Ga naar inhoud

LaurenT: 3 november 2017 : Dr. Stillaert : UZ Gent


Aanbevolen berichten

Beste allemaal

 

Ik ben 32 jaar en ik heb 2 kinderen, door de zwangerschappen blijft er van mijn mooie borsten nog maar weinig over. Ik had een stevige B en was hier tevreden mee. Nu is mijn B-cup gewoon leeg. Ik moet nog altijd dezelfde BH's kopen want een A-cup is te klein maar de BH's zijn voor de helft leeg. Gelukkig bestaan er Pushup BH's ;).

Heeft hier iemand ervaring met Lipofilling? Hoeveel cc kunnen ze per borst inbrengen? Is het herstelproces even lang als van een gewone borstvergroting?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag allemaal

 

Twee weken geleden ging ik op consultatie bij een pc ik had er een heel goed gevoel bij en mijn operatiedatum ligt vast. 

Ik heb motiva gekozen, ze worden voor de borstspier geplaatst en aangevuld met lipofilling.

Maar.... 

Nu slaat de twijfel toe, niet over de bv, die wil ik zeker laten doen, maar over een eventuele derde zwangerschap.

Ik heb altijd al drie kinderen gewild, maar doordat mijn tweede een zorgenkindje is, zien we dat nu zeker nog niet zitten.

Maar ik wil liever geen drie jaar meer wachten om een bv te doen... Maar zwanger zijn na een bv en borstvoeding geven lijkt me niet zo evident en goed voor je borsten.

Misschien heeft iemand hetzelfde meegemaakt? 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @LaurenT,

 

De meningen verschillen over zwanger worden en eventueel borstvoeding geven na een borstvergroting.

Er zijn helaas weinig meiden die dan nog actief zijn op het forum om hun ervaring met ons te delen.

 

Als ik mij niet vergis is @Tata na haar borstvergroting zwanger geraakt en vind zij haar borsten nu natuurlijker.

 

Ikzelf heb ook nog een kinderwens maar pas over een jaar of 4, waardoor ik besloten heb niet zo lang te willen wachten. Hoe ze er dan uit zien, gaan we dan wel zien ;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

ik heb in 2013 een borstvergroting gedaan. In 2015 heb ik een kindje gekregen. Ik heb in totaal 10 maanden borstvoeding gegeven. Na mijn borstvergroting in 2013 vond ik ze mooi en ze voelde heel stevig aan. Na 10 maanden borstvoeding te hebben gegeven, zijn mijn borsten slap en een stuk kleiner geworden. Ik baal hier echt enorm van want ze zijn niet meer zoals ze waren. Mijn nieuwe operatie datum staat gepland. Niet alleen omdat ze slap zijn maar ook omdat ik een maat groter wil. Als je vragen heb hoor ik het wel. Groetjes Leya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allemaal,

Bedankt voor jullie reacties! Ik voel me al wat rustiger nu. We zien wel wat de toekomst brengt, mocht het nodig zijn kan ik nog altijd een lipofilling laten doen na een eventuele derde zwangerschap, we zien wel. 
Ik had ook nog een vraag over het herstel. Ik geef les en kan dus geen verlof nemen na de operatie, ik zou dus na 3 dagen weer moeten gaan werken. Volgens de pc is dit zeker mogelijk, hij zegt dat ik weinig pijn zal hebben aan mijn borsten omdat hij de implantaten voor de spier plaatst, mijn benen zullen het meest pijn doen door de liposuctie... Is dit realistisch? Enig idee of de huisarts hiervoor ziekteverlof zou geven?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies
25 minuten geleden zei LaurenT:

Dag allemaal,

Bedankt voor jullie reacties! Ik voel me al wat rustiger nu. We zien wel wat de toekomst brengt, mocht het nodig zijn kan ik nog altijd een lipofilling laten doen na een eventuele derde zwangerschap, we zien wel. 
Ik had ook nog een vraag over het herstel. Ik geef les en kan dus geen verlof nemen na de operatie, ik zou dus na 3 dagen weer moeten gaan werken. Volgens de pc is dit zeker mogelijk, hij zegt dat ik weinig pijn zal hebben aan mijn borsten omdat hij de implantaten voor de spier plaatst, mijn benen zullen het meest pijn doen door de liposuctie... Is dit realistisch? Enig idee of de huisarts hiervoor ziekteverlof zou geven?

Groetjes

Hoi @LaurenT

Ik heb ze voor de spier en ik moet zeggen het herstel viel mij alleszins mee. Maar ik zou toch wel een week vrij proberen aan te houden voor je herstel. In een weekje schoolvakantie bijvoorbeeld? Sowieso verschilt het toch wel een beetje per persoon hoe men het herstel ervaart. 

 

Drie dagen is dus wel erg optimistisch, maar als het echt niet anders kan.. Liposuctie heb ik geen ervaring mee. 

 

Succes xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag @B00bies

De chirurg die ik gekozen heb opereert enkel op donderdag en vrijdag, de operatie staat gepland in de herfstvakantie dus vandaar de 3 dagen. Ik ga sowieso eens vragen of mijn huisarts me nog wat extra dagen kan geven.

Hoe lang heb jij niet kunnen heffen? Ik heb 2 kindjes en de kleinste wordt nog heel graag gedragen (hij is nu 3).

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi LaurenT,

 

Een vriendin van me heeft ook een bv gedaan voordat ze kinderen nam. 2 jaar na haar bv heeft ze haar eerste kindje gekregen en haar borsten zijn nog bijna gelijk aan voordat ze zwanger werd. Ze geeft geen borstvoeding dus daar weet ik helaas ook niet veel van. Wel heb ik gelezen bij verschillende klinieken dat je na de bv gewoon borstvoeding kunt geven. 

 

Wat betreft het aan werk gaan na 3 dagen, dit lijkt me ook wel kort. Ik ken veel meiden die toch wel iets langer nodig hadden om gewoon te kunnen bewegen.

 

iig heel veel succes en plezier met je nieuwe boobies!!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag @Ellen125

Ik woon in België, ik heb dr Stillaert gekozen, raar mij werd verteld dat ze geen ziekteverlof konden geven omdat het om plastische chirurgie gaat. Ik geef les dus ik kan geen verlof opnemen, jammer...

Ben je tevreden van motiva? ik ben heel nieuwsgierig hoe het voelt. ^_^

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Nessie1210:

Hoi LaurenT,

 

Een vriendin van me heeft ook een bv gedaan voordat ze kinderen nam. 2 jaar na haar bv heeft ze haar eerste kindje gekregen en haar borsten zijn nog bijna gelijk aan voordat ze zwanger werd. Ze geeft geen borstvoeding dus daar weet ik helaas ook niet veel van. Wel heb ik gelezen bij verschillende klinieken dat je na de bv gewoon borstvoeding kunt geven. 

 

Wat betreft het aan werk gaan na 3 dagen, dit lijkt me ook wel kort. Ik ken veel meiden die toch wel iets langer nodig hadden om gewoon te kunnen bewegen.

 

iig heel veel succes en plezier met je nieuwe boobies!!!

 

 

Dat is geruststellend, bedankt Nessie1210!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Ik kon pas na drie dagen zelf omhoog komen uit de bank (je mag niet jezelf omhoog duwen met je armen die zes weken). De 4e dag slikte ik al geen paracetamol meer. De vijfde dag voelde ik mij al echt goed. Maar..Je mag zes weken lang niet je ellebogen boven je schouders heffen, niet bukken, geen repeterende bewegingen maken, niet zwaar tillen (dus < 2 kg), geen zwaar huishoudelijk werk verrichten en niet sporten. Ook al voel je je goed. Dus ook niet je kindertjes tillen helaas.. Dan herstel je het mooist. Als je je hier niet aan houdt heb je er kans op dat je protheses verschuiven en overmatige kapselvorming op de lange termijn. 

 

Snap ik wel dat je niet zes weken vrij kan nemen en niets kan doen, maar probeer je wel hier aan te houden. 

 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LaurenT:

Dag @Ellen125

Ik woon in België, ik heb dr Stillaert gekozen, raar mij werd verteld dat ze geen ziekteverlof konden geven omdat het om plastische chirurgie gaat. Ik geef les dus ik kan geen verlof opnemen, jammer...

Ben je tevreden van motiva? ik ben heel nieuwsgierig hoe het voelt. ^_^

Groetjes

 

Ja in NL kan dat ook niet of je moet geluk hebben met je werkgever hier. Wel vreemd dan want Verdonck wilde wel een briefje schrijven.

 

Heel tevreden, maar morgen pas 5 weken po dus echt heel zacht zijn ze dan natuurlijk nog niet. Heb wel ergonomix. Zouden ze zachtste meest natuurlijk voelende gel moeten zijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Dag allemaal

 

Dit forum heeft me enorm geholpen dus wil ik ook mijn steentje bijdragen.
 

Deze week ging ik op tweede consultatie, ik mocht nogmaals passen en we kwamen op hetzelfde uit als de vorige pasbeurt.
Ik heb nu een lege 75B (na 2 kindjes en borstvoeding) en zou graag op een volle C uitkomen. Dr. Stillaert raadde me een hybride implantatie aan omdat ik te weinig eigen weefsel heb. Ik zou dus tussen de 210-230cc Motiva ergonomix implantaten krijgen aangevuld met lipofilling (met vet uit mijn dijen).

Ik moet mijn borsten 2 weken voor de datum inwrijven met een gel die de huid verwarmt zodat de bloedvaten goed openstaan bij de operatie en het vet zo beter aanpakt.

 

Zijn er nog mensen die een hybride bv gehad hebben?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vandaag nog eens gebeld naar de verpleegkundigen, blijkbaar zal ik 2 à 3 weken geen bh mogen dragen ook geen sport bh, omdat het vet zich op een natuurlijke manier moet kunnen verspreiden. 

 

@Pienn Ik weet nog niet hoe laat ik er moet zijn, ze bellen me donderdag op. Weet jij het al?

 

@Bunny87 Bedankt! Ik vind het echt super spannend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.