Ga naar inhoud

Emmy : 29 december 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ow spannend...29 dec al!!!

met die drukke decenber maand is het zo de 29 e hoor!!!

De narcose hoef je echt niet tegenop te zien hoor.

Je gaat gewoon even lekker heerlijk slapen,

wordt wakker en... je hebt prachtboobs!

Wat wil je nog meer :38:

Zonder gekheid: Het valt echt mee hoor. Je wordt heel goed in de gaten gehouden. Laat t maar gewoon over je heen komen.

Aftellen nu maar naar de 29e

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste Reactie

Ow spannend...29 dec al!!!

met die drukke decenber maand is het zo de 29 e hoor!!!

De narcose hoef je echt niet tegenop te zien hoor.

Je gaat gewoon even lekker heerlijk slapen,

wordt wakker en... je hebt prachtboobs!

Wat wil je nog meer :38:

Zonder gekheid: Het valt echt mee hoor. Je wordt heel goed in de gaten gehouden. Laat t maar gewoon over je heen komen.

Aftellen nu maar naar de 29e

xxx

ja echt wel aftellen ..ik streep elke dag een dag weg en bedenk me hoeveel dagen nog todat ik mijn nieuw boob krijg .....

ik lees btw trouwens veel over de arnica druppels..help dat echt zo goed tegen blauwe plekken enzo ?..moet zeggen dat ik snel blauwe plekken krijg ..mischien toch iets om meete nemen .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey heey,

Ikword ook 5 januarie geopereerd maar nu ga ik morgen tog maar even bellen naar dc plovier voor een 2de consult omdat ik gewoon ontzettend twijfel over de cc's, mijn vraag is eigelijk hoe snel je op consult kunt en of je zelf 5 januarie gekozen heb of dat het toen pas kon ik wil nl wel echt begin januarie geopereerd worden ivm mijn werk !!

liefs bambieee

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey heey,

Ikword ook 5 januarie geopereerd maar nu ga ik morgen tog maar even bellen naar dc plovier voor een 2de consult omdat ik gewoon ontzettend twijfel over de cc's, mijn vraag is eigelijk hoe snel je op consult kunt en of je zelf 5 januarie gekozen heb of dat het toen pas kon ik wil nl wel echt begin januarie geopereerd worden ivm mijn werk !!

liefs bambieee

heey bambie ik had zelf gekozen voor 5 januari ivm werk maar heb het toch een weekje vervroegd..kon ook niet eerder ivm werk ...ik werk in de gehandicapten zorg en vond dat ikhet niet kon maken om met kerst of oud en nieuw niet te werken( je moet altijd een van deze feestdagen kiezen, ) vond het van mezelf niet erg collegiaal als ik ze beiden niet zo werken en nu werk ik dus met kerst en ga ik vlak daarna onder het mes..het gaat nu 29 dec gebeuren

groetjes emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

Ja is bij mij hetzelfde verhaal ik vind het ook niet kunnen om met kerst en oudennieuw thuis te gaan zitten je kan natuurlijk best een maandje wachten alleen is het wel moeilijk haha , hoe verloopt zo een consult eigenlijk bij dkr plovier? ben ik best nieuwschierig naar eigenlijk :D

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emmy,

Ik heb geen ervaring met de arnica druppels.

Maar had zelf ook geen last van blauwe plekken hoor. En als iemad meer iets te hard in mn arm knijpt heb ik de volgende dag al een blauwe vingerafdruk in mn arm staan haha.

Heb wel wat xtra vitamines geslikt voor wat meer weerstand maar verder niets eigenlijk.

Bambie: een consult bij dr plovier heb ik niet gehad. wel bij dr vrambout van beau care. Ik had een consult met dr plovier vlakvoor mn operatie en toen nam ie echt alle tijd. Ben wel pas op na/controle geweest en ook toen nam hij uitgebreid de tijd om mn vragen te bantwoorden.

Het is echt een hele aardige en leuke man!

liefs

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Emmy

Fijn voor jou dat je je datum hebt kunnen vervroegen na 29dec.

dat is nog maar zo'n 3 weekjes die zijn sneller om als je denkt hoor.

Ik ben zelf 41j. en als ik nu denk had ik het maar eerder gedaan,maar misschien

was het de tijd nog niet en nu wel.

Spannend hoor,en weet je al wat je gaat nemen aan cc's en hoe je ze wilt hebben?

Neem aan dat je ook voor de ronde gaat?

Veel dames zijn door Dr. Plovier :136: geholpen met hele mooie resultaten hoor,

dus dat gaat bij jou ook helemaal goed komen!

Ik had 375cc en vond ze nog te klein bij mij hoor en de vorm was niet mooi en ik had

geen mooi spleetje tussen me boobs en nu dus wel!Heb nu :101: 700cc en ronde,high profile

voor de spier en vind ze nu wel goed bij me passen.

Hoop dat je nu wel hebt kunnen kijken in me album.

Nou aftellen meid......

Groetjes Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi angela

ik heb net je fotos bekeken..en erg mooi hoor ...maar ikweet nog niet precies hoeveel cc het gaat worden..wat ik wel weet is dat ik naar een grote D of zelfs E cup zou willen..moet 29 dec fotos meenemen en dan hoor ik hoeveel cc het gaat worden ..maar ik benerg blij voor je dat je nu wel je droomboobs hebt.....ik ga zelf voor ronde inderdaad

hebje trouwens geen pijn ?..het is toch voor jou ook maar kort geleden dat je de wissel had?...

groetjes emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emmy

Heb zogoed als geen pijn hoor, maar me huid staat heel gespannen,

kan ook niet anders met die cc's,

wat pijn geeft en die wondjes trekken.

Heb me wissel op 2dec. gehad dus nog maar 3dgjs geleden,verder

niks te klagen hoor doe lekker rusig aan en kom de dag wel door

hier op het forum hihi.

Groetjes Angela

Heb jij al een album aangemaakt voor foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emmy

Heb zogoed als geen pijn hoor, maar me huid staat heel gespannen,

kan ook niet anders met die cc's,

wat pijn geeft en die wondjes trekken.

Heb me wissel op 2dec. gehad dus nog maar 3dgjs geleden,verder

niks te klagen hoor doe lekker rusig aan en kom de dag wel door

hier op het forum hihi.

Groetjes Angela

Heb jij al een album aangemaakt voor foto's?

nee nog niet maar ga ik zeker doen..ik moet even een nieuwe kabel kopen voor mijn camera die ik dan in mijn comp kan steken kan hem nergens meer vinden ..maar ik heb al fotos van voor mijn bv om ,ijn camera staan maar kan maar geen tijd vinden om even naar de comp winkel te rijden ...ben momenteel erg veel aan het werk ...veel zieken en zo en te weining personeel ..ach nog efffe drie weekjes doorbijten en dan ben ik ook lekker 3 weekjes thuis ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

pfff het gaat nu toch wel erg dichtbij komen allemaal ...word helemaal tureluurs van mezelf hoe erg ik bezig ben met mijn bv ..ik droom er zelfs van..ik heb hele fijne dromen maar ook verschikkelijke nachtmerries ...dat het allemaal mis gaat

nog minder dan twee weekjes dan is het zover ..ik zie er heel erg naar uit maar ben tegelijkertijd ook erg nerveus en toch wel het meeste over de narcose..ja ik weet het het is eigenlijk helemaal niets maar had laast een keigoede film gezien waar de narcose toch mis ging ..de jongheer in kwestie was wel weg maar toch niet helemaal ..had alles gevoeld tijdens de operatie ..en ach ja ik weet het is maar een film maar toch het idee aleen al krijg ik de kriebels van moet er niet aan denken zeg ..om traumas van te krijgen .....maar goed met het steeds dichterbij komen van de datum spookt dit ook steeds meer in mijn hoofd ..ik heb er keiveel zin in maar ben tegelijkertijd ook behoorlijk nerveus....nog twaalf daagjes dan is het eindelijk zover...

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff het gaat nu toch wel erg dichtbij komen allemaal ...word helemaal tureluurs van mezelf hoe erg ik bezig ben met mijn bv ..ik droom er zelfs van..ik heb hele fijne dromen maar ook verschikkelijke nachtmerries ...dat het allemaal mis gaat

nog minder dan twee weekjes dan is het zover ..ik zie er heel erg naar uit maar ben tegelijkertijd ook erg nerveus en toch wel het meeste over de narcose..ja ik weet het het is eigenlijk helemaal niets maar had laast een keigoede film gezien waar de narcose toch mis ging ..de jongheer in kwestie was wel weg maar toch niet helemaal ..had alles gevoeld tijdens de operatie ..en ach ja ik weet het is maar een film maar toch het idee aleen al krijg ik de kriebels van moet er niet aan denken zeg ..om traumas van te krijgen .....maar goed met het steeds dichterbij komen van de datum spookt dit ook steeds meer in mijn hoofd ..ik heb er keiveel zin in maar ben tegelijkertijd ook behoorlijk nerveus....nog twaalf daagjes dan is het eindelijk zover...

Ooo Emmy dat heb ik ook alles waar ik naar kijk gaat over operaties ,en dan zap ik snel verder krig dan een zenuwachtig gevoel .

Kan even niet meer kijken naar ziekenhuis series terwijl ik dat juist zo intresant vind .

maar mijn man zegt ook dat ik het niet moet opzoeken en alles maar over me heen moet laten komen.

gelukkig een druk weekje ivm kerst op school boodschappen doen voor kerst en huis fris maken ,bedden verschonen enz

en bij jou hetzelfde jij het nieuwe jaar in met grotere :1big_boobs: en ik met kleinere :1big_boobs:

groetjes christel

Link naar reactie
Delen op andere sites

awwww...heel erg lief van je mirjam ..ja is echt aftellen nu ..gelukkig moet ik de komende dagen nog werken tot maandagavond anders zou ik helemaal gek van mezelf worden ..als ik aan het werk ben kan ben ik er niet zo mee bezig hihihi maar zodra ik thuis komt komen de zenuwen toch weer hoor...maar hoe is het met jou mirjam?..is de pijn al minder ?..en hoelang moet je je band nog dragen ? ....

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

awwww...heel erg lief van je mirjam ..ja is echt aftellen nu ..gelukkig moet ik de komende dagen nog werken tot maandagavond anders zou ik helemaal gek van mezelf worden ..als ik aan het werk ben kan ben ik er niet zo mee bezig hihihi maar zodra ik thuis komt komen de zenuwen toch weer hoor...maar hoe is het met jou mirjam?..is de pijn al minder ?..en hoelang moet je je band nog dragen ? ....

gr emmy

Hoi Emmy,

Fijn dat je het eigenlijk te druk hebt om er aan te denken en ja die zenuwen :63: ik weet wat je bedoelt.

Met mij gaat het heel goed heb geen pijn meer en voel me een ander mens daardoor....die band die moet ik nog tot 4 jan. dragen :160: wordt gek van dat ding.

Maar het is voor een goed doel en daar na mag ik een sport bh aan en 10 jan. moet ik weer terug naar mijn pc.

Nog 4 dagen voor jouw schiet al aardig op.

Liefs Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo nu ik eindelijk klaar ben met veel werken de afgelopen week en met de kerst , begin ik nu toch echt wel zenuwachtig te worden voor aanstaande woensdag....nog twee daagjes dan is het zover..yiehaaaaa....no unog effe lekker mijn woonkamer effe uitsoppen , gordijnen wassen ...en dan na woensdag rustig aan doen ...pfff ben echt wel zenuwachting nu hoor...hihihi ik had de laaste week niet echt veel tijd om er over na te denken ...had express heel veel diensten overgenomen zodat de week een beetje snel zo gaan ..vind het alleen wel vreemd dat valerie van de kliniek niet gebeld heeft om de operatie door te spreken . op consult hadden ze gezegd dat ze dat twee weken voor de bv zouden doen ..maar heb helemaal niets gehoord ..denk dat ik zelf maar effe ga bellen ..heb toch nog wel wat vraagjes voor as woensdag...kan het bijna niet geloven dat ik over twee dagen gewoon borsten heb.. :1big_boobs:

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emmy

Nog 2 daagjes voor jou en dan ben je aan de beurt,eindelijk! :1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

New Boobies voor jou,YES!

Hahah die zenuwen he,dat komt wel goed hoor,het zou niet goed zijn

als je die niet had,kom op,de daagjes tikken weg,hoe laat moet je er zijn :) ?

Wil je veel succes wensen en ben benieuwd hoe je het allemaal gaat ervaren.

Groetjes Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emmy

Nog 2 daagjes voor jou en dan ben je aan de beurt,eindelijk! :1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

New Boobies voor jou,YES!

Hahah die zenuwen he,dat komt wel goed hoor,het zou niet goed zijn

als je die niet had,kom op,de daagjes tikken weg,hoe laat moet je er zijn :) ?

Wil je veel succes wensen en ben benieuwd hoe je het allemaal gaat ervaren.

Groetjes Angela :116:

ja nog twee daagjes voor mij .....gaat al erg opschieten zeg vandaag realizeerde ik me dat pas goed ....ik moet om 10.00 daar zijn en om 11 uur word ik geholpen ....maar hoe gaat het met jou boobs angela..heb pas geleden nog gepiept op je album..maar jeetje jij hebt echt mooie :1bouncingboobs: kan je echt wel blij mee wezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal aan je denken :) als je daar ligt,

en je wordt wakker met een Big smile haha.

Gelijk spieken hoor :1boobs: ,maar volgens mij krijg je een band toch om?

tenminste dat lees ik van deze Dr. Plovier,ben wel heel benieuwd

voor je.

Thanx voor je complimentje,ik ben er zelf :59: ook heel erg mee in me nopjes!!

Ik had niet durven dromen dat ik toch me droomboobs zou gaan krijgen :68: .

Donderdag alweer 4 weekjes Po en dan zet ik wel weer nieuwe foto's erop.

Maar ik ben reuze benieuwd na jou verslagje..... :62:

Volgens mij ben je er helemaal klaar voor dus laat maar komen je Boobs!

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Emmy,

heel veel succes morgen he hoop dat je je zenuwen een beetje in bedwang ken houden!! Heb je al naar de kliniek gebeld en gevraagd waarom ze niet gebeld hebben? Vind dat tog een beetje vreemd eigenlijk,zal wel te maken hebben dat dr plovier op vakantie is geweest denk ik maar dan nog ! Ik ga morgen aan je denken :D ben reuze benieuwd naar je verslagje!

Liefs Bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.