Ga naar inhoud

Irritatie bh


Anne1985

Aanbevolen berichten

Dag dames,

 

Ik ben 1,5 week geleden geopereerd. Ik heb erg last van irritatie aan de borst door de speciale bh. Nu bedacht ik mij ineens om een naadloos topje tussen mijn borsten en de bh aan te trekken. Dit geeft zeker verlichting. Nu vraag ik mij alleen af of dit wel mag, ivm ondersteuning die dan misschien minder is? Iemand ervaring hiermee? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij irriteert de bh ook

ontxettend. Niet alleen bij litteken, gewoon waar bh zit. Ik laat de bh eventjes na het douchen uit zodat het even kan rusten en smeer de plekjes in met calendulan van vsm. Wellicht helpt dit je ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het irriteert idd vooral bij 1 van de hechtingen en tussen mijn borsten in.

Vanmorgen hebben ze de knoopjes van mijn hechtingen weg gehaald. Ik had eigenlijk gehoopt dat dan de druk er een beetje af zou zijn maar ik hou helaas net zoveel last (ondanks een extra gaasje ertussen). Hoe lang duurde de irritatie van het litteken bij jou @Rocker?

 

bedankt voor de tip @Draakje84 ga ik zeker proberen tussen mijn borsten in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg van verpleegster van de Bergman kliniek Bilthoven een (dik) maandverbanden onder mijn borsten in de bh te leggen. Vangt eventueel wondvocht op maar is ook gelijk bescherming cq kussentje tussen litteken en bh rand.

Ik ben nu 22 dagen na po (borstverkleining/ lift zonder protheses) en doe dit nog steeds omdat ik anders de rand vind irriteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 22-12-2017 at 8:00 PM, Anne1985 said:

Hoe lang duurde de irritatie van het litteken bij jou @Rocker?

 

Ongeveer een week na het verwijderen van de knoopjes was het weg grotendeels, zat ook best veel vocht op m'n borstbeen waar ik last van had. Scheelde ook een boel met zo'n tussenstukje bij je bh. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.