Ga naar inhoud

Loumi : 26 september 2017 : Dr. Peters : Janssen kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Op 28-9-2017 om 15:30 zei Angelapero:

Hooihoii 

Hier nog een zenuwpees word 10 oktober geopereerd in Oisterwijk door halbesma krijg 550 cc duel plane ben ook erg benieuwd duurt nog even een paar daagjes manlief ook paar dagen vrij gepakt om me te helpen met de kinderen en 2 weken vrij op mijn werk nou kan nie snel genoeg 10 oktober zijn pff wachten duurt lang iig groetjes Angela 

Hi Angela,

 

Sorry ik had je bericht nog helemaal niet gezien. Spannend allemaal He!! Lekker over je heen laten komen. Ik had zelf rekening gehouden met het ergste. Het is mij 100%mee gevallen! Ik heb totaal geen pijn gehad. Zit nu op dag 5, de borsten zijn al minder gespannen.  Heb foto's in mn album staan daar kun je het verschil al heel goed zien van dag 2 en dag 5.

 

Nog even en dan ben je aan de beurt! Fijn dat je man in ieder geval een paar dagen vrij heeft! Je lekker laten verwennen!!

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 30-9-2017 om 11:03 zei Loumi:
Op 30-9-2017 om 11:03 zei Loumi:

Hi Angela,

 

Sorry ik had je bericht nog helemaal niet gezien. Spannend allemaal He!! Lekker over je heen laten komen. Ik had zelf rekening gehouden met het ergste. Het is mij 100%mee gevallen! Ik heb totaal geen pijn gehad. Zit nu op dag 5, de borsten zijn al minder gespannen.  Heb foto's in mn album staan daar kun je het verschil al heel goed zien van dag 2 en dag 5.

 

Nog even en dan ben je aan de beurt! Fijn dat je man in ieder geval een paar dagen vrij heeft! Je lekker laten verwennen!!

 

Xxxx

hoihoiii loumi 

ja vandaag telefoon gehad word geopereerd door m.janssen in oisterwijk via kliniek diana gabriels 

lees verschillende dingentjes over hem maar staat bij consumenten bond op nr 4 

dus nogal benieuwd pff xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff een update. 

 

Morgen is het een week geleden dat Ik geopereerd ben. Voel me super goed, helemaal geen pijn gehad. Het enige waar ik wel last van heb is dat de borsten echt zo gespannen zijn en ben zo ongelooflijk moe dat ik overdag regelmatig in slaap val.

Maar wat ben ik blij!! Eindelijk boobies:wub:

Toch is het best gek om me zelf met zulke boobies te zien. 

 

Zal morgen weer ff een foto toevoegen. 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-10-2017 om 21:22 zei Loumi:

Ff een update. 

 

Morgen is het een week geleden dat Ik geopereerd ben. Voel me super goed, helemaal geen pijn gehad. Het enige waar ik wel last van heb is dat de borsten echt zo gespannen zijn en ben zo ongelooflijk moe dat ik overdag regelmatig in slaap val.

Maar wat ben ik blij!! Eindelijk boobies:wub:

Toch is het best gek om me zelf met zulke boobies te zien. 

 

Zal morgen weer ff een foto toevoegen. 

 

Xxxx

 

Hey meid, hoe is het nu met je? Ben je helemaal van de medicatie af? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Gentle:

 

Hey meid, hoe is het nu met je? Ben je helemaal van de medicatie af? 

Goeie morgen meid,

Hier gaat alles goed, ik neem geen medicatie meer. ik heb gelukkkig helemaal geen pijn gehad. Maar de spanning vind ik af en toe echt even naar. En het gevoel in mn tepels die heb ik amper.. voel een soort van tintelingen, krijg vaak stijve tepels :108: en dat voelt wel vervelend.. 

Hoe gaat het met jou? Voel je je goed? Gebruik jij nog wel medicatie? 

Herken jij ook de spanning als je net je bed uit komt? Net of mn lichaam elke ochtend er weer even aan moeten wennen dat er boobies zijn :)

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Loumi:

Goeie morgen meid,

Hier gaat alles goed, ik neem geen medicatie meer. ik heb gelukkkig helemaal geen pijn gehad. Maar de spanning vind ik af en toe echt even naar. En het gevoel in mn tepels die heb ik amper.. voel een soort van tintelingen, krijg vaak stijve tepels :108: en dat voelt wel vervelend.. 

Hoe gaat het met jou? Voel je je goed? Gebruik jij nog wel medicatie? 

Herken jij ook de spanning als je net je bed uit komt? Net of mn lichaam elke ochtend er weer even aan moeten wennen dat er boobies zijn :)

 

Xxx

Ah fijn dat alles goed gaat! Met mij eigenlijk ook wel. Mijn drain is er gelukkig uit, die heb ik tot dinsdag gehad, hij zat bij een bloedvat waardoor deze bleef lopen. Heb nu drukverband en morgen weer controle. Ik moet zeggen dat ik het drukverband wel fijn vind. 

Mij had gisteren mijn laatste paracetamol ingenomen... de ochtenden vind ik vervelend. Ik moet dan inderdaad echt even bijkomen van pijn/druk tussen mijn borsten. Vandaag was het het heftigst dus heb mooi 2 paracetamol ingenomen. Ik hoop dat het daarmee snel zakt. Verder mag ik niet klagen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Gentle:

Ah fijn dat alles goed gaat! Met mij eigenlijk ook wel. Mijn drain is er gelukkig uit, die heb ik tot dinsdag gehad, hij zat bij een bloedvat waardoor deze bleef lopen. Heb nu drukverband en morgen weer controle. Ik moet zeggen dat ik het drukverband wel fijn vind. 

Mij had gisteren mijn laatste paracetamol ingenomen... de ochtenden vind ik vervelend. Ik moet dan inderdaad echt even bijkomen van pijn/druk tussen mijn borsten. Vandaag was het het heftigst dus heb mooi 2 paracetamol ingenomen. Ik hoop dat het daarmee snel zakt. Verder mag ik niet klagen :) 

Wat fijn om te horen dat het goed Gaat!! En dat de drain eruit is. Ik heb geen verband erom gehad moest direct de Mary bh aan. En het zit heerlijk. Maar af en toe even de bh uit is ook wel een verademing hoor. 

En goed dat je de paracetamol nog wel eens neemt, haalt net de scherpe randjes eraf he. Gewoon lekker doen.

Heb je alweer nieuwe foto's gemaakt? Probeer het zelf zo'n beetje om de paar dagen toch een foto te maken om te kijken naar hoe ze veranderen. 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Loumi:

Wat fijn om te horen dat het goed Gaat!! En dat de drain eruit is. Ik heb geen verband erom gehad moest direct de Mary bh aan. En het zit heerlijk. Maar af en toe even de bh uit is ook wel een verademing hoor. 

En goed dat je de paracetamol nog wel eens neemt, haalt net de scherpe randjes eraf he. Gewoon lekker doen.

Heb je alweer nieuwe foto's gemaakt? Probeer het zelf zo'n beetje om de paar dagen toch een foto te maken om te kijken naar hoe ze veranderen. 

 

Xxxx

Ow ik vind het vreselijk als de bh of het verband eraf is, voelt zo niet natuurlijk. Daar moet is straks langzaam aan wennen. Vanwege de drain en de het drukverband heb ik eigenlijk weinig van mijn borsten gezien en ook geen foto’s gemaakt. Dat komt wel weer.. eerst alles goed laten herstellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Gentle:

Ow ik vind het vreselijk als de bh of het verband eraf is, voelt zo niet natuurlijk. Daar moet is straks langzaam aan wennen. Vanwege de drain en de het drukverband heb ik eigenlijk weinig van mijn borsten gezien en ook geen foto’s gemaakt. Dat komt wel weer.. eerst alles goed laten herstellen. 

Groot gelijk, alles op zn tijd toch! Ik moet er ook nog steeds wel aan wennen hoor. Het is zo gek om in de spiegel te kijken bijv. Maar wat ben ik blij dat ik het gedaan heb!! Lekker genieten meid!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag even reageren: ik lees veel mn man heeft paar dagen vrij gepakt. Kijk er even naar want de mannen kunnen gewoon zorgverlof krijgen! Max 10 dagen per jaar dan hoeft het niet van vrije dagen af. Mijn man heeft 3 dagen zorgverlof genomen en begint nu smorgens 1 uur en 15 minuten later ivm verzorging jongste en naar school brengen. Ideaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei mar44:

Ik wil graag even reageren: ik lees veel mn man heeft paar dagen vrij gepakt. Kijk er even naar want de mannen kunnen gewoon zorgverlof krijgen! Max 10 dagen per jaar dan hoeft het niet van vrije dagen af. Mijn man heeft 3 dagen zorgverlof genomen en begint nu smorgens 1 uur en 15 minuten later ivm verzorging jongste en naar school brengen. Ideaal.

Hoi Mar44, 

Thxxx voor je berichtje. Helaas kan mn man dat niet want hij is zelf ondernemer. Gelukkig heb ik een hele lieve moeder en schoonmoeder die me geholpen hebben. En mn man natuurlijk ook de avonden :) Maar wat fijn dat jullie het zo geregeld hebben zeg! Neemt je wel wat uit handen, super fijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎27‎-‎9‎-‎2017 om 23:22 zei Mvb2:

Hoii! 

 

Ik ben dinsdag 12 september geopereerd in Oisterwijk. 400cc rond. Ik vond het super spannend! De heen weg hebben we dik 2 uur vertraging gehad door files. Gelukkig deden ze absoluut niet moeilijk! Eenmaal bij de kliniek werd ik al gauw geroepen dat ik verder mocht komen. Ik trilde van spanning. Nog nooit onder narcose geweest. Maar ohh wat ben ik blij dat ik dit heb gedaan! De eerste nachten was inderdaad afzien. Ik wist ook niet meer hoe ik moest liggen. Uiteindelijk 2 kussens in mn rug. Een zetpil en 2 paracetamol en ik sliep als een roosje (wat wil je ook met 2000mg paracetamol) ik ben nu 2 weken verder en ik voel me echt super! Slaap inmiddels op mijn zij en gebruik geen pijnstillers meer. Morgen ga ik naar Joanna om de knoopjes van de hechtingen los te knippen. Heel veel succes met het herstel! Ik hoop dat het net zo vlot gaat als bij mij. Groetjes!! 

Ho ho

Wacht ff... Jij had toch 380 van bij ACCZ en gaat waarschijnlijk 800 krijgen bij Janssen in Oisterwijk.... ????? 
Zit jij hier uit een sprookjesboek te vertellen of weet je al hoe het nou precies gegaan is?
Als je het weet, mag je het me zeggen.....

(sorry @Loumi dat dat even in jouw topic moet....)

 

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei best_boobie:

Ho ho

Wacht ff... Jij had toch 380 van bij ACCZ en gaat waarschijnlijk 800 krijgen bij Janssen in Oisterwijk.... ????? 
Zit jij hier uit een sprookjesboek te vertellen of weet je al hoe het nou precies gegaan is?
Als je het weet, mag je het me zeggen.....

(sorry @Loumi dat dat even in jouw topic moet....)

 

BB

Hihihi geen probleem @best_boobie;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer ff een update,

 

Afgelopen dinsdag voor controle geweest, hechtingen eruit gehaald. Ze waren net als mij erg tevreden over het resultaat! Ben zo blij dat ik het gedaan heb!!!

 

Voel me nog steeds super goed, alleen nog wel gespannen borsten, af en toe de die bh uit is dan echt een verademing!! 

 

Vandaag naar de hunkemoller geweest, ik kon het echt niet laten. Me laten opmeten.... van een 75A ben ik naar een 75E gegaan!!!! Oh zo blij!! Direct flink los gegaan!! :43:

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Loumi:

Weer ff een update,

 

Afgelopen dinsdag voor controle geweest, hechtingen eruit gehaald. Ze waren net als mij erg tevreden over het resultaat! Ben zo blij dat ik het gedaan heb!!!

 

Voel me nog steeds super goed, alleen nog wel gespannen borsten, af en toe de die bh uit is dan echt een verademing!! 

 

Vandaag naar de hunkemoller geweest, ik kon het echt niet laten. Me laten opmeten.... van een 75A ben ik naar een 75E gegaan!!!! Oh zo blij!! Direct flink los gegaan!! :43:

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Netjes hoor ik ben dinsdag geopereerd werd wakker met een flinke druk op mijn borsten is ook 550 cc in gekomen onder de borstspier nu nog flink last maar goed te doen nu met pijnstilling wel flink hard en strak staan ze hopelijk gaan ze snel wat zakken want ze staan nog flink hoog ik kan in niemand zijn album kijken want ik begrijp niet hoe dat allemaal werkt ik lig weer plat op mn bedje voor de tv xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Angelapero:

Netjes hoor ik ben dinsdag geopereerd werd wakker met een flinke druk op mijn borsten is ook 550 cc in gekomen onder de borstspier nu nog flink last maar goed te doen nu met pijnstilling wel flink hard en strak staan ze hopelijk gaan ze snel wat zakken want ze staan nog flink hoog ik kan in niemand zijn album kijken want ik begrijp niet hoe dat allemaal werkt ik lig weer plat op mn bedje voor de tv xxx

Thxxx meid, ik herken die druk ook wel hoor. Word snel minder! Vooral lekker rustig aan doen!! 

Sommige dames hebben hun album op prive staan, miss komt het daardoor. ik zelf het het openbaar staan dus kun je wel bekijken. Heb je zelf ook al foto's gemaakt? 

 

Succes met je herstel!! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Loumi:

Thxxx meid, ik herken die druk ook wel hoor. Word snel minder! Vooral lekker rustig aan doen!! 

Sommige dames hebben hun album op prive staan, miss komt het daardoor. ik zelf het het openbaar staan dus kun je wel bekijken. Heb je zelf ook al foto's gemaakt? 

 

Succes met je herstel!! 

 

Xxx

Heyhey oké dan wachten we rustig af nee Foto's is nog niet gelukt doet nog erg veel pijn ik kan alleen jou profiel foto zien xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Angelapero:

Heyhey oké dan wachten we rustig af nee Foto's is nog niet gelukt doet nog erg veel pijn ik kan alleen jou profiel foto zien xxx

He meid, gewoon lekker rustig aan doen. Komt allemaal van zelf ;)

Als je naar mn profiel gaat en je scrolt iets naar beneden dan zie je een knop, activiteit. Als je op drukt zie je album staan. Zo kom je bij de geplaatste foto's. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Myyear:

@Loumi wauw staat je heel mooi!!

 

dat is een verandering zeg van A naar E! Eindelijk mooie grote boobies! 

 

Ik hoop ook op een grote D misschien E uit te komen straks !:)

 

liefs x

Haiii. Thxxx meis!

Idd eindelijk boobies:wub:  ben er echt zo super blij mee!!!

Een hele grote verandering ja.. Ik kom nooit met plezier bh's kopen maar vandaag was alles anders, nu ga ik met plezier shoppen!!! Jeeeeeejjj!!!!

 

Als je er aan toe bent je lekker laten opmeten en adviseren, super leuk!!!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Rosaliesarah:

@Loumi 

Wauw wat ziet het er mooi uit! 

En wat een verschil van A naar een E!

ik ben bijna 6 weken po nu, ga me aankomend weekend voor eerst laten opmeten ben zoo benieuwd

 

xx

Dank je wel!!!:54:

Ik liep vandaag langs de hunkemoller, ik kom het gewoon niet laten... 

Idd echt een enorm verschil, ben er helemaal trots op!!!

Is toch wel een bijzonder momentje hoor!! Super leuk ;)

 

Enjoy!! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een super mooie bh!

Ik dacht gelezen te hebben dat je pas na 6 weken of zelfs nog later het beste je op kan laten meten, omdat het nog steeds veranderd? Maar snap dat je het niet kan laten, ik kan nu al niet wachten en ben nog niet geopereerd, hihi..

En van A naar E zeker een grote verandering! Ik ben nu zelf ineens bang dat ik het voor mij te groot ga vinden terwijl ik het op jouw foto's prachtig vind..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Romy1:

Wat een super mooie bh!

Ik dacht gelezen te hebben dat je pas na 6 weken of zelfs nog later het beste je op kan laten meten, omdat het nog steeds veranderd? Maar snap dat je het niet kan laten, ik kan nu al niet wachten en ben nog niet geopereerd, hihi..

En van A naar E zeker een grote verandering! Ik ben nu zelf ineens bang dat ik het voor mij te groot ga vinden terwijl ik het op jouw foto's prachtig vind..

Haii Romy,

 

Ik kon het idd gewoon echt niet laten.. wel ff nog met die dame die me geholpen heeft over gehad. Maar ze gaf me aan dat de borsten nog wat kunnen zakken maar dat de breedte van de borst niet veel veranderen zal. 

Als je kleding aan heb lijken ze helemaal niet zo groot hoor.. Maar naakt is wel anders om te zien :)

Maar super blij!!! 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.