Ga naar inhoud

Door borstband borsten te laag?


Aanbevolen berichten

Ik heb 2.5 week geleden een borstvergroting gehad dual plane geplaatst. Ik moet van de kliniek vanaf dag 1, 4 weken dag en nacht een borstband dragen. Dat doe ik tot nu toe ook netjes. Maar als ik nu naar m'n  borsten kijk vind ik ze al heel erg mooi gezakt en van mij hoeven ze niet verder te zakken.

 

Nu vroeg ik me af de borsten ook "te ver" kunnen zakken als je de borstband blijft dragen? Weet iemand dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gehoord van de PC dat die band niet echt dient om je borsten naar beneden te duwen maar om te voorkomen dat ze naar boven zouden komen en daar zouden inkapselen. Zo heb ik het onthouden :) ik moet zelfs 8 weken dag en nacht mijn borstband dragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij niet dat dat kan... Mits je 'm zo hoog mogelijk draagt en niet te strak. 

Zoals @Brabs ook al zegt is het meer om de opwaartse beweging tegen te gaan. Zo'n band wordt namelijk ook gedragen door vrouwen met grote(re)  boobs tijdens het sporten. 

 

Maar als je zorgen hebben zou ik gewoon even met je pc overleggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vriesje wat de andere 2 dames al zeggen. Er zijn verschillende opvattingen over de borstband. Bij verdonck draag je hem zodat ze niet omhoog kruipen wanneer je beweegt. Echter een pc maakt je pocket op maat voor je prothesen. Deze kunnen niet verder zakken dan de ruimte die de pc gemaakt heeft. Dat ze te ver gaan zakken hoef je niet zo bang voor te zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs @Anouk12 @Ellen125 bedankt voor jullie reacties! 

 

 @Ellen125 dit klinkt inderdaad heel logisch en haalt gelijk m'n angst weg dat ze laag gaan zakken! Dankjewel :)

 

De verpleegkundige van de kliniek zei inderdaad ook zoiets als dat de borsten niet omhoog gaan zitten maar het gesprek ging best snel en later vergat ik allemaal andere dingen er over te vragen haha.

 

Ik ga de band nog netjes 1.5 week dag en nacht dragen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Vriesje:

@Brabs @Anouk12 @Ellen125 bedankt voor jullie reacties! 

 

 @Ellen125 dit klinkt inderdaad heel logisch en haalt gelijk m'n angst weg dat ze laag gaan zakken! Dankjewel :)

 

De verpleegkundige van de kliniek zei inderdaad ook zoiets als dat de borsten niet omhoog gaan zitten maar het gesprek ging best snel en later vergat ik allemaal andere dingen er over te vragen haha.

 

Ik ga de band nog netjes 1.5 week dag en nacht dragen :D

Logisch dat je wat vergeet hoor. Er komt ook zoveel informatie op je af. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ben nieuw hier,  op 9 oktober bv dual plane ondergaan bij faceland kliniek. Zij adviseren geen borstband. Ik vind mijn borsten ook nog vrij hoog zitten..Hopelijk gaan ze nog wel zakken. Ik lees eigenlijk voornamelijk om gerust gesteld te worden. In de meeste gevallen gebeurd dat ook maar nu voel ik me wel wat onzeker over het idee of mijn borsten zonder borstband dan wel voldoende gaan zakken :mellow:

Misschien zijn er dames die ook geen borstband hebben hoeven dragen en mij enigzins gerust kunnen stellen? Alvast bedankt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, en hoe is het nu met je? Begint het allemaal al wat te zakken?

Ik maak me iedere dag zorgen of het wel goed komt allemaal, soms heb ik zelfs spijt. Fysiek gaat het eigenlijk best goed. Geestelijk nog vrij labiel :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Pjami:

Oké, en hoe is het nu met je? Begint het allemaal al wat te zakken?

Ik maak me iedere dag zorgen of het wel goed komt allemaal, soms heb ik zelfs spijt. Fysiek gaat het eigenlijk best goed. Geestelijk nog vrij labiel :(

Waar heb je precies spijt van? Je bent toch nog maar net geholpen? Je moet het echt even de tijd geven. Kan nog wel een half jaar duren voordat alles een beetje op zijn plek zit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk hoor, ik vind ze nog vrij groot ogen en echt nog een flinke bolling bovenop de borst zeg maar, dat vind ik echt niet mooi. Ze ogen ook niet natuurlijk. Ik ben blij dat ik ze nog weg kan stoppen onder mijn kleding. Maar wat je zegt dat zal tijd nodig hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo 

 

Ik heb 13 okt mijn bv gehad en ik heb ook t gevoel dat ze in mn nek zitten zeg maar. Ik hoef ook geen borstband te dragen maar heb stiekem al onder het verband gekeken en het is echt heel lelijk. Zie mijn topic 13 okt wellnesskliniek daar zie je ook een foto staan hoe het er nu uitziet. Ben ook best bezorgd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook geen verband gehad maar meteen een sportbh. Vandaag borstband gekocht en omgedaan, geeft me wel wat extra steun. Ik ga er vertrouwen in hebben en er vanuit dat het goed gaat komen met "geduld" als toverwoord. s' avonds zitten ze me nog wel echt in de weg :wacko: haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.