Ga naar inhoud

nadia.i : 6 november 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

50 minuten geleden zei nadia.i:

Ik merk nu (2 dagen po) dat mn boobs en stuk zwaarder voelen dan gister. Heb ook het idee dat ze meer gezwollen zijn. Is dit erg of helemaal normaal?? Ik ben nogal een druktemaker @best_boobie

Dat hoort erbij meid, probeer rustig aan te doen en dan gaat dat zware gevoel minder worden de komende dagen :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 277
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei best_boobie:

Dat hoort erbij meid, probeer rustig aan te doen en dan gaat dat zware gevoel minder worden de komende dagen :)

Xxx

@best_boobie dankjewel! Ik lig vandaag sowieso alleen maar in bed want ben heel erg misselijk van de tramadol. :( Op advies van de kliniek nu overstappen naar Ibuprofen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei nadia.i:

@best_boobie dankjewel! Ik lig vandaag sowieso alleen maar in bed want ben heel erg misselijk van de tramadol. :( Op advies van de kliniek nu overstappen naar Ibuprofen.

Neem je ook nog andere medicatie?

Ik kan je ook helpen met een medicatieschema. Moet je me ff per pb laten weten wat je mag nemen, hoevaak en hoeveel mg, en wat je vandaag op welke tijdstippen gehad hebt.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei nadia.i:

Mijn eerste foto (voorsituatie + 1 dag PO) staat in mijn album! Wel prive dus als je een kijkje wilt nemen laat het dan weten! :)

@nadia.iWil je mij toevoegen? Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Noisy:

Hey meis, hoe is het nu? Gaat het een beetje beter met de misselijkheid?

 

Hi! T is eigenlijk wel de hele dag gebleven.. Heb niet goed gegeten ook. Wilde net een cup a soupje en een beschuitje eten en toen werd ik alweer misselijk... Die tramadol neem ik maar niet meer. Pijn is ook al iets beter te verdragen dus hoop dat ik t met de overige medicijnen gewoon red! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nadia.i:

@BV2017 heb je toegevoegd!

@nadia.i Wow meis, prachtig geworden! Nog even doorzetten wat de pijn betreft en dan volop genieten van het resultaat.

 

De voorfoto is ongeveer vergelijkbaar met mijn huidige situatie, dus het geeft mij een klein beetje hoop dat er bij mij ook wat aan gedaan kan worden, zónder borstlift. Dank je wel :53:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei BV2017:

@nadia.i Wow meis, prachtig geworden! Nog even doorzetten wat de pijn betreft en dan volop genieten van het resultaat.

 

De voorfoto is ongeveer vergelijkbaar met mijn huidige situatie, dus het geeft mij een klein beetje hoop dat er bij mij ook wat aan gedaan kan worden, zónder borstlift. Dank je wel :53:

Liefs

Lief dankjewel! Ben blij dat je er iets aan hebt! :) Ik zat inderdaad op het randje en een borstlift was niet nodig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Mee:

@nadia.i het ziet  er nu al super mooi uit!! Ah ok, en kan je die borstband in het kliniek kopen of moet je dat zelf meenemen? :) 

Dankjewel!! de bh kun je daar kopen en de band heb ik van een collega geleend. Ik zou eerst even vragen of het bij jou nodig is, want bij mij was t een persoonlijk advies! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ok op die manier. Misschien is het dan niet nodig bij mij, want daar hebben ze het niet over gehad bij mij. Maar ik kan ze nog wel een mailtje sturen voor de zekerheid :). Hoe was het vandaag? Voelde je je beter dan gisteren? Of had je meer pijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Mee:

Ah ok op die manier. Misschien is het dan niet nodig bij mij, want daar hebben ze het niet over gehad bij mij. Maar ik kan ze nog wel een mailtje sturen voor de zekerheid :). Hoe was het vandaag? Voelde je je beter dan gisteren? Of had je meer pijn? 

Hij zei het bij mij pas de dag van de operatie maar je kunt zeker even mailen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 3 po:

 

Dit was de ergste nacht tot nu toe. Ik had gisteravond geen tramadol meer genomen omdat ik daar de hele dag misselijk van was geweest. Ik werd om 05:30 wakker met pijn aan mijn borst, ellebogen en rug.. Ik slaap plat op mn rug maar heb het idee dat ik dan meer pijn aan mijn borst heb dan als ik iets rechterop lig, dus dat heb ik toen gedaan en twee paracetamol genomen en mijn borstband los gemaakt. Toen nog twee uurtjes geslapen en nu gaat t qua pijn aan mijn borst wel beter, heb wel barstende te koppijn. Gisteravond had ik wel een steekje in mijn tepel, dat kon ik niet echt plaatsen. Vannacht was dus echt even afzien. Vandaag maar weer proberen te douchen want dat ging door de misselijkheid gister niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei nadia.i:

Mijn eerste foto (voorsituatie + 1 dag PO) staat in mijn album! Wel prive dus als je een kijkje wilt nemen laat het dan weten! :)

Zou ik misschien je foto's mogen zien? Ben benieuwd, Faceland staat ook op mijn lijstje (samen met park kliniek en boerhaave). 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He @nadia.i wat vervelend zeg zo een rot nacht! Kan je niet andere medicijnen vragen? Ik zelf heb naproxen gekregen met een maagbeschermer en diazepam als spierontspanner. Dat laatste gebruikte ik alleen voor de nacht en sliep daar ook heel goed door. Misschien heb je minder last van die naproxen dan die tramadol?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei nadia.i:

Dag 3 po:

 

Dit was de ergste nacht tot nu toe. Ik had gisteravond geen tramadol meer genomen omdat ik daar de hele dag misselijk van was geweest. Ik werd om 05:30 wakker met pijn aan mijn borst, ellebogen en rug.. Ik slaap plat op mn rug maar heb het idee dat ik dan meer pijn aan mijn borst heb dan als ik iets rechterop lig, dus dat heb ik toen gedaan en twee paracetamol genomen en mijn borstband los gemaakt. Toen nog twee uurtjes geslapen en nu gaat t qua pijn aan mijn borst wel beter, heb wel barstende te koppijn. Gisteravond had ik wel een steekje in mijn tepel, dat kon ik niet echt plaatsen. Vannacht was dus echt even afzien. Vandaag maar weer proberen te douchen want dat ging door de misselijkheid gister niet.

Wauw wat heftig.  Er zijn zat alternatives van tramadol hoor, Zou met de plastische chirurg overleggen wat je daar in de plaats voor kunt innemen.

Is niet de bedoeling dat je van medicatie zo misselijk wordt maar bij tramadol een veel voorkomende bijwerking helaas.

Hoop dat de boel gauw rustiger wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Pienn:

He @nadia.i wat vervelend zeg zo een rot nacht! Kan je niet andere medicijnen vragen? Ik zelf heb naproxen gekregen met een maagbeschermer en diazepam als spierontspanner. Dat laatste gebruikte ik alleen voor de nacht en sliep daar ook heel goed door. Misschien heb je minder last van die naproxen dan die tramadol?

Ik mag ibuprofen ipv tramadol maar het gaat nu eigenlijk best goed met de pijn, alleen de ochtend was dus killing. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nini28:

Wauw wat heftig.  Er zijn zat alternatives van tramadol hoor, Zou met de plastische chirurg overleggen wat je daar in de plaats voor kunt innemen.

Is niet de bedoeling dat je van medicatie zo misselijk wordt maar bij tramadol een veel voorkomende bijwerking helaas.

Hoop dat de boel gauw rustiger wordt. 

Ja ik mag nu overstappen op ibuprofen maar het gaat nu eigenlijk best goed met de pijn, dus ik kijk even aan of het nodig is. Misschien alleen in de avond zodat ik niet zo'n helse pijn heb in de ochtend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.