nadia.i

nadia.i : 6 november 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik zal mezelf even voorstellen!

Ik ben Nadia en ik ben 24 jaar. Ik ben in het verleden altijd wat voller geweest en twee keer enorm afgevallen. Ik ben 1.68 en nu 58 kilo en daar ben ik blij mee. Alleen hebben mijn borsten enorm geleden onder het afvallen en zijn niet meer wat ze waren. Ze zijn een stuk 'leger' en ben nu tot het besluit gekomen dat ik daar iets aan wil doen omdat het mij ontzettend ongelukkig maakt. Nu heb ik 3 consulten staan bij Boerhaave (Dokter van der Kar), Faceland en Diana Gabriels. 

Ik wil gewoon weer mooie volle borsten. Nu lees ik bijvoorbeeld over Boerhaave hele goede verhalen maar wel dat ze daar wat 'zuinig' zijn als het om CC's gaat. Ook heb ik positieve verhalen gelezen over Faceland maar daar kan ik niet echt foto's van terugvinden en over Diana Gabriels heb ik meiden face to face gesproken die tevreden waren maar lees ik op internet verschillende verhalen.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze 3 klinieken vinden!

Liefs,

Nadia

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Deprinsesopdeerwt

@nadia.i Welkom! Spannend dat je voor een borstvergroting gaat. Wat is je huidige situatie?

Ik ben geopereerd bij Faceland. Mocht je de foto's willen zien, laat maar weten, dan voeg ik je toe aan m'n album. 

Wat zijn je wensen wat betreft de borstvergroting?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Deprinsesopdeerwt

Oh dat zou heel fijn zijn! Ik wil gewoon dat de leegte weer opgevuld wordt. Ik heb nu nog steeds een C maar de bovenkant van mijn bh's sluit nooit helemaal aan en ik vind ze ontzettend lelijk nu.. Ik denk dat ik het liefst een volle D wil, ik weet alleen niet hoeveel CC er dan in moet bij mij en ik hoop van harte dat t kan zonder lift.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Deprinsesopdeerwt

@nadia.i Ik voeg je toe. Morgen plaats ik nieuwe foto's van 3 weken po, maar je kan nu wel van de afgelopen tijd zien. Ik heb wel een hele andere voorsituatie (1,71m, 52kg, cup AA/A), heb nu 355cc. 

Wanneer heb je je eerste consult?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi @nadia.i, ik ben ook geopereerd bij Faceland, door dr Fresow en heel tevreden!

Voor en nasituatie staan in mijn fotoalbum, ik zal je even toevoegen zodat je ze kunt zien!

Ik ben naar faceland gegaan omdat ik maar 1 week had waarin ik geopereerd kon worden en dat was mogelijk bij hen. Tijdens het consult kennisgemaakt met de pc en een goede indruk gekregen. Het prijskaartje is natuurlijk ook niet verkeerd!

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Evah

Super lief, dankjewel!! Ja ik lees dus meer goede verhalen over Faceland en de prijs is zeker niet verkeerd! Ik kon dus alleen niet echt foto's vinden dus echt super fijn dat je me wilt toevoegen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei nadia.i:

@Evah

Super lief, dankjewel!! Ja ik lees dus meer goede verhalen over Faceland en de prijs is zeker niet verkeerd! Ik kon dus alleen niet echt foto's vinden dus echt super fijn dat je me wilt toevoegen!

De meesten hebben hun foto's niet openbaar staan. Als je bij operatieverslagen zoekt op faceland, kun je mensen vragen om je toe te voegen aan hun album. 

Wel slim om meerdere consulten te doen trouwens!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Deprinsesopdeerwt

@nadia.i Spannend! Mijn tip: neem foto's, want voordat je buiten staat ben je vergeten hoe het eruit zag tijdens de passessie ;) 

Ik heb geen idee. Ik ben gestopt met de bovenwijdte meten, want daar werd ik heel verdrietig van (volgens de cijfertjes zou ik nu een cup A hebben. Nou, zo vind ik het er niet uitzien. Maar het werkt ook anders met nepborsten, qua maten). Ik zou niet weten waar het nu op lijkt wat betreft maat. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Evah Ja dan kan ik een beetje vergelijken. Ik heb je foto's bekeken en t ziet er zo goed uit! Jouw voorsituatie is ook echt te vergelijken met hoe het er bij mij uitziet alleen heb ik dan een 'slappe C'. Bij jou hebben ze dit dus voor elkaar gekregen zonder lift? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei nadia.i:

@Evah Ja dan kan ik een beetje vergelijken. Ik heb je foto's bekeken en t ziet er zo goed uit! Jouw voorsituatie is ook echt te vergelijken met hoe het er bij mij uitziet alleen heb ik dan een 'slappe C'. Bij jou hebben ze dit dus voor elkaar gekregen zonder lift? 

Zeker! Ik heb 350 cc corsé gekregen.

Heb gelezen dat als je tepel tot onder je borstplooi valt, je in aanmerking zou komen voor een lift. In veel gevallen kunnen ze al een hoop doen met implantaten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Evah:

Zeker! Ik heb 350 cc corsé gekregen.

Heb gelezen dat als je tepel tot onder je borstplooi valt, je in aanmerking zou komen voor een lift. In veel gevallen kunnen ze al een hoop doen met implantaten.

Ohh dat is zo fijn om te horen!! Geeft me goeie hoop, dankjewel!! Ik geloof dat de meeste op dit forum die naar Faceland zijn geweest, Door Dokter Fresow geholpen zijn he? Krijg wel een goed gevoel bij hem als ik dit allemaal zo hoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Update:

Eerste consult is achter de rug. Ben net bij Boerhaave geweest. Daar adviseerde Dokter Van Der Kar 390CC & anatomische protheses. Had een goed gevoel bij deze chirurg en hij nam uitgebreid de tijd voor mij! :) Aankomende vrijdag ga ik naar Faceland, ben benieuwd!

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden