Ga naar inhoud

Lesley : 24 januari 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi, ik heb je topic met veel interesse gelezen en vraag me af of je nog hebt geprobeerd een deel vergoeding te krijgen?

Ik heb nl. ook een verwijzing van de huisarts, en ga het proberen, ik ken iemand die het voor een deel vergoed heeft gekregen, maar dat is ook alweer 5 jaar terug.

De kans is volgens mij zo goed als nihil, maar wel het proberen waard??

Graag hoor ik jouw ervaring!

Enne, je hebt echt prachtige borsten meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sannetje1980 ^_^

Die verwijsbrief van de huisarts had ik net zo goed direct door de WC kunnen spoelen.

(zelfs!) bij mij werd niets vergoed , en ik heb toch écht een aanvullende zorgverzekering .

Met een staandaard zorgverzekering kun je het , volgens mij , overal op je buik schrijven .

Ik kan hier nog steeds super kwaad om worden ... bij transgenders word het wel vergoed

en die hebben na hormoon kuren altijd nog meer als dat ik voorheen had ! :30:

Volgens mij word het sinds +/-2005 niet meer vergoed , alleen borstverkleiningen ,

en als je dan op het forum leest dat sommige hele zware meiden er nog moeite mee hebben ...

Nou ja ... je kunt het proberen , ik vond het naderhand gezien energie verspilling .

De laatste stap was naar de rechter gaan , heb ik maar niet gedaan ... nog meer energie (&geld) verspilling.

Héél veel succes !

En eeh ... dankjewel voor je compli. :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.