Ga naar inhoud

Emmy : 29 december 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi,

nou vandaag nog effe voor het laast geschopt .. hadden ze toch bij de v&s sapph in de aanbieding alles 50% korting .....balen zeg dat ik niet weet wat het gaat worden zaten erg mooie setjes tussen ....

wat lief dat jullie me allemaal sucsess wensen morgen . :116: .zat ook vanmorgen zo rond 11 urr zo van heey morgen rond deze tijd ben ik onder het mes...nou vanavond nog maar in mijn favoriete houding slapen ( slaap graag op mijn buik) ..gister ook nog gebled met be clinic en alles doorgesproken ...pfffff ben nu toch wel supernervues aan het worden ,,hihihi morgen deze tijd heb ik zo hoor ....mijn :1big_boobs:

groetjes emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes met je bvg morgen!!

Hopelijk moeten we niet te lang wachten op je verslagje nu de site offline gaat zijn

Geniet nog maar van je favo slaaphouding

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal

ik ben vandaag rond 5 uur thuisgekomen ....was verschrillelijk nerveuws vandaag en zo ontzettend moe naar mijn bv....ik heb atm vershrikkelijke pijn ..mijnborsten voelen erg branderig en heel strak aan ..voel net alof er eenolifant op mijn bors lig ..kanheel moeilijk diep ademhalen dus doe het maar oppervlakkig en mijn rug en armern doen zeer ...tjonge jonge voel me net een oud wijf hierzo ..heb overal hulp bij nodig maar het schijnt erbij te horen ...effe door de zure appel heen bijten hihihi ...bij thuiskomst wilde ik wat drinken ..naar dat bleef er niet lang inzitten kotste het gelijk weer uit ..wat zijn mijn kids toch erg lief voor me vandaag...ers is trouwens 560 cc ingegaan ...nou ben benieuwd hoe ze eruit zien kan overmorgen spieken als ik mijn douchebeurt ga nemen....maar hemeltje lief ive got boobs now..kreeg met mooite mijn jas dicht toen iknaar huis ging vanmiddag.....leif allemaal dat jullie zo met mij mee leven

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Emmy,

Gefeliciteerd!!! :64: Laat je nu maar lekker verwennen en rust goed uit, je hebt het verdiend! Wat soms helpt als je eens diep wilt ademhalen is je boobs vasthouden terwijl je ademt, bij mij hielp dat in ieder geval! :106: Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!! Komt vast en zeker goed met de pijn. Waarschijnlijk voel je je morgen al een stuk beter. Heb je een pijnstiller gekregen?

Liefs lieke

ja gelukkig wel heb ik pijnstillers gekregen ..heb ze ook meteen ingenomen toen ik thuis kwam en nu gaat het wel weer .en het strakke gevoel ..tje je huid moet toch uitrekken he ..dus het hoort erbij ..efee doorbijten hihihih ...maar ik weet waar het voor is ...alleen die rotband he aan de bovenkant..pfff enik hebm pas een paar uur..ach mishien went het wel ...benin ieder geval blij met mijn boobs....ondanks ze in een stevig bhzitten zie het er goed uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd Emmy,

je hebt ze :1bouncingboobs:

en wauw 560cc, dat gaat heel mooi worden,

hou je lekker rustig, de eerste dagen zijn het ergst,

hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht :141:

hoi sterre ik zal fotos maken zodra ik mijn douchbeurtje mag ...en zal dan gelijk mijn before foto erbij zetten ......ik hoop dat het slapen vanacht een beetje wil lukken ik heb mijn hoofeind al omhoog laten zetten zodat ik niet al te veel moeite zal hebben met uit bed koman ( athans dat hopen we dan , maar denk dat het wel beter is dan helemaal plat liggen ..als ik nu in bank lig kom ik dus helemaal niet meer omhoog zonder hulp)

hoi eefje .nou dat heb ik geprobeerd maar helpt niet echt ..doet gewoon zeer bij diep inademen ( die band die erboven zit help ook niet echt daarbij ..maar heb die natuurlijk met een reden...hihihi )

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi eefje .nou dat heb ik geprobeerd maar helpt niet echt ..doet gewoon zeer bij diep inademen ( die band die erboven zit help ook niet echt daarbij ..maar heb die natuurlijk met een reden...hihihi )

Tja, had het wel een beetje verwacht dat het bij jou niet zou werken, je hebt ze achter de spier en ik had ze ervoor, dus dat zal ook op dat vlak wel verschil maken. Goed je pijnstillertjes nemen en binnen enkele daagjes voel je vast al veel beter! :147:

PS: heb je dubbele postjes verwijderd :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, had het wel een beetje verwacht dat het bij jou niet zou werken, je hebt ze achter de spier en ik had ze ervoor, dus dat zal ook op dat vlak wel verschil maken. Goed je pijnstillertjes nemen en binnen enkele daagjes voel je vast al veel beter! :147:

PS: heb je dubbele postjes verwijderd :38:

aww dan ke wel eefje ...hij deed een beetje raar toen ik op reageer drukte dus dacht dat hij het niet geplaatst had vandaar ik nog een keer klikte..

en ja hoor ik neem mijn pijnstillers gewoon in ook al heb je geen pijn op advies van dr plovier ..en ach over een paar daagjes moet het al wat beter gaan...het is voor een goed doel zeg ik maar......mijn moeder zou zeggen tegen mij ..wie mooi wilt zijn moet pijn lijden ....en ik krijg er iets moois voor terug he ..dus dat nemen we maar op de koop toe ..het hoort er eenaal bij

en wat life allemaal dat jullie zo met met meeleven :blush: doet me erg goed hoor ..

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Emmy,

Gefeliciteerd hoor. Je hebt ze... en 560 cc! Amai dat zullen nogal boobies worden.

De verpleger zei vorige week tegen mij als ik zo last had om goed in te ademen dat ik even moest doorbijten en toch eens een paar keer diep ademhalen.

Doet veel pijn maar nadien gaat het beter. En dr Plovier had die band erboven nog eens extra aangespannen als hij na de operatie langskwam maar dat ging mij helemaal niet af en valerie had hem dan beetje gelost dus dat kan niet zoveel kwaad als je hem ietsje losser zet denk ik. Nu natuurlijk niet teveel, hij moet druk geven hé.

Laat je maar verwennen en binnen enkele dagen gaat het veel beter zijn. En inderdaad een vrouw moet afzien als ze mooi wil zijn hé...

Groetjes Mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emmy,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :1boobs: jeetje 560 cc kan me voorstellen dat je daar in het begin last van hebt.

Maar wat zullen ze mooi zijn.

Laat je lekker verwennen en ja die band :81: weet er alles van maar is voor een goed doel.

Liefs Mirjam :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal

wat een lieve reacties allemaal ....nou vanacht erg slecht geslapen zo een paar uurtjes dan weer wakker , daarna weer ingedommeld..voelde aslof ik ben aangedreden door een truck and een olifant zich heeft geparkeerd op mijn borstkas.de pijn trok ook wel door naar mijn rechterachterzijde van mijn rug ...

Het lopen ach wat zal ik zeggen ..hihihi lijk wel zon oud wijf ..maar vanochtend toen ik wakker werd was het toch het ergst..nu gaat het allmeaal wel gelukkig ( heb geloof ik goede pijnstillers neem ze ook gewoon trouw in ook al heb ik geen last)

bij mij hade de verpeegster mijn band wat losser gedaan omdat hij zo gigantich strak zat..probeer nu ook wat meer dieper in te ademen anders gaat je helemaal zo verkrampt worden denk ik ..

nou ik kan inieder geval niet meer om mijn kerstballen heen ..hihihi ze lijken gigantich wil ook nu wel heel erg graag spieken hoe ze eruit zien..maar nog effe een dagje wachten dan mag ik een douche nemen ( ben benieuwd hoe dat voelt als ze even hun kooi uit mogen hihihihi )

maar al met al is het toch wel goed te doen ...de pijn hoort er eenmaal bij en over een paar daagjes gaat het toch wel beter worden ...

Mijn twee dochters zijn ook zo ontzettend lief voor me ..is gewoon schatig om te zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Emmy,

Proficiat met je nieuwe boobs!!!

Ja de eerste dagen ... maar die ben je binnenkort weer vergeten hoor ...

Wow 560 cc Plovier heeft weer goed zijn best gedaan!

Ben benieuwd naar de foto's!!

Nog een goed herstel gewenst en laat je maar lekker verwennen.

Die kinderen is nogal iets hé mijn zoontje was ook superlief en bezorgd hoor, zo tof...

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.