Ga naar inhoud

Elis-w : 22 december 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben Elise, 25 jaar oud, 1.66 lang en 57 kilo. Inmiddels ben ik er zeker van dat ik een borstvergroting wil. Ik heb hierbij een bepaald beeld van hoe ze eruit zouden moeten komen te zien. Zie de foto’s hieronder. Nu wil ik graag weten of jullie bij een bepaalde vorm borst een bepaalde arts of kliniek adviseren. Ik heb inmiddels een consult gepland staan bij dr. Nio en ik ben vorige week op consult bij Diana geweest. Diana adviseerde mij dual plane 375cc a 400cc. Ze zei dat ik geen anatomische protese moest nemen bij mijn jonge lichaam. Ik vertelde haar dat ik op zoek was naar een natuurlijke vorm. Volgens Diana zou er bij dual plane iets meer lift in zitten, maar verder heel natuurlijk ogen. Een anatomische vorm zou toch iets te veel hangen, nu ik niet zo groot ben. Ik heb een vervolgafspraak gemaakt bij dr. Hupkens. Heeft iemand met hem ervaring? En plaatst hij het soort borst dat ik zou willen? Thuis sloegen namelijk de twijfels enigszins toe op het moment dat ik werk van hem zag. Het is toch wat ronder dan ik voor ogen lijk te hebben. Binnenkort heb ik een afspraak bij dr. Nio. Is hij wel meer van de anatomische vormen of ook ronder? Mocht iemand weten waar ik het beste op consult kan gaan voor soortgelijke borsten als op de foto’s, dan hoor ik het graag!! Ik heb namelijk geen flauw idee waar ik nu voor moet kiezen. Wellicht zijn er ook goede argumenten om wel voor dual plane te gaan.

 

Ik hoor het graag van jullie!

 

Groetjes Elise

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het goed is om verschillende consulten bij verschillende plastisch chirurgen in te plannen. Wel wil ik je waarschuwen om je niet blind te staren op je voorbeelden. Het resultaat wordt niet alleen door de prothese en de techniek van de chirurg bepaald, maar ook door de vorm en stand van je eigen borsten. Staan je borsten nu bijvoorbeeld wat verder uit elkaar, zal dit met protheses ook zo zijn. Ik ben zelf door dokter de Wit in het amphia in Breda geopereerd en ben erg tevreden! In mijn album kun je het resultaat eventueel bekijken. Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

 

Goed plan om via foto's te laten zien wat je wilt. Je moet er wel echt rekening mee houden dat iedereen anders is en het eindresultaat echt passend is bij jouw lichaamsvormen. Dus staar je niet blind op foto's. 
Ik ben zelf 29 en heb ook anatomische prothesen. Dokter Straten staat bekend als een dokter die graag voor de natuurlijke look gaat. Wellicht een optie om daar een consult te plannen? Ik ben zeer tevreden over deze arts. 

 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elis-w Inderdaad gaaf dat je zo’n helder beeld hebt van jouw einddoel! Als ik naar de plaatjes kijk zie ik ook die ‘natuurlijke’ look, en denk dan ook meteen aan een anatomische prothese. Hmmm... ik heb tijdens mijn recente zoektocht gemerkt dat de meeste borstvergrotingen (schat zo’n 80%) tegenwoordig met ronde prothesen gedaan wordt. 

Rond is ook makkelijker te plaatsen. Bij anatomische gevormde moet de chirurg preciezer te werk gaan bij het maken van de pocket. Dus als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een plastisch chirurg die in ieder geval met beide werkt!

De enige die ik ontmoet heb en over anatomisch praatte is Sven Bruekers van Bergman.

Snuffel hier goed rond wanthet stikt van de verhalen en info!!

liefs, Nicoline 

PS Ik heb zelf gekozen voor rond, vorige week geplaatst maarzitten nog ‘ingepakt’.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie girls! Ik ga eens een consult bij dr. Straten inplannen, ben erg benieuwd. Het is lastig dat het zo afhankelijk is van jouw eigen lichaamsvormen, zo kun je van te voren niet goed inschatten hoe het eruit komt te zien haha. Ik ben nieuwsgierig naar jullie resultaten! Ik kan de foto’s alleen zien als ik meerdere berichten heb geplaatst denk ik he? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elis-w Ik heb eind September een consult bij dr. Straten gehad, en mijn operatie staat gepland voor 18 December. Dit kwam mij beter uit kwa werk :) Het consult is mij in ieder geval heel goed bevallen, ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren! :D 

 

Je moet inderdaad minstens 5 posts (geloof ik?) hebben om albums te kunnen zien, en sommige dames hebben hun album op prive staan. Dan moet je toegang vragen:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Elis, 

Ik snap dat je heel erg twijfelt. Ik ben geholpen 3 weken geleden via Diana Gabriels door dr. Peters. Eerst kreeg ik van een consult het advies voor anatomisch. Maar toen de arts mij zag zei hij direct ik ben het er niet mee eens. Was best even verwarrend maar de chirurg heeft de beste kijk erop. Dus heb nu rond hp 375cc en 400cc gekregen door iets borstverschil. Ik vind wel dat het natuurlijk oogt. Ik ben qua lengte hetzelfde alleen 3 kilo zwaarder. Ben van een 75a naar een 75e gegaan. Klinkt heel groot maar oogt kleiner.

wat is je voorsituatie als in vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa spannend zeg! Ik had ook gehoopt rond die tijd al een operatie te hebben haha. Maar belangrijk om eerst even een goede afweging te maken. De adviezen van jullie schelen alweer een hele hoop:) ik ben ook erg benieuwd naar het consult! Bij Diana heeft zij enkel zelf gekeken, er is nog geen arts aan te pas gekomen. Wellicht scheelt het al een hele hoop als ik direct advies krijg van een arts! Mag ik vragen aan je wat je lengte/gewicht is en wat je gaat krijgen aan cc en welke protheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elis-w Je krijgt eerst een gesprek met een consulente, zij geeft je al een hoop info over het hele proces. Toen moest ik weer eventjes wachten in de wachtkamer en daarna kreeg ik mijn gesprek met dr. Straten. Ik vond het inderdaad heel fijn dat je ook meteen advies van de chirurg krijgt!

 

Ik ben 1.70 cm, ongeveer 60 kilo en draag momenteel een 70B/C. Mijn omvang blijkt echter inmiddels 75 te zijn geworden :P Volgens dr. Straten was mijn ene borst een A en de ander een B cup, ik krijg 400 en 450 cc om dit verschil op te heffen. Dit zijn dan ronde implantaten van Mentor, high profile, dual plane, cohesive II :) 

 

Wanneer zou je eventueel terecht kunnen voor je operatie? Ik had tijdens het maken van de afspraak voor mijn consult meteen een optie op 18 December genomen als eventuele operatiedatum. Dit was geheel vrijblijvend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Elis-w:

Spannend Nicoline!! Hoe is het met de pijn? En mag ik vragen waar je bent geweest?

Hi @Elis-w, de pijn is echt te doen hoor! Tenminste, als je ‘niks’ doet... dus niet wassen, strijken, boodschappen, koken, op pad met de kids, stofzuigen...

Ik ben de hele dag ‘druk’ met niks: 3x kort wandelingetje, 4x pijnstilling, 5x per dag eten, 1x middagdutje en 260x op het forum snuffelen. 

Ik was woensdag 11 oktober bij Verdonck in België (en zit nog helemaal ingepakt). X

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Eutje:

Ik denk dat het goed is om verschillende consulten bij verschillende plastisch chirurgen in te plannen. Wel wil ik je waarschuwen om je niet blind te staren op je voorbeelden. Het resultaat wordt niet alleen door de prothese en de techniek van de chirurg bepaald, maar ook door de vorm en stand van je eigen borsten. Staan je borsten nu bijvoorbeeld wat verder uit elkaar, zal dit met protheses ook zo zijn. Ik ben zelf door dokter de Wit in het amphia in Breda geopereerd en ben erg tevreden! In mijn album kun je het resultaat eventueel bekijken. Succes met je zoektocht!

 

Ik heb even je foto’s bekeken en hoe jouw boobies eruit zien is precies wat ik zoek, ze zijn echt mooi! Mag ik vragen wat jouw voorsituatie was en wat je voor protheses hebt genomen en hoe groot? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nicoline_W:

Hi @Elis-w, de pijn is echt te doen hoor! Tenminste, als je ‘niks’ doet... dus niet wassen, strijken, boodschappen, koken, op pad met de kids, stofzuigen...

Ik ben de hele dag ‘druk’ met niks: 3x kort wandelingetje, 4x pijnstilling, 5x per dag eten, 1x middagdutje en 260x op het forum snuffelen. 

Ik was woensdag 11 oktober bij Verdonck in België (en zit nog helemaal ingepakt). X

Haha goed om te horen dat het je meevalt al na zo’n korte tijd! Wanneer begin je weer met werken? Ben erg benieuwd naar je foto’s straks, heb namelijk al veel goeds gelezen over Verdonck! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei neen004:

Hoi, 

 

Goed plan om via foto's te laten zien wat je wilt. Je moet er wel echt rekening mee houden dat iedereen anders is en het eindresultaat echt passend is bij jouw lichaamsvormen. Dus staar je niet blind op foto's. 
Ik ben zelf 29 en heb ook anatomische prothesen. Dokter Straten staat bekend als een dokter die graag voor de natuurlijke look gaat. Wellicht een optie om daar een consult te plannen? Ik ben zeer tevreden over deze arts. 

 

Succes! 

 

 

@neen004 mag ik misschien toegang tot jouw album? Ben erg nieuwsgierig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Elis-w:

Wanneer begin je weer met werken?

@Elis-w Ik heb me de dag na de operatie voor 2 weken ziekgemeld. Dat is het ‘minimale’ herstel dat er voor staat. Werkgever begreep het en vroeg niet door (ik had het over een medische ingreep). Ik werk in het basisonderwijs en moet veel schrijven op het digibord: boven mijn schouders... en áls ik werk dan moet ik er voor de volle 100% tegenaan kunnen vind ik. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa Oeh dan komt het al snel dichtbij voor jou! Ik wilde eigenlijk rond diezelfde tijd geopereerd worden haha. Maar hij zal dan al behoorlijk vol zitten denk ik zo:( Vond het perfect uitkomen met de kerst een week later, zo hoef ik weer wat minder vrije dagen op te nemen.  

 

Toevallig zeg, jouw voorsituatie is bijna hetzelfde als die van mij, dezelfde cupmaat en bijna hetzelfde gewicht en lengte! Mijn borsten verschillen ook iets qua grootte, dus ik ben benieuwd naar zijn advies! Fijn dat je gelijk ook een consult bij Straten zelf hebt. Kun je op dit forum ook specifiek naar foto’s van meiden die door dr. Straten zijn geopereerd? Ik moet het allemaal nog even uitvogelen hier haha. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Loumi:

Hi Elis, 

Ik snap dat je heel erg twijfelt. Ik ben geholpen 3 weken geleden via Diana Gabriels door dr. Peters. Eerst kreeg ik van een consult het advies voor anatomisch. Maar toen de arts mij zag zei hij direct ik ben het er niet mee eens. Was best even verwarrend maar de chirurg heeft de beste kijk erop. Dus heb nu rond hp 375cc en 400cc gekregen door iets borstverschil. Ik vind wel dat het natuurlijk oogt. Ik ben qua lengte hetzelfde alleen 3 kilo zwaarder. Ben van een 75a naar een 75e gegaan. Klinkt heel groot maar oogt kleiner.

wat is je voorsituatie als in vragen mag?

Het lijkt me dat je een mooie decolleté hebt. Mag ik vragen of dit met dual plane is of voor de borstspier geplaatst? Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei bvinspe:

Het lijkt me dat je een mooie decolleté hebt. Mag ik vragen of dit met dual plane is of voor de borstspier geplaatst? Groetjes

 

Haiii, flinke voorgevel en borsten dicht op elkaar duss mooi decolleté idd:) het is dual plane geplaatst. Super blij!!! Eindelijk echte boobies!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Elis-w:

 

Ik heb even je foto’s bekeken en hoe jouw boobies eruit zien is precies wat ik zoek, ze zijn echt mooi! Mag ik vragen wat jouw voorsituatie was en wat je voor protheses hebt genomen en hoe groot? 

 

Ik heb anatomisch natrelle mx410 400cc, dual plane geplaatst. Ik ben 168cm en 57kg. Mijn voorsituatie was een b-cupje. Mijn borsten waren erg verslapt na het geven van borstvoeding en hadden de 400cc echt nodig om de borsten weer mooi te vullen. Ik heb nu cupmaat E70.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Loumi:

Haiii, flinke voorgevel en borsten dicht op elkaar duss mooi decolleté idd:) het is dual plane geplaatst. Super blij!!! Eindelijk echte boobies!

 

Xxx

Oh goed, ik twijfelde heel erg omdat ik vaak hoor dat met dual plane de borsten heel erg uit elkaar staan, maar aan jouw foto's te zien is dat helemaal niet waar!

Dankje xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei bvinspe:

Oh goed, ik twijfelde heel erg omdat ik vaak hoor dat met dual plane de borsten heel erg uit elkaar staan, maar aan jouw foto's te zien is dat helemaal niet waar!

Dankje xx

Klopt idd. Als je een vergroting doet, word de vorm van je eigen borst vergroot. Mocht je vooraf veel ruimte tussen je borsten hebben zul je het na de operatie ook ruimte hebben. Dat was bij mij dus niet het geval. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Loumi:

Klopt idd. Als je een vergroting doet, word de vorm van je eigen borst vergroot. Mocht je vooraf veel ruimte tussen je borsten hebben zul je het na de operatie ook ruimte hebben. Dat was bij mij dus niet het geval. 

Xxx

Goed, buiten dat ze plattekes zijn, staan ze bij mij ook dicht op elkaar. Had vroeger een mooie decolleté, die wil ik graag terug!

dankje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.