Ga naar inhoud

Lesley : 24 januari 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Jazeker kan het dan nog wel gebeuren !

(naar mijn idee juist daarna ! Maar dat weet ik niet zeker)

Gelukkig weet ik na 2 consulten al hoe het is , dus ben gelukkig niet zo zenuwachtig meer , hehe .

Maar ... die 4 weken en 4 dagen daarna is wel :126::5:

Dus ik heb idd maar een kalender genomen , omdat ik toch elke dag wel op het forum kom , kan ik het mooi bijhouden :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou ... vandaag voor 'n 2e consult langs geweest .

En weet nu zeker dat ik toch wel de goede maat had gepast&gekozen .

Ik ga krijgen :

335CC

High profile

En ga waarschijnlijk uitkomen op een B/C-tje

:1boobs:

ik had nog willen reageren maar dat was vandaag onmogelijk. Fijn dat je er uit bent! 335 cc wordt vast mooi. Nu op naar de operatiedd.

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hahah volgens jou ticker ben je al 1 dag geleden geopereerd. Hihi, die ticker lijkt steeds korter te worden. Nog 2 nachtjes slapen!! :1bouncingboobs:

Ben je al zenuwachtig? Ik begin ook al een beetje zenuwachtig te worden hoor en dat terwijl ik er ook weer zo naar uit kijk. Tegenstrijdig hé.

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , haha !

Gelukkig trekt m'n topicnaam het weer goed !

Ik ben ook zenuwachtig ... had vanochtend iets heel raars ...

Ik was bij mijn vriend wezen slapen want die hield zijn 25 feestje

en ging om 1:00 naar bed , om 6:00 (OMG!) kwam ook hij eindelijk naar bed

maar was ineens klaarwakker , en begon emo(lees: HUI-LEN) te worden joh !

Hij is diegene die as nacht om 3:30 moet gaan beginnen te rijden richting Bocholt

en heeft z'n slaap wel nodig ... Ik was boos omdat ie zo laat/vroeg naar bed was , en tegelijkertijd boos op

mezelf , want...het was zijn feestje ... daar wil ik dan ook weer niet om gaan zeuren .

Ik zei ... "ik ga maar naar huis , want ik hou jou toch wakker nu"

Ok , zo gezegd zo gedaan .

Thuis gekomen , nu net weer uit bed .

Zullen dan toch zenuwen zijn ?

*puf puf*

Hoe laat ben jij aan de beurt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zijn de zenuwen denk ik. Ik ben ook blij als de operatie straks voorbij is. Ik moet er om 8 uur zijn en dan wordt ik om 9 uur geopereerd. We moeten zorgen dat we voor half 7 voorbij Antwerpen zijn ivm files dus we zullen wel te vroeg zijn. Ik moet er om 5 uur uit. Jij moet echt vroeg aanwezig zijn, joelaat word je geopereerd dan?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

....jou ook HEEL VEEL succes te wensen (in jou eigen topic ;)). Ik kon natuurlijk niet achterblijven hé.

Nou niet te zenuwachtig zijn hé, ik word ook al zenuwachtig. Ben blij als het voorbij is.

Slaap lekker de LAATSTE nacht in je favoriete houding! Ik ben een echte buikslaper dus dat zal moeilijk worden maar ik heb er alles voor over.

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal binnenkort een uitgebreider verslagje plaatsen .

alles is goed gegaan !

Heb vanacht alleen een nacht straight out of hell gehad ,

om het uur wakker ... en een héééle zere rug .

Voor de dual plane dames onders ons ... wanneer kon je weer fatsoenlijk slapen

en word de pijn wat minder ?

Oh ja , heb stiekem al gespiekt ... wat zijn ze mooi !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik heb ze ! TIETEN (gnagna)

En oh wat zijn ze mooi !

Maar mijn God , wat een pijn .

Maandag zijn mam , ik en robert om 4:40 vetrokken van huis , we waren om

6:10 in Bocholt (netjes 5 min. te vroeg).

We hebben 15 min. gewacht in de wachtkamer tot ik mee mocht met Tobias

de anesthesist , potige duitser , haha ! Wel een schat van een vent .

Ik kreeg eerst een pijnstiller die 24 uur zou werken (ja ja ...) toen moest ik me uitkleden

kreeg zo'n mooi jasje (met rug/kont split) mooi douchemutsje en zwembadsloffies aan.

Toen werd het infuus geplaatst ... AU ... misgeprikt ... grrr ... gelukkig nu zit ie goed .

(zweet stond me blank op de rug , haha)

Toen kwam dr. Van Onselen om foto's te maken , toen dat was gedaan werd ik doorgeluisd naar

de OK . Nou ga maar liggen dan ... "het kan zijn dat je straks wat tintelingen voelt in je gezicht , denk aan wat leuks !"

Zoefff , en weg was ik ... voelt heel gek .

Voor ik het wist was ik weer wakker en me niet erg bewust van wat er nou precies was gebeurt , dit duurde 30 sec.

en toen dacht ik ... " ik heb ze !"

Ik begon ineens een behoorlijke druk op mijn borst te voelen en begon te trillen als een gek , 2 spuitjes voor gehad en zo'n

lekkere warmte blower onder m'n deken .

Was trouwens ook direct weer goed wakker en had blijkbaar al flink wat praatjes .

Afijn ... ik werd in een superdeluxe roelstoel gezet en doorgereden naar de recoverykamer (?!)

Even daarna kwamen Mam en Robert ook binnen , ondertussen zat ik nog een beetje te beven .

Na een poosje kwam er nog een meisje naast mij te liggen , nou ... toen haar vriend binnenkwam met een

maxicosy met daarin een baby van max 4 weken oud , had ik ineens medelijden met haar ... je mag 6 weken zo goed al niets !

Anyway , Ik had honger en kreeg al snel een kopje thee met een croissantje met kaas ... mam en Robert hadden ook ontzettende honger , dus zaten al kwijlend naar mij te kijken ... het was nog te vroeg om daar broodjes te halen voor hunzelf , haha . Toen moest ik naar de WC , en moest overeind komen , peace of cake , het was alleen niet de bedoeling dat ik ook direct ging staan ... haha , oeps ! Hierna werd ik al snel ontslagen en konden we naar huis .

Wat zeurt iedereen nou over die pijn ?! dacht ik in het begin .

Nou ik heb het geweten !

S'avonds was ik zo goed als uitgeschakeld ... slapen was een hel , beneden op de bank en om het uur wakker van de pijn .

Het voelt alsof je borsten uit elkaar exploderen , te vergelijken met stuwing wanneer je zwanger bent blijkbaar , alleen een graadje erger ,en mijn rug deed zoveel pijn ! + je krijgt een compressie bh aan die alles in elkaar drukt en dan nog zo'n witte band om die alles naar beneden drukt , de beiden snijden en zeer doen .

De volgende middag met Robert onder de douche geweest , zat helemaal onder de jodium "goh , heb je geelzucht?!"haha.

Voor het eerst echt goed mijn meiden kunnen bewonderen ... wow ! Wat onwennig zeg ... heb nooit tieten gehad en nu ineens een 70C (volgens BH) ? Na het douchen de bh+band weer aan en toen kwamen de steken ... au au au ...

Die nacht werd ik om de 2 uur wakker ... verbetering .

Gister ging het allemaal "aardig" , eindelijk niet zo'n zere rug meer .

Ben samen met Robert nog even in Goor geweest ... ik was kapot daarna .

Vanacht was idem als gisternacht ... maar wel weer wat langer doorgeslapen ,

volgens mij begin ik te wennen aan zo zittend al op mijn rug te slapen .

Vanochtend voelde ik van mijn linkerborst 'weinig' meer , maar rechts jonguh ! Dikke steken !

Dit komt blijkbaar omdat de spier zich weer aan het herstellen is , de borstspier is toch losgesneden ?!?!

en heeft nu wat gewicht (0,5 KG per kant) om 'vast' te houden .

Ik weeg nu dan ook 66,6 kg (EVIL , haha) wel met kleding aan dan , en houd nog veel vocht vast , lijk net 3 maand zwanger !

Waar ik heel bang voor ben is nog niet eens zo zeer kapselcontractie maar een onsteking !

Geen idee waarom ... beetje last van hypogondrie ofzo :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Leuk verslag! Jou herstel gaat vrij goed zo te lezen. Ik ben echt tot zeker zaterdag compleet hulpeloos geweest en ben zondag pas voor het eerst buiten de deur geweest, wat een pijn zeg! Maargoed nu gaat het beter, nog steeds pijn maar niet meer zo hevig en continue als voorheen. En jij?

Ik durfde pas na dag 3 te spieken/douchen maar ben nu ook al blij met het resultaat, moet nog wel indalen enzo maar het wordt hopelijk alleen maar mooier. Ik heb 515cc gekregen maar in mijn kleren zie je echt niet dat ik een bv heb gehad (droeg natuurlijk altijd vulling) maar misschien drukt de spier nog qat tegen. Hoe is dat bij jou?

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lieke & GoldenGirl !

@Lieke Ik had jou verslag ook gelezen ... HEFTIG !

Zou wel net een horror film geweest zijn , overal rond spuitend bloed :P

@Lieke & GoldenGirl Ik heb alleen de eerste 3 dagen écht pijn gehad , ik heb sinds vrijdagavond helemaal geen last

meer van links (ja , het trekt natuurlijk allemaal nog wel) maar bij de rechter borst

heb ik nog steeds wat last van de spier vlak bij m'n oksel .

s'Nachts & s'ochtends heb ik nog steeds wel pijn(tjes) , maar is te doen .

Ik moet echt gaan oppassen dat ik niet teveel ga doen !

Ik kreeg de tip me om een elastiek om je bovenarmen te doen waardoor je je armen niet zo snel optilt ... waardeloos !

Sinds vandaag heb ik wel een beetje last van de hechtingen ,.. die treken en steken ?!

Ik heb s'avond gespiekt met m'n moeder ... die BH+band waren me echt pijn aan het doen , dus even af en toen

direct weer alles aan .

Ik heb inderdaad ook het idee , als ik zo kijk met kleren aan dat er weinig is gebeurt .

Ik denk ook dat dit komt omdat die BH+band (in mijn geval,weet niet wat jij hebt?) alles platdrukt en omdat het allemaal nog een beetje moet zakken .

Ik heb een 70C BH van de kliniek meegekregen , en heb vaker gehoord dat de uiteindelijke maat wel wat groter uitvalt (?!)

@Lieke Ik ben blij te horen dat het iig weer wat beter met je gaat !

Wanneer mogen bij jou de hechtingen eruit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey ladies,

Ik ben hier een beetje de operatieverslagen aan het volgen en vind het allemaal heel interessant om te lezen.

Ik ga namelijk binnnen 1,5 maand onder het mes en ben me mentaal aan het voorbereiden :rolleyes:

Ik wens je nog heel veel beterschap en ik volg het herstel mee! Zo hebben jullie nog wat extra mentale steun :-))

Groetjes!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden !

Kent iemand dit :

bijna 6 dagen spierpijnloos , en nu inneens weer zeurende spieren ? (vlakbij oksel)

@Honey:

Spannend joh !

Dat vond ik ook altijd fijn voor mijn operatie (nog steeds wel hoor ,haha) ,

verslagen lezen van anderen !

Maar uiteindelijk ... is iedereen anders en hersteld anders .

Maakt het lezen van verslagen niet minder leuk/fijn van trouwens !

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden !

Kent iemand dit :

bijna 6 dagen spierpijnloos , en nu inneens weer zeurende spieren ? (vlakbij oksel)

Hey Lesley,

Ja, je bent nog lang niet hersteld hoor na 12 dagen :P , komt wel goed allemaal, wanneer mogen je hechtingen eruit? Dan ben je in ieder geval van dat vervelende trekkerige gevoel af!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje !

Haha , nee , dat weet ik wel :lol:

Maar ik dacht dat als het "elke dag beter gaat" ...

Misschien overbezorgd , denk ik :106:

net zoals dat mijn rechter borst nog steeds hoger zit/harder is

waarvan ik weet dat dit normaal is ... en me dan nog druk maken , haha

Maar ik was vanochtend al te vroeg met me m'n berichtje ...

heb er eigenlijk geen last meer van en bedacht me

dat het wel eens aan het feit zou kunnen liggen dat ik

één kussen (ja ja , wel één,haha) onder mijn kussenkasteel weg heb gehaald

en afgelopen nacht dus platter heb gelegen :17:

Maandag mogen de hechtingen eruit , heb daar nu al zin !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.