Ga naar inhoud

Lesley : 24 januari 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi dames ,

Ik volg al een tijdje in muizige stilte dit forum

en dacht dat het maar eens tijd werd mee te gaan doen !

Mijn naam is dus Lesley , ben t/m 23 februari 21 jaartjes oud

Ik ben voor 2 weken terug bij de huisarts geweest ivm mijn boobies

(of aldan geen boobies,omtrek verschil is 1,5 cm van onder tot op de borst)

Hij heeft mij doorverwezen naar de pc op het ziekenhuis in Almelo

met de garantie dat dit toch zeker wel vergoed zou gaan worden .

Nou heb ik hier , na informatie opgezocht te hebben , wel een heel hard hoofd in al zeg ik het zelf.

Maar goed ... 19 november moet ik dus naar de pc op het ziekenhuis , en ga eerst maar eens horen wat ze daar te zeggen hebben .

Stel hij zegt dat dit niet vergoed zou gaan worden , of heel moeilijk , heb ik al een second option , namenlijk het ACCZ ,vanwege goede reviews en prijs/kwaliteit en bereikbaarheid!

Hier heb ik al contact mee opgenomen , en heb mijn (ziekenhuis)-verhaal voorgelegd .

Omdat ik nog graag gebruik zou willen maken van deze actie die tot 30 nov. loopt (dat klinkt zo stom), zei de lieve mevrouw aan de telefoon dat als je een consult wilt , je binnen 2 weken terecht kunt (ik moet toch echt eerst naar het ziekenhuis).

Nou vraag ik mij af ... is dit wel waar ?

Wie heeft ook een consult aangevraagd bij het ACCZ en hoelang was de wachttijd ?

Ik hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is , ik word al gek van mezelf , haha !

1 ding is zeker ... die :1boobs: gaan er zeker komen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Welkom op het forum.

Ik had binnen twee weken een afspraak en ben door dr. Van Onselen geopereerd. Hele aardige dokter.

Persoonlijk zou het me verbazen als je een borstvergroting vergoed krijgt, maar goed, wat niet is, kan altijd nog komen. Je kan ook je verzekeringsmaatschappij bellen en vragen hoe het zit. Weet je het gelijk!

Succes!

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Karen , wat leuk zo'n snelle reactie !

Dankjewel ^_^

Vanwege die waarschijnlijk geen vergoeding , heb ik het ACCZ ook eigenlijk op nr. 1 staan .

Dus ik denk dat ik de 19e , als ik van het ZH weerkom maar gelijk ga bellen voor een consult !

En iets weerhoud mij ervan de verzekering te bellen , omdat ik ze dan 'wakker maak' . Snap je het ?

Ik zie dat jij voor 2 weken terug je bv gehad hebt ? Geweldig !

Ik vind het nu al zo spannend ! en er is nog niets gebeurd , alleen iets in gang gezet :4:

Vanaf de 19e nov. word het bij mij pas echt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Hi

welkom :)

waarom plan je dat consult zoiezo niet al in? dan heb je zoiezo al 2consulten staan om te vergelijken,dat scheelt weer wachten na je ziekenhuisconsult,toch?

ik zou me ook verbzen als je een bv vergoed krijgt,maar goed,mischien wel als alles eens goed bekeken is.

lees je goed in,zodat je weet waar een arts over praat,en om jezelf ook idee te geven wat er allemaal bij komt kijken :6:

veel sucses met aftellen naar je consult,spannend!

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lesley,

Welkom! :D

Zou zo als moontje zegt ook nu al een consult plannen bij ACCZ, waarom zelfs niet daar op consult gaan voor je ziekenhuisconsult, heb je vast al weer meer informatie die je kunt meenemen! En lijkt me ook heel sterk ja, dat je bv vergoed zou worden, heb het nog nooit gehoord eigenlijk, maar wie weet heb je wel geluk! :7:

Spannend allemaal hé, als het eenmaal in gang is gezet! Je kunt iig al beginnen aftellen naar je consult, succes!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellooooooooow,

Lijkt me ook onwaarschijnlijk dat je bvg terug betaald krijg.. Nu ist wel zo dat een kennis van mij dat wel heeft gehad maar dat kwam omdat zij een ciste had in haar borst.. ze moesten dat eruit halen en heeft dan gevraagd of ze die konden opvullen.. wel geluk mee gehad.. ze had ook heel kleine borsten en heeft er nu mooie grote :3:

Ik moet de 17de op consult dus tel de dagen vol spanning mee af :5:

groetjes kim x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het er eens met moeders over gehad net,nadat ik jullie reacties aan haar heb laten zien/lezen .

(Tja , als je nog thuis woont zit je toch nog ergens aan vast*zucht*)

:124:

Zij denkt echt dat het wel vergoed word , hoe vaak ik haar ook zeg dat dit niet gaat gebeuren , heel irritant(want "een arts zegt dit nou eenmaal niets voor niets" :140: )

En daarom ziet zij mij liever ook eerst naar het ZH gaan ("je kunt voor de 19e toch niets" ... ahum?!)

Maar er is afgesproken : ik ga morgen bellen naar het ACCZ voor een consult ! :63:

Waar vinden deze consults meestal plaats ?

Ik zou graag naar Zutphen willen , kun je dit aangeven ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hoi :1:

Wat zou dan de reden zijn bij u om het toch vergoed te krijgen? Een bv is namelijk een schoonheidsoperatie en wordt normaal niet vergoed.. Een bvk daarentegen wel omdat dat veel problemen kan geven voor de gezondheid.. Maar je kan je idd beter informeren want het kost toch wel wat centjes hé :6:

groetekes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Lesley,

Welkom hier... :D

Ik denk ook niet dat je bv vergoed word, alleen als je echt een verschil hebt, dus de ene borst A en de andere AA geloof ik, heb ik ooit eens gehoord, maar ik weet niet zeker.. :unsure:

Als ik je een kliniek aan mocht raden: Be-Clinic bij dr.Plovier..

Ik ben zelf bij hem geweest en super tevreden!

En goedkoper als bij het AccZ ;)

Weet je al welke cupmaat je ongeveer wilt?

Veel plezier hier en succes met je consulten..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat denk ik niet om hoe goedkoop het is. Als het maar goed gebeurt lijkt me :) en je er tevreden mee bent. Heb inderdaad ook wel goede dingen gelezen over dr Plovier.

Ik heb zelf 3 dec een afspraak bij Dr van Onselen. Heb ook goede verhalen over hem gelezen dus ik ga er op gesprek :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja natuurlijk gaat het er niet om waar het er het goedkoopst is..

Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat..

Bij accz plaatsen ze bijna altijd dual plane en anatomisch, en dat zou mijn voorkeur al niet zijn..

Maar het was alleen maar een tip hoor.... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mii18

Belgie ligt voor mij heel erg ver uit de richting , maar heb het wel overwogen !

Het gaat inderdaad niet alleen om de prijs ! Maar heb gewoon goede dingen over het ACCZ gehoord :141:

Ik hoop toch wel uit te gaan komen op een B/C cup , ik zit nou op 1,5cm verschil onder en bovenomtrek dat maakt mij een AA(+A?) ?

Ik draag meestal push-up's cup 75 B/C,met kipfillets .

Een BH cup AA past echt niet op mijn lichaam .

Cupjes te klein in verhouding met de rest , ik ben 175cm en weeg 63 kg maar ben van boven nog steeds vrij breed door vroegere selectie zwemmen(gestopt sinds 2 jaar)

Ik heb zowieso geen andere keus dan achter de spier of dualplane omdat ik (bijna)geen borstklier heb ontwikkeld volgens de huisarts , ik zou ook een kleine kans hebben om later borstvoeding te kunnen geven.

En als ik tussen deze moet kiezen ga ik zowieso voor de dualplane (net iets natuurlijker)

Ik waardeer je tips zeer , al heb ik weinig keus in voor of deels/achter de spier ;)

Ik zal binnenkort foto's van mijn nu nog voorgeveltje plaatsen , want echt waar , geloof mij ... niemand die hier foto's heeft geplaatst en die een bv heeft gehad was zo plat als mij ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat zal het fijn zijn als je straks borsten hebt joh.. :D

Dan kun je wel huilen van geluk....

en de meeste meiden hier waren wel heel erg plat hoor, dus jou foto zal vast ook wel meevallen!

hoelang ben je en hoeveel weeg je?

ik heb ze wel achter de spier.. mijn foto;s kun je eventueel bekijken in de gallerij als je interesse hebt..

ik ben wel voor een maatje groter gegaan.. :)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat zal het fijn zijn als je straks borsten hebt joh.. :D

Dan kun je wel huilen van geluk....

en de meeste meiden hier waren wel heel erg plat hoor, dus jou foto zal vast ook wel meevallen!

hoelang ben je en hoeveel weeg je?

ik heb ze wel achter de spier.. mijn foto;s kun je eventueel bekijken in de gallerij als je interesse hebt..

ik ben wel voor een maatje groter gegaan.. :)

Liefs :58:

Oh , hou op joh ! Kan nu al wel bijna janken , haha .

Ik heb nog liever dat het "nu" gebeurd dan morgen ! :P

Heb ook om de 3 a 4 nachten een droom over dat ik eindelijk mooie borsten heb , en ik word dan wakker ... met een brok in mijn keel en geen boobies *dumper*

Ik heb je foto's net bekeken ... WOW , mooi hoor ! En dat nog zo relatief kort na je bv .

Maar jij hebt ze dus echt 'achter' de spier (dus geen dualplane) ?

kun je dat niet zien als je je borstspieren aanspant ?

(ik zuig op dit moment informatie op als een spons,haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek is dat he, dat borsten je zo gelukkig zouden kunnen maken..

Snap dat nu je het eenmaal in je hoofd hebt, je het ook zo snel mogelijk wilt!

maar het is belangrijk om eerst informatie te verzamelen..

daarom is dit forum zo leuk.. :D

bedankt voor je compliment! ja ik heb ze volledig achter de spier..

voor de spier ging niet en dual plane wil ik zelf niet en deed mijn pc ook niet.

als ik mijn borst spier aanspan zie je er niks van, mijn prothesen verspringen niet ofzo..

je ziet wel dat ik mijn spier aanspan maar dit was voor mijn bv ook zo!

Naja ieder heeft zijn voorkeur.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dames !

Heb net (3 min. geleden) gebeld en heb volgende week donderdag (18 nov) om 09:30 een afspraak bij het ACCZ ! :43:

En dan de dag erna naar het ziekenhuis , mooi om vergelijkingen te doen !

Ik heb nu zulke klamme handjes , haha

*gaat direct een vragenlijst maken*

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh spannend zeg,nog ene dikke week en je weet heel wat meer,en heeft ook best een leuke spannende kant joh,consulten !

en ben benieuwd of je er dan uitkomt,want he tkan soms ook verwarrend zijn 2consulten,ligt er maar net aan wat je te horen krijgt,als het totaal verschillend van elkaar is,oeie dan heb je genoeg stof tot nadenken hihi

sucses met aftellen tot 18 en 19nov!

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 nachtje ... en dan richting Zevenaar ... SPANNEND , echt waar , haha .

Volgende week afspraak maken voor eind januari *if possible*

Dan dus nog 2 maandjes :20:

En (heel vreemd) ik bekijk het altijd zo "je bent zooo weer ongesteld" als je het in dat oogzicht bekijkt is 2 maand niet zo lang , haha :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo , net terug uit Zevenaar ...

De stroom was uitgevallen (vanuit het ziekenhuis?) :141: Dus het was mooi donker .

Gelukkig deed het koffiezet-apparaat het nog (in mijn geval voor alleen warm water...thee dus ,haha)

We (ik en mams) waren er een half uur te vroeg maar konden na 15 min. al mee naar boven met een consulente .

Bij haar heb ik pasprotheses geprobeerd , en kwamen in overeenstemming dat maat 4 mooi was (maat 5 was net te groot)

De fameuse Dr. Van Onselen was het hier helemaal mee eens , en omdat ik dus bijna geen borstweefsel heb ik met een maat 4 nog een mooi

natuurlijk resultaat kon behalen mede met de dualplane plaatsing

Leuke dames en aardige man die Van Onselen :116:

Goede impressie gekregen (stroomuitval uitgesloten) , het beviel me zeker !

Maar ... wat houdt een pasprothese maat 4 in ?

morgen richting ziekenhuis .

Oh ja , en ... als ik een operatie datum zou vaststellen kreeg ik een factuur thuis gestuurd ? moet je die dan ook direct betalen , hoe zit dit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het ook een fijn gesprek , met Van Onselen niet zo lang ca. 5 minuutjes (die zat nog bij een operatie ?) ,

maar we hebben zo'n 30min. met dat meisje/vrouw gesproken , toen even terug naar beneden voor het vervolg kopje

thee en vervolgens beneden Van Onselen nog gesproken.

Maar zij zei dat ze niet meer met cupmaten werkte om geen fout idee op te brengen (misschien voor mijzelf om reeel te blijven)

Maar . wow hey , +/- volgende week al ! aaah , super joh ! (wou dat ik het geld nu al had :4: )

Hou me (ONS) op de hoogte !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm , vandaag naar het ziekenhuis geweest .

(in de wachtkamer van plastisch chirurgie voor PC v/d Ham, zag ik serieus waar alleen maar ouderen met ingepakte handen/armen, heel vreemd)

Deze arts adviseerde mij voor de spier (met een cup aaa/aa??) en ronde protheses ?

Mijn hemel ,dit kan toch niet ! :84:

Ik vond het echt een beetje 'mwoah' die man ... ik vroeg hem hoeveel borstvergrotingen hij al had gedaan , en dat waren er 5 ?! :blink:

(ik schatte hem achter in de 20 begin 30) ... En in maart vertrekt hij naar Groningen om daar te werken ... duss ... :83:

Voor mij word het het ACCZ , ik ga voor meer arvaring vd arts , anatomisch/dual plane , lijkt me beter (en mooier)

Morgen bellen voor een afspraak

:3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm , vandaag naar het ziekenhuis geweest .

(in de wachtkamer van plastisch chirurgie voor PC v/d Ham, zag ik serieus waar alleen maar ouderen met ingepakte handen/armen, heel vreemd)

Deze arts adviseerde mij voor de spier (met een cup aaa/aa??) en ronde protheses ?

Mijn hemel ,dit kan toch niet ! :84:

Ik vond het echt een beetje 'mwoah' die man ... ik vroeg hem hoeveel borstvergrotingen hij al had gedaan , en dat waren er 5 ?! :blink:

(ik schatte hem achter in de 20 begin 30) ... En in maart vertrekt hij naar Groningen om daar te werken ... duss ... :83:

Voor mij word het het ACCZ , ik ga voor meer arvaring vd arts , anatomisch/dual plane , lijkt me beter (en mooier)

Morgen bellen voor een afspraak

:3:

Hoi Lairenuriel

Ik zou inderdaad ook kiezen voor een PC met meer ervaring, zou me een proefkonijn voelen.

Het beste is inderdaad het advies van die andere arts te volgen, die weet wat hij doet hé, ikzelf heb ze voor de spier en het ziet er heel natuurljk uit hoor, de prothese is niet zichtbaar en ze zijn mooi van vorm (vind ik toch)denk dat voor de spier mooi is als je een dikke huid hebt (en die heb ik)lol ben een donker type misschien speelt dat ook een rol.

Veel succes met je BV, je zal er zeker geen spijt van hebben.

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.