Ga naar inhoud

nadia.i : 6 november 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Ank:

@nadia.i

 

Het lijkt mij dat je beha en de borstband veel te strak zitten. als je Dr.Fresow spreekt zou ik dit ook even overleggen.

Sterkte met je herstel.

 

xx Ank

Ja ik ga morgen gelijk vragen of ik een andere bh mag kopen en dan zonder vulling want deze zit echt niet meer lekker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 277
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei nadia.i:

Vandaag 6 dagen po en zit er even helemaal doorheen..

De pijn gaat wel, maar alles voelt strak en ongemakkelijk. Voel een enorme druk met de bh en borstband aan, alsof ik niet goed kan ademen en zie t gewoon even niet meer zitten.. T helpt ook niet dat ik mijn borsten op dit moment gewoon echt niet mooi vind.. Na de operatie en 1 dag po vond ik ze wel mooi, maar nu niet meer. Hoop dat t allemaal nog veranderd. Doordat ik ze niet mooi vind valt alles nog zwaarder denk ik.. Een beetje dat 'waar doe ik het dan allemaal voor' gevoel.. Het gedeelte op en rondom mijn hechtinngen is nog wel gevoellig dus hoop dat ik morgen een andere bh kan scoren en dat minder wordt. Sorry voor mijn geklaag maar ik heb even geen leuke update.

Ahh meis, ik heb echt met je te doen :147: Het zit je niet mee zo. Ik duim voor je dat er een simpele oplossing is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

 

Vandaag dit als antwoord op mijn zorgen gekregen. Ik hoop dus dat het nog bijtrekt allemaal..  De borstband draag ik al, maar dat masseren vind ik wel een eng idee!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Nini28:

Fijn Nadia, hoop dat je nu gerustgesteld bent! 

Ik zou heel langzaam beginnen met masseren, eerst alleen met de platte hand draaiende bewegingen maken en opvoeren.

Elke dag wat meer druk leggen zodat je eraan went.

Ik zal eens kijken of ik het aandurf haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, Alweer 1 week po. 

 

Pijn is goed toen, alleen als ik in de ochtend wakker word en omhoog kom doet t wel nog echt zeer. Ik slik nu alleen nog 3x 2 paracetamol per dag. Ben vandaag de tweede keer vergeten dus dat zegt ook wat over de pijn. Ben ook begonnen met arnica druppels. Vandaag de Carefix Anna in XL van een collega overgenomen, wat is dat een opluchting vergeleken de bh die ik via de kliniek had. Ik heb zelf een omvang van 75 maar de carefix anna bh's vallen heel klein mocht je die willen bestellen. Ik heb wel aan mijn rechter borst boven de tepel een gevoelloos stuk wat voor mijn gevoel ook nog iets harder is dan de rest van mijn borst, dus hoop dat dat gevoel snel terug komt. Verder geen gevoel aan beide tepels en onderkant borsten. Verder zoals hierboven te zien een mail terug gehad over mijn zorgen over de vorm van mijn boobs met dat ik mij geen zorgen hoef te maken dus ik hoop dat alles gewoon bijtrekt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei nadia.i:

Zo, Alweer 1 week po. 

 

Pijn is goed toen, alleen als ik in de ochtend wakker word en omhoog kom doet t wel nog echt zeer. Ik slik nu alleen nog 3x 2 paracetamol per dag. Ben vandaag de tweede keer vergeten dus dat zegt ook wat over de pijn. Ben ook begonnen met arnica druppels. Vandaag de Carefix Anna in XL van een collega overgenomen, wat is dat een opluchting vergeleken de bh die ik via de kliniek had. Ik heb zelf een omvang van 75 maar de carefix anna bh's vallen heel klein mocht je die willen bestellen. Ik heb wel aan mijn rechter borst boven de tepel een gevoelloos stuk wat voor mijn gevoel ook nog iets harder is dan de rest van mijn borst, dus hoop dat dat gevoel snel terug komt. Verder geen gevoel aan beide tepels en onderkant borsten. Verder zoals hierboven te zien een mail terug gehad over mijn zorgen over de vorm van mijn boobs met dat ik mij geen zorgen hoef te maken dus ik hoop dat alles gewoon bijtrekt. 

Wat fijn dat het qua pijn beter gaat, t komt vast goed met de vorm al zal dat misschien wat tijd kosten. Fijn dat je mail van fresow hebt gehad.  Blijft een eng idee he dat je geen grip hebt op de veranderingen die je borsten moeten ondergaan voordat t echt is wat je wilde. Over 2 weken zien ze er vast al weer heel anders uit dan nu! En klagen mag best, t is niet niks zo'n operatie, al helemaal niet als je herstel net even anders loopt dan je in gedachten had. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wens2017:

Wat fijn dat het qua pijn beter gaat, t komt vast goed met de vorm al zal dat misschien wat tijd kosten. Fijn dat je mail van fresow hebt gehad.  Blijft een eng idee he dat je geen grip hebt op de veranderingen die je borsten moeten ondergaan voordat t echt is wat je wilde. Over 2 weken zien ze er vast al weer heel anders uit dan nu! En klagen mag best, t is niet niks zo'n operatie, al helemaal niet als je herstel net even anders loopt dan je in gedachten had. Xxx

Pfff ja ik hoop echt dat t goedkomt en alles nog op zn plek valt want als dit de vorm zou blijven ben ik echt niet blij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei nadia.i:

Pfff ja ik hoop echt dat t goedkomt en alles nog op zn plek valt want als dit de vorm zou blijven ben ik echt niet blij.

Nee dat snap ik dat je nu niet blij bent;-). Komt vanzelf let maar op! ( ik krijg in januari mn hersteloperatie heb nu 1 nieuwe borst en 1 oude) dus weet een beetje hoe je je voelt en wat t met je doet ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Wens2017:

Nee dat snap ik dat je nu niet blij bent;-). Komt vanzelf let maar op! ( ik krijg in januari mn hersteloperatie heb nu 1 nieuwe borst en 1 oude) dus weet een beetje hoe je je voelt en wat t met je doet ;-)

Ja jij had een ontsteking gehad toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 dagen po alweer. Gister voor het eerst even mee naar de supermarkt geweest. Koste me wel veel inspanning maar wil vanaf nu elke dag wel even naar buiten als het kan. Moet volgende week woensdag weer werken, hoop dat ik me dan wat beter voel. Heb niet echt veel pijn meer, in de ochtend wel nog, maar zou mezelf op dit moment nog niet aan het werk kunnen zien. Hoop dus dat ik daar volgende week anders over denk! Verder voel ik bij bepaalde bewegingen wel wat trekken of af en toe pijn maar t valt mee! Ik heb wel dat er bij mijn rechter borst boven de tepel een stuk gevoelloos is.. weet dat gevoelloze tepels en het gedeelte daaronder normaal is maar dit heb ik nooit echt gelezen nog. Hoop dat dat gevoel snel terug komt. Over de vorm van mijn borsten kan ik (helaas) niks nieuws vertellen. Nu de borstband iets strakker gedaan en hopelijk gaan de protheses dan snel beginnen met zakken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Wens2017:

Ik hoor ik december wanneer ik in januari geopereerd kan worden. Heb aangegeven dat ik graag de 1e week geopereerd wil worden dus hoop dat ze me er tussen kunnen schuiven!

Ohhh dat is al bijna! Fijn voor je zeg. Jammer dat t zo is gegaan maar fijn dat t wordt opgelost!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noisy hey hey! Ja gaat wel goed. Overdag niet echt pijn meet, af en toe schiet t er nog wel eens in of voel je die spier een soort van bewegen als je snapt wat ik bedoel. Als ik wakker word nog wel pijn en ik voel t door de dag heen wel als mn paracetamol is uitgewerkt, ik slik nog 3x per dag 2 paracetamol. Ze beginnen nu wel een beetje te zakken dus t ziet er iets beter uit, heb dus hoop dat t goed komt! Hoe is het met jou?

 

 

@RL36

Hi!! Ja gaat wel beter. Mijn protheses gaan nu een beetje zakken dus ik heb hoop! Had mn foto's ook naar Best Boobie gestuurd en zij zag ook verbetering dus ik blijf duimen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei nadia.i:

@Noisy hey hey! Ja gaat wel goed. Overdag niet echt pijn meet, af en toe schiet t er nog wel eens in of voel je die spier een soort van bewegen als je snapt wat ik bedoel. Als ik wakker word nog wel pijn en ik voel t door de dag heen wel als mn paracetamol is uitgewerkt, ik slik nog 3x per dag 2 paracetamol. Ze beginnen nu wel een beetje te zakken dus t ziet er iets beter uit, heb dus hoop dat t goed komt! Hoe is het met jou?

 

Wat fijn! Geduld is een schone zaak. Heel moeilijk hoor, vooral in jouw geval maar het ziet er dus maar uit dat het helemaal goed gaat komen. 

Ja, ik snap wat je bedoeld. Is een heel gek gevoel.

Ik heb vooral bij het omhoog komen uit bed nog een wat branderig gevoel verder eigenlijk nergens meer echt last van. Ik gebruik ook geen paracetamol meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Noisy:

Wat fijn! Geduld is een schone zaak. Heel moeilijk hoor, vooral in jouw geval maar het ziet er dus maar uit dat het helemaal goed gaat komen. 

Ja, ik snap wat je bedoeld. Is een heel gek gevoel.

Ik heb vooral bij het omhoog komen uit bed nog een wat branderig gevoel verder eigenlijk nergens meer echt last van. Ik gebruik ook geen paracetamol meer.

Oh super! Ja paracetamol slik ik wel nog. Mn boobs zijn ook echt nog hard en voelt nog ongemakkelijk. Kan niet wachten tot ze lekker zacht en 'normaal' voelen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.