Ga naar inhoud

Loumi : 26 september 2017 : Dr. Peters : Janssen kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Fijn dat ze je goed heeft geholpen en bedankt weer voor je reactie. Ik schrok denk ik van cup E.. waarschijnlijk toch al wat stress en hoe zullen anderen erover denken..dacht dat ik dat achter me had gelaten.

Heel fijn dat jij al zo geniet van je mooie boobies :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste Reactie
20 uur geleden zei Romy1:

Fijn dat ze je goed heeft geholpen en bedankt weer voor je reactie. Ik schrok denk ik van cup E.. waarschijnlijk toch al wat stress en hoe zullen anderen erover denken..dacht dat ik dat achter me had gelaten.

Heel fijn dat jij al zo geniet van je mooie boobies :54:

Hi Romy, 

 

Idd geniet ik al zo van hoe het eruit ziet:wub: toen ik hoorde van cup E schrok ik ergens ook wel ff... maar ja liever dat dan dat ze hadden gezegt nou mevrouw u heeft een b cup ;) hihihi..

 

Vooral niet denken over wat anderen er van vinden, je doet het toch niet voor een ander maar voor je zelf. Ik ben er zelf heel open over geweest. Kan me echt helemaal niks interesseren wat een ander er van vind, ik ben blij en dat is het aller belangrijkste!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Linie2109:

Hoi,

 

ik ben afgelopen maandag geholpen in Oisterwijk kliniek Janssens via Diana gabriels...wat een mooi resultaat..ik ga proberen ook foto's erop te zetten...ik heb 375 CC gekregen iom de PC...gr Celine

Hoihoi ik dinsdag bij Janssen kliniek door pc janssen ook via Diana k heb 550 cc erin zitten achter de borstspier ik kan alleen bij niemand verder foto's kijken jammer genoeg xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Angelapero:

Hoihoi ik dinsdag bij Janssen kliniek door pc janssen ook via Diana k heb 550 cc erin zitten achter de borstspier ik kan alleen bij niemand verder foto's kijken jammer genoeg xx 

Hoi, ik wil foto's plaatsen van mij..maar lukt me niet..alleen profiek en achtergrond foto...Door wie ben je geholpen ik door PC C van Waes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Linie2109:

Hoi, ik wil foto's plaatsen van mij..maar lukt me niet..alleen profiek en achtergrond foto...Door wie ben je geholpen ik door PC C van Waes xx

Hoihoi nee ik krijg dat hier ook niet voor elkaar ik ben geholpen door janssen zelf top arts iig groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Linie2109:

Hoi,

 

ik ben afgelopen maandag geholpen in Oisterwijk kliniek Janssens via Diana gabriels...wat een mooi resultaat..ik ga proberen ook foto's erop te zetten...ik heb 375 CC gekregen iom de PC...gr Celine

Thxxx Celine, 

Ik heb je foto's bekeken ook erg mooi hoor!!! Hoe voel je Je? Veel pijn? Of is het te doen? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Loumi,

 

dank je wel..ik voel me redelijk goed..bijna geen pijn alleen soms een steekjes in mijn borsten...en de rechterkant duwd af en toe zal de zwelling wel zijn...de meeste moeite heb ik met slapen( ben een zeikant slaper)maar ik hoop snel weer op mijn zeikant te kunnen liggen...ik moet 24 okt op controlle hoop dat mijn hechtigingen er goed uitzien....hoe gaat t met jou? Nu 3 weken na OP he? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Linie2109:

Hoi Loumi,

 

dank je wel..ik voel me redelijk goed..bijna geen pijn alleen soms een steekjes in mijn borsten...en de rechterkant duwd af en toe zal de zwelling wel zijn...de meeste moeite heb ik met slapen( ben een zeikant slaper)maar ik hoop snel weer op mijn zeikant te kunnen liggen...ik moet 24 okt op controlle hoop dat mijn hechtigingen er goed uitzien....hoe gaat t met jou? Nu 3 weken na OP he? Xxx

Hoi hoi,

fijn dat het goed Gaat, Goed om te horen!! Ik heb zelf helemaal geen pijn gehad alleen last van dat het zo gespannen was. Mag van geluk spreken. Ik Ben zelf ook een zijslaper.  Ik mocht na 2 weken op mn zij slapen. Heerlijk!!! Hihihi.. Ben as dinsdag 3 weken po. 

 

Succes met je herstel meid!! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Romy1:

@Loumi dat is inderdaad de juiste insteek. Ik doe het ook zeker voor mezelf en laat anderen maar denken!

 

En een b cup zou ik ook niet willen, dus kom maar op 2 november!

Heel goed meid!! Lekker op je af laten komen ;) spannend!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haii ladies, 

 

Vandaag 4 weken geleden geopereerd. 

Ben zo ongelooflijk blij dat ik het gedaan heb. Voel me nog steeds super Goed, het enige waar ik last van heb is dat het gevoel in mn tepels terug komt, overgevoelig!!! Als ik er naar kijk doen ze al pijn.. brrrr...  herkennen jullie dat ook??

 

verder ben ik super tevreden met hoe ze eruit zien. Zijn wel groter geworden dan ik in eerste instantie voor ogen had. Maar ben er helemaal trots en verliefd op :wub:

 

Zal ff een fotootje erbij doen, het verschil van de afgelopen weken.  

 

Liefs!!!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Loumi:

Haii ladies, 

 

Vandaag 4 weken geleden geopereerd. 

Ben zo ongelooflijk blij dat ik het gedaan heb. Voel me nog steeds super Goed, het enige waar ik last van heb is dat het gevoel in mn tepels terug komt, overgevoelig!!! Als ik er naar kijk doen ze al pijn.. brrrr...  herkennen jullie dat ook??

 

verder ben ik super tevreden met hoe ze eruit zien. Zijn wel groter geworden dan ik in eerste instantie voor ogen had. Maar ben er helemaal trots en verliefd op :wub:

 

Zal ff een fotootje erbij doen, het verschil van de afgelopen weken.  

 

Liefs!!!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heey heel mooi hoor Ziet er netjes uit ik nu 2 weken po ben sinds gister weer begonnen met werken werk in de horeca dus probeer alleen op te nemen en af te rekenen en af en toe een glas wegbrengen valt wel tegen zeg ben wel heel tevreden met mijn borsten ze zijn ook al veranderd van week 1 na week 2 ja ik zie dat ze een stuk groter zijn geworden zeg gek he ik ben benieuwd bij mij ben blij als ik een mooie bh mag aan doen zodat ik ze kan showen hihi nu zitten ze zo weggestopt in mn sport bh  maar ok wel dat gevoelige in mijn borsten heb ik ook soms voelen ze beetje overgevoelig xxx Angela 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Angelapero:

Heey heel mooi hoor Ziet er netjes uit ik nu 2 weken po ben sinds gister weer begonnen met werken werk in de horeca dus probeer alleen op te nemen en af te rekenen en af en toe een glas wegbrengen valt wel tegen zeg ben wel heel tevreden met mijn borsten ze zijn ook al veranderd van week 1 na week 2 ja ik zie dat ze een stuk groter zijn geworden zeg gek he ik ben benieuwd bij mij ben blij als ik een mooie bh mag aan doen zodat ik ze kan showen hihi nu zitten ze zo weggestopt in mn sport bh  maar ok wel dat gevoelige in mijn borsten heb ik ook soms voelen ze beetje overgevoelig xxx Angela 

Thxxx Angela!!! 

Leuk is het om te zien dat je borsten dan zo veranderen he. Daarom maak ik ook wekelijks ff een foto. 

Nog een paar weekjes en dan mag je normale bh's aan :43: jeeeejjj!!!!

Hoe is het verder gegaan met je werk. Last van gespannen borsten? Of viel het mee?

 

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Loumi:

Haii ladies, 

 

Vandaag 4 weken geleden geopereerd. 

Ben zo ongelooflijk blij dat ik het gedaan heb. Voel me nog steeds super Goed, het enige waar ik last van heb is dat het gevoel in mn tepels terug komt, overgevoelig!!! Als ik er naar kijk doen ze al pijn.. brrrr...  herkennen jullie dat ook??

 

verder ben ik super tevreden met hoe ze eruit zien. Zijn wel groter geworden dan ik in eerste instantie voor ogen had. Maar ben er helemaal trots en verliefd op :wub:

 

Zal ff een fotootje erbij doen, het verschil van de afgelopen weken.  

 

Liefs!!!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ziet er mooi uit meid! Je ziet ze met de week voller en zachter worden. Je kan er trots op zijn!

 

Ik ben over twee dagen 4 weken po. Ik heb alleen een beetje een doof gevoel onderaan mijn borst maar verder voelt alles wel redelijk goed. Vandaag een nieuw album gemaakt, ben ook zo trots op mijn borsten! Over twee weken mogen we normale bh’s aan!! Kan niet wachten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Loumi:

Thxxx Angela!!! 

Leuk is het om te zien dat je borsten dan zo veranderen he. Daarom maak ik ook wekelijks ff een foto. 

Nog een paar weekjes en dan mag je normale bh's aan :43: jeeeejjj!!!!

Hoe is het verder gegaan met je werk. Last van gespannen borsten? Of viel het mee?

 

Xxx 

Hey 

Ja sommige momentje moet ik even gas terug nemen dan word t te zwaar maar op zich gaat het wel ja en mn borsten voelen beetje overgevoelig hihi zo blij over paar weekjes andere bh joehie

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Gentle:

Ziet er mooi uit meid! Je ziet ze met de week voller en zachter worden. Je kan er trots op zijn!

 

Ik ben over twee dagen 4 weken po. Ik heb alleen een beetje een doof gevoel onderaan mijn borst maar verder voelt alles wel redelijk goed. Vandaag een nieuw album gemaakt, ben ook zo trots op mijn borsten! Over twee weken mogen we normale bh’s aan!! Kan niet wachten :) 

Dank je Gentle!! Zie ze idd met de week veranderen. Super blij!!!

 

Ik heb je foto s bekeken, erg mooi meid:wub: mag je ook zeker trots op Zijn!! Idd nog eventjes en dan kunnen we mooie bh's aan!! Dat is wel apart he dat dove gevoel.. Heb wel het idee dat het gevoel terug komt. Merk ik dan vooral aan mn tepels. 

Heb je al enig idee op wat voor maat je uitkomt? Ik kon het namelijk niet laten om me toch te laten opmeten :) hihihi...

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Angelapero:

Hey 

Ja sommige momentje moet ik even gas terug nemen dan word t te zwaar maar op zich gaat het wel ja en mn borsten voelen beetje overgevoelig hihi zo blij over paar weekjes andere bh joehie

Haii meid, idd geeft je lichaam het wel aan wanneer het te veel word. Nog eventjes wachten en dan flink shoppen!!! Leuk leuk :)

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een duidelijke foto's, mooi resultaat!

 

Zelf gister geopereerd in Janssen kliniek, 375 dual plane. 

Voel vandaag wel een flinke druk op mijn borst, verder voel ik me prima! 

 

@Loumi Als ik het goed heb gelezen heb jij ook een dochtertje, vanaf wanneer ben je haar weer gaan optillen etc? Alvast bedanktvoor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Svz:

Wat een duidelijke foto's, mooi resultaat!

 

Zelf gister geopereerd in Janssen kliniek, 375 dual plane. 

Voel vandaag wel een flinke druk op mijn borst, verder voel ik me prima! 

 

@Loumi Als ik het goed heb gelezen heb jij ook een dochtertje, vanaf wanneer ben je haar weer gaan optillen etc? Alvast bedanktvoor je reactie.

Thxxx @Svz !!

Wat fijn dat het goed gaat! Idd de druk op de borst had ik ook.

Door welke arts ben je geholpen?

Ik ben 5 weken geleden geopereerd en heb mn dochtertje van het weekend voor het eerst weer op getild. 

Maar goed ze is bijna 4 dus hoef haar niet zoveel meer te tillen :) ookal wil ze dat wel hihihi..

 

Wens je een goed herstel, doe vooral lekker rustig aan!! 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.