Ga naar inhoud

Van cup A naar cup D?


Anoniems

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Anoniems:

Hi allemaal,

 

ik ben 1,64 en 51 kilo. Momenteel heb ik cup A is het dan mogelijk om gelijk cup D te krijgen naar de eerste operatie?

 

 

Hey @Anoniems! Dat is zeker mogelijk! Ik heb momenteel ook een A-cup en krijg binnenkort (18/10) 295cc Motiva Ergonomics Full (dual plane). Hiermee zal ik uitkomen op een grote C, kleine D. Als je een grote D wil, gok ik dat dit 350cc of 400cc zal zijn :-) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt aan je borstbreedte hoeveel cc erin past. Ook is het profiel (hoe ver ze naar voren staan) van de protheses van invloed op het aantal cc's. Tijdens een consult kan de pc bepalen of wat jij wil ook mogelijk is. Als je bredere protheses neemt krijg je namelijk sideboobs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei happynewme:

@Anoniems hey meis, ik ben 164, 49/50kg, omvang is exact 65cm en had een 65b dus gelijk aan 70a.. 

ben nu naar 65f/70e gegaan met 345cc dual plane..

 

X

Bedankt voor je reactie:) Ben blij om te horen dat het mogelijk is!! Kreeg jij na de operatie nog reacties van mesen? Aangezien het van een a naar een e gaat:))

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Evah:

Het ligt aan je borstbreedte hoeveel cc erin past. Ook is het profiel (hoe ver ze naar voren staan) van de protheses van invloed op het aantal cc's. Tijdens een consult kan de pc bepalen of wat jij wil ook mogelijk is. Als je bredere protheses neemt krijg je namelijk sideboobs.

Bedankt voor je reactie:) wat is een pc eigenlijk? Ik lees het namelijk overal:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Bunny87:

Hey @Anoniems! Dat is zeker mogelijk! Ik heb momenteel ook een A-cup en krijg binnenkort (18/10) 295cc Motiva Ergonomics Full (dual plane). Hiermee zal ik uitkomen op een grote C, kleine D. Als je een grote D wil, gok ik dat dit 350cc of 400cc zal zijn :-) 

 

Wauw wat leuk:)) spannend he:) wanneer is jou operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Cato:

Hai hai. Even een vraagje. Hoe is jouw herstel gegaan. Ivm dual plane. Ben wel benieuwd :)

Ja eigenlijk wel super goed. De eerste week is even pittig (vooral emotioneel), maar daarna ging het wel weer :) ik ben even weer bij mijn ouders ingetrokken omdat mijn vriend gewoon moest werken. Mijn moeder heeft namelijk een bedrijf aan huis, dus ik had dan iemand om me heen en dat vond ik wel heel fijn. Ik ben geopereerd door dr Koopmann en mocht van hem al vrij snel weer veel dingen doen. Ik ben morgen 16 weken po en ben onwijs blij dat ik de stap heb gezet. Bij is het maximale wat "natuurlijk" zou zijn bij mij erin gedaan en heb nu dus grote borsten voor mijn figuur.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

Ik heb 295 cc laten plaatsen en kwam van een kleine B af (had ook nog borstverschil). Ik heb nu in mijn compressie BH een C75. Over een aantal weken ga ik mezelf opmeten en bh's passen, maar ik zal dus zeker op een mooie C, kleine D uitkomen. Ik ben zelf 167 en 55 kg. Je kan in mijn album kijken voor foto's !

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei happynewme:

Ja eigenlijk wel super goed. De eerste week is even pittig (vooral emotioneel), maar daarna ging het wel weer :) ik ben even weer bij mijn ouders ingetrokken omdat mijn vriend gewoon moest werken. Mijn moeder heeft namelijk een bedrijf aan huis, dus ik had dan iemand om me heen en dat vond ik wel heel fijn. Ik ben geopereerd door dr Koopmann en mocht van hem al vrij snel weer veel dingen doen. Ik ben morgen 16 weken po en ben onwijs blij dat ik de stap heb gezet. Bij is het maximale wat "natuurlijk" zou zijn bij mij erin gedaan en heb nu dus grote borsten voor mijn figuur.

 

X

Goed om te horen!! Heb je nog een recente foto :)

ik heb gister avond een mail gestuurd naarr de kliniek met nog een aantal vragen en voor een tweede consult. Welke maat ben jij uiteindelijk uit gekomen?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

14 minuten geleden zei Booops:

Hey!

 

Ik heb 295 cc laten plaatsen en kwam van een kleine B af (had ook nog borstverschil). Ik heb nu in mijn compressie BH een C75. Over een aantal weken ga ik mezelf opmeten en bh's passen, maar ik zal dus zeker op een mooie C, kleine D uitkomen. Ik ben zelf 167 en 55 kg. Je kan in mijn album kijken voor foto's !

 

Hoe was voor jou het herstel>? Kan me voorstellen dat er veel spanning op de huid stond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-9-2017 om 20:40 zei Anoniems:

Hi allemaal,

 

ik ben 1,64 en 51 kilo. Momenteel heb ik cup A is het dan mogelijk om gelijk cup D te krijgen naar de eerste operatie?

 

 

Hoi

ik ben 170 en weeg 68kg. Ik had een A en heb 295cc gekregen. Dat was het echt het maximale dat er bij mij in past. Hoewel ik al 3 kids heb en ook borstvoeding heb gegeven. Het is afhankelijk van hoeveelheid huid en je borstbreedte (bij mij 70). Ik heb nu (2 wk po) een mooie C cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Anoniems:

Bedankt voor je reactie:) Ben blij om te horen dat het mogelijk is!! Kreeg jij na de operatie nog reacties van mesen? Aangezien het van een a naar een e gaat:))

Alleen maar positief. Ik ben er zelf heel erg open over aangezien ik dacht dat mensen het sowieso wel zouden gaan zien.. maar dat viel wel mee :118: E klinkt super groot, maar in combi met 65/70 is dat niet enorm hoor.. Ja mijn vriend zegt je bent van druifjes naar meloenen gegaan, maar dat is meer als grapje :P ik wilde eerst naar een C cup gaan, maar ben achteraf heel erg blij dat ik voor groter ben gegaan.. ik denk ook dat het mensen niet opvalt aangezien ik altijd goede maximizers droeg. Met kleding aan is het verschil dus minder groot dan dat het bloot is natuurlijk.. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Cato:

Goed om te horen!! Heb je nog een recente foto :)

ik heb gister avond een mail gestuurd maar de kliniek met nog een aantal vragen en voor een tweede consult. Welke maat ben jij uiteindelijk uit gekomen?  

Door probleempjes met de albums op uitnodiging is iedereen die ik had toegevoegd eruit.. er wordt aan gewerkt hoorde ik.. wanneer dit opgelost is plaats ik weer nieuwe foto's daarin ;) ik heb wel foto's in bh nu openbaar staan van vorige week. Ik ben uitgekomen op 70e/ 65f

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei happynewme:

Door probleempjes met de albums op uitnodiging is iedereen die ik had toegevoegd eruit.. er wordt aan gewerkt hoorde ik.. wanneer dit opgelost is plaats ik weer nieuwe foto's daarin ;) ik heb wel foto's in bh nu openbaar staan van vorige week. Ik ben uitgekomen op 70e/ 65f

X

Ziet er super uit. Ben erg benieuwd op welke maat ik uiteindelijk uit zou komen. Ga voor een mooie C kleine D. Haha ben al wat groter gegaan. Wilde eerst een C.  Het staat jou mooi hoor. Mag je trost op zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Keesje:

 

 

Hoe was voor jou het herstel>? Kan me voorstellen dat er veel spanning op de huid stond?

Ik heb vrij weinig pijn gehad, slik gemiddeld 2x 2 paracetamol per dag en dat is het. Doe ik meer om me in te dekken voor de nacht en om een beetje een spiegel te houden. Zou er eigenlijk meer moeten nemen maarja. Het trekt wel uiteraard, maar echt pijn heb ik niet. Af en toe wat steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei happynewme:

Alleen maar positief. Ik ben er zelf heel erg open over aangezien ik dacht dat mensen het sowieso wel zouden gaan zien.. maar dat viel wel mee :118: E klinkt super groot, maar in combi met 65/70 is dat niet enorm hoor.. Ja mijn vriend zegt je bent van druifjes naar meloenen gegaan, maar dat is meer als grapje :P ik wilde eerst naar een C cup gaan, maar ben achteraf heel erg blij dat ik voor groter ben gegaan.. ik denk ook dat het mensen niet opvalt aangezien ik altijd goede maximizers droeg. Met kleding aan is het verschil dus minder groot dan dat het bloot is natuurlijk.. 

 

X

 Klinkt inderdaad super groot:) ik ben vooral bang dat mensen het enorm gaan merken en dat ik echt van die opgeblazen nep borsten krijg :( Heb jij misschien fotos met kleding? Ik ben namelijk heel erg benieuwd hoe iemand met de dezelfde afmetingen eruit ziet met een cup E. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.