Ga naar inhoud

Emmy : 29 december 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

hoi ik ben nu aankomende vrijdag 5 weken po en heb nog dat vervelende knellende gevoel aan bovenkant borsten

de huid is echt niet strak het zit meer van binnen net twee stenen ik en me huid van me borsten voelt branderig dat ik zo graag die bh uitgooi ohhhh word er radeloos van ik zou zo graag hopen dat dit normaal is SNIK,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 years later...

Meiden, klinkt stom maar wat 'fijn" dit te lezen. Ik ben nu 4 dagen PO. En heb echt drukkende pijn op mn borst. Ben voor de borstspier geopereerd, maar aan 1 kant is de pijn echt soort heftig ofzo. Voelt niet prettig. Alsof ze erop geplakt zijn (wat ook zo is) maar dan maak ik me druk (moet ik niet doen en word t erger) Vandaag even weg geweest met vriendin, maar dat was gewoon niet te doen, werd helemaal niet lekker/moe/futloos. Dat duwende voel ik continu, maar dat hoort dus? Ene borst is t heel heftig andere weinig last, sinds gister erger geworden. Het zal tijd nodig hebben idd. Ook heb ik mega rugpijn maar das gevolg ervan en als ik mega rechtop zit voel ik mn litteken trekken. Hebben jullie dit ook, of herkent iemand dit?

 

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.