Ga naar inhoud

Emmy : 29 december 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Na veel erover nagedacht te hebben en veel op het inetnet opgezocht trek ik toch maar de stoute shoenen aan .... :rolleyes::rolleyes: ik heb 10 nov een eerste consult bij dr Plovier , ( had begrepen dat hij niet meer bij beacare werkt)

Wie heeft goede ervaringen met deze pc?

ik heb zelf een b cup wil toch graag een d of e cup Lees ook van alles over zulke verschillende hoeveelheden cc ...zie door de bomen het bos niet meer

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo,

Ik ben ook bij dr plovier geweest, voor mijn mening en vele andere hier een super dokter!!

Morgen ben ik 14 dagen po en super tevreden over het resultaat.

Ben ook van een B naar C gegaan met 350 cc maar gewoon op plovier vertrouwen en zeggen wat je wil hij houd goed rekening met je wensen.

Veel succes op de consult

Groetjes,

evi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Emmy,

leuk zeg, misschien zie ik je wel woensdag de 10e. Ik word die dag door hem geopereerd, rond 12 uur. Hoe laat is je afspraak?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Emmy,

leuk zeg, misschien zie ik je wel woensdag de 10e. Ik word die dag door hem geopereerd, rond 12 uur. Hoe laat is je afspraak?

xx

spannend hoor ....en wat voor size wil jij naartoe?.... :rolleyes:

ik heb een afspraak rond half 1 ze vertelde me wel dat ik waarschijnlijk een half uurtje moet wachten omdat hij ook aan het opereren zou zijn,,,waarschijnlijk dan dus met jou...maar ben reuze zenuwachtig en heb er ook veel zin in

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja dan is ie dus met mij bezig, kan niet missen. Ik moet er om half 12 zijn, denk dan dat ik om 12 uur geopereerd word en dat duurt ongeveer een uur. Zal dan rond 1 uur klaar zijn, misschien half 2. Moet je dus wel even wachten ja, ik zou maar een half uur later komen. Ik ben nl ook gebeld of ik een half uur later wil komen omdat de operatie die voor mij is waarschijnlijk uitloopt.

Ik wil naar een size E....minimaal. Ik heb nu een B, voor mn zwangerschappen had ik een D.....

Als je mn topic leest dan zie je bij 1 van de laatste pagina's wat foto's staan die ik ga meenemen naar hem zodat hij een idee heeft hoe groot ik ze ongeveer wil en in welke vorm. Ik neem sowieso een hoop foto's mee, ook van borsten die ik lelijk vind. Dit advies krijg je ook mee tijdens je consult. Je kan nu ook alvast foto's meenemen natuurlijk van borsten die je mooi vindt, in de maat die je ongeveer wil, dan weet hij dat vast en kan hij je vast vertellen hoeveel cc hij denkt nodig te hebben.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Emmy

leuk je eerste consult,spannend! heb je deze dat je hem ziet ook,of heb je ook eerste via de mail een consult gehad?

via mail lijkt me zelf persoonlijk geen zaken doen,maar goed,als je dat zelf geen probleem vind,is het wel handig natuurlijk.

er zijn er genoeg momentele op forum die de 10de wel aan aftellen zijn,operatie en consulten :136:

lees je goed in,zodat je weet waar de arts over praat en veel plezier en sucses toegwenst de 10de...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey

Welkom hier!

Hier nog een tevreden klant van dr.Plovier !! :D

Ik ben met 450 cc naar een 75E gegaan..

fotos kun je zien in de gallerij..

Je hebt zeker een goede keus gemaakt om op consult bij hem te gaan !

Spannend joh... !! Hoe oud ben je?

Veel plezier hier op het forum

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey

Welkom hier!

Hier nog een tevreden klant van dr.Plovier !! :D

Ik ben met 450 cc naar een 75E gegaan..

fotos kun je zien in de gallerij..

Je hebt zeker een goede keus gemaakt om op consult bij hem te gaan !

Spannend joh... !! Hoe oud ben je?

Veel plezier hier op het forum

Liefs :58:

ja ik heb je foto album bekenken..ik moet zeggen supersexy hoor

als ze zo bij mij er ook uit komen te zien nou dan hoor je mij niet klagen ...

maar ik ben 38 en ik moet zeggen ik wil eigenlijk al jaren deze stap wagen maar toch maar telkens uitgesteld ... gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emmy,

Welkom!!!

Hier nog iemand die erg blij is met dr plovier!

Ben 6 weken geleden door hem geopereerd. En van een 70A naar 70E gegaan. Heb 375 cc achter de spier gekregen, mn foto's staan ook in de gallerij!

Heb er net als jij al lang over nagedacht om de stap te zetten! Vanaf mn 14e was ik al super onzeker over mn boobs en 2 weken voor mn 29e verjaardag, heb ik dan eindelijk mn boobs gekregen!!!!! (nou ja 'gekregen', kostte toch aardig wat haha)

Spannend hoor zo'n 1e consult, goed dat je de 1e stap hebt gezet!!! Ga je geen spijt van krijgen!!!!!

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emmy,

Welkom!!!

Hier nog iemand die erg blij is met dr plovier!

Ben 6 weken geleden door hem geopereerd. En van een 70A naar 70E gegaan. Heb 375 cc achter de spier gekregen, mn foto's staan ook in de gallerij!

Heb er net als jij al lang over nagedacht om de stap te zetten! Vanaf mn 14e was ik al super onzeker over mn boobs en 2 weken voor mn 29e verjaardag, heb ik dan eindelijk mn boobs gekregen!!!!! (nou ja 'gekregen', kostte toch aardig wat haha)

Spannend hoor zo'n 1e consult, goed dat je de 1e stap hebt gezet!!! Ga je geen spijt van krijgen!!!!!

liefsss

hoi a 70

hebinderdaad jou fotos bekeken ,,maar het resultaat is echt super mooi

Kan je trots op wezen op zulke boobs

Ik geloof dat ik in hele goede handen ben ben dr plovier...Ik ga ervoor!!!!! kanhaast niet meer wachten nu ik het besluit genomen hebt

superspannend dat wel

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een super tevreden klant van Plovier.

Ik heb nergens slechte feedback van hem gevonden. Ook via dit forum heb ik besloten me door hem te laten opereren. Hij levert nu eenmaal mooi, neen wat zeg ik, prachtig werk!

Success

Miss V

heey miss v

nou ik kan duidelijk zien waarom je tervreden bent..praching hoor je boobs...hoeveel heb cc zit er bij jou in nu?....

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Emmy ,

Hier een zoveelste tevreden klant van Dr Plovier :35:

Naar mijn mening is hij gewoon een super goede pc , hij weet heel goed wat hij doet en hij luistert echt naar jou wensen.

Ben zelf 34 en was toch al een jaar of 9 a 10 over een bv na aan't denken.Nu heb ik alleen maar spijt dat ik het niet veeeeel eerder heb gedaan maar ja...

Ben nu 15 dagen po , heb 600cc , ronde prothesen onder de spier.Foto's staan in de galerij , dan kan je even piepen.

Ben benieuwd naar je consult en veel plezier nog hier op het forum.

Veel liefs

Nadja :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo vandaag mijn consult gehad bij dr Plovier

Het gaat gebeuren op 5 januari 2011....dan krijg ik mijn :1big_boobs:

consult was wat verlaat, maar een erg aardige man , voelde me direct op mijn gemak en helemaal geen nr zoals ik bij mijn vorige consult had bij een andere ....maar omdat het dus wat moeilijk word ivm mijn werk ( ik werk namelijk in de zorg en moet met oud en nieuw werken , en er een behoorlijke krapte qua personeel zit vind ik dat ik het toch niet kan maken om het eerder te doen,,,dus het word 5 januari.....Maar heb super veel vertrouwen in de pc ....moet wel effe aan daffy denken toen ik daar binnen zat omdat hij haar net onder handen had genomen voordat ik mijn conuslt had...( grappig toch eigenlijk)

nou het aftellen is begonnen ...joehoeeeee ( een verlaat

kerstkadootje voor mezelf ) :)

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliicteerd met je datum... :D

weet je al hoeveel cc je gaat krijgen?? xx

nee weet helaas nog niet wat er in gaat komen maar vermoed zon 500 cc ik wil toch wel een volle D of zelfs een E ..maar moet ook 5 januari fotos meenemen van wat ik graag zou willen ...nu nog maar aftellen tot ik mijn boobs heb :1bouncingboobs:

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emmy,

Gefeliciteerd met je datum!!!

Goede keus hoor Dr Plovier, dat komt helemaal goed!!!

Het is zo januari hoor meid, zeker met die drukke december maand voor de deur, tijd vliegt ;)

Jij begint het nieuwe jaar straks helemaal goed met een mooie volle boezem!!!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

nou ik heb toch maar mijn bv een beetje vervroegd nou gaat het 29 dec gebeuren ...net voor het nieuwe jaar ..kon echt niet eerder ivm mijn werk( ik werk in de gehandicaptenzorg ) vond het toch niet erg collegiaal als ik niet met kerst of oud en nieuw zou werken ..maar toch ...met nieuw :1big_boobs: het nieuwe jaar in .....vind het tovh wel spannend moet ik eerlijk zeggen ...vind de narcose toch wel het engst gewoon dat je helemaal geen controle meer hebt ..ze spiuten wat in en ppf weg benje ..stom eigenlijk dat dat nog het meeste is waar ik tegen op zie ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.