Ga naar inhoud

kertbal : 2 november 2018 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Proficiat met je boobs ;) en welkom in de 255cc club :D

Inderdaad weinig kleine maatjes zoals de onze te vinden hier hé! 

Ben benieuwd hoe de jouwe verder gaan veranderen, dag 1 po zien ze er al heel anders uit als bij mij dag 1!

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @kertbal, had je ook een chat gestuurd, maar weet niet of je daar een melding van krijgt. Proficiat met je boobies en dank je om je ervaring van de operatiedag te delen! 

Ik word 27 december ook geholpen met 265cc in Boerhaave (door vd Weij). Heb wel vertrouwen in hem. Van de 1000 reacties die ik gezien heb, zijn er 2 negatief en de de rest ongelooflijk positief en bij een operatie is er altijd een risico dat het mis gaat. Bij mij is het geen combinatie operatie, enkel bv.  

Zou ik aub even mogen kijken in je album. Heb al veel getwijfeld over de maat, maar ik raak er alsmaar meer gerust in en vertrouw het advies van de chirurg. Maar het zou wel leuk zijn toch wat foto’s te zien van dezelfde cc. Dank je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @kertbal! Wat fijn dat je zo tevreden bent en dat je je de eerste dag na de operatie al zo goed voelde! 

Ik ben zelf 30 okt geopereerd en vind t leuk om de verhalen te lezen van alle meiden die ook rond die tijd geholpen zijn. Jij hebt ook nog eens ongeveer dezelfde maat als ik (ik heb 285) dus dat maakt het nog vergelijkbaarder :)

 

heb je een album? Ben wel heel benieuwd hoe het er bij jou uit ziet. Ik twijfelde tijdens het passen namelijk tussen 285 en iets kleiner (volgens mij 265?). 

 

Als je wilt mag je ook in mijn al UM kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Marg23 zei:

Hee @kertbal! Wat fijn dat je zo tevreden bent en dat je je de eerste dag na de operatie al zo goed voelde! 

Ik ben zelf 30 okt geopereerd en vind t leuk om de verhalen te lezen van alle meiden die ook rond die tijd geholpen zijn. Jij hebt ook nog eens ongeveer dezelfde maat als ik (ik heb 285) dus dat maakt het nog vergelijkbaarder :)

 

heb je een album? Ben wel heel benieuwd hoe het er bij jou uit ziet. Ik twijfelde tijdens het passen namelijk tussen 285 en iets kleiner (volgens mij 265?). 

 

Als je wilt mag je ook in mijn al UM kijken?

Hey Marg23! Mag ik aub ook eens kijken in je album. Ik krijg 27 december 265, dus ongeveer wat jij hebt. Hoe gaat het met je herstel? En door wie ben je geopereerd? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marg23 zei:

@Yvie tuurlijk! Ik voeg je toe :)

waar en door wie wordt je geopereerd? En waarvan hangt de keuze tussen beide maten nog af?

Thnx meis! Zien er mooi uit bij je, mooi formaat ook! Ik wordt door Laura Zaal geholpen van de Velthuis Kliniek. De keuze hangt af van mijn gevoel, ben een heerlijke twijfelaar haha! Bij het passen leek 245 mij al prima, maar 295 was daarna ook wel prima, dus lastig. Ben bang dat het ineens te groot is, maar er is gezegd dat ik het allebei prima kan hebben, dus moet ook maar op hun oordeel vertrouwen. En een heel groot verschil is het uiteindelijk ook niet natuurlijk. In volume scheelt het maar 5mm, dus dat is eigenlijk ook niks.

 

Hoe gaat het met jouw herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kim2018 ik heb je toegevoegd :) Ik ben geopereerd door dr. Bauland in Mill en het gaat echt super goed met me! Ik heb sowieso alleen maar paracetamol en meloxicam (soort ibuprofen) geslikt voor de pijn en dat ben ik nu aan het afbouwen. Vandaag nog niks nodig gehad! 

 

Ik moet zeggen dat ik erg schrok toen ik ze voor het eerst zag (groot en lelijk..), en dat dag 2 PO best een beetje een depri-dagje was. Maar eigenlijk vind ik ze nu al super mooi! Ben er echt onwijs blij mee en ben al helemaal gewend aan de grootte! Bij mij had er volgens mij maximaal 315 ingepast en met passen leek me dat veels te groot, maar als ik het nu zo zie was dat in principe ook wel prima geweest. Maar het verschil was dan maar 30cc en dat is iets van 1/5e cupmaat, helemaal niks dus ;p. 

 

@Yvie dankjewel! :) Dat twijfelen herken ik wel ja. Ik heb ook vet lang zitten twijfelen of ik niet de kleinere optie had moeten kiezen (265) maar dat zou uiteindelijk ook nauwelijks verschil gemaakt hebben... En over je angst qua te groot: dat had ik ook! Maar ik ben er oprecht nu al aan gewend. Ik las dat van tevoren vaak op het forum en dacht altijd: 'ja ja.. dat zal wel, ik ga er écht niet zo snel aan wennen'. Nou, wel dus! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minutes ago, Yvie said:

@Marg23 grappig dat het zo snel went en wat fijn dat je er zo blij mee bent! Heb jij ze voor of achter de spier gekregen? Ik krijg ze achter de spier.  Ik denk dat de keuze wel 295 gaat worden bij mij. 

Ik heb ze dual plane, dus half achter de spier en half ervoor. Ik denk dat dat hetzelfde is als wat jij bedoelt met achter de spier. Ik denk dat 295 niet snel te groot is bij iemand hoor ;) Maar het is vooral belangrijk dat je jezelf er prettig bij voelt! het verschil van 50cc is ongeveer 1/3e cupmaat, dus ook niet mega veel ofzo! Echter zegt wel letterlijk íédereen: bij twijfel, kies de grootste. Dusja, dan zeg ik dat ook maar, haha :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, Kim2018 said:

@Marg23 supermooie foto’s en perfecte grootte! Ze passen heel mooi bij je lichaam. Zo grappig die smileys! :lol:

Thanks! Ben er echt heel tevreden mee :) Haha ja die smileys zet ik er meer bij voor mezelf, maakt het toch net iets minder 'bloot' zo op het internet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Marg23 zei:

Ik heb ze dual plane, dus half achter de spier en half ervoor. Ik denk dat dat hetzelfde is als wat jij bedoelt met achter de spier. Ik denk dat 295 niet snel te groot is bij iemand hoor ;) Maar het is vooral belangrijk dat je jezelf er prettig bij voelt! het verschil van 50cc is ongeveer 1/3e cupmaat, dus ook niet mega veel ofzo! Echter zegt wel letterlijk íédereen: bij twijfel, kies de grootste. Dusja, dan zeg ik dat ook maar, haha :) 

Dual plane bedoel ik ja :-) Heb vandaag de kliniek gemaild dat  ik officieel voor de 295cc ga. Vind jouw formaat echt heel mooi en dat scheelt dan maar weer 10cc met mijn formaat. Nog 2 weken en 1 dag....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-11-2018 om 22:41, Kim2018 zei:

Hi @kertbal, had je ook een chat gestuurd, maar weet niet of je daar een melding van krijgt. Proficiat met je boobies en dank je om je ervaring van de operatiedag te delen! 

Ik word 27 december ook geholpen met 265cc in Boerhaave (door vd Weij). Heb wel vertrouwen in hem. Van de 1000 reacties die ik gezien heb, zijn er 2 negatief en de de rest ongelooflijk positief en bij een operatie is er altijd een risico dat het mis gaat. Bij mij is het geen combinatie operatie, enkel bv.  

Zou ik aub even mogen kijken in je album. Heb al veel getwijfeld over de maat, maar ik raak er alsmaar meer gerust in en vertrouw het advies van de chirurg. Maar het zou wel leuk zijn toch wat foto’s te zien van dezelfde cc. Dank je! 

Hi Kim, spannend! Je hebt nu toegang tot mijn album. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-11-2018 om 07:35, Marg23 zei:

Hee @kertbal! Wat fijn dat je zo tevreden bent en dat je je de eerste dag na de operatie al zo goed voelde! 

Ik ben zelf 30 okt geopereerd en vind t leuk om de verhalen te lezen van alle meiden die ook rond die tijd geholpen zijn. Jij hebt ook nog eens ongeveer dezelfde maat als ik (ik heb 285) dus dat maakt het nog vergelijkbaarder :)

 

heb je een album? Ben wel heel benieuwd hoe het er bij jou uit ziet. Ik twijfelde tijdens het passen namelijk tussen 285 en iets kleiner (volgens mij 265?). 

 

Als je wilt mag je ook in mijn al UM kijken?

Hi @Marg23, Ik heb je toegevoegd! Ook even bij jou gespiekt. Super mooi al! Heb jij rond of anatomisch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kertbal Dankjewel :) Ik heb ronde protheses, maar t zijn wel ergonomix (van motiva) en die staan er op bekend dat ze heel dicht in de buurt komen van een anatomische prothese omdat de gel zo soepel is :) 

 

Hoe voel jij je inmiddels? zijn alweer een paar dagen verder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-11-2018 om 12:08, Marg23 zei:

@kertbal Dankjewel :) Ik heb ronde protheses, maar t zijn wel ergonomix (van motiva) en die staan er op bekend dat ze heel dicht in de buurt komen van een anatomische prothese omdat de gel zo soepel is :) 

 

Hoe voel jij je inmiddels? zijn alweer een paar dagen verder. 

 

Voel me goed! Ik ben alleen 's avonds snel moe en ik moet uitkijken dat ik niet te veel doe omdat ik zo weinig pijn heb. Maar het valt me nog steeds mee gelukkig. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.