Ga naar inhoud

noov : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast noov

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

In  2017 heb ik een prothesewissel gehad bij een goede kliniek met een geweldig lieve arts. Echter....we hebben elkaar niet helemaal begrepen, vrees ik.

Ik had aangegeven grotere vollere borsten te willen en sowieso weer ronde met protheses (vanwege de bolling aan de bovenzijde). Na een paar gesprekken werd mij aangeraden te kiezen voor Motiva Ergonomix Round Silksurface. Ik kon kiezen uit 3 of 4 soorten; uiteindelijk gekozen voor de meest bolle, met nogmaals de opmerking dat mijn borsten best vol mochten worden.

 

Nu enige maanden later ben ik niet blij. Dat voelt best een beetje dubbel; ik denk dat veel vrouwen het juist graag zo zouden willen: keurige bescheiden en natuurlijke borstjes. Ik heb zelfs het idee (en dat zegt mijn man ook) dat ze kleiner lijken!! Ondanks dat er nu voor 340 en 380 CC gekozen is. De bolling zit niet meer aan de bovenkant maar juist aan de onderkant. Die ronde protheses van Motiva vormen zich blijkbaar erg anatomisch. Nu heb ik ineens een push up bh nodig om een leuk decollete te vormen.

 

Dus ja, de chirurg heeft keurig werk geleverd. Ik kan niet klagen, maar toch......ik wil nog een keer! Erg, vind ik dat van mezelf ;-)

Maar goed, dan wil ik dus wel bij een andere kliniek en andere protheses.

 

Kan iemand mij een kliniek aanbevelen waar ze niet bang zijn voor rond en vol in plaats van natuurlijk en druppelvormig.

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

@noov

 

hoi hoi.

 

Als je 14 jaar geleden lid bent geweest, dan was dat op borstenforum.nl ( deze bestaan inmiddels niet meer) en wij zijn Borstenforum.com en bestaan sinds maart 2009, dit alleen even ter info, dus zou ik zeggen, welkom hier.

 

Als je een pc zoekt die niet bang is voor groot te plaatsen, dan zou je kunnen kiezen tussen Dr. Nio  of Dr. Plovier, dit zijn bij uitstek de pc's die niet terugdeinzen voor een maatje meer, en vol en rond.

Over beide pc's is hier voldoende info te vinden, kijk even via de zoekbalk, voor Nio zoek je op SLAZ, of OLVG, of Park kliniek, aangezien de zoekbalk 4 letters of meer nodig heeft.

 

 

veel succes met zoeken.

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Goedemorgen allemaal,

 

Afgelopen woensdag heb ik een consult gehad bij de pc. 

 

De consulten liepen uit, maar ondanks dat heeft de pc echt uitgebreid de tijd voor mij genomen. Heb mijn "probleem" uitgelegd en gevraagd om een second opinion. Hij vond mijn borsten oké, maar denkt het wel te kunnen verfraaien. Hij wil nog een tepellift (en tepelverkleining) aan de rechterborst uitvoeren en gaf aan dat er inderdaad nog voldoende ruimte in mijn borsten aanwezig is om voor een groter implantaat te gaan. Ik heb gepast met een bh en de overige cc's (boven op de bestaande implantaten) om een indruk te krijgen van het uiteindelijke resultaat. Bij mijn consult, begin dit jaar, heb ik enkel een 3D presentatie van mijn borsten gezien. Nou ja, daar lijken ze totaal niet op! Dit "gewoon" passen met een bh lijkt me veel reëler!

 

Het mooiste vond ik de vulling met 600 cc (!). Wat klinkt dat groot! Maar het viel eigenlijk best mee bij mij. Ook al ben ik niet zwaar, ik heb wel rondingen en ben redelijk lang. Mijn oorspronkelijke borsten zijn verschillend in vorm en grootte. De Pc gaf aan dat het wellicht zelfs mogelijk was twee dezelfde grootte protheses te gebruiken door, tijdens de operatie, bij de grootste borst  20 cc aan borstweefsel te verwijderen. Die optie had ik nog niet eerder gehoord?! Iemand daar ervaring mee wellicht?

 

Ook was hij echt fan van de Mentor en vond hij de ophef over de Motiva vrij commercieel. Ik vond zelf ook de Mentor prettiger en steviger aanvoelen dan de Motiva's, die ik nu heb.

 

Ik ga dus nu nadenken over de Mentor High Profile 550 of 600 cc, dual plane mét tepellift aan de rechterkant.

Pff.....aan de ene kant heel veel zin in om te doen, aan de andere kant: weer een operatie, weer uit de running...wat doe ik mezelf aan?! Maar doe ik het niet, dan blijf ik waarschijnlijk ontevreden met mijn borsten, dus eigenlijk geef ik zelf al het antwoord ;-)

 

Alvast een fijn weekend iedereen.

 

Groetjes!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov. Jeetje wat balen zeg dat je na je tweede x bv toch niet tevreden bent! Maar wat ik zo raar vind is dat je aan hebt gegeven ronde protheses te willen en de pc gaat voor motiva ergonomix. Ik heb zelf de motiva full round. En ik weet dat de ergonomix lijn van motiva druppelvormig is. Ik heb het nogmaals even voor je opgezocht:

 

Motiva Ergonomix ™ zijn 100% gevulde implantaten die hun vorm aanpassen na de ingreep om zo de natuurlijke uitstraling van de traditionele “anatomische” implantaten te geven, zonder de complicaties in verband met de rotatie en hardheid van het implantaat

 

http://motivaimplants.nl/why-motiva/innovation-for-enhanced-safety/

 

Bij mij zit er dus echt wel een Bolling aan de bovenkant zeg maar. Ik ben wel pas 3,5 week po dus het moet nog wel zakken. Maargoed erg jammer maar vind het ook wel knap dat je gewoon weer onder het mes durf te gaan! Ik wens je heel veel succes en hopen dat deze pc je de borsten kan geven waar jij je helemaal goed bij voelt :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen @noov!

 

Wat jammer dat je niet tevreden bent!

 

Ik ben ook bij dr. Straten op consult geweest, vond het inderdaad ook heel fijn dat hij uitgebreid de tijd voor je nam en al je vragen kon stellen! Ik krijg 18 december Mentor high profile ronde implantaten en wil ook die mooie bolling bovenop. Wegens het verschil in mijn borsten krijg ik 400 en 450 cc. Weefsel weghalen ben ik volgens mij ergens wel eens tegen gekomen, weet niet meer of dat ook op dit forum was, maar daar kan ik je helaas niks over vertellen!

 

Succes met je keuze en gaat vast allemaal goed komen met dr. Straten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucy89 dat is inderdaad ook raar dat er voor de ergonomix is gekozen! Dank voor je informatie.

Maar vind het ook een beetje dom van mezelf hoor! Had me beter moeten voorbereiden en niet volledig moeten vertrouwen op het advies van de arts. Normaal ben ik nogal een control freak ;-). Veertien jaar geleden alles uitgeplozen en voor Perthese (de Mentor van nu) gekozen, maar dit keer téveel vertrouwen gehad en té snel ja gezegd.

Dus jij hebt het net achter de rug....fijn dat je tevreden bent en fijn dat de Motiva Round ook echt bolling aan de bovenkant geeft :-)!

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa....wat leuk en spannend voor je! Grappig: volgens mij zei één van de medewerkers dat er wellicht op 18 december nog een plaatsje vrij was....misschien komen we elkaar tegen ;-)!

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov Wie weet! Dat zou leuk zijn :D 

 

Ik had toen ik de afspraak voor het consult maakte meteen een optie genomen op 18 December. Tijdens het consult zei ze dat dat slim was, aangezien 18 December al helemaal vol zat. Ze had eventueel nog wel plek 19 December. Misschien toch iemand die zijn optie heeft afgezegd voor de 18de? Ik wou graag net voor de feestdagen omdat me dat beter uit kwam met mijn werk, maar het liefst ben ik morgen nu al aan de beurt!:wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-10-2017 om 13:26 zei noov:

@Lucy89 dat is inderdaad ook raar dat er voor de ergonomix is gekozen! Dank voor je informatie.

Maar vind het ook een beetje dom van mezelf hoor! Had me beter moeten voorbereiden en niet volledig moeten vertrouwen op het advies van de arts. Normaal ben ik nogal een control freak ;-). Veertien jaar geleden alles uitgeplozen en voor Perthese (de Mentor van nu) gekozen, maar dit keer téveel vertrouwen gehad en té snel ja gezegd.

Dus jij hebt het net achter de rug....fijn dat je tevreden bent en fijn dat de Motiva Round ook echt bolling aan de bovenkant geeft :-)!

 

XN

@noov Ja misschien omdat dit voor jou niet de eerste keer is? Ik ben er echt maanden mee bezig geweest met uitzoeken van de kliniek, pc en de soort protheses. Maar ik lees soms nog steeds nieuwe informatie wat ik nog niet wist.

 

Ja, het was beter geweest dat je de Motiva round had gekregen en dan de Full of de Corse daarvan zou je genoeg bolling krijgen. 

 

Volgens mij als ik kijk naar de cc's die je nu hebt, heb je wel de Corse maar van de Motiva ergonomix type en niet de round type. Dus de pc heeft wel gelijk dat is voor de ergonomix type de meeste bolling. Maar tussen de round type en ergonomix zit er nog aardig verschil in de projectie. 

 

380 cc is 6,9 projectie bij ergonomix en 8,6 bij round.

 

Hoe snel kan je nu geopereerd worden? moet daar ook een bepaalde tijd tussen zitten met je laatste BV?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Lucy89...oh sorry, ik had al eerder gereageerd op je berichtje, maar blijkbaar niet op "verzenden" gedrukt. Bedankt voor je reactie!

Er zit, in mijn geval, geen minimale tijd tussen de laatste BV en de volgende. Alles is al goed genezen en zit op z'n plek ;-)

 

Ik word zelfs al over 3 weken geopereerd, op 20 november. Heeeeeel spannend! Veel zin in, maar zie er ook als een berg tegenop. Had natuurlijk niet verwacht dat ik nog een keer zou "moeten".

 

Ik heb inderdaad ook een lijstje gevonden qua projectie van de Ergonomix en Round. Wat een verschil zit daar tussen he :o?!

 

Fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov

 

Hey hey, 

 

Ik zie dat je een datum hebt, super, ik heb daarom de titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu verder alle updates, eventuele vragen en dadelijk als je het leuk vind ook je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Lekker af gaan tellen nu.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Yeahhh !! Ze zitten erin ;-)!

 

Nu onderweg naar huis....moet nog 1.40 uur rijden. 

 

Pijn valt reuze mee, alleen rechter (gelifte) tepel is pijnlijk. Rest voel ik eigenlijk (nog) niet.

 

Ze lijken mooi, volgens mij. Goed gevuld en bolling bovenin. 600 cc mentor HP cohesive II dual plane. 

Klinkt groter dan het is trouwens, hoor! Mooie grote volle borsten, maar niet ordinair. 

 

Heb vanochtend foto’s van de “jongens” gemaakt...hoop dat de “meiden” beter gelukt zijn ;-)

 

Zodra ze weer een beetje toonbaar zijn, zal ik foto’s maken!

 

Hoop dat de andere 20/11 dames ook weer veilig thuis zijn?! 

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@noov gefeliciteerd! Fijn dat het allemaal goed verlopen is! Wow 600cc die wil ik wel heul heul graag zien :01: Super veel succes met je herstel, laat je maar lekker verzorgen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Deevoted1981:

@noov gefeliciteerd! Fijn dat het allemaal goed verlopen is! Wow 600cc die wil ik wel heul heul graag zien :01: Super veel succes met je herstel, laat je maar lekker verzorgen! X

 

Dank je wel @Deevoted1981

 

Heb ze net uitgebreid bewonderd in de badkamer. Even rustig in mijn eentje. Tjee....echt compleet anders! Blij mee! En natuurlijk mag je ze straks zien! Even die gehavende tepel(lift) laten helen en dan ga ik foto’s maken en een album aanmaken. 

 

XN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Aloysa:

Gefeliciteerd met je dames! Ik ben heel erg benieuwd!!! Kan niet wachten tot ik eindelijk bij dr. Straten aan de beurt ben, alles goed bevallen vandaag?

 

Hopelijk ben je snel thuis, veilige terugreis!

 

Weer veilig thuis. Dank je @Aloysa

Zodra ik enigszins fotoproof ben, zal ik een album aanmaken. 

Ik kan me voorstellen dat jij nu ook de kriebels krijgt he?! 

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov,

 

meis, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. 

Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen, lekker veel drinken om je narcose en vocht weg te spoelen en je heerlijk laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. Rustig aan hè meis? 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.