Ga naar inhoud

Mrs. : 25 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

On 1-5-2018 at 9:14 PM, Mrs. said:

Dankjewel! Oh spannend meid! Ik vond het een hele bijzondere ervaring. Opeens borsten. Heel gaaf:wub:! Ik zit er nu ook steeds aan haha!:154: Ik ga je toevoegen. Hoor graag je mening!:blush:

 

Liefs  

Xoxo

Woehoee!! Zo leuk! Frans is een echte boobiekoning.:105: Ze zijn echt al bizarmooi en de pijn viel me heel erg mee. Frans heeft voorzichtig met me gedaan.:)

Ik ga je toevoegen! Laat je me weten hoe je het vind?

 

Liefs!

Xoxo

 

Oh wat zijn die van jou al zo mooi zo kort po!! Dat heeft hij goed gedaan! Je zou echt zeggen dat je al veel langer po zit.. snap wel dat je er zo blij mee bent al! Vind ne de grootte ook precies wat je wou? (Al verandert het nog wel een beetje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei Annefleurx:

 

Oh wat zijn die van jou al zo mooi zo kort po!! Dat heeft hij goed gedaan! Je zou echt zeggen dat je al veel langer po zit.. snap wel dat je er zo blij mee bent al! Vind ne de grootte ook precies wat je wou? (Al verandert het nog wel een beetje)

Ahw dankjewel meis! Superlief:wub:! Ga morgen weer even foto's plaatsen. Ik merk dat nu ik vandaag veel gedaan heb ze wel iets minder mooi zijn. Harder en wat geler/gezwollen dus ik kan merken dat ze nog kort po zijn zegmaar!:blush:

Ik moet wennen dat ik uberhaupt boobs heb hoor, vond ze best groot maar de maat is echt mooi op mn lijf. Hoor het ook van mn omgeving dat het echt mooi past. Heel erg tevreden en blij dus!

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update; 7 dagen po en controle op 8e dag po.

 

Lieve meiden,

Vandaag alweer 8 dagen PO. Ik voel me nog steeds heel goed. Ik ben helemaal van de medicatie af. Ik had dit iets eerder moeten doen want ik had gisteren(7e dag po) nog 1x paracetemol op en heb toen iets teveel gedaan in huis. Spullen opruimen, was op t wasrekje hangen, klein beetje afwas. Ook kwamen mijn lieve teamies op "boobieshower".:4: Dus koffie en thee maken enzo! Een van de meiden zei; maar in tshirt zie ik helemaal niet een heel groot verschil. (Ik had een wijd tshirt aan). Toen vertelde ik dat je met de juiste tshirts en een goede maximizer heel wat boobs kon faken.  Toen ik de topless foto's liet zien van voor en na was het verschil wel degelijk duidelijk haha! Ze waren heel blij voor me en vonden het heeel mooi bij me staan:blush:. Superfijn! Enn.. ik kreeg nog weer een goed gevulde hunkemollerbon dus ik kan straks helemaal los. :43:Voordeeltje van mijn openheid naar mijn omgeving; ik word zo verwend door iedereen met cadeautjes, fruitmandjes of mensen die mn huishouden komen doen. Echt suuperlief!:33:

Toen mijn vriend en ik gisteren een foto wilde maken ontdekten we dat er wat extra vocht onder de pleister zat. Mijn vriend zei dat het normaal was(hij medisch onderlegd) maar ik wilde toch bellen naar de kliniek. Ze zeiden dat het inderdaad normaal was. De huid is nog niet helemaal dicht dus er kan wat vocht/bloed uitkomen. Dat is zelfs goed voor de wond. Ik moest rustig aan doen de rest van de avond en me geen zorgen maken zeiden ze.

Vandaag had ik toch al een afspraak voor de 1e controle dus dat was fijn. Ik moest er om 11 uur zijn en kon meteen doorlopen naar de verpleegkundige. Het litteken van mijn linkerborst is nog niet helemaal dicht. Rechts is al wel verder dicht. Dat is geen probleem. Dat zien ze vaker. Ik ben links dus gebruik ik die arm meer en daar zat ook een kleine bloeduitstorting vanaf dag 4. Het zag er allemaal heel goed uit, het litteken was niet rood en de protheses zakken al een beetje. Ze was dus heel tevreden^_^. Ik mag alweer een beetje op mn zij liggen en mag beginnen met autorijden mits ik niet teveel pijn heb:). Vervolgens knipte ze de knoopjes van de hechtingen af. Ik voelde hier trouwens niks van. Op het linker litteken heeft ze voor de zekerheid even een gaasje met betadine gedaan omdat ik nu niks meer voor de wond heb behalve de bh en voor het rechter litteken kreeg ook een gaasje tussen de wond en de bh. Deze mogen er vanavond af maar al het nodig is mochten er nieuwe gaasjes op. (Die kan mn vriend zo van zn werk meenemen!;))

 

Ik moet goed in de gaten houden of uit het linker litteken morgen nog bloed en dan gewoon even bellen. Ik maak me geen zorgen want ze hebben er goed naar gekeken en het klinkt ook heel logisch dat het is gaan bloeden. Ik moet gewoon rustiger aan doen hoe moeilijk dat ook is als je je goed voelt haha.

 

In mn album staan de nieuwe foto's van vandaag.

 

Liefs van een heel gelukkig blij ei!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn voor je dat het zo goed gaat! Knap dat je zo open bent geweest en zo te horen loont dat dus echt! Mijn operatie komt dichtbij nu, 15 mei ook bij Frans. Zou ik mss je foto's mogen zien ik ben zo zenuwachtig aan het worden en zou graag zien wat ik beetje kan verwachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/1/2018 om 22:37 zei Mrs.:

Hi ladies,

 

Al jaren droom ik van een meer vrouwelijke vorm. Ik ben erg smal en plat (65B) en nu ik 24 ben heb ik de hoop echt wel opgegeven. Ik ben 1.78 en weeg sinds een half jaar geen 52 kilo maar 62 kilo. Sporten heeft mij zwaarder gemaakt en een paar stevige ronde billen gegeven maar bij mijn borsten is er echt niks gebeurd. Van het weekend sprak ik met vriendinnen en we kwamen op het borstenonderwerp. Het bleek dat we een gemeenschappelijke kennis hebben die dus blijkbaar een bv heeft gehad afgelopen jaar. De laatste keer dat ik haar zag dacht ik 'jeetje wat ben ik jaloers op die borsten' maar zeker niet gezien dat ze nep waren. Na dat gesprek begon die gedachte over een bv, die al jaren door mijn hoofd spookt, de overhand te nemen. 'Ik kan er iets aan doen, zonder dat het nep lijkt.' Ik besprak het met mijn vriend die altijd zegt dat hij een bv niet nodig vind. Hij vertelde mij dat hij volledig achter mij staat maar dat hij dit ook prima vind zoals hij dat al jaren zegt. Na hier wat anoniem te hebben gelezen ben ik nog enthousiaster. Jullie meiden zijn allemaal zo gelukkig! Ik maak me enkel nog zorgen dat mensen het zouden zien en er negatief over doen. Hoe was dat bij jullie? Veel mensen die het vroegen?

 

Ik hoef echt geen grote borsten, ik wil gewoon vorm!!! Ik heb leerlingen gehad (ik ben juf en had vorig jaar gr. 8, dit jaar groep 5) met meer vorm.. 

Wat denken jullie dat mij geadviseerd zou worden? Iemand met dezelfde maten misschien? 

 

Liefs, een meisje in afwachting om een echte Mrs. te worden!!

 

 

Hoi meid! ik herken je verhaal vollllledig! ik heb ongeveer dezelfde maten als jij, alleen ben ik 1.68. Ik wou vragen welke maat je uiteindelijk hebt gekozen en of je er mee bent doorgegaan?

Ik ben dit zwaar  aan het overwegen, heb me altijd slecht erover gevoeld, en de laatste maanden is het alleen maar erger geworden. Mijn beste vriendin heeft enkele jaren geleden een bv gedaan en het is niet te merken. 

Ik zou graag meer van je willen horen aangezien ik super benieuwd ben! groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Douloureuse:

Hoi meid! ik herken je verhaal vollllledig! ik heb ongeveer dezelfde maten als jij, alleen ben ik 1.68. Ik wou vragen welke maat je uiteindelijk hebt gekozen en of je er mee bent doorgegaan?

Ik ben dit zwaar  aan het overwegen, heb me altijd slecht erover gevoeld, en de laatste maanden is het alleen maar erger geworden. Mijn beste vriendin heeft enkele jaren geleden een bv gedaan en het is niet te merken. 

Ik zou graag meer van je willen horen aangezien ik super benieuwd ben! groetjes xx

Hey meis,

Ik heb 390 cc anatomische high profile protheses van Mentor en ze zijn dual plane geplaatst. Ik had zegmaar niks (75a/70aa)behalve tepels dus om een mooie C te krijgen die past bij mijn lengte heb ik deze maat gekozen. Ik vond dit met passen (zonder dat Frans zei hoeveel t was) het mooiste. Ik heb de 345 cc ook gepast maar ik en de arts zeiden allebei dat de eerste optie mooier was. Niet verwacht dat het zoveel cc was anders had ik wss kleiner gekozen, maar echt ze staan perfect op mn lijf.(ik zal je even toevoegen, dan kan je je mening geven.) Frans Straten heeft mij perfect geadviseerd. Ik kan het iedereen aanbevelen om dit te doen. Ik heb weinig pijn gehad en sta nu elke dag een half uur voor de spiegel en mijn omgeving hoort me nergens anders over dan mn nieuwe vriendinnen!

Ik ben echt heel erg blij en voel me eindelijk vrouw!:wub:

Liefs

Xoxo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jaimy2018:

Mag ik ook met je meekijken Meis ben wel heel benieuwd hoe ze geworden zijb

Zeker! Ik heb je toegevoegd meis!

Ik hoor graag van je!-_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mrs.:

Hey meis,

Ik heb 390 cc anatomische high profile protheses van Mentor en ze zijn dual plane geplaatst. Ik had zegmaar niks (75a/70aa)behalve tepels dus om een mooie C te krijgen die past bij mijn lengte heb ik deze maat gekozen. Ik vond dit met passen (zonder dat Frans zei hoeveel t was) het mooiste. Ik heb de 345 cc ook gepast maar ik en de arts zeiden allebei dat de eerste optie mooier was. Niet verwacht dat het zoveel cc was anders had ik wss kleiner gekozen, maar echt ze staan perfect op mn lijf.(ik zal je even toevoegen, dan kan je je mening geven.) Frans Straten heeft mij perfect geadviseerd. Ik kan het iedereen aanbevelen om dit te doen. Ik heb weinig pijn gehad en sta nu elke dag een half uur voor de spiegel en mijn omgeving hoort me nergens anders over dan mn nieuwe vriendinnen!

Ik ben echt heel erg blij en voel me eindelijk vrouw!:wub:

Liefs

Xoxo

 

Mrs wil je mij ook toevoegen ben heel benieuwd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-5-2018 om 22:36 zei Jaimy2018:

Mrs wil je mij ook toevoegen ben heel benieuwd 

 

Op 10-5-2018 om 20:51 zei Ittybittymary:

Hoi @Mrs., zou ik ook toegang mogen tot je album? Ik ben heel benieuwd naar het resultaat!

Hey meiden!

Sorry voor de late reactie! Tuurlijk wil ik jullie ook toevoegen. ^_^

@Jaimy2018 volgens mij had ik jou ondertussen al toegevoegd! Ik zag dat je gisteren geopereerd bent.Hoe voel je je? In ieder geval gefeliciteerd met je boobs! :lol:

@Ittybittymary hoe sta jij ervoor in het proces? Al een datum? Al geopereerd of nog aan het rondneuzen?

 

Ik hoor wel van jullie.

 

Liefw

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE; DAG 20 PO

 

Hey meiden!

Alweer 20 dagen sinds mijn operatie en wat worden ze mooi:wub:!!! Gisteren heb ik voor het eerst weer gewerkt. Een dag van 8 tot half 5 waarbij ik eigenlijk drie kwart van de dag heb gestaan. Ik kan je zeggen; ik was kapot en de boobs voelden als opgezwollen bakstenen. Ik heb toen ik thuis kwam ruim een uur geslapen. Dinsdag is mijn vrije dag dus vandaag flink uitgeslapen en ik ben er weer bovenop en de meiden zijn weer zachter. Het werken was weer heerlijk maar ik had niet verwacht zo moe te zijn. Hopelijk gaat dat in de loop van de tijd beter. Ik slaap trouwens nog steeds met mn voedingskussen maar al wel weer heerlijk op mn zij. Wat een verademing.:43:

Niemand is het opgevallen op mijn werk dat ik in het bezit ben van mn nieuwe vriendinnen:wub:. De collega's die het wel wisten kwamen uiteraard wel even vragen hoe het ging en vonden ze al heel mooi toen ik mn wijde shirtje strak trok hihi.^_^

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Mrs.:

 

Hey meiden!

Sorry voor de late reactie! Tuurlijk wil ik jullie ook toevoegen. ^_^

@Jaimy2018 volgens mij had ik jou ondertussen al toegevoegd! Ik zag dat je gisteren geopereerd bent.Hoe voel je je? In ieder geval gefeliciteerd met je boobs! :lol:

@Ittybittymary hoe sta jij ervoor in het proces? Al een datum? Al geopereerd of nog aan het rondneuzen?

 

Ik hoor wel van jullie.

 

Liefw

Xoxo

Klopt Meis je hebt me toegevoegd ben inderdaad gisteren geopereerd voel me best goed eigelijk vandaag wel wat spierpijn in me armen en wat pijn in me rug maar had het allemaal erger verwacht!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Jaimy2018:

Klopt Meis je hebt me toegevoegd ben inderdaad gisteren geopereerd voel me best goed eigelijk vandaag wel wat spierpijn in me armen en wat pijn in me rug maar had het allemaal erger verwacht!! Xx

Ah gelukkig joh! Hopelijk blijft je herstel zo goed gaan.^_^ enne, als je een album gaat maken, zou ik graag ook met jou meekijken!:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrs. ben je op dag 19 weer gaan werken? Ik begin op dag 17 maar ik maak me er eerlijk gezegd wel een beetje zorgen over! Helemaal vandaag. Er was een stijgende lijn maar sinds vanmorgen lijkt het wel of ik weer terug bij af ben. Rugpijn, last van mijn oksels waardoor ik mijn armen niet kan strekken. pfff en moe van het niks doen of hulp vragen. Normaal sport ik 8 uur in de week en nu zit ik als een halve gehandicapte thuis. Op dag 5 zou je toch juist al stukken meer kunnen

 

Heb jij ze voor de spier? Mag ik in je album kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mrs.,

 

Ik heb heel je topic gelezen en vind je tip om niet naar CC's te kijken maar juist in de spiegel wat je mooi vindt staan een hele goede. Ik heb eind juni mijn consult bij Frans Straten staan. Ik ben ontzettend benieuwd. Daarnaast heb ik al een optie voor eerste week september om de borstvergroting te laten uitvoeren. Op dit moment draag ik bh's in maat 75B. Maar ben bang dat wanneer hij gaat kijken en meten en doen, daar nog vrij weinig van overblijft, draag ik geen maximizers, maar gewoon een bh met vulling, padded heet dat volgens mij. Omdat mijn volume aan de onderkant zit, wanneer ik dan zo'n maximizer aan trek drukt het het plat..... Niet echt de bedoeling zeg maar. 

 

Wat jij schrijft over dat een vriendin niet echt verschil zag, als ik het zo mag omschrijven. Daar ben ik stiekem wel bang voor. Geloof me, ik doe dit 100% voor mezelf, ik ben niet bang voor mijn omgeving, maar zou wel graag willen dat er verschil te zien is. Begrijp ik wel dat jij zegt; "met een wijd shirt en push-up bh kan je veel faken". 

 

Waar ik ontzettend naar uit zie is het mooie lingerie kunnen dragen zonder dat wanneer je het uittrekt alles verdwenen is. Of een bikini waarin je gewoon mooie borsten hebt ! 

 

Maar genoeg over mij, ik zou graag jouw Frans-borsten willen bewonderen, zou ik jouw album mogen zien? 

 

Ben ook erg benieuwd hoe deze werkdag voor je is gegaan?

 

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Seen87:

@Mrs. ben je op dag 19 weer gaan werken? Ik begin op dag 17 maar ik maak me er eerlijk gezegd wel een beetje zorgen over! Helemaal vandaag. Er was een stijgende lijn maar sinds vanmorgen lijkt het wel of ik weer terug bij af ben. Rugpijn, last van mijn oksels waardoor ik mijn armen niet kan strekken. pfff en moe van het niks doen of hulp vragen. Normaal sport ik 8 uur in de week en nu zit ik als een halve gehandicapte thuis. Op dag 5 zou je toch juist al stukken meer kunnen

 

Heb jij ze voor de spier? Mag ik in je album kijken?

Hey meis!

Ja klopt! Dag 19 weer en dat ging dus wel maar ik was erg moe. Vandaag ook weer na t werk heel moe. Maar dag 17 gaat je vast lukken hoor! Wat voor werk doe je precies?^_^ 

Ben je afgebouwd met de medicijnen misschien? Dan kan de pijn heftiger worden natuurlijk. En spierpijn komt soms ook pas later net als in de gym. Wie weet is dat het? Hihi ik ben natuurlijk geen deskundige dus als je echt zorgen hebt zou ik gewoon bellen meis! Beter het zekere voor het onzekere.;) Bij te veel inspanning kan je ook meer last krijgen zeiden ze bij mijn kliniek . Ik had op dag 6 ook meer last omdat ik op dag 5 was gaan winkelen omdat ik me dus zo goed voelde. Geen zorgen meis, het komt vast goed. Tuurlijk ik ga je toevoegen.:D Ik heb ze dual Plane! Veel te weinig weefsel om ze voor de spier te plaatsen want dan zou je de randen heel duidelijk zien en dat wilde ik niet.^_^

Ik hoor graag van je!

Liefs

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrs. ik heb er misschien wel  wat te makkelijk over nagedacht. Ik ben vrijdag geopereerd en maandag liep ik al in een bouw markt en dinsdag ben ik gaan winkelen> Dinsdag moest ik ook veel lachen wat echt pijn deed maar mijn zoontje heeft van die bizarre opmerkingen en verhalen waar je gewoon van in de lach schiet. Vandaag was ik dus een dood vogeltje.

 

Ik heb een kantoor baan. Dus dat is veel zitten en veel op staan maar geen zwaar lichamelijk werk. Morgen ga ik het ook maar wat rustiger aan doen en misschien toch voor het slapen nog een paracetamol nemen. Ik had niet het idee dat het wat deed maar het zou inderdaad ook wel een reden kunnen zijn van meer pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Denca:

Hoi @Mrs.,

 

Ik heb heel je topic gelezen en vind je tip om niet naar CC's te kijken maar juist in de spiegel wat je mooi vindt staan een hele goede. Ik heb eind juni mijn consult bij Frans Straten staan. Ik ben ontzettend benieuwd. Daarnaast heb ik al een optie voor eerste week september om de borstvergroting te laten uitvoeren. Op dit moment draag ik bh's in maat 75B. Maar ben bang dat wanneer hij gaat kijken en meten en doen, daar nog vrij weinig van overblijft, draag ik geen maximizers, maar gewoon een bh met vulling, padded heet dat volgens mij. Omdat mijn volume aan de onderkant zit, wanneer ik dan zo'n maximizer aan trek drukt het het plat..... Niet echt de bedoeling zeg maar. 

 

Wat jij schrijft over dat een vriendin niet echt verschil zag, als ik het zo mag omschrijven. Daar ben ik stiekem wel bang voor. Geloof me, ik doe dit 100% voor mezelf, ik ben niet bang voor mijn omgeving, maar zou wel graag willen dat er verschil te zien is. Begrijp ik wel dat jij zegt; "met een wijd shirt en push-up bh kan je veel faken". 

 

Waar ik ontzettend naar uit zie is het mooie lingerie kunnen dragen zonder dat wanneer je het uittrekt alles verdwenen is. Of een bikini waarin je gewoon mooie borsten hebt ! 

 

Maar genoeg over mij, ik zou graag jouw Frans-borsten willen bewonderen, zou ik jouw album mogen zien? 

 

Ben ook erg benieuwd hoe deze werkdag voor je is gegaan?

 

Liefs.

Hey Denca,

Leuk dat je een berichtje stuurt! 

Fijn wat aan die tip hebt gehad.^_^ het consult was voor mij dus echt magisch! Opeens tieten in de spiegel.:wub: Wacht maar, als je dat eenmaal gezien hebt duurt de tijd tot de operatie hoe dan ook te lang haha! :4: Tenminste dat had ik en ik moest 3 maanden wachten. Ah oke, nee als het dan nog platgedrukt wordt dan zijn maximizers niet jouw ding. Ik had geen volume en trok de dikste maximizers aan die ik kon vinden of 2 bh's over elkaar zodat mijn bh eruit zag als mijn borst. Als ik mn bh uit deed liep ik namelijk rechtdoor.

Ik snap je angst, je wil wel een verschil hebben maar op dat moment was dat verschil bij mij nog niet zo zichtbaar omdat het platgedrukt met een borstband en een wijd tshirt eruit ziet als mijn maximizers of dubbele bh's. Ik had laatst een strakke koltrui aan en toen zag ik echt wel het verschil, de mannen in mijn vriendengroep keken er ook steeds naar hihi.:46: eentje durfde ook wel te zeggen; "jeeeeeutjee, lekkah!" Toen mn jas uit ging haha maar hij wist er ook van en is lekker recht voor zn raap en een borstenman:152:. Wacht maar tot de boobs straks in een normale bh zitten en niet meer in een strakke sportbh en ik eindelijk weer getailleerde dingetjes aan ga trekken, dan is het verschil nog meer zichtbaar.:5: Maak je daar dus niet te druk om. Door de sportbh en band vind ik het juist fijn om de overgang naar mij met boobs, niet zo overdreven groot te maken. 

Wat ik dus wil zeggen; die 390 cc die heeft echt beauties van boobs gemaakt. Maarre, ik heb je toegevoegd dus oordeel zelf en let me know!:2:

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Seen87:

@Mrs. ik heb er misschien wel  wat te makkelijk over nagedacht. Ik ben vrijdag geopereerd en maandag liep ik al in een bouw markt en dinsdag ben ik gaan winkelen> Dinsdag moest ik ook veel lachen wat echt pijn deed maar mijn zoontje heeft van die bizarre opmerkingen en verhalen waar je gewoon van in de lach schiet. Vandaag was ik dus een dood vogeltje.

 

Ik heb een kantoor baan. Dus dat is veel zitten en veel op staan maar geen zwaar lichamelijk werk. Morgen ga ik het ook maar wat rustiger aan doen en misschien toch voor het slapen nog een paracetamol nemen. Ik had niet het idee dat het wat deed maar het zou inderdaad ook wel een reden kunnen zijn van meer pijn.

Dan zal dat het vast zijn meis! Ik herken je verhaal, als je weinig tot geen pijn hebt ga je meer doen maar nu fluit je lijf je dus terug:38:! Neem inderdaad wat pijnstilling in zodat je een goede nachtrust pakt. Dan gaat het vast beter. En als je morgen nog wel pijn hebt, gewoon bellen! Haha heerlijk, zo'n kind! Ik heb er 32 van die grapjassen in mn klas zitten!:152:  heftig voor de boobs! Vooral als ze af en toe ook nog een knuffel willen. Wel prettig hoor een kantoorbaan denk ik. Lees van sommige meiden iig dat dat wel goed te doen is alleen niet teveel zware mappen tillen! Beter dan een baan in de zorg oid!

Kon je in mn album trouwens?

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrs. ja jeetje wat heb je een uitgebreide foto album. Bijna van elke dag een foto! De grote past ook precies bij je lichaam. Het resultaat wordt ook steeds mooier. Dat is echt te zien. Mooi hoor!

Ik heb maar 3 foto's in mijn album. 

Wanneer was jij van je opgeblazen buik af?

 

Vrijdag heb ik een afspraak bij de pc. Ik wacht het nog maar even af tot vrijdag. Misschien gaat het dan ineens een stuk beter. Morgen ga ik het ook wat rustiger aan doen hoe moeilijk dat ook is. Het is ook vervelend dat mijn man alles doet en vandaag moest hij mij zelfs helpen met het een en ander. Maar volgens mij heeft hij er zelf minder problemen mee als ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Seen87:

@Mrs. ja jeetje wat heb je een uitgebreide foto album. Bijna van elke dag een foto! De grote past ook precies bij je lichaam. Het resultaat wordt ook steeds mooier. Dat is echt te zien. Mooi hoor!

Ik heb maar 3 foto's in mijn album. 

Wanneer was jij van je opgeblazen buik af?

 

Vrijdag heb ik een afspraak bij de pc. Ik wacht het nog maar even af tot vrijdag. Misschien gaat het dan ineens een stuk beter. Morgen ga ik het ook wat rustiger aan doen hoe moeilijk dat ook is. Het is ook vervelend dat mijn man alles doet en vandaag moest hij mij zelfs helpen met het een en ander. Maar volgens mij heeft hij er zelf minder problemen mee als ik. 

Jaa haha! Complete obsessie, die boobs van mij! Dankjewel meis:53:

Ik dacht dat mn buik echt weer aardig normaal was na een week ofzo. Hing ook wel van het tijdstip en de dag af. Merk dat het nu wel gewoon weer normaal is voor mijn doen maar mijn buik zet snel en flink uit met menstruatie of na een bepaalde maaltijden...

Ja verplicht veel liggen en je laten bedienen. Echt doen hoor want je wil mooi en gezond herstel! Niet schuldig voelen, je vent heeft er straks ook profijt van:3:. Fijn dat hij het dus ook niet zo'n probleem vindt. Hihi dat zeg ik nu heel makkelijk maar vond t zelf ook een drama. Mijn vent werkt als anesthesiemedewerker dus die is gek op zorgen(ik mocht echt niks) en vond het ook heerlijk om me te vertroetelen maar toch, zelf doen is lekkerder.^_^

Voor je het weet kan je weer alles zelf wijffie, echt waar! Succes!:116:

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrs. 

Hoi! Ik lees al zo af en toe mee met je verhaal. Leuk om te lezen en leuk om je tips te lezen. Fijn om te zien dat het best goed gaat met je en je een goed herstel lijkt te hebben. 

Ik ben nu 2x voor een consult geweest en heb uiteindelijk gekozen voor Mentor 375 cc rond hp dual plane. 

Ik ben stiekem wel benieuwd hoe het er bij jou uit ziet. Zou ik misschien in je album mogen kijken? :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update 21 dagen po;

 

Ik trok gisteravond mijn sportbh uit en er kwam een grote (laatste) korst mee via het gaasje.

Vanmorgen zat er wat vocht op het nieuwe gaasje. Shit.. De wond is dus open gegaan. Ik had dus wel even paniek. Mijn vriend heeft even gekeken (anesthesiemedewerker) maar het ziet er niet rood uit oid en het voelt ook niet warm aan maar heb toch net even een foto gestuurd naar de kliniek voor de zekerheid. Ik hoop daar morgen reactie op te krijgen maar als de omstandigheden veranderen kan ik het noodnummer bellen.

Even spannend dus!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei me-39:

@Mrs. 

Hoi! Ik lees al zo af en toe mee met je verhaal. Leuk om te lezen en leuk om je tips te lezen. Fijn om te zien dat het best goed gaat met je en je een goed herstel lijkt te hebben. 

Ik ben nu 2x voor een consult geweest en heb uiteindelijk gekozen voor Mentor 375 cc rond hp dual plane. 

Ik ben stiekem wel benieuwd hoe het er bij jou uit ziet. Zou ik misschien in je album mogen kijken? :)

Groetjes

Hey @me-39!

Heel leuk om te horen dat je mee leest en er ook wat aan hebt!:lol:Ja het gaat tot nu toe echt wel heel goed. Wel vandaag wat zorgen om mn litteken op links. Zie de update in het bericht hierboven. 

Ohhh genieten hè, die consults en dat passen? Ik vond dat echt fantastisch! Laat staan na de operatie!:wub:

Gefeliciteerd iig met je keuze!^_^

Wat is jouw voorsituatie? En wanneer mag je? 

Ik ga je even toevoegen meis! Toch fijn om even wat te vergelijken hè? Dit forum is echt super!:43:

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.