Ga naar inhoud

Emmy : 29 december 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

dank je wel evi....

ben zelf ook wel benieuwd naar het resultaat hoor ...ze lijken nu zo enorm hihihi

morgen kan ik spieken en gelijk effe fotos maken ben zo beniewd naar het resultaat en 560 cc klinkt ook zo enorm .ben zeer zeker benieuwd op wat voor maat ik ga uitkomen

mar hoe is het met jou boobs voor jou is het ook maar twee maanden geleden?

liep jij in het begin ook als een oud wijf zal ik maar zeggen ?..kan echt weinig zelf hoor moet zelfs uit de bank gehesen worden als ik half ga liggen

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste Reactie

Met mijn boobs gaat alles prima hoor.

Ze zien er (naar mijn mening dan) fantastisch uit net zoals ik ze wou.

Enkel voelen ze nog niet echt zacht aan, zeker ook niet hard maar die van mijn schoonzussen voelen vele zachter.

De ene schoonzus is al bijna 10 jaar geleden dus kan ik geloven maar de andere is nog maar een maand geleden.

Zij heeft dan ook nog eens 165 cc meer gekregen dan mij en had zeker niet meer weefsel vooraf dus daar ben ik wel wat jaloers op

Ze heeft wel het merk sebbin dus misschien dat het hieraan ligt of ja dat ik gewoon nog geduld moet hebben hé

Mijn gevoel is ook nog niet terug dus daarvoor begin ik wel bang te krijgen, zo echt rond mijn tepels, hoop echt dat dit terug komt

Maar al bij al dus, prima zou ze niet meer willen afgeven hoor :101:

De pijn ja als ik er nu op terug kijk lijkt het alsof het allemaal wel meegevallen is...

De eerste dag ging ik ook als een oud wijf hoor en dan de eerste 2 dagen erna heb ik vooral wat heen en weer gelopen omdat het zo'n pijn deed om recht te komen uit de zetel hé.

De 3de dag was ik een hele dag met zoontjelief en oma op uitstap dus ja...

Weet wel dat bij mij de eerste 2 nachten echt de hel waren toen heb ik afgezien, jongens.... :122:

Misschien als ik mijn topic herlees ik weer besef hoe een pijn het gedaan heeft maar nu alles alweer vergeten, is als een kindje kopen hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag mijn eerste douche genomen vond het toch wel eng om ze uit mijn bh te halen ..maar wat wast het fijn om dat martelwerktuig even uit te hebben ....Mijn :1bouncingboobs: zijn wel enorm gezwollen en mijn litteken is blauw maar dat had ik wel verwacht zit altijd heel erg snel onder blauwe plekken...was wel effe schrikken voor mij de grote ..mar ja ze zijn ook wel enorm gezwollen de rechterkant iet meer dan de linkerkant..hebook nog wat foto,s gemaakt maar moet eerst een nieuw kabel koen zodat ik ze naar de pc kan transporteren een gewone usb kabel past niet en ik kan nergens mijn kable vinden van mijn camera...grrrr ...maar de fotos komen eraan hoor ...ben benieuwd waneer de zwelling minder word...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Emmy,

Las dat je moeite had met ademhalen. Probeer eens met je buik adem te halen. Dan gaat je ribbenkast niet zo omhoog. Met buikademhalen gaat je buik bij inademen omhoog en bij uit ademen omlaag. Zo laag proberen adem te halen dus. Scheelt echt een hoop. Misschien helpt dat een beetje. Sterke verder en alvast een fijne jaarwisseling.

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Emmy,

Las dat je moeite had met ademhalen. Probeer eens met je buik adem te halen. Dan gaat je ribbenkast niet zo omhoog. Met buikademhalen gaat je buik bij inademen omhoog en bij uit ademen omlaag. Zo laag proberen adem te halen dus. Scheelt echt een hoop. Misschien helpt dat een beetje. Sterke verder en alvast een fijne jaarwisseling.

Gr.

zo dat scheelt inderdaad een heel stuk ademhalen diep met je buik..mijn borstkast gaat een stuk minder omhoog nu ...thanks for the tip voelt wel iets beter aan zo

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey emmy,

Nu lees ik dus net in een topic dat als je onder narcose gaat beademd word, maar dkr plovier zei op mijn consult dat ik gewoon nog zelf kan ademen, wat krijg je nou precies bij dkr plovier,algehele narcose. sedatie of een roesje???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bambie,

Sedatie en roes is hetzelfde, en bij algehele narcose wordt je beademd met een tube in de keel. Dus als dr. Plovier zegt dat je zelf ademt dan lijkt me dat je sedatie krijgt.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt bij dr plovier inderdaad sedatie. Een infuus en ik geloof ook met een masker (met lachgas volgens mij?) Maar je ademt wel zelf. Je bent niet bij. Je kunt volgens mij wel misselijk worden maar de kans is kleiner dan bij narcose.

En Emmy hoe is het met jou en je borsten :D ? Hoe gaat het met het herstel? Minder pijn?

Liefd lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bambie,

Je krijgt normaal ook via het infuus de verdoving toegediend en je voelt/hoort/merkt niets van de hele operatie, en je bent ongeveer 5 min na het einde van de operatie terug wakker en veel helderder dan na een algehele narcose. Valt allemaal wel mee hoor, geen schrik hebben! :106:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi thnks, heb net mn schoonmoeder al opgebeld (werkt in 't ziekenhuis) en ze zei dat dat tegewoordig bijna overal gebruikt word omdat narcose veel heftiger herstel heeft dus ben weer helemaal gerust haha raakte tog even in paniek !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ,

eindelijk heb ik een kabeltje en heb wat fotos in mijn album gezet ..het is nog allemaal wel erg gezwollen allemaal en vind ze nog erg hoog zitten ...maar dat gaat vast wel goed komen ...kan sinds vandaag weer helemaal zonder hulp uit bed ..toch wel heerlijk hoor zie elke dag uit naar het moment dat mijn bh even uit mag en het douchje voelt dan zo heerijk aan ..

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Emmy,

Heb even in je album gespiekt hoor, ze zijn inderdaad heel erg gezwollen, hoop dat het snel minder wordt voor je, los daarvan ziet het er wel al heel goed uit hoor, worden vast en zeker mooie boobs en een mooie maat ook! :136: Komt helemaal goed met een berg geduld hihi

Vroeg me af of je vroeger al eens een borstverkleining of een tepelcorrectie had gehad, aangezien ik zie dat je precies een ankerlitteken had? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor hihi, hoop dat je m'n vraag niet erg vind, je ziet het namelijk wel meer dat iemand ooit een bvk en later terug een bv laat doen, als door de leeftijd de boobs weer veranderen.

Nog een fijn herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emmy

heb net in de gallerij na je foto's gekeken,

en je hebt mooie boobs gekregen :1bouncingboobs:

Staat nog allemaal wel strak gespannen en ze staan nog hoog,

kan ook nog niet anders he,7 daagjes PO,

maar dat wordt met de week beter en gaan ze zich meer vormen.

Je hebt ook een hele mooi huid,zonder sproetjes haha,die heb ik helaas

wel van teveel :23: in de zon zitten,hou ook zo van de zon :)

Dat gaat je een hele mooie cup :136: geven je 560cc,ben benieuwd waar je

op gaat uitkomen.

Heerlijk he even in de douche,dat warme water doet je goed,en het

idee dat ze er zo vanaf kunnen vallen :4: , dat voelt nog zo vreemd hihi.

Zo al bijna 1 weekje heb je dr al op zitten,gaat toch snel?

Liefs :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha..ja precies angela ..ik zie uit naar het moment dat ik mag gaan suchen en dat martelding effe uit kan doen ..coeleninderdaad nog vreemd aan alsof ze er inderdaad af kunnen vallen hou mijn borsten dan ook vast als ik moet bukken voelt allemaal erg vreemd zo zonder bh...en het warme water doet toch deugd voor je rug en boobs ..heerlijk moment vind ik het ..en dan daarna weer dat strakke martelding aan .....

Het is inderdaad allemaal nog wel heel erg gezwollen en zitten nog vrij hoog ..geduld hebben is geloof ik het toverwoord..ben benieuwd hoe ze eruit komen te zien als ze wat minder strak en gezwollen zijn ....

Waneer mag jij gewone bh's gaan dragen ? ben reuze benieuwd op wat voor maat je gaat uikomen

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Emmy

heb ne tje fot,s bekeken,en dat beloofd een mooie en zeker een grote boezem! :1big_boobs:

ze staan idd nog hoog(logisch) en zag ook dat je tepels te voorduren hebben,kijk daar mee uit hoor,zodra je kan en mag douchen,goed insmeren,anders gaat dat enorm trekken en kleine scheurtjes(striempjes) veroorzaken,en dan krijg je ook enorme jeuk eraan,lekekr met goede huidolie smeren,doet wonderen :) zelf vind ik die paarse huidolie van nivea erg goed,en die van kneipp,maar die blijft wat langer vet op je huid,en dat vind ik dan weer niks op me kleding en bh.

ben benieuwd over tal weekjes naar je boezem,ziet er in elk geval groot uit,zeker op je zijfoto :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel moontje voor je compliment...ik ga meteen effe huidolie scoren ...en ja grote boezem was effe schrikken de eerste keer dat ik ze zag...maar ze zijnook nog wel heel erg opgezet nu ..op het moment heb ik zefs geen gevoel in mijn borsten het voelt allemaal gevoelloos aleen de onderkant van mijn boobs voel ik wel ..alles rond mijn tepel is op het moment gevoelloos ..is dat normaal ? ( het geeft me toch wel een beetje schrik dat het zo gevoelloos voelt ..is gewoon raar als je over je tepel wrijft en je voelt gewoon niks mischien maak ik me gewoon druk om niets )

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.