Ga naar inhoud

Lesley : 24 januari 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Heey heey..

Verstandig dat je niet voor dat ziekenhuis bent gegaan ;)

5 pas, dan zou ik er echt nooit aan beginnen..

maar voor de spier met cup a kan soms wel hoor, lees het wel vaker..

als je maar genoeg weefsel van jezelf hebt..

en ronde prothesen mistaan ook niet ook al heb je niks van jezelf..

wil je geen bolling bovenaan dan?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Qua plaatsing en type prothese zou ik toch gekozen hebben voor het ziekenhuis, maar ja, 5 bv's is wel heel weinig, zou dat ook niet gewaagd hebben hoor. Is hij de enige pc in dat ziekenhuis?

En verder: als jij een goed gevoel hebt bij van Onselen, bij accz en bij de manier van plaatsen en type prothese, dan is de keuze snel gemaakt....gewoon voor gaan!!!!

Nu je van 2 verschillende pc's 2 verschillende dingen hebt gehoord, heb je dan niet de neiging om het ergens anders nog te vragen? De meeste pc's doen toch waar ze zelf het beste in zijn en wat hun persoonlijke voorkeur is, tenzij je ze vraagt om het anders te doen.

Gr Daffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik zou toch ook voor meer ervaring gaan hoor.. :)

Maar idd wat duffy zegt, de keuze wordt dan toch moeilijker omdat je 2 verschillende meningen hebt!! :o ik zou het niet meer weten dan hoor..

Ik ga het ook voor de spier laten plaatsen en ook ronde ruwe omdat dat het natuurlijkst effect geeft, maar je moet daar idd genoeg weefsel voor hebben anders heb je net 2 ballonen ;)

Toen ik moest passen zaten er nrs op de nepborsten zal ik zeggen.. Ik denk dat je dat bedoelt.. ze hebben gewoon de nr van de pasprothese genoemt en niet het aantal cc's met wat het overeenstemd.. Bij mij staken ze wel 2 protheses aan elke kant :3: Nu weet je nog niet hoeveel cc's? of heeft die onervaren pc jou dat wel meegedeeld???

Veel succes in ieder geval xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lesley,

Ben benieuwd wanneer jij in gaat plannen. Ik las volgens mij eind januari toch ?

Ik ben er al 4 jaar over aan het nadenken, dus ook wel tijd gehad om te sparen. Ik had zelfs maandag nog kunnen kiezen, maar dat was niet te regelen thuis.

Ze hebben tegen mij ook geen cupmaat gezegd, maar toen ik definitief had gekozen vroeg ik het en toen zei ze volle C kleine D.

Spannend hoor, en als je datum vast staat is het helemaal een soort vlinders in je buik. En als ik dan naar die foto van daffyduck kijk, dan denk ik ohhh dat wil ik ook. Maar goed ook voor jou gaat het snel gebeuren ! De tijd vliegt, en voor je het weet is het zo ver.

Groetjes,

Mariska

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb foto's in mijn album geplaats van de hedendaagse situatie ... :139:

(ik moet zeggen ... bij die foto genomen vd zijkant , lijkt het nog best wat door de schaduw erachter, haha)

2 Verschillende adviesen is inderdaad een beetje verwarrend .

Maar ik wil me echt geen proefkonijntje voelen , haha.

En daarbij voel ik me veiliger met dual-plane , in ieder geval voor de eerste keer , en vind ik zo'n skischans borst toch best wel sexy :67:

@Marisje

Yep , eind januari , had gister geen tijd om te bellen , dus ga ik morgen maar eens een belletje maken. En even een 2e consult aanvragen voor medio Dec.

En nou ja , a.k maandag of een week erna , da's niets joh ! (wat je zegt "De tijd vliegt !" en dat doet ie)

Ik word niet alleen jaloers op daffyduck , maar ook op de rest , als ik alles zo zie , haha :38:

Maar ik ben zooo benieuwd hoe het jou vergaat :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lesley,

Ik ga je zeker op de hoogte houden.

Heb je nog gebeld voor een definitieve datum ? Of natuurlijk eerst voor een tweede consult ?

Zag op de mail dat me toegevoegd had, maar kon niet op het forum.

Ik heb je foto 's gezien en begrijp wel dat je er iets aan wilt doen. Dat klinkt zo raar, maar wij vrouwen snappen wel wat voor gevoel dat geeft. Vroeger dacht ik dat ik dit nooit zou doen, maar als jij mijn foto zou zien zou je ook zeggen dat je het begrijpt ;-)

Die foto's zal ik er morgen eens opzetten, van de voor-situatie

Groetjes,

Maris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond gebeld ...

Heb 23 december , om 12:00 uur een 2e consult en word 24 januari geopereerd .

Vind het toch wel een beetje eng nu :16: , haha .

En dat iedereen zegt van "Ik snap het wel" en "Als iemand het verdient ben jij het wel" ...is wel een punch in the face hoor , haha .

Ik ben heel benieuwd hoe jij er in het laatste weekje voorstaat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde het echt niet vervelend hoor ! Maar begrijp wel dat ie vervelend over kon komen en daarom er al bij gezet dat het zo raar klinkt.

Voordat ik moeder werd had ik echt een mooie borstpartij ! En als je 2 volle cupmaten in moet leveren dan is dat op z'n zachts gezegd vervelend.

Ben dingen aan het regelen en dat valt niet mee. Mijn man heeft een drukke baan en is veel van huis. Gelukkig gaat hij maandag wel mee en dinsdag komt er een vriendin. Daarna zal ik veel alleen moeten doen. We gaan een week makkelijk eten uit de vriezer, en zorg dit weekend dat de was weg is. Ik neem aan dat ik wel gewoon naar de school van mijn kinderen kan lopen ( ca 5 minuten lopen)

Jouw datum staat ook vast ! Spannend gevoel hè ? Lekker alle vragen opschrijven voor het tweede consult ! Ik lees van degene die ook bij accz zijn geopereerd echt fijne ervaringen dus ik ga er een beetje van uit dat wij ons daar bij aan kunnen sluiten !

Wanneer jij aan de beurt bent heb ik als het goed is de ergste weken erop zitten, en mijn nieuwe cup bh al aan !

Mijn eerste setje gaat een marlies worden, om mezelf een kadootje te geven !

Nog 7 nachtjes slapen, pffffff wel eng hoor. Hoor morgen of woensdag hoe laat ik er moet zijn. Dat kan nog wel een probleem opleveren ivm de kids. Aangezien we het voor ons willen houden, wordt het moeilijk de kids onder te brengen als ik er heel vroeg zou moeten zijn. In dat geval ga ik zelf in Bocholt slapen, en komt mijn man de volgende dag nadat hij de kids heeft weggebracht. Maar dat zijn misschien beren op de weg die er (nog ) niet zijn !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lesley,

Gefeliciteerd met je datum!!! :64: Ja, eens die vaststaat wordt het een stuk echter hé! :101: Heb je topictitel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen borstvergroting! Veel aftelplezier nog! :125:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marisje

Oh nee ! Ik weet wel dat het niet vervelend bedoeld is ;)

Ik kan me voorstellen dat dat een aardige impact heeft gehad op jezelf ... van iets naar niets (wat is dus niet ken*misschien een voordeel*).

Wel fijn dat je man mee kan maandag en dat je zo'n lieve vriendin hebt . Maar als ik alle verhalen zo lees , is het vrij moelijk om zo snel al alleen te zijn . Je vriendin kan alleen dinsdag nog bij je zijn ?

Ik neem toch aan dat je wel *rustig* kunt lopen , 5 minuutjes is niet zo lang ... misschien heb je van die Uggs ? om zachtjes neer te komen op je voeten.Harde zolen/hakken lijken me niet wat *au?*

Dat de datum nu vaststaat is heel spannend ...IIEEE ! haha .

En inderdaad jij loopt dan al trots rond in je nieuwe setje . Een Marlies nog wel .

Ik ga , als het zover is, eindelijk voor het eerst een BH (en broekje,uiteraad) halen met moeders die altijd zei "Wij gaan samen je eerste BH-tje halen" *nooit van gekomen dus* Maar geen idee waar , als ie maar heel mooi is , haha .

Laat ons even weten hoe laat je er moet zijn als je het weet ! Ik denk dat je dit zo mooi oplost , in geval je er heel vroeg moet zijn *niet ideaal , maar goed*

Ik neem aan dat je kinderen op een leeftijd zijn van "flapuits" (+/- 4-8 jaar) ? Haha , Dan kan ik het begrijpen om voor julliezelf te houden ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dank voor alle felicitaties , haha

En @Eefje ... ik dacht al "Waar staat mijn topic?!" . Maar dank je voor de verplaatsing :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lesley,

Moet er om half9 zijn en dat is niet haalbaar in de ochtend te rijden. Er zijn die dag niet zoveel operaties vertelden ze en ik ben de een na laatste.

Ga dus zondag alleen in Bocholt slapen. Baal ik wel van, maar is echt niet anders op te lossen ! Zal toch weinig slapen. Neem wel een goed boek mee, en zal me suf sms- en met mijn partner en mijn vriendin denk ik !

Hou je op de hoogte !

Groetjes, maris

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat iedereen zegt van "Ik snap het wel" en "Als iemand het verdient ben jij het wel" ...is wel een punch in the face hoor , haha .

Ik ben heel benieuwd hoe jij er in het laatste weekje voorstaat ;)

Oeps, helemaal niet bij nagedacht dat dat rot kon overkomen, volgens mij had ik dat geschreven toch? Sorry!!!!

Ik had vroeger hele grote borsten van mezelf, een dikke D en na mn zwnagerschappen niks van over. Ik heb dus ook veel gehoord van mensen dat ze goed begrepen waarom ik het zou laten doen, dat het er nu niet meer uitzag. Ik vond dat juist wel fijn om te horen omdat er toch veel mensen zijn die het als iets zien wat je gewoon niet hoort te doen.

Ik hoop dat je na de operatie kan lachen om mn opmerking.... ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@daffyduck

Haha , nee , dat is niet helemaal niet vervelend !

Ik wist het immers van mezelf al ;)

En ik gun het mijzelf ook zeer :125: haha

Maar ik kan me voorstellen , net als bij Marisje , dat het misschien nog wel erger is als je van tevoor wel wat had en na zwangerschap(pen) weinig overhoudt !

Kijk , ik ken dat niet *iets te hebben gehad*

En mijn vriend vindt het ook helemaal niet erg dat ik niet zoveel heb (okeee ? :124: ) als ik voorover hang/buig of op mijn zij lig , kan hij wel wat vastpakken en dat vind ik dan ook wel erg fijn ,behalve de gedachte erachter ... een 1/4 handje vol ,haha

Maar ik wil zelf wel voelen hoe het is borsten te hebben (ik wil altijd borsten van een ander voelen :131: )

Mijn vriend vond het eerst niet echt een geweldig idee om een BV te nemen ... maar staat nu volledig achter mij .

Ik heb het maar een paar mensen verteld dat ik een BV krijg , en iedereen reageerde heel begripvol ... Mijn future/schoonmoeder , die zelf een BVK heeft gehad en zelfs mijn oma zijn het meest geinterreseerd :4: Hoe leuk is dat ?

Ik denk dat dat ik zeker ga lachen om een cupje AA ... "Och , wat schattig" :10:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik wil zelf wel voelen hoe het is borsten te hebben (ik wil altijd borsten van een ander voelen :131: )

Hahaha jij zit dalijk constant aan je borsten te voelen........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi lairenuriel,

We hadden contact via de galerij, lotgenootje haha. Maar heb toch mijn foto verwijderd aangezien mijn naam op het forum nogal overeenkomt met mijn echte naam ;) en als je op dr plovier googled dan kom je mij tegen met mijn foto's en wil niet dat sommige bekende (die weten dat ik door dr plovier geopereerd wordt) mijn borsten op internet tegenkomen dus vandaar dat ik ook even op je topic reageer. Ik heb trouwens mijn datum verzet, ik ga ook op 24 januari, dus dan gaan we op dezelfde dag!! Kunnen we elkaar door de pijn heenslepen ;)?

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Liek !

Oei ja , dat is dan onderdaad een verstandige keuze !

Haha , wou jou foto's al aan mijn vriend laten zien , als mijn "lotgenootje" (hehe,gaan we weer)

en je foto's waren ineens verdwenen :lol:

Maar (stomme vraag misschien) , had je nou al een consult gehad ? (zo ja , hoe en wat ?)

Wel super leuk dat we beide 24 Jan. eindelijk "bultjes" krijgen .

En als jij nou ook nog Dual Plane krijgt kunnen we echt elkaars handjes schudden ... en vooral steunen ! ;)

Is zo lief ... mijn vriend word 24 Jan. 25 en gaat de hele dag met mij mee , en heeft zelfs de week erna vrij gevraagd van het werk ,m'n moeder ook ... maar dat vind ik niets dan voor zich spreken *evil*

Heb jij ook zo'n schatje (al is 't een van je ouders) naast je staan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lesly,

wat spannend allemaal!! nog geen twee maanden meer!!

Ik word zelf 10 januari geopereerd door dr. van Onselen in Duitsland!! Ik ben ook echt aan het aftellen en heb er nu al zo veel zin in!

Weet je al hoeveel cc's je krijgt en wat ongeveer je cupmaat zal worden? Ik krijg 430 cc anatomisch dual plane. Ze zeiden dat ik een volle c kleine d zou krijgen... 430 cc klinkt alleen zoveel... Maar ik heb al zakjes gevuld met drilpudding en in een sportbh van een vriendin gedaan ( 75 D )en het staat wel heel mooi, haha!

Wat krijg je eigenlijk in het 2e consult nog te horen?

Succes met aftellen!

Groetjes Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Simone !

Wat leuk ... jij ook al ! :126:

Ik weet nog niet wat voor maat ik uiteindelijk ga krijgen ...tussen pasprothese maat 4 en 5 (360 cc ??...geen idee)

Ik ging puur van hoe het me stond uit ;)

Bij het 2e consult , heb ik toch nog wat vraagje , wil ik eigenlijk toch wel weten waar ik op ga uitkomen en neem

ik m'n vriend mee , zodat hij ook weet 'wie' mij gaat pijnigen , haha .

Ja echt super spannend allemaal he ?!

Alleen lijkt 2 maanden nog zo lang , er moet nog zoveel gebeuren voor die tijd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotgenootje!

Hahah ik heb jou foto's ook laten zien zo van kijk "die lijken veel op de mijne hé hahahah". Ik zal je een pb-tje sturen met mijn album dan kun je ze alsnog laten zien ;). Jeetje het lijkt zo wel of ik trots ben op mijn erwtjes.

Nee helemaal geen stomme vraag, er komen hier zoveel datum's voorbij. Ik ga 22 dec (scheelt net 1 dag met jou) op consult bij Dr. Plovier. Hoe en wat weet ik dus nog niet precies maar ik wil rond (bolling), Medium of high profile en dan een volle c (400 CC?). Dus dat is wel iets anders als jou, jij wilt skiskans-borsten ;). Het allerliefst wil ik voor de spier (ivm een uitgesprokere decollté - zoals ze dat zo mooi zeggen) maar dat zit er denk ik niet in bij mij. Dus als ik dan kan kiezen ga ik denk ik voor ... hetgeen de PC zegt? Persoonlijk neig ik iets meer naar achter de spier omdat ik dacht ergens te lezen (maar weet het niet meer zeker - dus voor degene die het weet ik hoor het graag) dat je bij dual plane meer kans had op een double bubble?

Wat krijgt jou vriend een mooi cadeautje !! :1bouncingboobs: . Wat lief inderdaad dat hij EN je moeder een hele week vrij hebben genomen. Ik zei net tegen mijn vriend dat jou vriend de hele week vrij nam en toen zei hij, ik neem zo veel mogelijk vrij als ik kan (we hebben een eigen bedrijf dus dan is het wat moeilijker om veel vrij te nemen) maar mijn moeder werkt niet dus ik ga overdag lekker naar mijn moeder. Hoelang neem jijzelf vrij?

Ps zal je zo een pb-tje sturen,

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha , ja inderdaad !

Maar dat komt vast omdat we blij zijn dat dit zeer binnenkort gaat veranderen !

En daar zijn we blij om .

Wel spannend hoor zo'n eerste consult !

Ik was denk ik wat te bescheiden met 'n maatje passen en hoor elke keer weer dat je beter voor je gevoel wat te groot kunt nemen , dus ik ga opnieuw passen en m'n vriend mee laten beslissen :)

De PC op het ziekenhuis zei bij mij dat ze wél voor de spier konden én ronde protheses ,

maar die knakker had nog maar 5 bv's gedaan, kwam alles behalve vriendelijk over ... en moest heel hard knijpen om die 2cm te pakken te krijgen die je echt nodig hebt om het voor de spier te kunnen plaatsen :39:

En ben toch wat huiverig voor randjes etc.

Wat dat double-bubble effect betreft ... dit kan alleen bij geheel achter de spier plaatsing .

Hierbij blijft de prothese op een vaste plek zitten , en tja , als je borsten dan richting het zuiden gaan :blink:

Bij Dual-Plane heeft de prothese van onder nog wat 'zakruimte' als het ware ....

En ja ,vriendlief vind het alleen erg jammer dat hij er de eerste weken weinig aan heeft

"Tja , leuk cadeautje is het dan hoor" haha

En een eigen bedrijf is wel even iets anders inderdaad ! Maar wel super dat hij zoveel mogelijk vrij probeert te krijgen !

En lekker dat je moeder 24/7 bereikbaar is , haha .

ikzelf heb op school aangegeven dat ik geopereerd moet worden (ik heb niet gezegd waaraan ,omdat ik dat liever niet wou vermelden)

en heb aangegeven +/- 2 weken niet aanwezig te zijn .

Ik heb het op het werk gewoon aan mijn baas verteld en die reageerde heel goed !

Hoelang heb/wil jij vrijnemen ?

(ps... thanks voor de foto's !... zal ze zsm laten zien , haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zal het wel zijn, daarom kon ik ook wel lachen om je bericht "ojee ik voel met je mee" ;).

Dat is slim, als je twijfelt gewoon nog een keer gaan. Ik zou ook wat groter pakken, dadelijk vindt je ze te klein en dan ben je na al die jaren nog niet op en top tevreden. Dat zou jammer zijn.

Jeetje ja 5 bv's dat had ik gelezen, dat zou ik ook echt niet doen. Wel goed dat je hebt gevraagd hoeveel bv's hij heeft gedaan, voor hetzelfde geld wist je dat niet.

Ja randjes, dat zou ik ook erg vinden maar ik moet zeggen dat ik hier op het forum maar weinig foto's met randjes voorbij heb zien komen dus ik denk dat dat wel meevalt. Ik hoop zo dat ik een mooi decolleté krijg en niet dat mijn borsten zo ver uit elkaar staan. Dat zie ik nu helemaal niet omdat ze zo klein zijn dus dat is nog een verrassing.

Echt waar??? Dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen, is goed dat je het zegt. Ik dacht ik kan beter voor achter de spier kiezen ivm meer kans op double bubble maar dat is dus het tegenovergestelde.

Jawel je vriend heeft er de eerste weken wel wat aan, hij mag kijken :123: hahahahh

Ja het is wel jammer dat hij niet gewoon lekker vrij kan nemen maar gelukkig kan ik altijd naar mijn moeder en die is waarschijnlijk zorgzamer ;).

Ik weet eigenlijk niet hoelang ik vrij neem, ik denk dat ik weer ga werken zodra ik me goed voel. Maar misschien dat ik toch van de situatie gebruik maak om lekker even uit te rusten (heb al 3 jaar geen vakantie meer gehad dus ben er wel een beetje aan toe).

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ,

Ok ... hoe gaat ik dit 't slimst uitleggen ...

Uuhm , bijv. :

Als je een geheel achter de spierplaatsing hebt gehad , en je raakt zwanger .

Je borsten groeien/zetten dan toch (uit) ... na de zwangerschap slinkt dit weer

en krijg je overgebleven vel wat er overheen gaat hangen .

Dit gebeurt niet bij iedereen , maar kan gebeuren .

Zo is het mij tenminste uitgelegd door Dr Van Onselen & Dr Van De Ham ,

Want ik was hier ook wel best huiverig over !

:7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.