu 1 week PO en m'n buik is echt dikker dan m'n borsten... ik lijk nu 3 bollen te hebben :blush:

Ik ben je hele verhaal aan het lezen, fijn!! Ik zit wel nog maar aan pagina 5 :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Elipe:

Ik ben nu 1 week PO en m'n buik is echt dikker dan m'n borsten... ik lijk nu 3 bollen te hebben :blush:

Ik ben je hele verhaal aan het lezen, fijn!! Ik zit wel nog maar aan pagina 5 :43:

Whahaha ja!! Haha dat had ik ook echt.:45: geloof me, het gaat beter worden. ^_^ ik dronk op een gegeven moment 4 tot 5 liter op een dag en toen plaste ik echt elk kwartier ('snachts er wel 3 of 4 keer uit) en werd het elke dag wat minder.:12: Dronk gewoon uit een halve liter fles zodat ik het goed kon bijhouden. Hoe gaat het met je, nu 1 week po? Wat was je voorsituatie en heb je nu laten plaatsen?

Haha ja ik ben niet echt kort van stof in mn verhalen hoor!:4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mrs.:

Whahaha ja!! Haha dat had ik ook echt.:45: geloof me, het gaat beter worden. ^_^ ik dronk op een gegeven moment 4 tot 5 liter op een dag en toen plaste ik echt elk kwartier ('snachts er wel 3 of 4 keer uit) en werd het elke dag wat minder.:12: Dronk gewoon uit een halve liter fles zodat ik het goed kon bijhouden. Hoe gaat het met je, nu 1 week po? Wat was je voorsituatie en heb je nu laten plaatsen?

Haha ja ik ben niet echt kort van stof in mn verhalen hoor!:4:

Ik ben er door door je hele verhaal, zalig om te lezen dat je zo gelukkig bent!!

Vanaf morgen begin ik aan een watermarathon!

 

Ik heb altijd al 75a gehad, op zich nooit echt problemen meegehad (ben fijn gebouwd en klein, en draag/droeg ook met trots een sweater met "small boobs big ambitions" op :45:) maar na mijn zwangerschap had ik plots echt niets meer, complete strijkplank. En ik heb het echt moeilijk gehad met m'n lijf na de zwangerschap (om één of andere reden had ik verwacht om na de bevalling als een Doutzen Kroes uit de kliniek te komen.... dat was even anders :blush:) en aan de striemen op m'n benen kan ik weinig doen maar borsten kan je kopen... (dit klinkt nu zo kort door de bocht!) dus ik dacht f*ck it, ik mag - naast een heel lieve dochter - ook een cadeautje krijgen!

 

Heb 11 mei 255cc motiva dual plane gekregen bij dr Verdonck. Ik heb ook bewust voor relatief weinig gekozen, gewoon gepast en dat vond ik heel mooi bij mij passen... Nu gisteren een eerste keer gekeken toen ik het verband er af haalde en ik ben gelijk bijna flauwgevallen!! Ik was gewoon in shock :blink: ... van totaal niets naar borsten!! Het leek zoals je plots wakker zou worden met een 9 maand zwangere buik ofzo :97:

Ik heb nog best wel wat pijn (voornamelijk maar 1 borst eigenlijk) maar ga ook alweer werken, heb kantoorjob... 

 

Ben op dit moment al blij maar het is echt wennen!!!! Ze staan ook nog echt als kanonballen heel hoog en strak, ik ga er vanuit dat dit nog beter word???

In ieder geval ben ik wel al gelukkig maar heb gewoon effe tijd nodig om te wennen haha!!

 

Bedankt alvast voor je verhaal, bij mij weten heel weinig mensen het dus voel me nu wel niet "alleen" in deze reis hihi :55:

 

Zou ik je foto's mogen bekijken?

 

Groetjes en nog veel succes/plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

46 minuten geleden zei Elipe:

Ik ben er door door je hele verhaal, zalig om te lezen dat je zo gelukkig bent!!

Vanaf morgen begin ik aan een watermarathon!

 

Ik heb altijd al 75a gehad, op zich nooit echt problemen meegehad (ben fijn gebouwd en klein, en draag/droeg ook met trots een sweater met "small boobs big ambitions" op :45:) maar na mijn zwangerschap had ik plots echt niets meer, complete strijkplank. En ik heb het echt moeilijk gehad met m'n lijf na de zwangerschap (om één of andere reden had ik verwacht om na de bevalling als een Doutzen Kroes uit de kliniek te komen.... dat was even anders :blush:) en aan de striemen op m'n benen kan ik weinig doen maar borsten kan je kopen... (dit klinkt nu zo kort door de bocht!) dus ik dacht f*ck it, ik mag - naast een heel lieve dochter - ook een cadeautje krijgen!

 

Heb 11 mei 255cc motiva dual plane gekregen bij dr Verdonck. Ik heb ook bewust voor relatief weinig gekozen, gewoon gepast en dat vond ik heel mooi bij mij passen... Nu gisteren een eerste keer gekeken toen ik het verband er af haalde en ik ben gelijk bijna flauwgevallen!! Ik was gewoon in shock :blink: ... van totaal niets naar borsten!! Het leek zoals je plots wakker zou worden met een 9 maand zwangere buik ofzo :97:

Ik heb nog best wel wat pijn (voornamelijk maar 1 borst eigenlijk) maar ga ook alweer werken, heb kantoorjob... 

 

Ben op dit moment al blij maar het is echt wennen!!!! Ze staan ook nog echt als kanonballen heel hoog en strak, ik ga er vanuit dat dit nog beter word???

In ieder geval ben ik wel al gelukkig maar heb gewoon effe tijd nodig om te wennen haha!!

 

Bedankt alvast voor je verhaal, bij mij weten heel weinig mensen het dus voel me nu wel niet "alleen" in deze reis hihi :55:

 

Zou ik je foto's mogen bekijken?

 

Groetjes en nog veel succes/plezier!

Superleuk om te horen! Hahaha een watermarathon! Doe maar vast een pamper om!:45:

Oh verschrikkelijk wat kids met je lijf kunnen doen joh. Helemaal niet kort door de bocht! Het is toch zo. Waarom ongelukkig zijn als het niet hoeft? Hahaha sorry ik moest heel erg lachen om je stukje over dat je als Doutzen de kliniek uit zou wandelen!:152:Heel goed juist dat je jezelf gunt!!-_- Tenslotte; blije mama zorgt ook voor blije kinderen.:38:

 

Ja bizar is dat he! Echt ongelofelijk! Super joh! Gefeliciteerd met je boobs:43:. Wayw goed bezig alweer werken! Waarschijnlijk heb je daar meer rust dan met zo'n kleintje maar toch!:blush:

Ja joh, ze gaan nog mega veranderen, ik heb het proces aardig uitgebreid gefotografeerd (obsesssie:lol:) dus dan kan je zien hoeveel het veranderd steeds.

Hihi je mag je altijd berichten meis:53:! Kan je lekker met iemand dr over praten want dat is heerlijk! En fijn voor de mensen die er wel vanaf weten want die worden langzaamaan gek!:45:

 

Liefs!

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-5-2018 om 20:25 zei Mrs.:

Hey meis!

Dankjewel voor je berichtje. Ik vond het zelf inderdaad ook heel prettig om herkenbare situaties te zien en lezen! Hoe ver zit je in je proces? Heb je al een keuze gemaakt of je wil of niet? En wat je je voorsituatie precies? Hier op jet forum kan je genoeg informatie opdoen  in ieder geval. Kan kliniek Heyendael echt aanraden inderdaad. Supergoed!:35:

 

Heel raar maar ik kan jou wel toevoegen op een of andere manier volgens mij! Laat maar even weten of je er in kan.;) 

 

Liefs!

Xoxo

Ja ik kan ze zien! Wauw, echt super mooi geworden al :D. Echt mooi qua grootte. Na hoeveel tijd zullen ze niet/nauwelijks meer veranderen qua vorm? En heb je er nu, 4 wk post op (?), nog veel last van?

 

Ik ben er nog niet helemaal uit. Neig wel heel erg naar 'ja' maar ben nog net te bang om een afspraak voor consult te plannen. Wilde ik eigenlijk vandaag gaan doen maar ben aan het uitstellen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Oxygen:

Ja ik kan ze zien! Wauw, echt super mooi geworden al :D. Echt mooi qua grootte. Na hoeveel tijd zullen ze niet/nauwelijks meer veranderen qua vorm? En heb je er nu, 4 wk post op (?), nog veel last van?

 

Ik ben er nog niet helemaal uit. Neig wel heel erg naar 'ja' maar ben nog net te bang om een afspraak voor consult te plannen. Wilde ik eigenlijk vandaag gaan doen maar ben aan het uitstellen :rolleyes:

Ah top! Ah superlief dankjewel:53:! Dat is per persoon verschillend maar na 6 weken mag je voorzichtig al een goedkope bh aanschaffen. Na 3 maanden is het veiliger om wat duurder te halen want dan is het voor het grootste deel wel klaar met veranderen zeggen ze.

 

Meid je moet het natuurlijk in je eigen tempo doen en besluiten of je dit wil. Maaaar... ik zou gewoon een consult plannen, je zit er bij Heyendael niet aan vast, en een consult is dus geheel vrijblijvend. Ga gewoon kijken wat de arts zegt en hoe het voelt.

Liefs!

Xoxo

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 4 weken po

 

Ik heb nu na 4 weken echt nergens meer last van. Nergens pijn of steken, alleen af en toe dat ze wat harder zijn na inspanning en hele gevoelige tepels. Oh enn... dit is zo dom, maar ik loop nog regelmatig met mn boobs tegen iets aan:45:.  Bijvoorbeeld de douchedeuren waar ik eerder soepel doorheen ging moet ik nu echt even rustig kijken en oppassen dat ik ze niet stoot.:152:  ik ben ook wel onhandig hoor!:118:

 

Dit weekend even een strak topje aangetrokken waar de borstband mooi achter het kanten randje verstopt zat. (Op de foto heb ik de band wel iets naar beneden gedaan hoor:blush:!) Wauw, ik voelde me zo ontzettend vrouwelijk! :wub:

Wat gun ik iedereen dit gevoel.:D

De heren bij de voetbalclub konden hun ogen er ook niet vanaf houden.:45:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrs. Wauw wat zijn je boobs mooi geworden zeg :wub:.mooie decolleté in dat truitje!! Snap helemaal dat je je nu vrouwelijk voelt, ik heb dat ook!! En dat na 15 jaar..

Ik herken het helemaal tegen dingen aanlopen :4: echt knullig.. 

Morgen eerste dagje werken, meteen 8 uur ben benieuwd hoe dat gaat. Ben soms nog erg moe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankejwel mop!:53: Ik vind jouw boobs ook zo prachtig al!:wub:

Ah wat superfijn zeg meis, echt niet uit te leggen aan anderen hoe dat voelt hè?:blush: Behalve aan de dames op boobieforum natuurlijk!:lol:

Hahaha ohhh yess!! Gelukkig! Ik voelde me al zo'n muppet!:45:

 

Pittig! Ik begon ook meteen weer met 8 uur. Ik was gesloopt na die tijd, geen pijn hoor maar harde boobs en zooo moe! Maar.. ook zo fijn om weer wat gedaan te hebben!^_^ Heel veel succes morgen wijffie! You cam do it!:104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mrs.:

Ah top! Ah superlief dankjewel:53:! Dat is per persoon verschillend maar na 6 weken mag je voorzichtig al een goedkope bh aanschaffen. Na 3 maanden is het veiliger om wat duurder te halen want dan is het voor het grootste deel wel klaar met veranderen zeggen ze.

 

Meid je moet het natuurlijk in je eigen tempo doen en besluiten of je dit wil. Maaaar... ik zou gewoon een consult plannen, je zit er bij Heyendael niet aan vast, en een consult is dus geheel vrijblijvend. Ga gewoon kijken wat de arts zegt en hoe het voelt.

Liefs!

Xoxo

 

 

Vanmiddag toch mezelf zover gekregen en consult ingepland voor eind juni. De secretaresse was al heel aardig dus dat was al fijn. Heb ook meteen die vragenlijst al ingevuld enzo (twijfelde wel wat voor gewenste cupmaat ik in moest vullen aangezien ik daar eigenlijk geen goed idee van heb). Ben nu al zenuwachtig :P

 

Wat fijn dat je helemaal nergens meer last van hebt en dat het herstel zo goed verloopt! Dit soort verhalen zijn wel heel motiverend :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Oxygen:

Vanmiddag toch mezelf zover gekregen en consult ingepland voor eind juni. De secretaresse was al heel aardig dus dat was al fijn. Heb ook meteen die vragenlijst al ingevuld enzo (twijfelde wel wat voor gewenste cupmaat ik in moest vullen aangezien ik daar eigenlijk geen goed idee van heb). Ben nu al zenuwachtig :P

 

Wat fijn dat je helemaal nergens meer last van hebt en dat het herstel zo goed verloopt! Dit soort verhalen zijn wel heel motiverend :D

Ah wat goed van je zeg! Dat is een flinke stap:lol:. Bij welke kliniek ga je op consult? Dat je nog niet goed weet welke cupmaat je wil kan je vast nog wel bijstellen in het gesprek. Gewoon lekker passen en kijken wat je mooi vindt.

Hihi dankjewel, ben zelf ook heel verbaasd over het herstel hoor! Is me echt meegevallen. goedzo wijffie! Fijn!^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mrs.:

Dankejwel mop!:53: Ik vind jouw boobs ook zo prachtig al!:wub:

Ah wat superfijn zeg meis, echt niet uit te leggen aan anderen hoe dat voelt hè?:blush: Behalve aan de dames op boobieforum natuurlijk!:lol:

Hahaha ohhh yess!! Gelukkig! Ik voelde me al zo'n muppet!:45:

 

Pittig! Ik begon ook meteen weer met 8 uur. Ik was gesloopt na die tijd, geen pijn hoor maar harde boobs en zooo moe! Maar.. ook zo fijn om weer wat gedaan te hebben!^_^ Heel veel succes morgen wijffie! You cam do it!:104:

Thanks lieverd!!

Ja klopt,  gelukkig kunnen we hier lekker ons verhaal kwijt :D en wij zijn zeker niet de enige die nog niet gewend zijn aan onze boobs hihi. 

 

Net een appje van mijn pc gehad en ik mag een grotere sportbh gaan kopen omdat deze te strak zit.. Heb de striemen van de bandjes/stiksel in mijn borsten staan (voorbeeld gestuurd via app echt super handig). 

 

Ik heb ook echt weer zin om te werken! Lekker onder de mensen en iets nuttigs doen (huishouden zou thuis nuttig zijn maar dat mag nog niet :)). 

Zal morgen een update plaatsen hoe het ging :). Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 33 dagen po;

 

Ik had foto's van mijn litteken waar ik eerder zorgen over had naar de kliniek gestuurd. Daarnaast had ik foto's (voorkant&zijkant) gestuurd met hoe de boobs er uit zien en met de vraag of ze voldoende aan het zakken zijn. Heel blij met deze mail van Lisa! Zij is dus ook erg tevreden.

Nog 9 dagen voor ik mn sportbh mag inruilen voor een mooie bh!!!:43:

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 5 weken po;

 

Woehoeee!!^_^ Ik was net bij een goede lingeriewinkel. Ik wilde zo graag weten welke maat ik op dit moment heb.:blush:

Ik heb de verkoopster verteld over mijn bv en dat ik heel graag al mijn maat die ik nu heb wilde weten en even een mooie bh aanwilde. Dat begreep ze direct en was heel lief voor me.

Wauw, wat een tranen toen ik die bh aan had. Het stond zo mooi! Echt precies zoals ik altijd wilde. :wub:

De verkoopster zei; "wauw beeldschoon zijn ze, prachtig bij je mooie figuurtje".:blush:

 

De maat? 70E:5: 

Had @best_boobie dus weer mooi goed inschat!:59:

 

Foto staat in mn album. Nu nog 1 weekje geduld en dan ga ik shoppen.^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Annefleurx:

Wat staan je borsten mooi bij elkaar!! Echt praaaaachtig!! Zou je nog veel veranderen qua bh maat? Grappig dat ik vroeger altijd dacht E is huuuuuuuge maar ik vind dat op je lijf helemaal niet! Lijkt een D ofzo voor het zicht! 

Aaah wat een superlief berichtje Annefleur!:53: Ik vind ze ook zo onwijs goed gelukt!:wub: 

Jaaa de verkoopster pakte eerst een 70D en dat vond ik al huge klinken maar daar vielen ze echt uit:45: Toen kwam ze met die 70E aanzetten maar idd het lijken geen giga meloenen zoals ik altijd dacht bij cupmaat E. Ik hoop dat mn meiden niet meer veel veranderen.:67: Ietsje zakken nog om helemaal over de littekens heen te komen maar dan is het ook echt perfect. Ik ga dokter Frans Straten echt zoenen op mn volgende controle:152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mrs. 

 

Vorige week heb ik volgens mij in jouw topic ook al gereageerd en je album mogen bekijken.

Zie zojuist je foto in het zwarte topje, maar eerlijk is eerlijk, jij hebt echt hele mooie borsten gekregen !!!

Mag je echt super trots op zijn. Ben ik , en jij volgens mij ook niet, van het mega showen aan de wereld en heb je dit echt 100% voor jezelf gedaan en dat zie en lees ik ook in je berichten.

 

70E, wauw! Lijkt mij zo vreemd om inderdaad van die meloenen-BH's aan te hebben -_-. Maar waarschijnlijk is dat gewoon in onze beleving zo, aangezien we dat nooit ieder gehad hebben!

 

Nou lieve meid, blijf alsjeblieft schrijven over je herstel! 

Ik ga er steeds meer naar uitkijken/ naar toe leven om naar Frans toe te gaan!

 

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Denca:

Hoi Mrs. 

 

Vorige week heb ik volgens mij in jouw topic ook al gereageerd en je album mogen bekijken.

Zie zojuist je foto in het zwarte topje, maar eerlijk is eerlijk, jij hebt echt hele mooie borsten gekregen !!!

Mag je echt super trots op zijn. Ben ik , en jij volgens mij ook niet, van het mega showen aan de wereld en heb je dit echt 100% voor jezelf gedaan en dat zie en lees ik ook in je berichten.

 

70E, wauw! Lijkt mij zo vreemd om inderdaad van die meloenen-BH's aan te hebben -_-. Maar waarschijnlijk is dat gewoon in onze beleving zo, aangezien we dat nooit ieder gehad hebben!

 

Nou lieve meid, blijf alsjeblieft schrijven over je herstel! 

Ik ga er steeds meer naar uitkijken/ naar toe leven om naar Frans toe te gaan!

 

Groetjes,

Hey Denca,

 

Wat een leuk berichtje! Superlief compliment ook!:53:

Ik heb het inderdaad echt voor mezelf gedaan maaaar.. mn vent kwam net thuis en toen ik zei dat ik 70E had, zag ik zn ogen ook glimmen van trots. Nu maakt hij ook steeds opmerkingen; pas je op met je 70E dat je nergens tegenop botst enzo.:45:  Leuke bijkomstigheid natuurlijk, zo'n trotse vent!^_^

Het viel me mee hoe gigagroot die bh was trouwens! Ik had ook een megagrote verwacht maar een 70E is natuurlijk qua cup vergelijkbaar met een 80C dus dan valt het ook wel weer mee. Alsnog wel wennen hoor!

Ik blijf zeker schrijven en hou je zeker op de hoogte. Ik kan niet wachten tot ik jouw avontuur mag gaan lezen. :lol:

 

Heel veel liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.