Ga naar inhoud

La. : 31 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen.. 

Ik ben Lies en ben 26 jaar oud, ik heb me aangemeld om dit forum om wat meer te weten te komen over BV en meer specifiek over BV bij dr Verdonck in de BBC te Diest.

Gisteren (vrijdag) heb ik contact opgenomen met dr. Verdonck, deze heeft me zeer vriendelijk onthaald en nadien doorgeschakeld naar zijn medisch secretaresse. Maandag mag ik reeds voor mijn eerste consult! 

Hoe zijn jullie ervringen in de BBC? Eventuele tips of belangrijke vragen die ik zeker niet mag vergeten te stellen?

Alvast bedankt voor het lezen van mijn voorstelling! ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

spannend die eerste stap!! zelf ben ik niet door hem geholpen maar hij stond ook  op mijn lijstje van de pc's die ik wou voor mijn operatie te laten uitvoeren.

 

hier zijn er genoeg die heel tevreden zijn van verdonck en zullen jou met plezier alle raad geven.ik dacht aan 

@Opelke en @jeda? als ik me niet vergis. @Ellen125 en @Maltie

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Ik ben nu precies een half jaar po. Heel tevreden met Verdonck. Mijn rechterborst zit niet goed maar dat komt wel goed. Verdonck is heel betrokkem daarin. Je mag hem na de operatie zovaak appen/bellen als je wilt. Ook in het weekend ;) dat zijn niet veel die dat zeggen.

 

veel plezier bij je consult.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@La. proficiat met je consult!

Ben zelf niet door hem geopereerd maar al superveel goeds over hem gelezen hier. Samengevat komt hij over als iemand die zen tijd neemt voor je, goede nazorg biedt en streeft naar een natuurlijk resultaat. Hij werkt ook met verschillende merken protheses, lijkt me ook een pluspunt.

 

Je kan mss wat foto’s meenemen naar je consult van wat je mooi vindt (en wat echt niet)

 

Veel succes maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 bedankt voor de info! Leuk iemand te horen die zelf ook door hem behandeld is! Wel jammer van je rechter borst maar als dit nog goed komt zal dit wel zo zijn, ik duim mee! ;) Xx

 

@Eecc15il bedankt voor de info en de tips naar mijn eerste consult toe! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik ben deze week op consult gegaan. Zeer leuke dokter. Je zal je vast en zeker ook op je gemak voelen bij hem. 

Vooral goed luister naar hem. Indien je erg geïnteresseerd bent in de motiva moet je ook weten dat er een round implant bestaat die hij heeft liggen (hij toonde mij alleen de ergonomix): de progressivegel round silksurface. Die is op mijn consult niet ter sprake gekomen. Ik heb nu gemaild voor een 2e afspraak omdat ik ze wil vergelijken met de mentor prothese :D.

 

Heel veel succes!!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Lavelle,

 

amai super jou info! Dan moet ik deze zeker bevragen! Ondertussen weeral een dagje korterbij! :D Spanneeeeend vind ik het! Hoe langer en hoe meer ik erover hoor, hoe meer zin ik er in heb! ^_^

 

Heel erg bedankt voor je tips!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@La. Leuk he dat aftellen :lol:. Wat ik ook gedaan heb is hier op het forum in de fotoalbums gezocht op drie types implantaten (sebbin, motiva, mentor) die dr Verdonck plaatst. Zo heb je al eens een idee hoe dit eruit ziet bij iemand anders. Een bv is natuurlijk wel heel individueel en zal bij iedereen toch een beetje ander resultaat geven. Hangt af van met wat je begint natuurlijk :P.

 

Oohja. Misschien dit nog. Laat je op het consult niet afschrikken door de pasprotheses met dat roze shirtje. Je Boobs zullen plots enorm lijken. Bekijk het rustig. Hou ze even aan. Je zal snel merken dat wat eerst enorm leek, plots toch niet zo groot is. Wat ik ook pas achterna bedacht is dat m'n vriend beter eens een profiel foto had kunnen nemen van de pasprothese die ik het mooist vond. Dan kon in dit thuis nog eens bekijken. Veel plezier morgen meissie. Laat zeker weten wat je er van vond xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lavelle Zeker weten! Het is net of ik moet moegen al onder het mes :lol:

Ik ga zeker je raad opvolgen en de verschillende protheses al eens opzoeken hier! En ja dit zal idd bij iedereen wat verschillen maar eigluk geen idee vanwaar ik zelf vertrek, ik denk een 75B ongeveer.. Ik heb hier geen juist zicht op omdak ik al jaren bh's draag met superveel vulling in:blush: Na jaar of 2 twijfelen heb ik nu toch de knoop doorgehakt om op consultatie te gaan aagezien mijn vriend uiteindelijk zei: "ga toch maar eens luisteren hoe het zit want je blijft er mee in je hoofd zitten, ondanks dat ik je borsten perfect vind zoals ze zijn" 

Door zijn uitspraak ben ik meteen gaan beginnen opzoeken en rondvragen en ben ik door een kennis doorverwezen naar dr Verdonck en vandaar dat ik ook hier terecht ben gekomen voor nog extra meningen van anderen (ik ben een bange stresskip op zulk gebied) :D

Daarom vind ik het zo super dat ik hier zoveel info en tips krijg van oa jou! Voelt veel vertrouwder en geruster aan nu! Ook ben ik bang dat idd men borsten bij het passen enal veel te overdreven er gaan uitzien maar ik lees van iedereen dat ze uiteindelijk een maatje groter hadden mogen zijn.. Weer twijfel dus! :P

Ik ga sowiso men consult morgen afwachten en alles maar op me laten afkomen! 

Sowiso al suuuuperbedankt voor de geruststelling en de hulp!! :wub:

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twijfels alom! :blink:

Vandaag mijn eerste afspraak gehad in de BBC voor men BV. Dr. Verdonck zei dat 350cc mijn maximum is om alles natuurlijk te laten ogen.. 325cc leek mij daarom mss net iets veiliger zodat ik geen kanonnen zal krijgen? :D hij zei dat ik het best zou zijn met  de motiva rond achter de borstspier.

Wat nu gedaan!? 325cc of 350cc? Ik hoop dat ik eruit geraak! :blush:

 

Wat denkek jullie of wat zouden jullie doen in mijn situatie?

 

xx

 

( @best_boobie mag dit hier blijven staan of moet dit nu verplaatst worden? :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei La.:

Twijfels alom! :blink:

Vandaag mijn eerste afspraak gehad in de BBC voor men BV. Dr. Verdonck zei dat 350cc mijn maximum is om alles natuurlijk te laten ogen.. 325cc leek mij daarom mss net iets veiliger zodat ik geen kanonnen zal krijgen? :D hij zei dat ik het best zou zijn met  de motiva rond achter de borstspier.

Wat nu gedaan!? 325cc of 350cc? Ik hoop dat ik eruit geraak! :blush:

 

Wat denkek jullie of wat zouden jullie doen in mijn situatie?

 

xx

 

( @best_boobie mag dit hier blijven staan of moet dit nu verplaatst worden? :P )

Hoi @La. 

 

fijn dat je consult zo goed bevallen is! Dr. Verdonck is gewoon een hele fijne arts. Ik Ben zon 10maanden geleden door hem geopereerd. 

 

Ik zat toender tijd met dezelfde twijfel qua maat. Uit eindelijk voor de grootste maat gekozen. Mede doordat Ik overal op dit forum las dat Vrouwen achteraf toch liever een maatje groter hadden Gewild omdat t zo snel wend. 

Daarbij is 25cc een dusdanig klein verschil dat je dat geen cupmaat gaat schelen. 

 

Als je wilt voeg Ik je toe aan mn album, dan kun je eens kijken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eef.n Hey! Superleuk om iemand te spreken die dezelfde twijfel gehad heeft bij dezelfde arts! Ja ik lees ook overal om de grootste maat te nemen bij twijfel. Jij hebt ook een 350cc motiva dual plane dan? En ja zou leuk zijn er eens recente foto's van te kunnen zien, al weet ik nog niet helemaal hoe dit hier allemaal werkt :D:blush:

Super bedankt alvast!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Lavelle:

Hoi @La.. Ga je voor de motiva round? Dus geen ergonomix? :D.

 

Ik twijfel ook tussen 2 maten. Maar binnen twee weken heb ik nog een pasbeurt om te kijken wat voor mij het mooist oogt. Ben nu wel meer geneigd naar de grootste maat :lol: xxx

@Lavelle Men eerste afspraak is supergoed meegevallen, ik vroeg om foto's te nemen tijdens de pasbeurt zoals jij zei dat je vergeten was maar dit mag blijkbaar niet volgens dr Verdonk van de orde van geneesheren.. dus heb binnen 2 weken ook een nieuwe afspraak voor een 2de pasbeurt! :D Volgens dr Verdonck neemt hij altyd de ronde protheses als hij ze dual plane zet dus is het voor mij de ronde motiva :P en ja hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik ook geneigd ben naar de 350cc ^_^ xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei La.:

@Lavelle Men eerste afspraak is supergoed meegevallen, ik vroeg om foto's te nemen tijdens de pasbeurt zoals jij zei dat je vergeten was maar dit mag blijkbaar niet volgens dr Verdonk van de orde van geneesheren.. dus heb binnen 2 weken ook een nieuwe afspraak voor een 2de pasbeurt! :D Volgens dr Verdonck neemt hij altyd de ronde protheses als hij ze dual plane zet dus is het voor mij de ronde motiva :P en ja hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik ook geneigd ben naar de 350cc ^_^ xxx

@La. Ergonomix (=rond) is een ronde prothese hoor. Alleen krijgt ze een meer natuurlijke vorm als je rechtop staat. De motiva round is ook een ronde prothese. Maar lijkt wat meer op een mentor. De ergonomix bevat die speciale smart gel dat in dat potje zat. De motiva round bevat een andere soort silicone. Ik kan max voor 275cc aangezien ik niet zoveel plaats heb :( xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Lavelle:

@La. Ergonomix (=rond) is een ronde prothese hoor. Alleen krijgt ze een meer natuurlijke vorm als je rechtop staat. De motiva round is ook een ronde prothese. Maar lijkt wat meer op een mentor. De ergonomix bevat die speciale smart gel dat in dat potje zat. De motiva round bevat een andere soort silicone. Ik kan max voor 275cc aangezien ik niet zoveel plaats heb :( xxx

@Lavelle Aaaah oke! Ja ik de soorten protheses ben ik nog niet helemaal mee.. Heb eerst het grootste deel op me laten ofkomen en met de namen ben ik niet zo bezig geweest maar het gaat dan idd over die ergonmix met de gel uit het potje die steeds de natuurlijke druppelvorm gaat aannemen :D Ik wil sowiso zeker zijn van een natuurlijk uitziende borst na men bv! hij stelde me ook meteen die voor dus ik vertrouw volledig op zijn kennis en het leek me zeker oké.. ^_^ Ik kan natuurlijk altijd wel eens vragen volgende keer om die andere eens te tonen en zien wat hij daarvan zegt in mijn situatie.. :P Wie weet lopen we elkaar binnen 2 weken nog wel tegen het lijf dan haha! :D En ja wanneer je niet zoveel plaats hebt kan je niet zo groot gaan maar zolang alles in proportie is zou ik dat zelf niet zo erg vinden, ik ben pro natuurlijk uitzicht en geen opgeplakte bollen ^_^ xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei La.:

Twijfels alom! :blink:

Vandaag mijn eerste afspraak gehad in de BBC voor men BV. Dr. Verdonck zei dat 350cc mijn maximum is om alles natuurlijk te laten ogen.. 325cc leek mij daarom mss net iets veiliger zodat ik geen kanonnen zal krijgen? :D hij zei dat ik het best zou zijn met  de motiva rond achter de borstspier.

Wat nu gedaan!? 325cc of 350cc? Ik hoop dat ik eruit geraak! :blush:

 

Wat denkek jullie of wat zouden jullie doen in mijn situatie?

 

xx

 

( @best_boobie mag dit hier blijven staan of moet dit nu verplaatst worden? :P )

Krijg je dan de corsé prothesen? Want dat zijn de enigen die 325 en 350 cc hebben. Als dat zo is, dan zit daar 0,1 cm (1 millimeter dus) verschil in projectie in. Dat ga je met het blote oog niet zien ;) De breedte scheelt ook maar een kwart centimeter.. maarja, wat verwacht je van een volle eetlepel aan vloeistof hihi

Zolang je geen operatiedatum hebt, kan alles hier blijven staan. Heb je wel een datum, dan tag je mij of desert-rose en passen wij je titel aan en verhuizen je naar de operatieverslagen :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei La.:

@Lavelle Aaaah oke! Ja ik de soorten protheses ben ik nog niet helemaal mee.. Heb eerst het grootste deel op me laten ofkomen en met de namen ben ik niet zo bezig geweest maar het gaat dan idd over die ergonmix met de gel uit het potje die steeds de natuurlijke druppelvorm gaat aannemen :D Ik wil sowiso zeker zijn van een natuurlijk uitziende borst na men bv! hij stelde me ook meteen die voor dus ik vertrouw volledig op zijn kennis en het leek me zeker oké.. ^_^ Ik kan natuurlijk altijd wel eens vragen volgende keer om die andere eens te tonen en zien wat hij daarvan zegt in mijn situatie.. :P Wie weet lopen we elkaar binnen 2 weken nog wel tegen het lijf dan haha! :D En ja wanneer je niet zoveel plaats hebt kan je niet zo groot gaan maar zolang alles in proportie is zou ik dat zelf niet zo erg vinden, ik ben pro natuurlijk uitzicht en geen opgeplakte bollen ^_^ xxx

Haha. Ik dacht het al! Maar wilde gewoon dat je ook zeker wist welke prothese je koos :lol:. Ja voor mij mag het op randje van natuurlijk zijn. Maar zeker ook geen opgeplakte bollen. Ik ga de 21e terug. Ik zal in ieder geval wel eens de prothese passen met m'n eigen t-shirt. Dat roze deed alles zo groot lijken :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei best_boobie:

Krijg je dan de corsé prothesen? Want dat zijn de enigen die 325 en 350 cc hebben. Als dat zo is, dan zit daar 0,1 cm (1 millimeter dus) verschil in projectie in. Dat ga je met het blote oog niet zien ;) De breedte scheelt ook maar een kwart centimeter.. maarja, wat verwacht je van een volle eetlepel aan vloeistof hihi

Zolang je geen operatiedatum hebt, kan alles hier blijven staan. Heb je wel een datum, dan tag je mij of desert-rose en passen wij je titel aan en verhuizen je naar de operatieverslagen :)

 

xx BB

Nog geen idee van de juiste naam van de prothesen maar, ik heb idd ook gezien in de maattabel dat het 2x niks scheelt dus toch eens duidelijk vragen hoe het zit en welke prothesen het dan juist zijn, zoals ik verston bij het eerste consult was het Motiva met BluSeal en smartgel (ergonomix veronderstel ik dus) en 325cc of max 350cc om nog natuurlijk te lijken en idd is deze er enkel in de corsé.. Binnen 2 weken heb ik mijn 2de pasafspraak en ga het dan sowiso eens bevragen, staat al op men lijstje :P Als dit effectief zo is dan kies ik voor de 350cc als je het verschil niet ziet met de 325cc want de 300cc vond ik persoonlijk er op het eerste zicht net iets te klein uitzien.. ^_^ een 2de afspraak zal sowiso wel meer duidelijkheid scheppen wss.. Alleen hoop ik natuurlijk ook niet met kanonnen buiten te stappen natuurlijk :D ik start van een kleine 75b GOK ik.. :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Lavelle:

Haha. Ik dacht het al! Maar wilde gewoon dat je ook zeker wist welke prothese je koos :lol:. Ja voor mij mag het op randje van natuurlijk zijn. Maar zeker ook geen opgeplakte bollen. Ik ga de 21e terug. Ik zal in ieder geval wel eens de prothese passen met m'n eigen t-shirt. Dat roze deed alles zo groot lijken :P 

Das super van je! Zeker en vast bedankt daarvoor! Ik ga zien dat ik het na men 2de afspraak allemaal wat duidelijker weet over de naam van de prothese! :P en ja ik had ook al gedacht om ze eens te passen in een shirt dat ik gewoon be van te dragen en zo dus een beter zicht krijg op hoe groot ze nu eigluk er gaan uitzien! :D Ooh, ik moet 19 december terug naar dr Verdonck.. Geen treffer dan :D maar ik hou je op de hoogte! Leuk om iemand te spreken die in de zelfde "fase" zit als ik in heel dit proces! :lol: Succes de 21ste, hou me maar op de hoogte! ^_^ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zeg @La.. Jij bent ook vroeg wakker ^_^. Ja vind het ook fijn om iemand te spreken die exact hetzelfde doormaakt. Ik heb m'n OP gepland voor de 31e januari. Eenmaal je de datum weet wordt het ééécht aftellen. Met die feestdagen ook zal ik er snel zijn denk ik :D. Ik zal eigenlijk al heel blij zijn als ik volgende afspraak de maat en de type prothese weet. Hoe langer ik erover kan nadenken, hoe meer ik geneigd ben naar mentor. En dan waarschijnlijk wel de 275cc (max). Daarmee kwam ik op een goede D cup uit. Hoeveel zou jij hebben met 350cc erbij?? Ben benieuwd naar onze eindresultaten. Eindelijk boobies :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lavelle:

Zo zeg @La.. Jij bent ook vroeg wakker ^_^. Ja vind het ook fijn om iemand te spreken die exact hetzelfde doormaakt. Ik heb m'n OP gepland voor de 31e januari. Eenmaal je de datum weet wordt het ééécht aftellen. Met die feestdagen ook zal ik er snel zijn denk ik :D. Ik zal eigenlijk al heel blij zijn als ik volgende afspraak de maat en de type prothese weet. Hoe langer ik erover kan nadenken, hoe meer ik geneigd ben naar mentor. En dan waarschijnlijk wel de 275cc (max). Daarmee kwam ik op een goede D cup uit. Hoeveel zou jij hebben met 350cc erbij?? Ben benieuwd naar onze eindresultaten. Eindelijk boobies :wub:

Haha ja jij ook zag ik :D ooh jij hebt al een datum! :D Super ja dan is het idd aftellen! Ik ga vandaag met mijn hoofd samenzitten op het werk om even na te vragen of het oke is dat ik begin februari mijn operatie inplan, veel vroeger zal niet lukken denk ik aangezien er in januari al 2 collega's uit zijn voor operatie. Als ik toestemming hier heb bel ik strak meteen om ook een afspraak vast te leggen! Zal anders vragen of hij 31 januari nog een plaatsje heeft haha :lol: ik zou uitkomen op een D+/kleine E :blush: maar ikzelf kan niet goed verder gaan op die cupmaten, lijkt mij zo overdreven dan haha :P xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.